Maar waarom dan Lyon?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:37 schreef dimmak het volgende:
Zou die Rotterdam een bewuste referentie zijn aan de gabber tijd van de classics?
Sowieso. Er staat 220 BPM op de tong bij de Rotterdam versie.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:37 schreef dimmak het volgende:
Zou die Rotterdam een bewuste referentie zijn aan de gabber tijd van de classics?
Gefixtquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:36 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat een aanfluiting was SNKRS Day is Nike.
hahaquote:
Damn. Ik zou hierom wel een classic durven te kopen. Nice CW'squote:Op zondag 15 augustus 2021 11:44 schreef Nober het volgende:
Marina Blue
[ afbeelding ]
Hemp
[ afbeelding ]
[..]
Die onderstequote:Op zondag 15 augustus 2021 11:44 schreef Nober het volgende:
Marina Blue
[ afbeelding ]
Hemp
[ afbeelding ]
[..]
I know, ik verbaas me vooral om het feit dat iedereen zo makkelijk beïnvloedbaar is als het om Nike hype gaat. Zoals die OW. De eerst ‘10’ was een interessante collab. Daarna werd het allemaal treurig. Nu 4 jaar later wordt die samenwerking nog steeds uitgemolken. En mensen maar in de ‘rij’ staan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:59 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
haha
Daar denkt het merendeel toch anders over.
Ik verbaas mij telkens weer hoe populair Nike is in Nederland, wanneer je het vergelijkt met merken als bijvoorbeeld adidas.
[ afbeelding ]
Deze Off White dunks kunnen bemachtigen. Het concept van 50 verschillende sneakers vind ik wel leuk en het voelt ook wel tof als je EA krijgt. Maar de colorway is helaas niet mijn ding.....
Truequote:Op maandag 16 augustus 2021 12:30 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
I know, ik verbaas me vooral om het feit dat iedereen zo makkelijk beïnvloedbaar is als het om Nike hype gaat. Zoals die OW. De eerst ‘10’ was een interessante collab. Daarna werd het allemaal treurig. Nu 4 jaar later wordt die samenwerking nog steeds uitgemolken. En mensen maar in de ‘rij’ staan.
Iedere week weer een ’QS’, iedere maand 6 collabs, waarvan minstens 1 met Travis Scott lijkt het wel. Overigens niet alleen bij Nike hoor…
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:25 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind ze mooi en ik heet geen Wesley en ben ook geen stratenmaker.
Gr gr Delano de steigerbouwer
Ik had me pasgeleden ook een paar Maxjes gehaaldquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:09 schreef fathank het volgende:
Air Max Classic zijn wel de ultieme vrijetijdsschoenen.
Als je stratenmaker bent en Wesley heet.
Bij SNKRS zijn ze snel uitverkocht, maar de op de resell markt (bijv Vinted) niet. Na enkele maanden gaat de prijs vaak steeds verder omhoog.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:13 schreef mrPanerai het volgende:
was onlangs een paartje op SNKRS die ik erg graag wou, helaas kon ik niet mee loten. Maar zoals steeds staan sites als Vinted vol met die paren voor 3 à 4 keer de aankoopprijs.
Iemand een idee of dat snel verkocht geraakt... ben mss wel bereid om wat meer te betalen maar ook maar een beetje.
Of daalt, beetje afhankelijk welke schoen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:31 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bij SNKRS zijn ze snel uitverkocht, maar de op de resell markt (bijv Vinted) niet. Na enkele maanden gaat de prijs vaak steeds verder omhoog.
Over welke schoen heb je het?
Waar zijn deze tzt te halen? Ik ben helaas geen stratenmakert, maar een paartje net zoals toen ik 12 was lijkt mij wel watquote:
True, maar daar zijn er niet heel veel van natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:49 schreef D_A het volgende:
[..]
Of daalt, beetje afhankelijk welke schoen natuurlijk
Nike Sb Dunk x FTCquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:31 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bij SNKRS zijn ze snel uitverkocht, maar de op de resell markt (bijv Vinted) niet. Na enkele maanden gaat de prijs vaak steeds verder omhoog.
Over welke schoen heb je het?
Alle Nike SB Dunk Lows gaan idd hard op dit moment.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:24 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Nike Sb Dunk x FTC
ik zie dat er op Vinted nu 196 paar worden aangeboden.
blijft me steeds verbazen dat er mensen zijn die 3 keer de prijs betalen;
Eind Dec of Jan 2022, check https://www.sneakerjagers.nl/releasekalenderquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:40 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waar zijn deze tzt te halen? Ik ben helaas geen stratenmakert, maar een paartje net zoals toen ik 12 was lijkt mij wel wat
Thanksquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:17 schreef glasshole het volgende:
[..]
Eind Dec of Jan 2022, check https://www.sneakerjagers.nl/releasekalender
Nog steeds TBA.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:17 schreef glasshole het volgende:
[..]
Eind Dec of Jan 2022, check https://www.sneakerjagers.nl/releasekalender
Deze dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.sneakerjagers(...)uryosa-rattan/218729
Ik vind ze beter dan verwacht, maar ik vind die dichte air unit erg lastig.quote:
Nike x StateOfMind in 2022?quote:Op donderdag 9 september 2021 09:32 schreef StateOfMind het volgende:
Die omgekeerde swoosh![]()
Was die normaal, en was de air unit open en waren die rare bruine frutsels weg, ging het nog wel.
Oh nee, voorlopig niet.quote:Op zondag 12 september 2021 12:39 schreef Nober het volgende:
Nog iets gekocht de laatste weken?
[..]
Nike x StateOfMind in 2022?
Kon het bonnetje van de NB schoenen helaas niet meer vinden dus maar nieuwe gekocht.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:22 schreef shiz het volgende:
Uhh... tenzij je erop skateboardt ofzo vind ik het niet okay dat welke schoen dan ook binnen 3 maanden de geest geeft...
Daarom koop je juist geen no-name brand schoenen bij Schoenenreus, Bristol, Scapino maar van een goed merk, het liefste direct van henzelf, misschien duurder, maar heb je er langer plezier van (en waarschijnlijk een stuk stijlvoller en comfortabel). Dus dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Ik zou ze er een mailtje aan wagen...
Nice, goed om wat liefde voor andere merken te zien hier! Niets mis met KangaROOSquote:Op vrijdag 17 september 2021 07:45 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Kon het bonnetje van de NB schoenen helaas niet meer vinden dus maar nieuwe gekocht.
[ afbeelding ]
KangaROOS RED Ultimate. Nieuwe schoenen, nieuw merk, ben benieuwd.
Eerste bevindingen: Kwalitatief een stap boven New Balance. Supergoede, stijve zool en toch goede demping erin, maar ook een stijvere schoen en dat is even wennen, is wat minder flexibel dan de NB's (ook niet heel raar met al die leren elementen). Schoenen sluiten niet helemaal perfect aan op mijn voet (heb ze een maat groter moeten bestellen) en heb ze graag met iets meer ondersteuning, dus een kijken of dikkere sokken nog wat uitmaken en anders evt een extra inlegzooltje.
Voorlopig verdict:
Uiterlijk: 9/10
Zool / loop: 9/10
Schoen / aansluiting op voet: 6/10
Kan wel een schoenreviewblog gaan beginnen zo
Zien er netjes uit!quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:58 schreef Xurk het volgende:
[..]
Een grail van mij is hun collab met titelheldenshop op de Coil R-1, "Cheesecake":
[plaatje]
In ieder geval deze drie nog en die City Pack waaronder Rotterdam.quote:Op maandag 27 september 2021 18:47 schreef YourCaptor het volgende:
![]()
Ik ben benieuwd of ze nog meer oude modellen opnieuw gaan uitbrengen. Ik zou mijn eerste graag weer hebben (wit leer, zwart swoosh en oranje air).
Beter! Echt nice dat het je gelukt is!quote:
Die zijn nice, zeker qua kwaliteit volgens mij. Volgens mij zijn ze overal in de sale gekomen op een gegeven moment. Ik heb er ook weleens over getwijfeld maar vond ze uiteindelijk toch een mindere versie van de vegetable tanned "Made In Japan" uitvoering van een paar jaar eerder. Daarnaast heb ik al een soortgelijk paartje ("Veg Tan" G9Shadow6 van Saucony)quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:24 schreef Divje het volgende:
Vandaag komen als het goed is m'n GEL-Lyte III Kobe Beefs binnen
Zijn nu inderdaad ook in de sale bij sneakerdistrict. Kwam ze toevallig tegen en voor 120,- wil ik ze wel kopenquote:Op dinsdag 28 september 2021 09:53 schreef Xurk het volgende:
[..]
Die zijn nice, zeker qua kwaliteit volgens mij. Volgens mij zijn ze overal in de sale gekomen op een gegeven moment. Ik heb er ook weleens over getwijfeld maar vond ze uiteindelijk toch een mindere versie van de vegetable tanned "Made In Japan" uitvoering van een paar jaar eerder. Daarnaast heb ik al een soortgelijk paartje ("Veg Tan" G9Shadow6 van Saucony)
Bij de '95 Neon kwamen ze in alle maten. Ik weet niet waarom dat nu niet zo is.quote:Op maandag 27 september 2021 22:27 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Beter! Echt nice dat het je gelukt is!
Ik heb dus echt maanden op deze zitten wachten tot ik er vorige week achter kwam dat de maat pas vanaf 38.5 is en dat is veel te groot voor mij dus helaas( Normaal 36/37, bij Nikes 37.5)
Nee ik snap het ook niet. Die 90 versie van de pursian violet is ook pas vanaf 38.5quote:Op dinsdag 28 september 2021 10:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij de '95 Neon kwamen ze in alle maten. Ik weet niet waarom dat nu niet zo is.
Nice! Thanks voor de tip… I’m temptedquote:Op dinsdag 28 september 2021 09:24 schreef Divje het volgende:
Vandaag komen als het goed is m'n GEL-Lyte III Kobe Beefs binnen
Oef, wat een fijn leerquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nice! Thanks voor de tip… I’m tempted
Toch niet deze?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:03 schreef YourCaptor het volgende:
Denk van wel, heb het nooit eerder gezien.
Ik heb een setje Air Max 95 onderweg. Die heb ik vroeger nooit gehad, vond ze nooit mooi. Nu in de angebot dus eens zien hoe dat loopt.
Hopelijk komen er stiekem nog een paar CWs (zoals bij de 5 year anniversary pack), ben niet zo kapot van de huidige CW maar vind het idee van het ontwerp wel redelijk tof.quote:
Heb mijne net binnen. Zit erg lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:59 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze.
Lopen heerlijk.
Ik zie dat Patta ze dadelijk heeft en SNKRS de 15e. Is dat vaker met collabs?quote:
Allquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:26 schreef linebear het volgende:
Ik heb zijn in mijn mandje, maar krijg die Captcha maar niet...
Patta Got Love For... ?
Ja. Denham was bijv helemaal niet bij SNKRS.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:56 schreef Nober het volgende:
Ik zie dat Patta ze dadelijk heeft en SNKRS de 15e. Is dat vaker met collabs?
Ik heb bizar veel geluk gehad dan. Na eerst op de website een video te hebben moeten kijken en een "Password" veld in te moeten vullen (the wave), kon ik zo doorklikken en na invullen van de "Patta loves..." --> "ALL" CAPTCHA en een paar keer een vliegtuig en een kat omkaderen in een volgende CAPTCHA, kwam ik bij de formulieren om verzending en betaling in te vullen. Volgens mij twee keer een foutmelding scherm gekregen maar vervolgens kwam ik in de wachtrij en na een minuut of 4 werd ik doorverwezen naar ABN voor het goedkeuren van de credit card opdracht. Een half uur later kreeg ik een e-mail van Patta om het te bevestigenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
All
[..]
Ja. Denham was bijv helemaal niet bij SNKRS.
Ik had overigens een L. Een minuut na 1 was ik de wachtrij door en leek alles goed te gaan maar verloor ik de connectie. Daarna meteen weer in de wachtrij maar duurde het een kwartier en werd ik wel daarna doorverwezen maar waren ze al uitverkocht.
Later nog maar een poging in de SNKRS app dan..
Congrats. Ja vind het wel jammer, alles leek goed te gaan maar alsnog pech.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:14 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik heb bizar veel geluk gehad dan. Na eerst op de website een video te hebben moeten kijken en een "Password" veld in te moeten vullen (the wave), kon ik zo doorklikken en na invullen van de "Patta loves..." --> "ALL" CAPTCHA en een paar keer een vliegtuig en een kat omkaderen in een volgende CAPTCHA, kwam ik bij de formulieren om verzending en betaling in te vullen. Volgens mij twee keer een foutmelding scherm gekregen maar vervolgens kwam ik in de wachtrij en na een minuut of 4 werd ik doorverwezen naar ABN voor het goedkeuren van de credit card opdracht. Een half uur later kreeg ik een e-mail van Patta om het te bevestigen
De CW is eigenlijk niet mijn dingDus ik wacht even af of die blauwe CW ook echt uitgebracht gaat worden (en ik hoorde al geruchten over nog twee paar schoenen (zwart/wit en een volledig leer paartje). Wellicht dan met iemand ruilen voor één van die anderen.
Lol snkrs appquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
All
[..]
Ja. Denham was bijv helemaal niet bij SNKRS.
Ik had overigens een L. Een minuut na 1 was ik de wachtrij door en leek alles goed te gaan maar verloor ik de connectie. Daarna meteen weer in de wachtrij maar duurde het een kwartier en werd ik wel daarna doorverwezen maar waren ze al uitverkocht.
Later nog maar een poging in de SNKRS app dan..
Ja eens, heb nog nooit wat kunnen kopen met die kut app. Maar ooit moet de eerste keer zijn toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 15:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol snkrs app
Over gedrochten gesproken![]()
Ik snap daar ook niets van. Regelmatig zie ik online mensen iets via SNKRS 'winnen', zelfs een aantal bekenden van me die niet echt veel met sneakers bezig zijn maar toch al een paar keer via de SNKRS app iets hebben kunnen bemachtigen. Frustrerendquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja eens, heb nog nooit wat kunnen kopen met die kut app. Maar ooit moet de eerste keer zijn toch?
Was gewoon een klote release. Bij mij laadde dat scherm na de captcha niet nadat ie hem goedkeurde op zowel de app als de site. Vervolgens moest ik 15 min wachten en halverwege werd ik uit de wachtrij gegooid. Uiteindelijk kon ik er nog een keer in komen met maar één minuut wacht tijd om vervolgens te zien dat ze sold out warenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 15:15 schreef dimmak het volgende:
[..]
Congrats. Ja vind het wel jammer, alles leek goed te gaan maar alsnog pech.Volgende keer een schone browser zonder plugins gebruiken. Kan best dat er een één of andere geblokkeerde tracker tussen zat.
Altijd klote als het door technische issues niet lukt, dan voelt het al gauw zuur inderdaad. De winkels zullen ook nooit investeren in upscaled infrastructuur want zij verkopen toch wel alles ondanks de storingen waar de consumenten mee te maken krijgen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 00:10 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Was gewoon een klote release. Bij mij laadde dat scherm na de captcha niet nadat ie hem goedkeurde op zowel de app als de site. Vervolgens moest ik 15 min wachten en halverwege werd ik uit de wachtrij gegooid. Uiteindelijk kon ik er nog een keer in komen met maar één minuut wacht tijd om vervolgens te zien dat ze sold out waren
LOL! Vandaag een dikke W via de SNKRS app!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja eens, heb nog nooit wat kunnen kopen met die kut app. Maar ooit moet de eerste keer zijn toch?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
LOL! Vandaag een dikke W via de SNKRS app!
Ook direct een lekker W.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
LOL! Vandaag een dikke W via de SNKRS app!
Die blauwe is echt top.quote:
Ik wil de 'Light Stone'quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:00 schreef YourCaptor het volgende:
Verkeerde stad.![]()
Ik wil de Marina's.
Nicequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:27 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik wil de 'Light Stone'
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:27 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik wil de 'Light Stone'
[ afbeelding ]
quote:
Nice, gefeliciteerd! Vind dit een mooiere CW dan Monarch. Hoe laat ging je de queue in en hoe lang duurde die bij jou? Ik zat er in ieder geval binnen een paar seconden dat de website up ging al in en moest in de ene browser 25, de andere 24 minuten wachten en op mijn telefoon 'maar' 10 minuten. Maar goed, na 7 minuten waren alle maten dus al weg. Jammer dat de queue randomized was.quote:
Geef mij je Monarchsquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:46 schreef Xurk het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd! Vind dit een mooiere CW dan Monarch. Hoe laat ging je de queue in en hoe lang duurde die bij jou? Ik zat er in ieder geval binnen een paar seconden dat de website up ging al in en moest in de ene browser 25, de andere 24 minuten wachten en op mijn telefoon 'maar' 10 minuten. Maar goed, na 7 minuten waren alle maten dus al weg. Jammer dat de queue randomized was.
Gelijk om 13:00 er in, één minuut wachten en twee minuten later bevestiging mail. Zat precies goed dusquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:46 schreef Xurk het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd! Vind dit een mooiere CW dan Monarch. Hoe laat ging je de queue in en hoe lang duurde die bij jou? Ik zat er in ieder geval binnen een paar seconden dat de website up ging al in en moest in de ene browser 25, de andere 24 minuten wachten en op mijn telefoon 'maar' 10 minuten. Maar goed, na 7 minuten waren alle maten dus al weg. Jammer dat de queue randomized was.
Yes. Ik heb de Aqua Noise in mijn eigen maat en in die van mijn vrouw. Twinning is Winning 😅quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:27 schreef Nober het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen om 13:00
https://nike.patta.nl/pro(...)e-aqua-pure-platinum
Apart maat 46,5 in plaats van 47.
[..]
[..]
Raffle dan maar?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:17 schreef Xurk het volgende:
Aqua Noise ging veel sneller dan Monarch voor mijn gevoel. Ik denk doordat er niet eerst een wachtwoord ingevuld hoefde te worden. Jammer, vond dat juist wel een goede bij de vorige release.
Nu 10 minuten in de queue en na 7 minuten was alles al uitverkocht zag ik.
De eerste L's heb ik al te pakken.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Raffle dan maar?
https://www.sneakerjagers(...)aqua-the-wave/237019
Gewoon om 09:00 de app openen. En anders als je meldingen hebt aan staan komt ie wel voorbij (of niet)quote:Op woensdag 3 november 2021 16:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
De eerste L's heb ik al te pakken.
Er was ook een early drop in de SNKRS app. Hoe kom ik erachter wanneer die zijn?
De early drop was via Patta.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
De eerste L's heb ik al te pakken.
Er was ook een early drop in de SNKRS app. Hoe kom ik erachter wanneer die zijn?
Da's correct iddquote:Op woensdag 3 november 2021 16:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, dinsdagochtend had de SNKRS app een early drop.
quote:Op woensdag 3 november 2021 16:06 schreef D_A het volgende:
[..]
Gewoon om 09:00 de app openen. En anders als je meldingen hebt aan staan komt ie wel voorbij (of niet)
Dus jij hebt die wel gepakt? Open je dan gewoon in de release week de app elke dag om 9:00? De monarch had geen early drop toch?quote:
Nee ik had bij de Patta release.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Dus jij hebt die wel gepakt? Open je dan gewoon in de release week de app elke dag om 9:00? De monarch had geen early drop toch?
Hoe zie je dat er een early drop was?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, dinsdagochtend had de SNKRS app een early drop.
Ja dat is mijn vraag dus ook. Ik zag achteraf in de IG stories van Sneakerjagers dat ik die had gemist.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe zie je dat er een early drop was?
Misschien 'Herinner me' aanklikken in de sneakerjagers app?quote:Op donderdag 4 november 2021 10:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja dat is mijn vraag dus ook. Ik zag achteraf in de IG stories van Sneakerjagers dat ik die had gemist.
Maandag kon ik volgens mij de release nog niet vinden in de app (kan ook zondag zijn).quote:Op donderdag 4 november 2021 10:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien 'Herinner me' aanklikken in de sneakerjagers app?
Nice, ik wil de Marina's hebben.quote:Op zondag 21 november 2021 10:30 schreef Nober het volgende:
1 december zie ik nu staan.
[ afbeelding ]
Hopelijk komen er nog een paar bij maar op dit moment twee.quote:Op zondag 21 november 2021 19:59 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Nice, ik wil de Marina's hebben.
Is die 1 december op specifieke sites? Kan op de site van Nike zelf niets vinden.
1 december gaat niet door.quote:Op zondag 21 november 2021 10:30 schreef Nober het volgende:
1 december zie ik nu staan.
[ afbeelding ]
Mwoah ongeacht welk model het blijven lomp grote schoenen. En die luchtbubbel achterin moet je ook maar net mooi vinden. Alhoewel die blauwe die @Nober gepost heeft er wel prima uit ziet. Maar zou zelf ook niet zo snel een Nike dragen.quote:Op zondag 21 november 2021 12:05 schreef StateOfMind het volgende:
Er zijn ook tig verschillende modellen Air Maxjes uitgebracht in de afgelopen decennia.
In nog veel meer verschillende kleuren combo's.
Zitten tal van gedrochten tussen, maar ook genoeg mooie modellen.
Er is niet zoiets als dé Air Max.
Dat is wel grappig gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:33 schreef Xurk het volgende:
En één dag later werd een erg vette collab van Diadora met Hasbro (onder uitvoering van LC23 en "Made in Italy") aangekondigd op Sneakerness -- release is 3 december en ik moet die "Trivial Pursuit" hebben![]()
De pack bestaat uit:
• Monopoly (N9000)
• Trivial Pursuit (N9000)
• Operation (Intrepid)
• Cluedo (Eclipse)
https://sneakernews.com/2(...)nopoly-release-date/
Helemaal mee eens. Saucony heeft in de afgelopen maand twee paar Shadow 6000 uitgebracht die vrij extreem zijn. Deze ("Sweet Street") en "Food Fight" (zie hieronder). Beiden vind ik te druk om zelf te dragen maar zoals ik hierboven al aangaf -- zij gaan wel echt de extra mile qua thema en details. Deden 'de grote merken' dat ook maar wat vaker (looking at you Nike, met overhyped GR uitvoeringen en uitmelken van de 'deconstructed' look met Off-White en Travis Scott).quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:36 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Zou ze zelf niet zo snel kopen maar vind deze ook wel grappig:
[ afbeelding ]
Ja tof is dat, gewoon even helemaal een andere uitvoering. Lekker uitzinnig. Alhoewel die speciale edities vaak wel weer een stuk duurder zijn, logisch ook natuurlijk, maar zou zelf niet zo snel meer betalen aan een schoen omdat er hippere kleurtjes op zitten. Binnen een half-jaar is die toch wel op gelopenquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:45 schreef Xurk het volgende:
Helemaal mee eens. Saucony heeft in de afgelopen maand twee paar Shadow 6000 uitgebracht die vrij extreem zijn. Deze ("Sweet Street") en "Food Fight" (zie hieronder). Beiden vind ik te druk om zelf te dragen maar zoals ik hierboven al aangaf -- zij gaan wel echt de extra mile qua thema en details. Deden 'de grote merken' dat ook maar wat vaker (looking at you Nike, met overhyped GR uitvoeringen en uitmelken van de 'deconstructed' look met Off-White en Travis Scott).
Was een foutje aan hun kant. Paar minuten daarna werd je doorgeleid naar 1987.shoes. Heb helaas net mis gegrepen.quote:
Neuh daarna kon je nog prima scoren.quote:
Als je nou meer schoenen hebt loop je ze niet af in een half jaartje..quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:56 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ja tof is dat, gewoon even helemaal een andere uitvoering. Lekker uitzinnig. Alhoewel die speciale edities vaak wel weer een stuk duurder zijn, logisch ook natuurlijk, maar zou zelf niet zo snel meer betalen aan een schoen omdat er hippere kleurtjes op zitten. Binnen een half-jaar is die toch wel op gelopen(maar ik ben ook niet echt een sneakerhead, kijk gewoon af en toe mee).
En Nike, mjah, mijn merk is het niet dus vind het ook niet heel boeiend wat ze wel of niet doen
Ja dat is ook weer zo!quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je nou meer schoenen hebt loop je ze niet af in een half jaartje..
Hier helaas nietquote:Op woensdag 15 december 2021 17:33 schreef BasNijmegen het volgende:
Vandaag de Patta 'Black' kunnen scoren via de SNKRS App.
Het was nergens bevestigd dat deze vandaag gingen droppen. De sneaker was in de back-end ingeladen. Zal wel een surprise drop worden.quote:Op maandag 20 december 2021 09:07 schreef linebear het volgende:
Die Air Max 1 Tijger zijn ook al niet meer te krijgen? Krijg alleen maar foutmeldingen als ik naar de site ga.
zag het aangekondigd op Sneakerjagers...quote:Op maandag 20 december 2021 11:51 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Het was nergens bevestigd dat deze vandaag gingen droppen. De sneaker was in de back-end ingeladen. Zal wel een surprise drop worden.
Altijd fijn! Voor welke kleur Waffle ben je gegaan?quote:Op maandag 20 december 2021 13:40 schreef Atta-boy het volgende:
Na lange tijd weinig sneakers gekocht te hebben nu de laatste tijd toch weer het een en ander gekocht
Heb die Rotterdam bw, new balance 990v2 en eindelijk een paar sacai waffle LD's.
Klopt, ik had het ook voorbij zien komen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:58 schreef linebear het volgende:
[..]
zag het aangekondigd op Sneakerjagers...
Ik wilde die paarse cw maar had me ook voor die gele ingeschreven voor een vriend (en per ongeluk mijn eigen maat ingevoerdquote:Op maandag 20 december 2021 14:37 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Altijd fijn! Voor welke kleur Waffle ben je gegaan?
[..]
Klopt, ik had het ook voorbij zien komen.
Of verkeerd geïnformeerd, andere regio release of Nike heeft de release last-minute uitgesteld. Dit laatste gebeurd stiekem best wel vaak.
Officieel zal overmorgen de AJ1 Bubble Gum/Atmosphere releasen. Staat nog niets in de app, dus zal wel later komen. En hier zit dan ook weer verschil in tussen US en EU release. In Amerika staat deze sneaker wel al ingeladen.
haha, dat is mij ook al eens overkomen. Helemaal enthousiast aan een vriend verteld dat ik ze voor hem had..... had ik ook in mijn eigen maat besteld.quote:Op maandag 20 december 2021 18:36 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik wilde die paarse cw maar had me ook voor die gele ingeschreven voor een vriend (en per ongeluk mijn eigen maat ingevoerd) en met die had ik de raffle gewonnen.
3,5 maande verder nu en en de hiel van de zool begint al aardig door te slijtenquote:Op vrijdag 17 september 2021 07:45 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Kon het bonnetje van de NB schoenen helaas niet meer vinden dus maar nieuwe gekocht.
[ afbeelding ]
KangaROOS RED Ultimate. Nieuwe schoenen, nieuw merk, ben benieuwd.
Eerste bevindingen: Kwalitatief een stap boven New Balance. Supergoede, stijve zool en toch goede demping erin, maar ook een stijvere schoen en dat is even wennen, is wat minder flexibel dan de NB's (ook niet heel raar met al die leren elementen). Schoenen sluiten niet helemaal perfect aan op mijn voet (heb ze een maat groter moeten bestellen) en heb ze graag met iets meer ondersteuning, dus een kijken of dikkere sokken nog wat uitmaken en anders evt een extra inlegzooltje.
Voorlopig verdict:
Uiterlijk: 9/10
Zool / loop: 9/10
Schoen / aansluiting op voet: 6/10
Kan wel een schoenreviewblog gaan beginnen zo
Op 30 graden, en in een kussensloopquote:Op maandag 3 januari 2022 09:08 schreef dimmak het volgende:
Iemand nog tips om mijn AM1's een laatste kans te geven dmv wasmachine? Met de hand krijg ik ze echt niet meer schoon en een kamikaze poging in de wasmachine durf ik wel aan voordat ik ze weg gooi.
Specifiek gaat het om dit paar. Schoen is verder netjes alleen het stof aan de voorkant krijg ik niet meer schoon. Wel zonde, want hoewel de CW niet de beste is uit mijn collectie heeft deze AM1 wel de beste fit.
Ook wasmiddel?quote:Op maandag 3 januari 2022 09:53 schreef D. het volgende:
[..]
Op 30 graden, en in een kussensloop
Beste met ook wat handdoeken erbij
Draag je ze iedere dag (d.w.z. zijn het de enige sneakers die je deze 3,5 maand hebt aangehad)? En wat doe je er precies mee qua activiteiten? Dit is behoorlijk snel in elk geval, zeker voor KangaROOS die prima kwaliteit zouden moeten zijn. Of is dit van een mindere lijn die "Made In <het oosten>" is?quote:Op zondag 2 januari 2022 18:33 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
3,5 maande verder nu en en de hiel van de zool begint al aardig door te slijtenDe buitenzool is nog wel prima.
Goed ik ga het nog eens proberen met een andere binnenzool maar meh, toch niet de kwaliteit die ik verwacht had van het merk![]()
Zat een beetje te ranten en denk dat het dit keer ook mijn schuld is, Kangaroos heeft geen middelmaten waardoor de schoenen die ik nu heb eigenlijk iets te groot zijn waardoor mijn voeten te los in de schoen zit en ik teveel tegen de hiel aan scheur (en een maat kleiner paste niet goed). Maar wou het merk gewoon graag uitbproberen, en de schoen ziet er gewoon erg netjes uitquote:Op maandag 3 januari 2022 11:36 schreef Xurk het volgende:
[..]
Draag je ze iedere dag (d.w.z. zijn het de enige sneakers die je deze 3,5 maand hebt aangehad)? En wat doe je er precies mee qua activiteiten? Dit is behoorlijk snel in elk geval, zeker voor KangaROOS die prima kwaliteit zouden moeten zijn. Of is dit van een mindere lijn die "Made In <het oosten>" is?
Maakte mijn witte schoenen vroeger altijd schoon met groene zeep, ging primaquote:Op maandag 3 januari 2022 09:08 schreef dimmak het volgende:
Iemand nog tips om mijn AM1's een laatste kans te geven dmv wasmachine? Met de hand krijg ik ze echt niet meer schoon en een kamikaze poging in de wasmachine durf ik wel aan voordat ik ze weg gooi.
Specifiek gaat het om dit paar. Schoen is verder netjes alleen het stof aan de voorkant krijg ik niet meer schoon. Wel zonde, want hoewel de CW niet de beste is uit mijn collectie heeft deze AM1 wel de beste fit.
Sowieso. Met alle schoenen!quote:Op maandag 3 januari 2022 15:48 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Is het dan toch aan te raden om sneakers af en toe om te wisselen om ze laten luchten?
Nog gelukt?quote:Op maandag 3 januari 2022 09:08 schreef dimmak het volgende:
In de wasmachine niet helemaal maar een stuk schoner, ik ga nog een laatste poging doen met de hand. Maar als beaters kunnen ze in ieder geval weer ff door.quote:
Ik gebruik altijd het papier/karton wat standaard met de sneaker meekomt. Werkt ook prima.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:37 schreef D. het volgende:
Zijn er mensen die schoenspanners gebruiken?
En helpt het ook echt, denk je?
Er is nog hoop want de black persian, hemp en marina zijn nog niet uitgebracht.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:58 schreef _Hestia_ het volgende:
@:Nober Ik ben een tijd niet op het forum geweest, maar heb inmiddels 2 paar nieuwe Nikes. Die persion violet was niet in mijn maat, dus toen heb ik gewoon blauwe '90s gekocht:
[ afbeelding ]
Maar daarna kwam ik deze paarse schoenen tegen, zijn officieel hardloopschoenen. Maar wel helemaal mijn kleur
Dus toen heb ik die nog gekocht:
[ afbeelding ]
Dus nu is dit mijn verzameling Nikes (afgelopen 3 jaar):
[ afbeelding ]
Door het licht lijken de 2 linkse hetzelfde, maar die vieze zijn oorspronkelijk paars-wit en die achterste nieuwe dus blauw-wit![]()
Zijn die paars-witte AM1's toevallig de onderstaande? Zo ja, dan heb je die goed gebeat zegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:58 schreef _Hestia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die black persion zijn ook wel erg mooi, dus daar maar op hopen idd dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is nog hoop want de black persian, hemp en marina zijn nog niet uitgebracht.
Ja klopt idd dat zijn die! Ik heb nog even een foto opgezocht van toen ik ze net binnen had en ze nog schoon warenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:49 schreef Xurk het volgende:
[..]
Zijn die paars-witte AM1's toevallig de onderstaande? Zo ja, dan heb je die goed gebeat zegStaan al jaren op mijn schaduwlijst maar gezien het een WMNS is, is mijn maat zeldzaam / onbetaalbaar en de kwaliteit ervan is dermate treurig dat je gek zou zijn om er meer dan retail (of zoals op StockX vaak gevraagd wordt: +¤ 300
) voor te betalen.
[ afbeelding ]
afbeelding
Eeeehhhh, nou nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:58 schreef _Hestia_ het volgende:
Maar daarna kwam ik deze paarse schoenen tegen, zijn officieel hardloopschoenen. Maar wel helemaal mijn kleur
[ afbeelding ]
In die categorie stonden ze welquote:
Negeer die gozer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:29 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
In die categorie stonden ze wel![]()
Maar maakt verder ook niet heel veel uit, ze lopen heerlijk en paarser dan dit kan bijna niet haha
Heerlijk om te zien dat je ze goed afgedragen hebt!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:58 schreef _Hestia_ het volgende:
@:Nober Ik ben een tijd niet op het forum geweest, maar heb inmiddels 2 paar nieuwe Nikes. Die persion violet was niet in mijn maat, dus toen heb ik gewoon blauwe '90s gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door het licht lijken de 2 linkse hetzelfde, maar die vieze zijn oorspronkelijk paars-wit en die achterste nieuwe dus blauw-wit![]()
Haha ja die hebben nog veel hardcorefeesten mee mogen maken🔥quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:39 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien dat je ze goed afgedragen hebt!
Lijkt me wel heerlijk als je zo'n 'zero fucks are given attitude' kunt hanterenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:29 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha ja die hebben nog veel hardcorefeesten mee mogen maken🔥
Hopelijk snel weer feesten, ben vorig jaar alleen eind oktober naar Ghosttown geweest en toen hield het al weer op 😰
Ik vind de Azura hit or miss, heb het lang kunnen uitstellen om als silhouet aan mijn omvangrijke Saucony collectie toe te voegen omdat de GRs er vaak wel heel erg "GR" uitzien (materiaal gebruik en weinig spannende CW), of de collabs waren net niet mijn smaak. Uiteindelijk gezwicht voor de "Friends & Family" uitvoering van de collab met Acribikquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:09 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Als vervanger van de Kangaroos nu Azura's van Saucony aangeschaft. Normaal mijn go-to voor hardlopen. De Azura is vergelijkbaar met de New Balance 574 zowel qua pasvorm als kwaliteit van het materiaal (zool is wel iets harder). Wel okay maar eigenlijk ook een beetje saai qua materiaalgebruik. Degelijk zou ik het kunnen noemen
Volgende keer maar weer iets andere proberen.
Colorway, dus de kleurstellingquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:44 schreef Tyranoesauroes het volgende:
CW? Wa's da?
Lekkere retro look die schoenen haha, met hippe sokken van Stance
Er zouden er al een aantal zijn uitgebracht vorig jaar maar die worden telkens verplaatst naar een nieuwe datum.quote:Op maandag 21 februari 2022 06:46 schreef YourCaptor het volgende:
Hoe bedoel je dat?
Worden ze dan "ontworpen" door Nike and that's it?
Komen waarschijnlijk later in het jaar.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:42 schreef Nober het volgende:
Ze worden waarschijnlijk niet uitgebracht maar weer twee erbij.
[ afbeelding ]
Ik zag 'Coded Nature' staan op SNKRS vanmorgen en als het goed is had de website van sneakersnstuff 'm ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:28 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Komen waarschijnlijk later in het jaar.
Eerst de 'Light Bone/ Coded Nature' en de 'Cream'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn inmiddels al ingeladen bij Nike.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:42 schreef Nober het volgende:
Ze worden waarschijnlijk niet uitgebracht maar weer twee erbij.
[ afbeelding ]
Ik heb hulp nodig bij 4elementos.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:41 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Zijn inmiddels al ingeladen bij Nike.
Volgens mij moet het ook goedkomen als je alleen de cijfers hebt ingevoerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb hulp nodig bij 4elementos.
Wil mijn adres invoeren maar bij de postcode lukt het niet.
Heb met en zonder spatie geprobeerd ook nog NL ervoor gezet maar het werkt allemaal niet.
Klopt. Van alle combinaties had ik die nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:33 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Volgens mij moet het ook goedkomen als je alleen de cijfers hebt ingevoerd.
Om welke schoen gaat het?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:34 schreef Nober het volgende:
Bij SNKRS en 4elementos is het niet gelukt.
Footdistrict heeft ze nog niet uitgebracht. 'Komt binnenkort'
Die twee AM1 releases.quote:
BW's ja.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:10 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik dacht de BW's, maar wist niet welke.
Ik verwacht 10 maart.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
BW's ja.
Geen idee wanneer footdistrict ze uitbrengt.
Sport Red / Reverse Persian
https://footdistrict.com/(...)-red-dn4113-100.html
https://footdistrict.com/(...)olet-dn4113-101.html
Restock op de website/app van SNSquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
BW's ja.
Geen idee wanneer footdistrict ze uitbrengt.
Sport Red / Reverse Persian
https://footdistrict.com/(...)-red-dn4113-100.html
https://footdistrict.com/(...)olet-dn4113-101.html
Zodra ik erop klik krijg ik dit:quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:50 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Restock op de website/app van SNS
Ik ook. Misschien is de site overbelast of een BOT overload.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Zodra ik erop klik krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Ik verwacht een deze dagen nog wel een re-stock van deze.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:09 schreef YourCaptor het volgende:
Zo, de BW Marina's waren online, ik zat mooi klaar om 9.00uur op de site van Nike maar door gekut met verifiëren via SMS is het toch niet gelukt ze te krijgen.
Die AFEWs zijn echt nice iddquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:14 schreef Xurk het volgende:
Vandaag de AFEW x asics Gel-Lyte III "Beauty of Imperfection" binnen, prachtig 🤩 Mijn vrouw heeft een W op een raffle voor de EU Air Max Day release, dus die is ook blij
Godverdomme weer gemistquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:30 schreef BasNijmegen het volgende:
Zojuist de 'Air Max 1 'Mellow' van Concepts kunnen kopen tijdens de SNKRS Air Max Day drop.
[..]
Die AFEWs zijn echt nice idd
Zag meerdere mensen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:30 schreef BasNijmegen het volgende:
Zojuist de 'Air Max 1 'Mellow' van Concepts kunnen kopen tijdens de SNKRS Air Max Day drop.
[..]
Die AFEWs zijn echt nice idd
Nee, was voor iedereen. Tijdens de live stream kwam er een link in beeld.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:38 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zag meerdere mensen.
Was het invite only surprise drop? Ik zag niks.
Heb de Heavy’s via Asphaltgold
Ah ok, ja had geen zin om die streams te kijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:45 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nee, was voor iedereen. Tijdens de live stream kwam er een link in beeld.
Ik heb er een voor mijzelf kunnen kopen en vervolgens voor mijn vrouw op haar telefoon. Easy Cop dus.
Ik ben benieuwd of de Heavy nog in NL gaat droppen. Het zal mij niks verbazen als ze deze bewaren voor 8 augustus op SNKRS Day
Heb ze inmiddels, via iemand vlakbij die een extra paar had. Paar tientjes meer. Dat moest dan maar.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:50 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik verwacht een deze dagen nog wel een re-stock van deze.
Zit erover te twijfelen om deze nog te halen. Zaterdag al de zwarte Patta Waves en de La Ville Lumière gescoord en om nu ook resell voor de Mellow neer te leggen is een twijfelgevalletjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:56 schreef BasNijmegen het volgende:
Gisteren de Air Max 1 - 'Mellow' binnen gekregen. De details zijn echt heel tof.
Ik weet niet welke maat je hebt. Ze zijn vanmiddag opnieuw gedropt op de SNKRS App. kleine maten nog beschikbaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit erover te twijfelen om deze nog te halen. Zaterdag al de zwarte Patta Waves en de La Ville Lumière gescoord en om nu ook resell voor de Mellow neer te leggen is een twijfelgevalletje
Zag hetquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:07 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik weet niet welke maat je hebt. Ze zijn vanmiddag opnieuw gedropt op de SNKRS App. kleine maten nog beschikbaar.
Zag het toevallig op Instagram langskomen en wist een 42,5 te bemachtigenquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:07 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik weet niet welke maat je hebt. Ze zijn vanmiddag opnieuw gedropt op de SNKRS App. kleine maten nog beschikbaar.
Bij Stockx hebben ze opzich wel een flink overzicht.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:22 schreef YourCaptor het volgende:
Weet iemand of er toevallig een site bestaat met een overzicht van alle colorways van Nike van vroeger? Of specifiek eigenlijk de Air Max BW. Heb er vroeger een aantal paar van gehad, zou wel eens terug willen kijken.
Over het algemeen wel. Soms (bij Nike By You) wat verschil in breedtequote:Op maandag 25 april 2022 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Weet iemand of alle Nike Air Force 1 schoenen hetzelfde vallen? In real life is het echt een crime om ze te vinden. Mijn vorige paar zijn helemaal verrot, maar vond het wel fijne schoenen. Dan kan ik ze online bestellen. Had met de vorige maat 45,5.
Thanksquote:Op maandag 25 april 2022 19:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Soms (bij Nike By You) wat verschil in breedte
Zo goed als elke sportwinkel heeft toch gewoon af1's of mis ik iets?quote:Op maandag 25 april 2022 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Weet iemand of alle Nike Air Force 1 schoenen hetzelfde vallen? In real life is het echt een crime om ze te vinden. Mijn vorige paar zijn helemaal verrot, maar vond het wel fijne schoenen. Dan kan ik ze online bestellen. Had met de vorige maat 45,5.
Valt tegen. Ik heb gisteren een nieuw paar via Nike zelf besteld. Ze zitten heerlijkquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zo goed als elke sportwinkel heeft toch gewoon af1's of mis ik iets?
De verschillende die ik had vielen vergelijkbaar met elkaar iig.
Ik zie geen probleemquote:Op maandag 2 mei 2022 20:09 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb echt een 997 probleem![]()
[ afbeelding ]
Vind de kleurcombinatie wel leuk maar mag nog wat strakker zijnquote:Op maandag 2 mei 2022 11:15 schreef BasNijmegen het volgende:
Lopen we al een beetje warm voor de upcoming Air Max 1 - Treeline?
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met 'strakker'?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:35 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Vind de kleurcombinatie wel leuk maar mag nog wat strakker zijn
Watquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:16 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Vind het Nike logo er net niet mooi op zitten, had beter nog een kwartslag gedraaid kunnen worden zodat die met de rest van de lijnen van de schoen mee loopt. Nu lijkt het een beetje op een afterthought is die op het laatste moment op de schoen is geplakt.
Imho natuurlijk!
Agree to disagree natuurlijk, maar ik ben het niet met je eensquote:
Binnenkort komen er weer wat cw's aan, en dan zullen de L's zich ook wel weer opstapelen. Die SNKRS app is nog steeds om te huilenquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:53 schreef Kreator het volgende:
Lijkt wel of het steeds moeilijker wordt om am1 te vinden met al die fucking handelaartjes en resellers.
Die oerlelijke travis Nike staan nu voor 500/600 op internet.
Nice, welke Diadora's zijn het geworden? Normale GR, "Made in Italy" of collab?quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:19 schreef Tyranoesauroes het volgende:
M'n Azura's zijn alweer bijna op![]()
Gisteren een stel Diadora's besteld, ben benieuwd
Made in Italy uitvoeringen zijn wel erg tof maar eerst kijken of de reguliere schoenen bevallen voordat ik ¤200 aan een schoen uitgeefquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:23 schreef Xurk het volgende:
[..]
Nice, welke Diadora's zijn het geworden? Normale GR, "Made in Italy" of collab?
Die Treeline zijn echt geweldig. Rond de 190 a 200 zijn die nog wel te vinden denk ik. Echt de moeite waard qua colorway en materialen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:53 schreef Kreator het volgende:
Lijkt wel of het steeds moeilijker wordt om am1 te vinden met al die fucking handelaartjes en resellers.
Die oerlelijke travis Nike staan nu voor 500/600 op internet.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:38 schreef BasNijmegen het volgende:
. Rond de 190 a 200 zijn die nog wel te vinden denk ik.
Dat snap ik! Overigens vind ik ze niet met elkaar te vergelijken, de Made In Italy uitvoeringen zijn echt een aantal niveau's boven de GR's in alles (materiaal, luxe, comfort)quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:07 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Made in Italy uitvoeringen zijn wel erg tof maar eerst kijken of de reguliere schoenen bevallen voordat ik ¤200 aan een schoen uitgeef![]()
S8000 is tof! Die zijn erg lang weggeweest en afgelopen jaar eindelijk weer eens een paar CW's van uitgekomen. Zelfde geldt voor de V7000, die zijn een maand of twee terug voor het eerst in een aantal jaar weer opgedoken via een collab met END. (Limoncello en Grappa).quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:07 schreef Tyranoesauroes het volgende:
En de S8000 als de wat nettere sneaker.
[ afbeelding ]
Gast, stel dan Sky Medals voor en niet die gare City Winds.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Met alle respect hoor maar wat een clownsschoenen zie ik hier altijd voorbij komen. Zo kun je toch de deur niet uit? Zitten jullie nog op de middelbare school, ofzo?? Dat zou een en ander kunnen verklaren.
Ik zou zeggen, bestel een paar Mizuno City Wind en laat die gekke clownsschoenen aan de Chief Keefs en 6ix9ine's van deze wereld over.
Hoe is zo'n Sky Medal mooier/beter dan de City Wind?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:39 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Gast, stel dan Sky Medals voor en niet die gare City Winds.
Dit. Daar droog als vrouw toch heel snel van op als een kerel met die tjappie schoenen komt aanzetten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Met alle respect hoor maar wat een clownsschoenen zie ik hier altijd voorbij komen. Zo kun je toch de deur niet uit? Zitten jullie nog op de middelbare school, ofzo?? Dat zou een en ander kunnen verklaren.
Ik zou zeggen, bestel een paar Mizuno City Wind en laat die gekke clownsschoenen aan de Chief Keefs en 6ix9ine's van deze wereld over.
Tsja, ik vind de schoenen die jij post ook niet heel spannendquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoe is zo'n Sky Medal mooier/beter dan de City Wind?
Rare subcultuur die sneaker scene. Ik vind eigenlijk alles lelijk wat hier gepost wordt. In welke setting dragen jullie dan van die regenboog Air Max? Als je naar de coffeeshop gaat ofzo?
Omdat de Sky Model een fijn model is. Om te dragen ook. En als je toch liever tennismodellen draagt is een rebound ace van Diadora vele malen mooier.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoe is zo'n Sky Medal mooier/beter dan de City Wind?
Zijn gewoon reps. UA is gewoon bullshitquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:24 schreef Kreator het volgende:
Iemand wel eens dit soort 'nike' gekocht? Ben op zich wel nieuwsgierig naar de kwaliteit.
Dit zijn zogenaamde UA schoenen (unauthorized) dat betekend dat de schoenen in een andere fabriek zijn gemaakt dan de officiële, maar wel met dezelfde materiaal gemaakt en door dezelfde medewerkers. Dus er is geen verschil van de echten behalve dat ze niet door de officiële fabriek zijn vrijgegeven! :-)
Nike Air Max 1 City Pack London
¤ 119,95
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons
Komt de kwaliteit in de buurt van origineel?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:35 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zijn gewoon reps. UA is gewoon bullshit
Geen idee, nog nooit reps gekocht. Geloof dat er op Reddit wel topics over zijn. Blijkt een hele scene te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt de kwaliteit in de buurt van origineel?
Gewoon reps idd. Kwaliteit verschilt heel erg. Je hebt goede reps maar ook slechte reps. Ik zou er lekker bij weg blijven.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:35 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zijn gewoon reps. UA is gewoon bullshit
Genoteerd, doen we lekker helemaal niks meequote:Op donderdag 2 juni 2022 22:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:12 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat snap ik! Overigens vind ik ze niet met elkaar te vergelijken, de Made In Italy uitvoeringen zijn echt een aantal niveau's boven de GR's in alles (materiaal, luxe, comfort)
Heb je die downsyndroom achterkant gezien?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:08 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende maand mijn loonstrookje even lief aankijken![]()
![]()
Ik vind het wel wat hebben, maar is gejat van de NB 327quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je die downsyndroom achterkant gezien?
https://www.diadora.com/e(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Ja dat is wel minder inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je die downsyndroom achterkant gezien?
https://www.diadora.com/e(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
En ze zitten heerlijk. Materialen zijn top.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:02 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht op mp. Straks ophalen. Beetje druk, maar wel leuk.
Ik weet niet hoe jij zoekt, maar op marktplaats zie ik genoeg maten in de prijsrange van 190 a 210 voorbij komen.quote:
Nice! Toch wel m'n favoriet van de driequote:Op zondag 5 juni 2022 12:02 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht op mp. Straks ophalen. Beetje druk, maar wel leuk.
Eens. Heb 14km op gelopen met unDS. Heerlijk. De Heavy is mijn favoriet van de packquote:Op zondag 5 juni 2022 15:07 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
En ze zitten heerlijk. Materialen zijn top.
Ja zijn echt tof! Hier slaapt men op. Wordt in de toekomst de nieuwe Watermelon.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:12 schreef mossad_agent het volgende:
De 'Madder Root' had ik al een paar weken in mijn bezit maar worden eigenlijk met de dag mooier. Echte zomersneakers!
Ik moet zeggen dat ik ze bij de eerste foto's wel tof vond qua CW maar niet meteen begeerlijk. Gisteren zag ik er in de Jumbo een man mee lopen en IRL waren ze toch wel erg nice 👌🏼quote:Op zondag 19 juni 2022 17:39 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ja zijn echt tof! Hier slaapt men op. Wordt in de toekomst de nieuwe Watermelon.
Laatstgenoemde ging toen onder retail voor ¤120 en nu voor ¤500......
Die Cobblestones zijn ook erg mooi.
Ja eens, ik heb er helaas ook op geslapen.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:39 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ja zijn echt tof! Hier slaapt men op. Wordt in de toekomst de nieuwe Watermelon.
De Cobblestone is ook onderweg, een in mijn eigen maat 43 en een voor mijn vrouw maat 39. Daarnaast van de week nog mijn 'Mellows' binnengekregen dus ik kan weer even vooruitquote:Op zondag 19 juni 2022 17:39 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
De 'Mellow' is ook een fijne colorway.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:43 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
De Cobblestone is ook onderweg, een in mijn eigen maat 43 en een voor mijn vrouw maat 39. Daarnaast van de week nog mijn 'Mellows' binnengekregen dus ik kan weer even vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |