Maar waarom dan Lyon?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:37 schreef dimmak het volgende:
Zou die Rotterdam een bewuste referentie zijn aan de gabber tijd van de classics?
Sowieso. Er staat 220 BPM op de tong bij de Rotterdam versie.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:37 schreef dimmak het volgende:
Zou die Rotterdam een bewuste referentie zijn aan de gabber tijd van de classics?
Gefixtquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:36 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat een aanfluiting was SNKRS Day is Nike.
hahaquote:
Damn. Ik zou hierom wel een classic durven te kopen. Nice CW'squote:Op zondag 15 augustus 2021 11:44 schreef Nober het volgende:
Marina Blue
[ afbeelding ]
Hemp
[ afbeelding ]
[..]
Die onderstequote:Op zondag 15 augustus 2021 11:44 schreef Nober het volgende:
Marina Blue
[ afbeelding ]
Hemp
[ afbeelding ]
[..]
I know, ik verbaas me vooral om het feit dat iedereen zo makkelijk beïnvloedbaar is als het om Nike hype gaat. Zoals die OW. De eerst ‘10’ was een interessante collab. Daarna werd het allemaal treurig. Nu 4 jaar later wordt die samenwerking nog steeds uitgemolken. En mensen maar in de ‘rij’ staan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:59 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
haha
Daar denkt het merendeel toch anders over.
Ik verbaas mij telkens weer hoe populair Nike is in Nederland, wanneer je het vergelijkt met merken als bijvoorbeeld adidas.
[ afbeelding ]
Deze Off White dunks kunnen bemachtigen. Het concept van 50 verschillende sneakers vind ik wel leuk en het voelt ook wel tof als je EA krijgt. Maar de colorway is helaas niet mijn ding.....
Truequote:Op maandag 16 augustus 2021 12:30 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
I know, ik verbaas me vooral om het feit dat iedereen zo makkelijk beïnvloedbaar is als het om Nike hype gaat. Zoals die OW. De eerst ‘10’ was een interessante collab. Daarna werd het allemaal treurig. Nu 4 jaar later wordt die samenwerking nog steeds uitgemolken. En mensen maar in de ‘rij’ staan.
Iedere week weer een ’QS’, iedere maand 6 collabs, waarvan minstens 1 met Travis Scott lijkt het wel. Overigens niet alleen bij Nike hoor…
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:25 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind ze mooi en ik heet geen Wesley en ben ook geen stratenmaker.
Gr gr Delano de steigerbouwer
Ik had me pasgeleden ook een paar Maxjes gehaaldquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:09 schreef fathank het volgende:
Air Max Classic zijn wel de ultieme vrijetijdsschoenen.
Als je stratenmaker bent en Wesley heet.
Bij SNKRS zijn ze snel uitverkocht, maar de op de resell markt (bijv Vinted) niet. Na enkele maanden gaat de prijs vaak steeds verder omhoog.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:13 schreef mrPanerai het volgende:
was onlangs een paartje op SNKRS die ik erg graag wou, helaas kon ik niet mee loten. Maar zoals steeds staan sites als Vinted vol met die paren voor 3 à 4 keer de aankoopprijs.
Iemand een idee of dat snel verkocht geraakt... ben mss wel bereid om wat meer te betalen maar ook maar een beetje.
Of daalt, beetje afhankelijk welke schoen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:31 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bij SNKRS zijn ze snel uitverkocht, maar de op de resell markt (bijv Vinted) niet. Na enkele maanden gaat de prijs vaak steeds verder omhoog.
Over welke schoen heb je het?
Waar zijn deze tzt te halen? Ik ben helaas geen stratenmakert, maar een paartje net zoals toen ik 12 was lijkt mij wel watquote:
True, maar daar zijn er niet heel veel van natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:49 schreef D_A het volgende:
[..]
Of daalt, beetje afhankelijk welke schoen natuurlijk
Nike Sb Dunk x FTCquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:31 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bij SNKRS zijn ze snel uitverkocht, maar de op de resell markt (bijv Vinted) niet. Na enkele maanden gaat de prijs vaak steeds verder omhoog.
Over welke schoen heb je het?
Alle Nike SB Dunk Lows gaan idd hard op dit moment.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:24 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Nike Sb Dunk x FTC
ik zie dat er op Vinted nu 196 paar worden aangeboden.
blijft me steeds verbazen dat er mensen zijn die 3 keer de prijs betalen;
Eind Dec of Jan 2022, check https://www.sneakerjagers.nl/releasekalenderquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:40 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waar zijn deze tzt te halen? Ik ben helaas geen stratenmakert, maar een paartje net zoals toen ik 12 was lijkt mij wel wat
Thanksquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:17 schreef glasshole het volgende:
[..]
Eind Dec of Jan 2022, check https://www.sneakerjagers.nl/releasekalender
Nog steeds TBA.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:17 schreef glasshole het volgende:
[..]
Eind Dec of Jan 2022, check https://www.sneakerjagers.nl/releasekalender
Deze dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.sneakerjagers(...)uryosa-rattan/218729
Ik vind ze beter dan verwacht, maar ik vind die dichte air unit erg lastig.quote:
Nike x StateOfMind in 2022?quote:Op donderdag 9 september 2021 09:32 schreef StateOfMind het volgende:
Die omgekeerde swoosh![]()
Was die normaal, en was de air unit open en waren die rare bruine frutsels weg, ging het nog wel.
Oh nee, voorlopig niet.quote:Op zondag 12 september 2021 12:39 schreef Nober het volgende:
Nog iets gekocht de laatste weken?
[..]
Nike x StateOfMind in 2022?
Kon het bonnetje van de NB schoenen helaas niet meer vinden dus maar nieuwe gekocht.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:22 schreef shiz het volgende:
Uhh... tenzij je erop skateboardt ofzo vind ik het niet okay dat welke schoen dan ook binnen 3 maanden de geest geeft...
Daarom koop je juist geen no-name brand schoenen bij Schoenenreus, Bristol, Scapino maar van een goed merk, het liefste direct van henzelf, misschien duurder, maar heb je er langer plezier van (en waarschijnlijk een stuk stijlvoller en comfortabel). Dus dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Ik zou ze er een mailtje aan wagen...
Nice, goed om wat liefde voor andere merken te zien hier! Niets mis met KangaROOSquote:Op vrijdag 17 september 2021 07:45 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Kon het bonnetje van de NB schoenen helaas niet meer vinden dus maar nieuwe gekocht.
[ afbeelding ]
KangaROOS RED Ultimate. Nieuwe schoenen, nieuw merk, ben benieuwd.
Eerste bevindingen: Kwalitatief een stap boven New Balance. Supergoede, stijve zool en toch goede demping erin, maar ook een stijvere schoen en dat is even wennen, is wat minder flexibel dan de NB's (ook niet heel raar met al die leren elementen). Schoenen sluiten niet helemaal perfect aan op mijn voet (heb ze een maat groter moeten bestellen) en heb ze graag met iets meer ondersteuning, dus een kijken of dikkere sokken nog wat uitmaken en anders evt een extra inlegzooltje.
Voorlopig verdict:
Uiterlijk: 9/10
Zool / loop: 9/10
Schoen / aansluiting op voet: 6/10
Kan wel een schoenreviewblog gaan beginnen zo
Zien er netjes uit!quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:58 schreef Xurk het volgende:
[..]
Een grail van mij is hun collab met titelheldenshop op de Coil R-1, "Cheesecake":
[plaatje]
In ieder geval deze drie nog en die City Pack waaronder Rotterdam.quote:Op maandag 27 september 2021 18:47 schreef YourCaptor het volgende:
![]()
Ik ben benieuwd of ze nog meer oude modellen opnieuw gaan uitbrengen. Ik zou mijn eerste graag weer hebben (wit leer, zwart swoosh en oranje air).
Beter! Echt nice dat het je gelukt is!quote:
Die zijn nice, zeker qua kwaliteit volgens mij. Volgens mij zijn ze overal in de sale gekomen op een gegeven moment. Ik heb er ook weleens over getwijfeld maar vond ze uiteindelijk toch een mindere versie van de vegetable tanned "Made In Japan" uitvoering van een paar jaar eerder. Daarnaast heb ik al een soortgelijk paartje ("Veg Tan" G9Shadow6 van Saucony)quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:24 schreef Divje het volgende:
Vandaag komen als het goed is m'n GEL-Lyte III Kobe Beefs binnen
Zijn nu inderdaad ook in de sale bij sneakerdistrict. Kwam ze toevallig tegen en voor 120,- wil ik ze wel kopenquote:Op dinsdag 28 september 2021 09:53 schreef Xurk het volgende:
[..]
Die zijn nice, zeker qua kwaliteit volgens mij. Volgens mij zijn ze overal in de sale gekomen op een gegeven moment. Ik heb er ook weleens over getwijfeld maar vond ze uiteindelijk toch een mindere versie van de vegetable tanned "Made In Japan" uitvoering van een paar jaar eerder. Daarnaast heb ik al een soortgelijk paartje ("Veg Tan" G9Shadow6 van Saucony)
Bij de '95 Neon kwamen ze in alle maten. Ik weet niet waarom dat nu niet zo is.quote:Op maandag 27 september 2021 22:27 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Beter! Echt nice dat het je gelukt is!
Ik heb dus echt maanden op deze zitten wachten tot ik er vorige week achter kwam dat de maat pas vanaf 38.5 is en dat is veel te groot voor mij dus helaas( Normaal 36/37, bij Nikes 37.5)
Nee ik snap het ook niet. Die 90 versie van de pursian violet is ook pas vanaf 38.5quote:Op dinsdag 28 september 2021 10:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij de '95 Neon kwamen ze in alle maten. Ik weet niet waarom dat nu niet zo is.
Nice! Thanks voor de tip… I’m temptedquote:Op dinsdag 28 september 2021 09:24 schreef Divje het volgende:
Vandaag komen als het goed is m'n GEL-Lyte III Kobe Beefs binnen
Oef, wat een fijn leerquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nice! Thanks voor de tip… I’m tempted
Toch niet deze?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:03 schreef YourCaptor het volgende:
Denk van wel, heb het nooit eerder gezien.
Ik heb een setje Air Max 95 onderweg. Die heb ik vroeger nooit gehad, vond ze nooit mooi. Nu in de angebot dus eens zien hoe dat loopt.
Hopelijk komen er stiekem nog een paar CWs (zoals bij de 5 year anniversary pack), ben niet zo kapot van de huidige CW maar vind het idee van het ontwerp wel redelijk tof.quote:
Heb mijne net binnen. Zit erg lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:59 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze.
Lopen heerlijk.
Ik zie dat Patta ze dadelijk heeft en SNKRS de 15e. Is dat vaker met collabs?quote:
Allquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:26 schreef linebear het volgende:
Ik heb zijn in mijn mandje, maar krijg die Captcha maar niet...
Patta Got Love For... ?
Ja. Denham was bijv helemaal niet bij SNKRS.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:56 schreef Nober het volgende:
Ik zie dat Patta ze dadelijk heeft en SNKRS de 15e. Is dat vaker met collabs?
Ik heb bizar veel geluk gehad dan. Na eerst op de website een video te hebben moeten kijken en een "Password" veld in te moeten vullen (the wave), kon ik zo doorklikken en na invullen van de "Patta loves..." --> "ALL" CAPTCHA en een paar keer een vliegtuig en een kat omkaderen in een volgende CAPTCHA, kwam ik bij de formulieren om verzending en betaling in te vullen. Volgens mij twee keer een foutmelding scherm gekregen maar vervolgens kwam ik in de wachtrij en na een minuut of 4 werd ik doorverwezen naar ABN voor het goedkeuren van de credit card opdracht. Een half uur later kreeg ik een e-mail van Patta om het te bevestigenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
All
[..]
Ja. Denham was bijv helemaal niet bij SNKRS.
Ik had overigens een L. Een minuut na 1 was ik de wachtrij door en leek alles goed te gaan maar verloor ik de connectie. Daarna meteen weer in de wachtrij maar duurde het een kwartier en werd ik wel daarna doorverwezen maar waren ze al uitverkocht.
Later nog maar een poging in de SNKRS app dan..
Congrats. Ja vind het wel jammer, alles leek goed te gaan maar alsnog pech.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:14 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik heb bizar veel geluk gehad dan. Na eerst op de website een video te hebben moeten kijken en een "Password" veld in te moeten vullen (the wave), kon ik zo doorklikken en na invullen van de "Patta loves..." --> "ALL" CAPTCHA en een paar keer een vliegtuig en een kat omkaderen in een volgende CAPTCHA, kwam ik bij de formulieren om verzending en betaling in te vullen. Volgens mij twee keer een foutmelding scherm gekregen maar vervolgens kwam ik in de wachtrij en na een minuut of 4 werd ik doorverwezen naar ABN voor het goedkeuren van de credit card opdracht. Een half uur later kreeg ik een e-mail van Patta om het te bevestigen
De CW is eigenlijk niet mijn dingDus ik wacht even af of die blauwe CW ook echt uitgebracht gaat worden (en ik hoorde al geruchten over nog twee paar schoenen (zwart/wit en een volledig leer paartje). Wellicht dan met iemand ruilen voor één van die anderen.
Lol snkrs appquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
All
[..]
Ja. Denham was bijv helemaal niet bij SNKRS.
Ik had overigens een L. Een minuut na 1 was ik de wachtrij door en leek alles goed te gaan maar verloor ik de connectie. Daarna meteen weer in de wachtrij maar duurde het een kwartier en werd ik wel daarna doorverwezen maar waren ze al uitverkocht.
Later nog maar een poging in de SNKRS app dan..
Ja eens, heb nog nooit wat kunnen kopen met die kut app. Maar ooit moet de eerste keer zijn toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 15:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol snkrs app
Over gedrochten gesproken![]()
Ik snap daar ook niets van. Regelmatig zie ik online mensen iets via SNKRS 'winnen', zelfs een aantal bekenden van me die niet echt veel met sneakers bezig zijn maar toch al een paar keer via de SNKRS app iets hebben kunnen bemachtigen. Frustrerendquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja eens, heb nog nooit wat kunnen kopen met die kut app. Maar ooit moet de eerste keer zijn toch?
Was gewoon een klote release. Bij mij laadde dat scherm na de captcha niet nadat ie hem goedkeurde op zowel de app als de site. Vervolgens moest ik 15 min wachten en halverwege werd ik uit de wachtrij gegooid. Uiteindelijk kon ik er nog een keer in komen met maar één minuut wacht tijd om vervolgens te zien dat ze sold out warenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 15:15 schreef dimmak het volgende:
[..]
Congrats. Ja vind het wel jammer, alles leek goed te gaan maar alsnog pech.Volgende keer een schone browser zonder plugins gebruiken. Kan best dat er een één of andere geblokkeerde tracker tussen zat.
Altijd klote als het door technische issues niet lukt, dan voelt het al gauw zuur inderdaad. De winkels zullen ook nooit investeren in upscaled infrastructuur want zij verkopen toch wel alles ondanks de storingen waar de consumenten mee te maken krijgen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 00:10 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Was gewoon een klote release. Bij mij laadde dat scherm na de captcha niet nadat ie hem goedkeurde op zowel de app als de site. Vervolgens moest ik 15 min wachten en halverwege werd ik uit de wachtrij gegooid. Uiteindelijk kon ik er nog een keer in komen met maar één minuut wacht tijd om vervolgens te zien dat ze sold out waren
LOL! Vandaag een dikke W via de SNKRS app!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja eens, heb nog nooit wat kunnen kopen met die kut app. Maar ooit moet de eerste keer zijn toch?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
LOL! Vandaag een dikke W via de SNKRS app!
Ook direct een lekker W.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
LOL! Vandaag een dikke W via de SNKRS app!
Die blauwe is echt top.quote:
Ik wil de 'Light Stone'quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:00 schreef YourCaptor het volgende:
Verkeerde stad.![]()
Ik wil de Marina's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |