Hij was niet de enige, dat hele topic is echt puur genot. Die rare vent Ph237Zf ofzo was ook helemaal razend.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
Teruglezend via MyCroft kan ik enkel de conclusie trekken dat Scrummie gisteren woedend was.
Erg zielig
wat hele topicquote:Op maandag 19 juli 2021 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was niet de enige, wat hele topic is echt puur genot. Die rare vent Ph237Zf ofzo was ook helemaal razend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het een tweeling is. Kans is heel groot, maar niet 100% zeker omdat de je ze niet allebei en face ziet. De rechtse is iets meer en profil. (Overigens mag dit gewoon want staat op de FP.)
[ Bericht 13% gewijzigd door GGMM op 19-07-2021 17:11:37 ]Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Dat hele topic *quote:Op maandag 19 juli 2021 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wat hele topic![]()
Overigens heb ik van die gast een post geTR'd en even later had hij een ban geloof ik.
Ja die post inderdaad. Weg met dat volk.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele topic *
Ja ik las iets met 'kk neger', dus ik mag hopen een lange vakantie.
Wist trouwens niet dat jij ook autootje rijden volgde.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die post inderdaad. Weg met dat volk.
Heeft vbl en zeker EK ook last van de laatste tijd en dan doel ik niet op grapjes als "Negers kunnen niet keepen"quote:Op maandag 19 juli 2021 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die post inderdaad. Weg met dat volk.
Sinds Verstappen succesvol isquote:Op maandag 19 juli 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist trouwens niet dat jij ook autootje rijden volgde.
Doe ik ook niet echt. Vroeger wel veel gedaan (Schumacher, Coulthard, Villeneuve, Hakinnen, die tijd), en nu met Max is het wel weer leuk. Maar ik sla gerust een race over. Gister was het topic alleen zo prachtig dat ik daar ook maar ging posten.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist trouwens niet dat jij ook autootje rijden volgde.
Er wordt niks aan gedaan, dat is wat anders.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft vbl en zeker EK ook last van de laatste tijd en dan doel ik niet op grapjes als "Negers kunnen niet keepen"
Doe je niks aan kennelijk
Nouja, @Zipportal heeft een ban, dat is al 1 racist minder.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft vbl en zeker EK ook last van de laatste tijd en dan doel ik niet op grapjes als "Negers kunnen niet keepen"
Doe je niks aan kennelijk
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, @:Zipportal heeft een ban, dat is al 1 racist minder.
Derhalve doe je er dus niks aan.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er wordt niks aan gedaan, dat is wat anders.
Dat zeg ik toch ook letterlijkquote:Op maandag 19 juli 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
Negers kunnen niet keepen is meer een meme toch
Net als 'Stinger Bell'
Zolang er gewoon een openlijk racistische moderator zit staat het niet heel hoog op het prioriteitenlijstje nee.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derhalve doe je er dus niks aan.
????quote:Op maandag 19 juli 2021 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zolang er gewoon een openlijk racistische moderator zit staat het niet heel hoog op het prioriteitenlijstje nee.
Stingerquote:Op maandag 19 juli 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
Negers kunnen niet keepen is meer een meme toch
Net als 'Stinger Bell'
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zolang er gewoon een openlijk racistische moderator zit staat het niet heel hoog op het prioriteitenlijstje nee.
quote:Op maandag 19 juli 2021 17:21 schreef GGMM het volgende:
Schroom overigens niet een TR te zetten als je racisme tegenkomt.
Ik ben namelijk tegen racisme.
Dagjesvolk behoort tot de onderlaag van de mensheid.quote:
Dat heb ik tijdens het EK regelmatig gedaan toen er bijvoorbeeld bij Frankrijk een vreselijk 'hahaha is dit de Afrika cup' sfeertje hing. Kreeg van iemand anders te horen dat het vrijwel allemaal werd afgehandeld zonder dat er iets aan gedaan wordt dus dat schiet niet echt op.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:21 schreef GGMM het volgende:
Schroom overigens niet een TR te zetten als je racisme tegenkomt.
Ik ben namelijk tegen racisme.
Dan gaat hij weer zeggen dat ik hem op zoek en krijg ik weer notes. Maar Nattekrant uiteraard.quote:
Daar heb ik toen post over verwijderd en gewaarschuwd in het topicquote:Op maandag 19 juli 2021 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik tijdens het EK regelmatig gedaan toen er bijvoorbeeld bij Frankrijk een vreselijk 'hahaha is dit de Afrika cup' sfeertje hing. Kreeg van iemand anders te horen dat het vrijwel allemaal werd afgehandeld zonder dat er iets aan gedaan wordt dus dat schiet niet echt op.
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gaat hij weer zeggen dat ik hem op zoek en krijg ik weer notes. Maar Nattekrant uiteraard.
Ja en hierdoor kaart ik dit soort zaken dus vrijwel nooit aan.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik toen post over verwijderd en gewaarschuwd in het topic
Volgens mij verzin je maar wat nu
Of 3 maanden laterquote:Op maandag 19 juli 2021 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en hierdoor kaart ik dit soort zaken dus vrijwel nooit aan.
Suleyman Ozturk werkt op mijn zenuwen.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Van de Beek is voor Barcelona het beste alternatief van Wijnaldum
Door Süleyman Öztürk
Ik denk dat ik dit artikel maar even oversla.
Dus eigenlijk sluit je je ogen voor racisme. Besef je wel dat je dan onderdeel bent van HET PROBLEEM.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en hierdoor kaart ik dit soort zaken dus vrijwel nooit aan.
Toen ook al aangegeven hoor, niet dat het ook maar iets uitmaakt als er op zo'n manier met FB wordt omgegaan.quote:
Nee hoor, daar ging ik juist meerdere malen op in. Maar dan kom je in discussies met heel vermoeiend volk dat niks racisme is en WOKE en dat soort onzin terwijl ik juist zelf vind dat er vrij veel kan.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk sluit je je ogen voor racisme. Besef je wel dat je dan onderdeel bent van HET PROBLEEM.
Gewoon om de zoveel tijd een jaartje van fok verdwijnen en het is allemaal vol te houden.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen ook al aangegeven hoor, niet dat het ook maar iets uitmaakt als er op zo'n manier met FB wordt omgegaan.
Eens!quote:Op maandag 19 juli 2021 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ging ik juist meerdere malen op in. Maar dan kom je in discussies met heel vermoeiend volk dat niks racisme is en WOKE en dat soort onzin terwijl ik juist zelf vind dat er vrij veel kan.
Ach zo zwaar neem ik het ook niet op, dan post ik wel in de WLR SC over voetbal o.i.d. Maar als je het op een gegeven moment van meerdere users hoort dan is het wel een beetje jammer.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon om de zoveel tijd een jaartje van fok verdwijnen en het is allemaal vol te houden.
Weet ik, en toen heb ik ook gemodquote:
Ik heb toen posts verwijderd en gewaarschuwd dus wat welke manier had je liever gezien?quote:Op maandag 19 juli 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
iet dat het ook maar iets uitmaakt als er op zo'n manier met FB wordt omgegaan.
nee joh is gewoon een lekkere Japanse damequote:Op maandag 19 juli 2021 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een travestiet is Rolland
Dat is die communistische sc toch?quote:Op maandag 19 juli 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach zo zwaar neem ik het ook niet op, dan post ik wel in de WLR SC over voetbal o.i.d. Maar als je het op een gegeven moment van meerdere users hoort dan is het wel een beetje jammer.
(en niet gaan zeggen dat ze dat maar moeten melden want je ziet zelf hoe hier met FB om wordt gegaan.)
'zet maar een tr'
'word zelf mod'
'je verzint maar wat'
Je hebt het nu over een specifieke situatie terwijl ik net al een algehele tendens aangaf. Overigens was jij daar geloof ik geen moderator.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, en toen heb ik ook gemod
[..]
Ik heb toen posts verwijderd en gewaarschuwd dus wat welke manier had je liever gezien?
Klopt ik was FA, maar ik weet welk topic jij bedoeltquote:Op maandag 19 juli 2021 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt het nu over een specifieke situatie terwijl ik net al een algehele tendens aangaf. Overigens was jij daar geloof ik geen moderator.
Ik heb er zeer veel zin in. Alleen echt geen flauw idee wat ik moet verwachten van Feyenoord (of de tegenstander).quote:Op maandag 19 juli 2021 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig is er deze week weer Europees voetbal!
Ik hoor er ook daar niet helemaal bij als VVD-er.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is die communistische sc toch?
Nee dat weet je niet want ik bedoel niet één topic.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ik was FA, maar ik weet welk topic jij bedoelt
En jij begon over die specifieke situatie, niet ik.
Die gaan die lui gewoon oprollen joh.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb er zeer veel zin in. Alleen echt geen flauw idee wat ik moet verwachten van Feyenoord (of de tegenstander).
Ik werd gvd veelte hard voor mijn schamele loon om die mentaliteit te kunnen accepteren.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoor er ook daar niet helemaal bij als VVD-er.
Ja, dat moet wel ja.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan die lui gewoon oprollen joh.
Wat jij wil maar als jij echt niet doorhad dat er een hoop twijfelachtige en gemakkelijke posts werden gezet tijdens het EK dan is deze discussie bij voorbaat verloren.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:32 schreef GGMM het volgende:
overigens 0 resultaten voor afrikacup of afrika-cup in EK.
Die is sowieso al verloren als je enige reddingsboei elke keer als er (goedbedoelde) feedback wordt gegeven te trachten om een discussietje te winnen in plaats van met zijn allen er wat van op te steken.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat jij wil maar als jij echt niet doorhad dat er een hoop twijfelachtige en gemakkelijke posts werden gezet tijdens het EK dan is deze discussie bij voorbaat verloren.
Ongetwijfeld, maar teksten als "er wordt om de haverklap afrikacup gezegd" bij Frankrijk is dus gewoon niet waar.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat jij wil maar als jij echt niet doorhad dat er een hoop twijfelachtige en gemakkelijke posts werden gezet tijdens het EK dan is deze discussie bij voorbaat verloren.
één van 'je' eigen moderators kaartte het nog aan in de SC maar dit geheel terzijde.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar teksten als "er wordt om de haverklap afrikacup gezegd" bij Frankrijk is dus gewoon niet waar.
Verder kan er dan weinig mee als er maanden later opeens (gedeeltelijk onwaar) iets geroepen wordt. Dan had je een TR moeten zetten en als er niks mee gedaan wordt naar feedback moeten gaan. Niet maanden later met algemeenheden komen en dan teleurgesteld zijn dat je feedback niet behandeld wordt.
En ik ben niet teleurgesteld, enkel vanwege die F1 verwijzing kwam ik ermee. Dit is namelijk precies wat ik van je verwacht had.quote:
Hoeveel trefwoorden zijn er met Ebola?quote:Op maandag 19 juli 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van 'je' eigen moderators kaartte het nog aan in de SC maar dit geheel terzijde.
[..]
Nogmaals, 0 resultaten.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
één van 'je' eigen moderators kaartte het nog aan in de SC maar dit geheel terzijde.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2021 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals, 0 resultaten.
Het zal best gezegd zijn, maar er is dus wel degelijk iets met feedback gedaan, dan.
Edit: deze moest nog bij die andere post.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
EK is dood en doodziek. Treurige mensen zitten er daar
0, blij dat er op FOK! geen enkele ruimte is voor racisme!quote:Op maandag 19 juli 2021 17:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveel trefwoorden zijn er met Ebola?
Ik ga aan de macaroni.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kip korma.
Ja en nu?quote:Op maandag 19 juli 2021 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Edit: deze moest nog bij die andere post.
Enkele voorbeelden van gewaardeerde users die veel posten in o.a. VBL die de algehele sfeer ruk vonden.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en nu?
Punt blijft meld het op dat moment zelf, kaart het aan in feedback.
Maar dat zal je wel gedaan hebben aangezien er weinig van terug te vinden is
Klopt, omdat je het maanden later doet zonder specifieke voorbeelden.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enkele voorbeelden van gewaardeerde users die veel posten in o.a. VBL die de algehele sfeer ruk vonden.
Ik heb aardig wat TR's gezet waar soms wel en vaak niet iets mee gedaan wordt (dat hoeft ook niet altijd natuurlijk) maar volgens mij heb ik net al aardig duidelijk uitgelegd waarom iets aankaarten in FB altijd doodvermoeiend is. Zoals ik nu ook weer merk.
Mis het punt nog een beetje meer.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, omdat je het maanden later doet zonder specifieke voorbeelden.
Dit was precies m'n punt. Je klaagt steen en been dat er niks gedaan wordt, weken nadat het heeft plaatsgevonden.quote:
Ja je hebt helemaal gelijk GGMM, je hebt de feedback weer prachtig verworpen en we boemelen gezellig verder.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was precies m'n punt. Je klaagt steen en been dat er niks gedaan wordt, weken nadat het heeft plaatsgevonden.
En als iemand dan vraagt wat je bedoelt is het allemaal vermoeiend en moeilijk.
'Maar Bobby vond het ook hoor!'
Ga deze confrontatie voortaan aan op het moment zelfquote:Op maandag 19 juli 2021 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk GGMM, je hebt de feedback weer prachtig verworpen en we boemelen gezellig verder.
Als je feedback ziet als een confrontatie gaat er al iets ernstig mis, bedankt voor het bevestigen.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga deze confrontatie voortaan aan op het moment zelf
Het is letterlijk kritiek over iets waar niks mee gebeurt volgens jou.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je feedback ziet als een confrontatie gaat er al iets ernstig mis, bedankt voor het bevestigen.
watquote:Op maandag 19 juli 2021 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is letterlijk kritiek over iets waar niks mee gebeurt volgens jou.
Hoe is mods daarmee confronteren geen confrontatie?
Het betreurt mij ten zeerste dat maxi-mus dit foute beeld van mij heeft. Misschien had ik me toch beter moeten distantiëren van de racistische reacties richting Hamilton.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maxi-mus noemt je racistisch!
Persoonlijk ben ik tegen racisme
Jij geeft aan dat er niks gebeurt met je TR'squote:
@Paul had tijdens die wedstrijden dienst.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank je (was dat nou zo lastig @:maxi-mus)
Dat had verwijderd mogen worden ja
Terwijl BB King toch ook een behoorlijk zwarte man was.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Embolo wordt als Ebola omschreven
Hilariteit alom
Dat klopt.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij geeft aan dat er niks gebeurt met je TR's
Ik zeg dat je mods daarmee direct moet confronteren (en niet maanden later moet gaan lopen zeuren)
En jij begint over "Ja je ziet dat als confrontatie!OMG"
Ik snap denk ik niet helemaal waar je nou heen wil, maar het zal aan mij liggen.
Makkelijk om @Paul voor de bus te gooienquote:Op maandag 19 juli 2021 18:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:paul had tijdens die wedstrijden dienst.
Jullie hebben samen als moderatie gefaald.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:paul had tijdens die wedstrijden dienst.
Je hoeft ook maar op BLM te zoeken en je ziet de algehele tendens in de topics wel.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jullie hebben samen als moderatie gefaald.
Own it.
Dat zijn voornamelijk paar zelfde users. Wel een tendens jaquote:Op maandag 19 juli 2021 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft ook maar op BLM te zoeken en je ziet de algehele tendens in de topics wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |