abonnement Unibet Coolblue
pi_201027229
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 10:49 schreef D_A het volgende:

[..]
Of daalt, beetje afhankelijk welke schoen natuurlijk :+
True, maar daar zijn er niet heel veel van natuurlijk :)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_201037856
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 10:31 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Bij SNKRS zijn ze snel uitverkocht, maar de op de resell markt (bijv Vinted) niet. Na enkele maanden gaat de prijs vaak steeds verder omhoog.
Over welke schoen heb je het?
Nike Sb Dunk x FTC

ik zie dat er op Vinted nu 196 paar worden aangeboden.
blijft me steeds verbazen dat er mensen zijn die 3 keer de prijs betalen;
pi_201043339
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 08:24 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
Nike Sb Dunk x FTC

ik zie dat er op Vinted nu 196 paar worden aangeboden.
blijft me steeds verbazen dat er mensen zijn die 3 keer de prijs betalen;
Alle Nike SB Dunk Lows gaan idd hard op dit moment.
Resell gebeuren blijft ook vreemd.
Veel mensen proberen nu elke schoen (die wat oplevert) te bemachtigen en voor resell te verkopen, zodat ze daarmee een sneaker kunnen kopen die X keer de retail prijs moet kosten. En zo houdt men die absurde prijzen in stand.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_201049177
Mja ik wil wel een premium van 30-50¤ betalen en dan is m'n interesse ook wel weg.
pi_201121093
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 19:40 schreef Yankee het volgende:

[..]
Waar zijn deze tzt te halen? Ik ben helaas geen stratenmakert, maar een paartje net zoals toen ik 12 was lijkt mij wel wat *O*
Eind Dec of Jan 2022, check https://www.sneakerjagers.nl/releasekalender
pi_201121209
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 29 augustus 2021 @ 14:19:48 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_201122727
Wat een gedrocht. Zal wel in no-time uitverkocht zijn. :')

Soms willen mensen zo graag iets 'anders' dat het het doel een beetje voorbij schiet. Bij mij is comfort & lichtgewicht het belangrijkste... dan iets dat er ik persoonlijk nog wel wat vind hebben ook. Als je schoenen gaat dragen om op te vallen of 'anders'/'uniek' en vooral tof te zijn... mja, dan ben je dat misschien juist niet. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_201182585
Misschien dat jullie er verstand van hebben. Ik heb nu GM500 sneakers van New Balance maar ben nu in nog geen 3 maanden door de zool heen gelopen. Nu is het sowieso een lichtere schoen dus had niet verwacht dat die langer dan een jaar mee zou gaan, maar minder dan 3 maanden vind ik wel erg kort. Nu ik beter naar de zool kijk is het inderdaad geen harde zool, maar dit slijt wel erg hard. Is dit normaal voor New Balance?
afspraak tandarts verzetten
pi_201182655
Uhh... tenzij je erop skateboardt ofzo vind ik het niet okay dat welke schoen dan ook binnen 3 maanden de geest geeft...
Daarom koop je juist geen no-name brand schoenen bij Schoenenreus, Bristol, Scapino maar van een goed merk, het liefste direct van henzelf, misschien duurder, maar heb je er langer plezier van (en waarschijnlijk een stuk stijlvoller en comfortabel). Dus dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Ik zou ze er een mailtje aan wagen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_201183968
Nee doe er verder niets specials mee, af en toe wat lopen en fietsen. Goeie, zal ze eens mailen!
afspraak tandarts verzetten
  donderdag 2 september 2021 @ 18:12:49 #42
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_201184855
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:17 schreef glasshole het volgende:

[..]
Eind Dec of Jan 2022, check https://www.sneakerjagers.nl/releasekalender
Thanks ^O^
.
pi_201207516
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:17 schreef glasshole het volgende:

[..]
Eind Dec of Jan 2022, check https://www.sneakerjagers.nl/releasekalender
Nog steeds TBA.

De witte Persians hebben inmiddels al wel drie datums gehad. :')

Zal dus wel december worden voor alle versies ondanks dat ie nu ook in de SNKRS app staat voor 24/9.

quote:
Deze dan?

pi_201223472
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:24 schreef Nober het volgende:

Deze dan?

[ afbeelding ]
Ik kan helemaal niks met dit soort modellen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_201271981


:'( :'(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_201274709
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 22:07 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]

:'( :'(
Ik vind ze beter dan verwacht, maar ik vind die dichte air unit erg lastig.
De bruine vind ik mooier.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_201274933
Die omgekeerde swoosh :r :{w
Was die normaal, en was de air unit open en waren die rare bruine frutsels weg, ging het nog wel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201321241
Nog iets gekocht de laatste weken?

quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:32 schreef StateOfMind het volgende:
Die omgekeerde swoosh :r :{w
Was die normaal, en was de air unit open en waren die rare bruine frutsels weg, ging het nog wel.
Nike x StateOfMind in 2022?
pi_201321293
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:39 schreef Nober het volgende:
Nog iets gekocht de laatste weken?
[..]
Nike x StateOfMind in 2022?
Oh nee, voorlopig niet.
Ik heb 1 paar Nike Air Force 1 en 1 paar Nike Air Max 95.

Pas als een van die 2 versleten is komt er een nieuwe.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201394212
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 15:22 schreef shiz het volgende:
Uhh... tenzij je erop skateboardt ofzo vind ik het niet okay dat welke schoen dan ook binnen 3 maanden de geest geeft...
Daarom koop je juist geen no-name brand schoenen bij Schoenenreus, Bristol, Scapino maar van een goed merk, het liefste direct van henzelf, misschien duurder, maar heb je er langer plezier van (en waarschijnlijk een stuk stijlvoller en comfortabel). Dus dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Ik zou ze er een mailtje aan wagen...
Kon het bonnetje van de NB schoenen helaas niet meer vinden dus maar nieuwe gekocht.


KangaROOS RED Ultimate. Nieuwe schoenen, nieuw merk, ben benieuwd.

Eerste bevindingen: Kwalitatief een stap boven New Balance. Supergoede, stijve zool en toch goede demping erin, maar ook een stijvere schoen en dat is even wennen, is wat minder flexibel dan de NB's (ook niet heel raar met al die leren elementen). Schoenen sluiten niet helemaal perfect aan op mijn voet (heb ze een maat groter moeten bestellen) en heb ze graag met iets meer ondersteuning, dus een kijken of dikkere sokken nog wat uitmaken en anders evt een extra inlegzooltje.

Voorlopig verdict:
Uiterlijk: 9/10
Zool / loop: 9/10
Schoen / aansluiting op voet: 6/10

Kan wel een schoenreviewblog gaan beginnen zo :P
afspraak tandarts verzetten
pi_201394257
Als je de bon kwijt bent, kun je ook een bankafschrift gebruiken om aan te tonen wanneer en waar je wat gekocht hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 17 september 2021 @ 10:58:04 #52
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_201396718
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 07:45 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Kon het bonnetje van de NB schoenen helaas niet meer vinden dus maar nieuwe gekocht.
[ afbeelding ]

KangaROOS RED Ultimate. Nieuwe schoenen, nieuw merk, ben benieuwd.

Eerste bevindingen: Kwalitatief een stap boven New Balance. Supergoede, stijve zool en toch goede demping erin, maar ook een stijvere schoen en dat is even wennen, is wat minder flexibel dan de NB's (ook niet heel raar met al die leren elementen). Schoenen sluiten niet helemaal perfect aan op mijn voet (heb ze een maat groter moeten bestellen) en heb ze graag met iets meer ondersteuning, dus een kijken of dikkere sokken nog wat uitmaken en anders evt een extra inlegzooltje.

Voorlopig verdict:
Uiterlijk: 9/10
Zool / loop: 9/10
Schoen / aansluiting op voet: 6/10

Kan wel een schoenreviewblog gaan beginnen zo :P
Nice, goed om wat liefde voor andere merken te zien hier! Niets mis met KangaROOS ^O^ Inderdaad qua kwaliteit een stapje hoger dan veel andere merken (al is NB "Made in England" of "Made in USA" ook al een stapje hoger dan andere merken).

Een grail van mij is hun collab met titelheldenshop op de Coil R-1, "Cheesecake":


afbeelding
pi_201397756
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:58 schreef Xurk het volgende:

[..]
Een grail van mij is hun collab met titelheldenshop op de Coil R-1, "Cheesecake":

[plaatje]
Zien er netjes uit! :) Ben zelf ook wel echt een fan van die clean / nettere uitstraling, voor de meesten hier zal het waarschijnlijk saai eruit zien maar het past altijd wel bij de rest van je kleding. Overigens niet dat ik tegen een kleurtje ben af en toe.

Weet dat Nike heel populair is maar zelf niet echt een fan, als ik een kleiner merk kan ondersteunen doe ik dat graag :7

Altijd nog jammer dat de schoenen van W6YZ geen halve maten hebben, want de kwaliteit daarvan was ook wel echt heel goed. Misschien nog maar eens proberen over een half jaar als ik de nieuwe versleten heb.
afspraak tandarts verzetten
pi_201488676
Nog 12:30 uur. *O*
pi_201494041
Loten...



Heb via webshop besteld.
  zondag 26 september 2021 @ 20:19:28 #56
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_201532656
En heb je ze?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_201541477
Iemand een idee hoe je "sail" van Nike proper krijgt?
pi_201543020
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 20:19 schreef YourCaptor het volgende:
En heb je ze?
Zeker.

  maandag 27 september 2021 @ 18:47:52 #59
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_201543106
^O^
Ik ben benieuwd of ze nog meer oude modellen opnieuw gaan uitbrengen. Ik zou mijn eerste graag weer hebben (wit leer, zwart swoosh en oranje air). O+
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_201543962
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:47 schreef YourCaptor het volgende:
^O^
Ik ben benieuwd of ze nog meer oude modellen opnieuw gaan uitbrengen. Ik zou mijn eerste graag weer hebben (wit leer, zwart swoosh en oranje air). O+
In ieder geval deze drie nog en die City Pack waaronder Rotterdam.



En misschien nog een paar Air Max '96?


pi_201546619
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:41 schreef Nober het volgende:

[..]
Zeker.

[ afbeelding ]
Beter! Echt nice dat het je gelukt is! ^O^

Ik heb dus echt maanden op deze zitten wachten tot ik er vorige week achter kwam dat de maat pas vanaf 38.5 is en dat is veel te groot voor mij dus helaas :( ( Normaal 36/37, bij Nikes 37.5)
pi_201547147


Die wil ik ook nog wel een keer hebben.
In exact dezelfde kleuren.
Die waren erg mooi.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')