Psst.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat nergens meer over. Laten we hopen dat het kabinet deze idioterie naast zich neerlegt. Dit is gewoon een Chinees social credit systeem aan het worden op deze manier.
Dan moet de vakantiediscounter dat vooraf duidelijk communiceren. Ik had het op een rechtszaak laten aankomen.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:51 schreef _serial_ het volgende:
Duizenden klanten De Vakantiediscounter kunnen fluiten naar hun geld: 'Echt schandalig’
En ergens geef ik de Vakantiediscounter wel gelijk ook. De landen zelf ontvangen gewoon toeristen, je moet gewoon testen of volledig gevaccineerd zijn. De reisadviezen moeten echt gewoon op de schop.
Bovendien blijf ik het een gevaar vinden dat we toegang nu koppelen aan het niet hebben van corona - maar wat is het volgende? Geen belastingschulden? Niet zwanger? Niet-roker? Genoeg vrijwilligerswerk gedaan? Recent niet in de coffeeshop geweest?quote:Op maandag 19 juli 2021 23:08 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nou ja, als je iedereen gaat testen kom je natuurlijk heel dicht bij het hellende vlak dat je teveel van de handel en wandel weet van iedereen. Zodra je bepaalde dingen "perongeluk" gaat koppelen weet je zo wat iedereen uitspookt iedere week.
Deze maximale controledwang moet gewoon stoppen. TvT voor ongevaccineerden is met een vaccinatiegraad >85% al (te) vergaand, maar TvT voor iedereen gaat echt te ver.
Je kunt wel denken dat je met elke test alles kunt voorkomen, maar dat is gewoon niet zo, zeker niet gezien de vals positieven van testen, hoe meer je test, hoe vaker het voorkomt, eg. vals gevoel van veiligheid.
Ik heb volgende week ook een feestje wat buiten de radar plaatsvindt, en gewoon doorgaat, en ergens vind ik dat wel prima ook, het slaat nergens op dat soort dingen aan de ketting gelegd zijn.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:11 schreef Discombobulate het volgende:
Nou ik zoek wel even een clubje dat illegaal feesten organiseerd. Ik zal zeker elke zaterdagmiddag een test moeten doen zodat ik 's avonds naar een nachtclub mag. En dat terwijl ik al volledig gevaccineerd ben. Triest zeg.
Weet je nog dat we hier zeiden dat 2021 nog kutter zou worden dan 2020?
Wanneer staan we eens op?quote:Op maandag 19 juli 2021 22:55 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Knettergek zijn we dat we dit alles maar accepteren.
Ik vind het bijzonder dat inmiddels iedereen besmettelijk is tenzij anders bewezen (door middel van een test). De focus op klachten is compleet verdwenen, het is niet meer dan een arbitrair groen vinkje geworden.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bovendien blijf ik het een gevaar vinden dat we toegang nu koppelen aan het niet hebben van corona - maar wat is het volgende? Geen belastingschulden? Niet zwanger? Niet-roker? Genoeg vrijwilligerswerk gedaan? Recent niet in de coffeeshop geweest?
Ik las dat de lokale bruiloftsboer hier zijn avondfeesten naar Duitsland heeft verplaatst.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb volgende week ook een feestje wat buiten de radar plaatsvindt, en gewoon doorgaat, en ergens vind ik dat wel prima ook, het slaat nergens op dat soort dingen aan de ketting gelegd zijn.
Geen idee wat de insteek is. Misschien zochten ze iets dat zo sterk mogelijk zou contrasteren met het eerdere, al even idiote, "dansen met Janssen".quote:Op maandag 19 juli 2021 23:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is niet de insteek meer die ik erin lees, jij wel?
Welke wordt gegeven door een corrupt systeem opgezet op een ondemocratisch gehaaste wijze met vriendjes van een demissionair kabinet wat al lang had weg moeten zijn.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat inmiddels iedereen besmettelijk is tenzij anders bewezen (door middel van een test). De focus op klachten is compleet verdwenen, het is niet meer dan een arbitrair groen vinkje geworden.
Had je maar samen met eragon in het vliegtuig moeten stappen.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:12 schreef Ven1972 het volgende:
Het gaat echt om weer gewoon doen wat we graag willen/ Zeker willen we heerlijk knuffelen, met elkaar zoenen, elkaar hand schudden en veel meer. Deze dingen missen we meestal erg.
Moet echt kunnen man! Genieten van het leven is erg belangrijk nu!quote:Op maandag 19 juli 2021 23:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb volgende week ook een feestje wat buiten de radar plaatsvindt, en gewoon doorgaat, en ergens vind ik dat wel prima ook, het slaat nergens op dat soort dingen aan de ketting gelegd zijn.
Ja eens.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bovendien blijf ik het een gevaar vinden dat we toegang nu koppelen aan het niet hebben van corona - maar wat is het volgende? Geen belastingschulden? Niet zwanger? Niet-roker? Genoeg vrijwilligerswerk gedaan? Recent niet in de coffeeshop geweest?
In Nederland? Ik vraag mij af of dat wel helemaal legaal is eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:20 schreef patrickt37 het volgende:
Morgen diploma uitreiking op de school van mijn dochter. Ondanks dat ik gevaccineerd ben, moet ik toch een sneltest uitvoeren, anders ben ik niet welkom.
Ze zijn echt gek geworden.
Dat is dan hartstikke leuk, maar dat kunnen ze je niet verplichten. En ze mogen je ook niet vragen naar een uitslag.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:20 schreef patrickt37 het volgende:
Morgen diploma uitreiking op de school van mijn dochter. Ondanks dat ik gevaccineerd ben, moet ik toch een sneltest uitvoeren, anders ben ik niet welkom.
Had ik geweigerd en gewoon gegaan.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:20 schreef patrickt37 het volgende:
Misschien moet je dat ook gewoon tegen ze zeggen.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:20 schreef patrickt37 het volgende:
Dat is immers persoonlijk...quote:Op maandag 19 juli 2021 23:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is dan hartstikke leuk, maar dat kunnen ze je niet verplichten. En ze mogen je ook niet vragen naar een uitslag.
Gewoon in Nederland. Ik ga mij dus niet laten testen. Ik heb mijn qr-code.... Dat moet volstaan.quote:Op maandag 19 juli 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In Nederland? Ik vraag mij af of dat wel helemaal legaal is eerlijk gezegd.
Hoe besmettelijk zijn al die dingen volgens jou?quote:Op maandag 19 juli 2021 23:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |