Welkom!quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Morri2 het volgende:
Ik lees hier al een tijdje een beetje mee. Ik naai en knutsel al jaren, maar de afgelopen jaren was dat een beetje in het slop geraakt. Inspiratie op, en een paar andere hobbies. Ik maakte nog wel kleren voor mezelf, maar dat was het dan. Door Corona is het knutselen en naaien weer helemaal terug.
Ik had me in 2019 al een nieuwe naaimachine gekocht, omdat mijn oude echt aan vervangening toe was. Begin 2020, net voor de lockdown, ook de locker vervangen, en meteen een tweedehands coverlock erbij gekocht. En vorige week een snijplotter. Nu staat het huis wel vol
Vanalles en nog wat. Kleding, tassen, accessoires. Kussens en decoratie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:48 schreef Sumppi het volgende:
Dag Morri2.Wat maak je met de naaimachine?
Een 3D printer staat ook nog op de verlanglijst. Die vogelhuisjes heb ik op BGG (BoardGameGeek) ook al eens voorbij zien komen. Erg leuk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:26 schreef Serinde het volgende:
Hoi![]()
Als het om bordspellen gaat, foto’s zijn meer dan welkom! Leuk dat je met de naaimachine zelf dingen maakt daarvoor. Een vriend heeft een 3D printer dus die maakt ook veel voor bordspellen. Een spellenvriendin heeft er vorig jaar ook eentje gekocht. Ik heb o.a. van die schattige vogelhuisjes in plaats van de actieblokjes
Dierenambulance bellen? Als die niet komen om te helpen hebben ze misschien wel tips.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:32 schreef Sarabi het volgende:
Er komen allemaal rare geluiden uit de afzuigkap (die niet aan staat....).
Kan daar een nest in zitten? Zoja nog tips?
We gaan zelf nog even kijken of we wat dingen los krijgen en anders is dat wel een goede tip inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dierenambulance bellen? Als die niet komen om te helpen hebben ze misschien wel tips.
Ik heb hem vorige week geprobeerd, na er 2 weken alleen naar te kijken. Hij deed het zoals ik verwachtte. De machine wordt geleverd met 4 ingeregen klossen, dus de volgende uitdaging wordt ander garen proberen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:35 schreef Sumppi het volgende:
Wat een originele toepassing.![]()
Lienekien, hoe bevalt de coverlock?
Ja, dat is skai.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:47 schreef Lienekien het volgende:
@:Morri2: leuke projectjes! Is dat skai?
[..]
Patronen voor de bakjes of de dice tray?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:50 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:morri2 Wauw, ik heb ook Wingspan, én een naaimachine, maar nog geen skills. Heb je hier patronen van? Is het voor een beginner haalbaar? Waar heb je de stoffen vandaan?
Ja, ik bedacht later dat ik dit beter dáár had kunnen posten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:30 schreef Lienekien het volgende:
Mooie post, @:Morri2 ! Bedankt voor de linkjes.
Het naaitopic kan deze post ook zeker waarderen. CRE / Naaien tot we erbij neervallen - #31
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:47 schreef Lienekien het volgende:
@:Morri2: leuke projectjes! Is dat skai?
[..]
Ik heb hem vorige week geprobeerd, na er 2 weken alleen naar te kijken. Hij deed het zoals ik verwachtte. De machine wordt geleverd met 4 ingeregen klossen, dus de volgende uitdaging wordt ander garen proberen.
Hier en daar! Wat een leuk project en mooie uitwerking. Ik ben nu ook wel benieuwd naar dat spel en ga daar eens naar kijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:52 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht later dat ik dit beter dáár had kunnen posten.
Wat een gedoe kunnen eigen huizen toch geven. Hier ook een aantal keer van zulk soort gedoe gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:46 schreef Sarabi het volgende:
Afgelopen 2u niets meer gehoord.
Net een deel opengemaakt maar er is niets meer te zien of te horen.
Maar even in de gaten houden en anders alsnog hulp inschakelen.
Ik zeg natuurlijk naar zitten kijken, maar ik ben me er in de tussentijd wel in aan het verdiepen. Lees tegen welke problemen mensen aanlopen en het advies van anderen om dat op te lossen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:25 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Is dat veel ingewikkelder dan bij een naaimachine?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |