Dan ga ik er toch vanuit dat ze op 75% van de capaciteit draaien.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
3 van de 4 loketten waren open hier, sowieso maar één locatie in mijn stadje
Ik ben nog nul keer getest tijdens deze hele pandemie (prestatie op zich), maar moet er uitgerekend een week na mijn 2e vaccinatie nog net een keertje aan geloven volgende weekquote:Op maandag 19 juli 2021 11:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee meerBen eind juni een weekend weggeweest, toen op dag van vertrek laten testen. Nu geen vakantie meer staat tot maart 2022, dus niet meer in verdiept. Het blijft veranderen voor mijn gevoel, dus volg het niet meer
Mwa, ik vraag me dat toch af.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben nog nul keer getest tijdens deze hele pandemie (prestatie op zich)
Gedegen onderzoekje hoor.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan ga ik er toch vanuit dat ze op 75% van de capaciteit draaien.
Waarom? Ik heb werkelijk geen enkele reden gehad de voorbije 16 maanden om mij te laten testen.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mwa, ik vraag me dat toch af.
Ik heb vorige week voor het eerst PCR-test bij de GGD laten doen, maar ik vroeg me ook af of ik niet ook wat te laks ben geweest daarin. Geen idee hoor.
Ik heb vooralsnog niet het testplafond van 89K testen (waarvan 7398 positief) gezien wat we eerder dit jaar hadden op 24-3quote:Op maandag 19 juli 2021 11:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af in hoeverre de teststraten niet dusdanig vol zitten dat we qua besmettingen aan een plafondeffect komen.
2e keer deze poll ?quote:
Maar wellicht is de capaciteit nu lager.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog niet het testplafond van 89K testen (waarvan 7398 positief) gezien wat we eerder dit jaar hadden op 24-3
Het record van deze maand staat op 79K testen (waarvan 11533 positief)
Ik ben denk ik te voorzichtig geweest steeds en relatief vaak een test heb laten afnemen. Ik vond het ook wel nodig i.v.m. mijn werk.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mwa, ik vraag me dat toch af.
Ik heb vorige week voor het eerst PCR-test bij de GGD laten doen, maar ik vroeg me ook af of ik niet ook wat te laks ben geweest daarin. Geen idee hoor.
Ja vorige keer zat hij aan het einde van een topic... dus toen had ik bijna geen reacties, dus ik dacht ik post hem nog een keerquote:
Maar ben je al 2x gevaccineerd intussen?quote:Op maandag 19 juli 2021 11:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben denk ik te voorzichtig geweest steeds en relatief vaak een test heb laten afnemen. Ik vond het ook wel nodig i.v.m. mijn werk.
Laatste wat ik wil is een patiënt COVID-19 geven, omdat ik vond dat het maar een snotneus was. Denk dat mijn teller nu ongeveer op 15-16 staat
Verschil is wel dat er nu opeens heel snel opgeschaald moet worden en in de lockdown ging dat vrij geleidelijk. Ik weet niet of de GGD qua flexibele schil een opschaling van keer 5 in twee weken voorziet.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog niet het testplafond van 89K testen (waarvan 7398 positief) gezien wat we eerder dit jaar hadden op 24-3
Het record van deze maand staat op 79K testen (waarvan 11533 positief)
Ja, dat vind ik toch ook lastig te geloven. Nooit een kuchje? Nooit een neusverstopping? Dat lijkt me zeer onrealistisch.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb werkelijk geen enkele reden gehad de voorbije 16 maanden om mij te laten testen.
Hangt een beetje van je bestemming af maar als het voor reizen is dan tussen de 24 en 72 uur, dacht ikquote:Op maandag 19 juli 2021 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe lang zijn die testen / testbewijzen nu geldig eigenlijk?
Uit dit artikel van de NOS maak ik op dat de capaciteit rond de 92K per dag ligt.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar wellicht is de capaciteit nu lager.
Ik heb ook nog geen test nodig gehad. Ik geloof hem.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik toch ook lastig te geloven. Nooit een kuchje? Nooit een neusverstopping? Dat lijkt me zeer onrealistisch.
Het is voor een stadionbezoek (voetbal).quote:Op maandag 19 juli 2021 11:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hangt een beetje van je bestemming af maar als het voor reizen is dan tussen de 24 en 72 uur, dacht ik
Ik had tot vorige week ook geen reden hoor. Kan toch? Je gaat toch niet bij ieder kuchje meteen naar de GGD. En in de winter heb ik vaak een loopneus als ik heb gefietst enz. Ik ben 1,5 jaar niet ziek geweest.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik toch ook lastig te geloven. Nooit een kuchje? Nooit een neusverstopping? Dat lijkt me zeer onrealistisch.
In september. Die zitten niet op afroep nu allemaal thuis te wachten.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:55 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Uit dit artikel van de NOS maak ik op dat de capaciteit rond de 92K per dag ligt.
https://nos.nl/artikel/23(...)orona-labs-in-najaar
Kan gewoon. Mijn partner ook 0x en die zou gewoon testen als er wat zou zijn.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoor. De tests die ik heb gedaan waren voor reizen naar het buitenland en dus verplicht, niet omdat ik een vermoeden van corona hadquote:Op maandag 19 juli 2021 11:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je opties zijn wat mij betreft te beperkt om te stemmen.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:53 schreef popje het volgende:
[..]
Ja vorige keer zat hij aan het einde van een topic... dus toen had ik bijna geen reacties, dus ik dacht ik post hem nog een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |