Hij was niet de enige, dat hele topic is echt puur genot. Die rare vent Ph237Zf ofzo was ook helemaal razend.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
Teruglezend via MyCroft kan ik enkel de conclusie trekken dat Scrummie gisteren woedend was.
Erg zielig
wat hele topicquote:Op maandag 19 juli 2021 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was niet de enige, wat hele topic is echt puur genot. Die rare vent Ph237Zf ofzo was ook helemaal razend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het een tweeling is. Kans is heel groot, maar niet 100% zeker omdat de je ze niet allebei en face ziet. De rechtse is iets meer en profil. (Overigens mag dit gewoon want staat op de FP.)
[ Bericht 13% gewijzigd door GGMM op 19-07-2021 17:11:37 ]Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Dat hele topic *quote:Op maandag 19 juli 2021 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wat hele topic![]()
Overigens heb ik van die gast een post geTR'd en even later had hij een ban geloof ik.
Ja die post inderdaad. Weg met dat volk.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele topic *
Ja ik las iets met 'kk neger', dus ik mag hopen een lange vakantie.
Wist trouwens niet dat jij ook autootje rijden volgde.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die post inderdaad. Weg met dat volk.
Heeft vbl en zeker EK ook last van de laatste tijd en dan doel ik niet op grapjes als "Negers kunnen niet keepen"quote:Op maandag 19 juli 2021 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die post inderdaad. Weg met dat volk.
Sinds Verstappen succesvol isquote:Op maandag 19 juli 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist trouwens niet dat jij ook autootje rijden volgde.
Doe ik ook niet echt. Vroeger wel veel gedaan (Schumacher, Coulthard, Villeneuve, Hakinnen, die tijd), en nu met Max is het wel weer leuk. Maar ik sla gerust een race over. Gister was het topic alleen zo prachtig dat ik daar ook maar ging posten.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist trouwens niet dat jij ook autootje rijden volgde.
Er wordt niks aan gedaan, dat is wat anders.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft vbl en zeker EK ook last van de laatste tijd en dan doel ik niet op grapjes als "Negers kunnen niet keepen"
Doe je niks aan kennelijk
Nouja, @Zipportal heeft een ban, dat is al 1 racist minder.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft vbl en zeker EK ook last van de laatste tijd en dan doel ik niet op grapjes als "Negers kunnen niet keepen"
Doe je niks aan kennelijk
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, @:Zipportal heeft een ban, dat is al 1 racist minder.
Derhalve doe je er dus niks aan.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er wordt niks aan gedaan, dat is wat anders.
Dat zeg ik toch ook letterlijkquote:Op maandag 19 juli 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
Negers kunnen niet keepen is meer een meme toch
Net als 'Stinger Bell'
Zolang er gewoon een openlijk racistische moderator zit staat het niet heel hoog op het prioriteitenlijstje nee.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derhalve doe je er dus niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |