Het laat vooral zien over hoe hard hij er wel niet voor heeft moeten vechten.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:01 schreef daNpy het volgende:
Ok, veel in dat plaatje kan Ham dus ook echt niks aan doen en heeft weinig invloed op zijn resultaat (wel als ie een DT had gekregen wat misschien wat beter zou zijn geweest).
Ja, as usual.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Het laat vooral zien over hoe hard hij er wel niet voor heeft moeten vechten.
Geen idee, maar het onderwerp kwekt wel lekker wegquote:Op maandag 19 juli 2021 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
23 topics voor een live GP is dat een nieuwe record?
We kunnen dit topicreeks wel nog tot en met volgende week donderdag nog vol postenquote:Op maandag 19 juli 2021 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee, maar het onderwerp kwekt wel lekker weg
makkelijkquote:Op maandag 19 juli 2021 22:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen dit topicreeks wel nog tot en met volgende week donderdag nog vol posten
Een nieuwe record? Het reeks? Zit je met @Vossssss aan het bier?quote:Op maandag 19 juli 2021 22:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen dit topicreeks wel nog tot en met volgende week donderdag nog vol posten
Allemaal door de sprintkwalificatiequote:Op maandag 19 juli 2021 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee, maar het onderwerp kwekt wel lekker weg
Punt is vooral dat al die dingen heftig afbreuk doen aan zijn prestatie, maar hij zijn winst toch viert alsof hij alle legendes uit de historie van de sport eigenhandig heeft verpulverd.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:01 schreef daNpy het volgende:
Ok, veel in dat plaatje kan Ham dus ook echt niks aan doen en heeft weinig invloed op zijn resultaat (wel als ie een DT had gekregen wat misschien wat beter zou zijn geweest).
quote:Op maandag 19 juli 2021 22:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een nieuwe record? Het reeks? Zit je met @:Vossssss aan het bier?
Telt de rondes in de sprintrace dan niet mee?quote:Op maandag 19 juli 2021 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
Max heeft dus het dubieuze record op zijn naam staan als eerste coureur met punten zonder een raceronde afgemaakt te hebben.
Ja, reguliere raceronde dan, weet ook niet hoe je dat noemtquote:Op maandag 19 juli 2021 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Telt de rondes in de sprintrace dan niet mee?
"It isn't a race, it's qualy!!quote:Op maandag 19 juli 2021 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doe je dit nou expres?quote:Op maandag 19 juli 2021 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:
Telt/tellenquote:Op maandag 19 juli 2021 22:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Sprintrace is ook een race![]()
Staat zelfs in de naam
Zei ik paar topics terug ook alquote:Op maandag 19 juli 2021 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
Mercedes mist echt iemand als Lauda die ze op het rechte pad kan houden
Taalpuristquote:
Weer een record.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
Max heeft dus het dubieuze record op zijn naam staan als eerste coureur met punten zonder een raceronde afgemaakt te hebben.
Pakt meer records dan Sir Lewis Hamiltonquote:
Dan is Lewis de eerste speed king die de sprintrace niet heeft gewonnenquote:Op maandag 19 juli 2021 22:29 schreef Zorro het volgende:
Zo kan ik ook records verzinnen.
Max is de eerste coureur ooit die maximale punten pakt in de sprintrace zonder op de eerste plaats te hebben gekwalificeerd!
Ik ook. Dat ze contact opnemen met Masi, dat kan want daar hebben ze continu contact mee. Maar de stewards proberen te beīnvloeden, ik vind het heel raarquote:Op maandag 19 juli 2021 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind het gewoon raar dat ze ten eerste Masi proberen te beīnvloeden, en vervolgens de stewards
Idd. Het is teldt met dt, dat weet toch iedereen.quote:
dat geklaag, het lijkt voetbal wel.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik ook. Dat ze contact opnemen met Masi, dat kan want daar hebben ze continu contact mee. Maar de stewards proberen te beīnvloeden, ik vind het heel raar
Het is geen race, het is een kwalificatiequote:Op maandag 19 juli 2021 22:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Sprintrace is ook een race![]()
Staat zelfs in de naam
quote:Op maandag 19 juli 2021 22:29 schreef beantherio het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik nog steeds op Twitter in discussie ga met Hamilton-fans die echt ieder feit lijken te willen negeren?![]()
Misschien dat dat mijn domheid is dan.
Eens. Dat zouden heel veel sporten moeten doen.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat geklaag, het lijkt voetbal wel.
Ze kunnen beter een voorbeeld nemen aan rugby
Wat is de kwalificatie voor de sprintrace dan?quote:Op maandag 19 juli 2021 22:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is geen race, het is een kwalificatie
quote:Op maandag 19 juli 2021 22:40 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Eens. Dat zouden heel veel sporten moeten doen.
Liefie, ik zat ff flauw te doen n.a.v. eerdere opmerkingen van anderen over "dit race" enzoquote:Op maandag 19 juli 2021 22:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Taalpurist![]()
Je kan beter:
Max heeft punten behaald zonder een ronde te voltooien in de hoofdrace
Ik ben er al mee gestopt. De domheid die je tegenkomt op social media is niet te beschrijven.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:29 schreef beantherio het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik nog steeds op Twitter in discussie ga met Hamilton-fans die echt ieder feit lijken te willen negeren?![]()
Ook een kwalificatiequote:Op maandag 19 juli 2021 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is de kwalificatie voor de sprintrace dan?
Teveel vrije tijd.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:29 schreef beantherio het volgende:
De kwalificatie voor de sprintkwalificatie is ook een kwalificatie. Het mag van de F1 geen race genoemd worden, want dat leidt maar af van de echte race waar het om draait. Dus hebben ze het een sprintkwalificatie genoemd.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is de kwalificatie voor de sprintrace dan?
Opzich zijn de team vrij om in beroep te gaan tegen een straf en dat mogen ze ook tijdens de race doen.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind het gewoon raar dat ze ten eerste Masi proberen te beīnvloeden, en vervolgens de stewards
Je kan niet in beroep tegen een tijdstraf.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich zijn de team vrij om in beroep te gaan tegen een straf en dat mogen ze ook tijdens de race doen.
Masi zei zelf ook tegen Toto "ik lees geen mails tijdens de race, kom even langs"
Wel opvallend dat het altijd Mercedes/Toto is die meteen richting de wedstrijdleiding loopt en het zelden via de radio doet.
Mercedes klaagt dus wel maar ze willen niet dat puybliek bekend wordt waar ze over klagen.
Max rijdt zijn hele carriere al aggressiever dan Lewisquote:Op maandag 19 juli 2021 18:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Achja, dan ben ik weer een fanboy. Het went, volgende keer ben ik weer een Alonso fanboy of weer een Mercedes-fan. Net hoe het uitkomt op dit forum. Het makkelijkste argument om onder de discussie uit te komen. Triest, maar het went.
Je stelling is onzinnig. Verstappen doet niets verkeerd en geeft in het gevecht veel meer ruimte dan hij hoeft te geven. Hij racet 100% fair in dit gevecht. Meer kan hij niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |