abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200436532
Zin in de recordcijfers van deze week *O*
  maandag 19 juli 2021 @ 09:35:53 #227
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_200436539
Ben benieuwd hoe lang Engeland dit gaan volhouden.
Het is wel een voorbeeld voor andere Europese landen.
pi_200436548
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:28 schreef chratnox het volgende:

[..]

Jammer genoeg denk ik dat het niet veel uitmaakt. Als het vaccin de mogelijkheid tot besmetting niet volledig wegneemt zullen ze huiverig blijven want "er zijn altijd mensen die niet gevaccineerd kunnen worden" etc.

Als je ernaar gaat kijken is de eerste prik al voldoende om ziekenhuisopname te voorkomen voor bijna iedereen. De tweede prik zorgt er vooral voor dat je lichaam sneller reageert zodat je minder besmettelijk bent (of minder lang beter gezegd).

Dan ga je dus nog steeds positieve PCR tests krijgen met testen voor toegang etc. Dan krijg je dus de situatie dat één iemand op een middelbare school positief test en de hele klas zich moet laten testen terwijl ze allemaal gevaccineerd zijn. Dit er even vanuit gaande dat ze het beleid dat ze voor TVT noemden ook door willen zetten naar scholen etc.
Denk dat je die trucjes makkelijk kunt aanhouden voor de volwassenen (zie ook sommige mensen hier), maar of jongeren het gaan pikken dat ze daarna nog telkens moeten gaan testen?

Benieuwd wat ze gaan doen wanneer de cijfers blijven stijgen, aangezien de vaccins de redding zouden gaan zijn.

Dus zullen ze terug moeten komen op hun woorden.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200436584
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:28 schreef chratnox het volgende:

[..]

Jammer genoeg denk ik dat het niet veel uitmaakt. Als het vaccin de mogelijkheid tot besmetting niet volledig wegneemt zullen ze huiverig blijven want "er zijn altijd mensen die niet gevaccineerd kunnen worden" etc.

Als je ernaar gaat kijken is de eerste prik al voldoende om ziekenhuisopname te voorkomen voor bijna iedereen. De tweede prik zorgt er vooral voor dat je lichaam sneller reageert zodat je minder besmettelijk bent (of minder lang beter gezegd).

Dan ga je dus nog steeds positieve PCR tests krijgen met testen voor toegang etc. Dan krijg je dus de situatie dat één iemand op een middelbare school positief test en de hele klas zich moet laten testen terwijl ze allemaal gevaccineerd zijn. Dit er even vanuit gaande dat ze het beleid dat ze voor TVT noemden ook door willen zetten naar scholen etc.
Er moet wat mij betreft een moment komen dat je niet langer test voor elke gelegenheid, maar bijvoorbeeld alleen nog bij medische zaken, zeer ernstige klachten, of bijvoorbeeld bij een ziekenhuisbezoek / operatie / verpleegtehuis. Anders ga je nooit meer van overreacties afkomen bij een paar besmettingen .
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200436622
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Denk dat je die trucjes makkelijk kunt aanhouden voor de volwassenen (zie ook sommige mensen hier), maar of jongeren het gaan pikken dat ze daarna nog telkens moeten gaan testen?

Benieuwd wat ze gaan doen wanneer de cijfers blijven stijgen, aangezien de vaccins de redding zouden gaan zijn.

Dus zullen ze terug moeten komen op hun woorden.
Ja ik ben daar ook wel benieuwd naar, maar ik ben wel bang voor die krampreactie.
pi_200436633
Het kabinet negeerde adviezen over heropening nachtleven

Al besproken hier.

Maar goed dat de NRC nog even olie op het vuur gooit.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200436638
Zo, nu nog ff heerlijk pointless uurtje of twee door budapest slenteren en mooie gebouwen spotted. De architectuur hier is *chef's kiss*

Met perfecte soundtrack in de koptelefoon natuurlijk:

Dáárom waren er nóg zoveel free hugs meer dan in Nederland tuurlijk: het zijn ONZE hugs, comrade!

Overigens omschrijft de internationale wel exact hoe ik me oprecht voelde afgelopen weekend: bevrijd van onderdrukking en eindelijk weer vrij om te mogen zijn wie ik ben. 💘

Op naar oktober. Wil nu al terug. Al m'n nieuwe vrienden komen ook weer en wilden weer meeten 🥺💕
#WeesGeenWhales
pi_200436662
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:43 schreef eragon2890 het volgende:
Zo, nu nog ff heerlijk pointless uurtje of twee door budapest slenteren en mooie gebouwen spotted. De architectuur hier is *chef's kiss*

Met perfecte soundtrack in de koptelefoon natuurlijk:

Dáárom waren er nóg zoveel free hugs meer dan in Nederland tuurlijk: het zijn ONZE hugs, comrade!

Overigens omschrijft de internationale wel exact hoe ik me oprecht voelde afgelopen weekend: bevrijd van onderdrukking en eindelijk weer vrij om te mogen zijn wie ik ben. 💘

Op naar oktober. Wil nu al terug. Al m'n nieuwe vrienden komen ook weer en wilden weer meeten 🥺💕
Ergens is het best ironisch dat je naar Órban toe moet om je vrij te voelen :P
  maandag 19 juli 2021 @ 09:45:47 #234
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200436664
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:35 schreef KingRadler het volgende:
Ben benieuwd hoe lang Engeland dit gaan volhouden.
Het is wel een voorbeeld voor andere Europese landen.
Als het net zo gaat als in Nederland wel een voorbeeld hoe het dus niet moet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 19 juli 2021 @ 09:47:12 #235
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_200436676
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Als het verplicht is dan heb je niet zoveel te pikken natuurlijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_200436709
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:39 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Er moet wat mij betreft een moment komen dat je niet langer test voor elke gelegenheid, maar bijvoorbeeld alleen nog bij medische zaken, zeer ernstige klachten, of bijvoorbeeld bij een ziekenhuisbezoek / operatie / verpleegtehuis. Anders ga je nooit meer van overreacties afkomen bij een paar besmettingen .
Geheel met je eens maar ik wil wel graag dat we dar in ieder geval mee wachten tot iedereen die dat wil zijn tweede prik heeft kunnen halen en laten inwerken.

Zo lang duurt dat ook niet meer.

Een mooie overgang zou wellicht zijn het zonder afspraak kunnen testen in een centrum of uitgaansgebied, Geef je natuurlijk wel een wat verkeerd signaal mee af maar het pakt wellicht wat mensen die wel klachten hebben maar 'geen zin hebben om zo'n afspraak te maken'.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 19 juli 2021 @ 09:53:28 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200436752
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:45 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ergens is het best ironisch dat je naar Órban toe moet om je vrij te voelen :P
Dit ja

Kind of behoorlijk absurd wel eigenlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 19 juli 2021 @ 09:55:05 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200436770
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Geheel met je eens maar ik wil wel graag dat we dar in ieder geval mee wachten tot iedereen die dat wil zijn tweede prik heeft kunnen halen en laten inwerken.

Zo lang duurt dat ook niet meer.

Een mooie overgang zou wellicht zijn het zonder afspraak kunnen testen in een centrum of uitgaansgebied, Geef je natuurlijk wel een wat verkeerd signaal mee af maar het pakt wellicht wat mensen die wel klachten hebben maar 'geen zin hebben om zo'n afspraak te maken'.
Waarom wachten tot iedereen gevaccineerd is met tweede prik (die dat wil)?

En hoe bedoel je verkeerd signaal?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200436827
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:45 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als het net zo gaat als in Nederland wel een voorbeeld hoe het dus niet moet.
Ordnung muss sein :7
pi_200436861
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom wachten tot iedereen gevaccineerd is met tweede prik (die dat wil)?

En hoe bedoel je verkeerd signaal?
Omdat die mensen nog steeds een risico lopen door verspreiding van het virus. En die mensen moeten gewoon werken en boodschappen doen.

Als je (terecht) de aanwijzing geeft thuis te blijven bij klachten is dat tegenstrijdig met het aanbieden van testen is een stadscentrum.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_200436869
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit ja

Kind of behoorlijk absurd wel eigenlijk
Zeg maar gerust onzin ja _O-
  maandag 19 juli 2021 @ 10:01:00 #242
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200436875
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:43 schreef _serial_ het volgende:
Het kabinet negeerde adviezen over heropening nachtleven

Al besproken hier.

Maar goed dat de NRC nog even olie op het vuur gooit.
Ziet niet best uit voor festivals na 13 augustus?
  maandag 19 juli 2021 @ 10:03:02 #243
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_200436911
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:12 schreef Ronald het volgende:

Overigens ben ik van mening dat rond de 60-65% vaccincatiegraad al hoog genoeg is om de ziekenhuizen te ontlasten.
Ik zal je mening doorgeven aan het virus zodat het er rekening mee zal houden.
Géén kloon van tvlxd!
pi_200436923
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Omdat die mensen nog steeds een risico lopen door verspreiding van het virus. En die mensen moeten gewoon werken en boodschappen doen.

Als je (terecht) de aanwijzing geeft thuis te blijven bij klachten is dat tegenstrijdig met het aanbieden van testen is een stadscentrum.
Je kunt prikken wat je wilt, maar dat risico zul je (altijd) blijven houden.

Denk dat dit besef er nog niet helemaal is.
pi_200436940
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ziet niet best uit voor festivals na 13 augustus?
Bijzonder hoe ze compleet voorbijgaan aan het feit dat in tegenstelling tot een getest iemand een gevaccineerd iemand een ontzettend veel kleinere kans heeft om ziek te worden dan wel het virus over te brengen.
I'll give you something to do
  maandag 19 juli 2021 @ 10:07:10 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200436968
twitter

IngurlandGoden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200436970
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Je kunt prikken wat je wilt, maar dat risico zul je (altijd) blijven houden.

Denk dat dit besef er nog niet helemaal is.
Zeker, maar je maakt dat risico significant kleiner met twee prikken. Dat maakt je argument wat gammel.

Als de vaccinatiecampagne zou zijn afgerond en je zou moeten concluderen dat dat risico er is, prima. So be it, dan ga je inderdaad niet tot in den treure lopen testen. Punt is echter dat de vaccinatiecampagne nog niet is afgerond. Dat maakt dat je binnen (relatief) afzienbare tijd dat risico een heel eind kunt reduceren en dat verandert de zaak.

Het is een beetje alsof je het een snelweg alvast opent terwijl pas over twee weken de vangrails wordt geinstalleerd. Zouden die dingen nooit meer leverbaar zijn, dan vooruit. Maar als die termijn acceptabel is dan wacht je daar gewoon op.
  Moderator maandag 19 juli 2021 @ 10:08:40 #248
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200436986
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

IngurlandGoden
Well, at least they're having a jolly good time.
pi_200436998
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:05 schreef galantis het volgende:

[..]

Bijzonder hoe ze compleet voorbijgaan aan het feit dat in tegenstelling tot een getest iemand een gevaccineerd iemand een ontzettend veel kleinere kans heeft om ziek te worden dan wel het virus over te brengen.
Het is een vooral proefbalon van Andreas Voss, die vast aandelen heeft in wat testcentra.
  maandag 19 juli 2021 @ 10:10:42 #250
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200437007
quote:
14s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Well, at least they're having a jolly good time.
Max Verstappen vindt dit niet leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')