Ook meteen voor iedereen een airco danquote:Op maandag 19 juli 2021 13:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kom maar door met die subsidie voor mechanische ventilatie, ik zit al klaar
Werd dat gemeld? Ik kan even niet kijken door werk.quote:
En dat is eigenlijk exact het punt. Als we het even hebben over een 'neusverkoudheid' die een dag aanhoudt kan dat bij mij komen door bepaalde bomen, teveel stof in huis, te droge lucht, te vochtige lucht, stoffen die irritatie op kunnen wekken (schoonmaakmiddelen), droog eten, fietsen tegen de wind in, slapen zonder raam open, slapen met raam open maar de wind erin én corona.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Harstikke gezond maar toch laat ik me testen op het moment dat ik klachten heb die ook naar voren komen bij corona. Want ik heb geen idee of mijn verkoudheid met kriebelhoest door corona komt of niet.
Dat zien we nu met de lege ziekenhuizen, getalletje nu is een ander getalletje dan 3 maanden geleden en 15 maanden geleden.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar met die getalletjes krijgen we een pandemie er wel of niet onder.
Ja, door Hugo. Een kleine 9000 zei hij. Nadat hij benoemde dat 10.000 positieve testen per dag echt teveel is.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Werd dat gemeld? Ik kan even niet kijken door werk.
Komt aardig overeen met de vaccinatiedekking van 95%quote:Op maandag 19 juli 2021 13:10 schreef Momo het volgende:
5% van de mensen die positief testen is volledig gevaccineerd.
Zulke "klachten" heeft iedereen wel eens, ik zie daar eerlijk gezegd maar weinig reden in om je te laten testen.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik toch ook lastig te geloven. Nooit een kuchje? Nooit een neusverstopping? Dat lijkt me zeer onrealistisch.
is hier nog meer info over te vinden? Hoeveel % van die 5% is bijvoorbeeld gevaccineerd met Pfizer enz?quote:Op maandag 19 juli 2021 13:10 schreef Momo het volgende:
5% van de mensen die positief testen is volledig gevaccineerd.
Als je niet meer op reis mag voel je je best Thunderstruck. Of is de route waar we nu op zitten de Highway to Hell?quote:
Ja vraag mij af of dat ook mensen met Janssen zijn, die geeft sowieso minder bescherming.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:12 schreef Stienn het volgende:
[..]
is hier nog meer info over te vinden? Hoeveel % van die 5% is bijvoorbeeld gevaccineerd met Pfizer enz?
Nee.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:12 schreef Stienn het volgende:
[..]
is hier nog meer info over te vinden? Hoeveel % van die 5% is bijvoorbeeld gevaccineerd met Pfizer enz?
Mooi, dan zakt het groeipercentage verder naar zo'n 52%quote:Op maandag 19 juli 2021 13:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
de Jonge noemde dat bij het 'persmoment'
Ja, dat bedacht ik me ook al. Maar ik kom alleen voor de con heh. Ik leef hier niet.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ergens is het best ironisch dat je naar Órban toe moet om je vrij te voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |