SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Nee blijft staanquote:Op zondag 18 juli 2021 18:18 schreef Johannes788 het volgende: Als Max nu gridstraf krijgt door kapotte bak. Neem aan dat de fia dit kwijt scheld?
Hoevaak heb jij het moment al gezien. En hoe vaak Lewis denk je?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:17 schreef SiGNe het volgende: [..] Jup, zei hij maar ziet hij in dat het zijn schuld was? Nope.. Die bocht had hij nooit gehaald zonder de hele baan te gebruiken
Ik denk niet dat hij hier meeleest.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals Hamilton de schuld bij Verstappen neerlegt bedoel je
Gelukkig kijk ik fietsen op de Belg.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft de tv uitgeschakeld vanwege samenvatting F1 door de NOS
Hij heeft het ook voorbij zien komen tijdens de rode vlag.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij het moment al gezien. En hoe vaak Lewis denk je?
Jij hebt deze spell gezet. Was toch spannend voor het WK?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef Stoorzendert het volgende:
En Hamilton maar Champagne zuipen terwijl Max onder de CT-scanner ligt
quote:Op zondag 18 juli 2021 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat Verstappen al zijn respect voor Lewis verliest en keihard voor hem gaat zijn
De NOS is over de F1 en de MotoGP altijd lachwekkend.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat is waar. Maar wel dat Verstappen ook punten zou halen.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij hebt deze spell gezet. Was toch spannend voor het WK?
Dit kost op zeker Max zijn WK. Zoals gepland door Hamilton.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dan kan dit incident Max zijn WK kosten. Dat snapt olav mol dus niet
ik had per ongeluk de NOS aan staan. Ben direct naar de Belg overgeschakeld.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zandvoort is juist een mooi toneel om hetzelfde kunstje te flikken.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:21 schreef Scrummie het volgende:
Beter annuleren we Zandvoort uit protest. Met een zo verneukte sport moeten we ons niet willen associeren.
Zin Coronel rantquote:
Dat is ook weer zo ja.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zandvoort is juist een mooi toneel om hetzelfde kunstje te flikken.
Ik normaal ook nooit. Vandaag wel. Compleet terecht mad.quote:
Gaat met name om de reactie van Hamilton na afloop.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:22 schreef YellowBlacks het volgende:
Echt zielige fans hier. Verstappen zijn tijd komt nog wel, deze race f niet, maar aan het einde zal hij kampioen zijn. Vond het zelf een race incident, vandaar dat het ook zo lang duurde totdat ze tot een besluit kwamen en de straf ook niet zo zwaar was. Verder een leuke race om te kijken.
Dit weekend heeft hij 3 punten gehaald.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar wel dat Verstappen ook punten zou halen.
Dit kan Max zijn WK kosten man. Heel viesquote:Op zondag 18 juli 2021 18:22 schreef YellowBlacks het volgende:
Echt zielige fans hier. Verstappen zijn tijd komt nog wel, deze race f niet, maar aan het einde zal hij kampioen zijn. Vond het zelf een race incident, vandaar dat het ook zo lang duurde totdat ze tot een besluit kwamen en de straf ook niet zo zwaar was. Verder een leuke race om te kijken.
Oh ik sta er nog achter. Als er een incident is en één van de betrokkenen heeft zelf uiteindelijk voordeel van de rode vlag die daar uit volgt vind ik dat al beetje krom. Als men dan ook nog beslist dat het eigenlijk zijn fout was is dat nog iets om vraagtekens bij te zetten dat hij gewoon vanaf p2 mag vertrekken.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oke, droeftoeter.
Geen domme dingen meer roepen dan eh.
Mag opzich zonder straf verwisseld worden als ze nog versnellingsbakken in de pool hebben zitten.quote:
Dat morele paard waar hij ook op durft te klimmen na vandaag.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt misselijkmakend hoe Lewis en Mercedes dit vieren. Alsof het allemaal op eigen kracht is gedaan. En het was zo zwaar. blablaba jank jank.
Bak is vrij, motoren geldt die regel voorquote:Op zondag 18 juli 2021 18:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mag opzich zonder straf verwisseld worden als ze nog versnellingsbakken in de pool hebben zitten.
Pas als ze er meer dan 3 (2?) gebuiken per seizoen komt er een straf.
Maar het kost je wel minstens een bak in de pool
Zou hij bij Kelly ook zo klinken?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:22 schreef Sjemmert het volgende:
Verstappen boardradio na de crash![]()
https://streamable.com/lbdsxf
alsof max wat in te brengen heeft met zijn garnaaltje vs de BBC van blacka hamilton ik weet wel wie harder isquote:Op zondag 18 juli 2021 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat Verstappen al zijn respect voor Lewis verliest en keihard voor hem gaat zijn
Ik vind het sowieso raar dat men bij een rode vlag gewoon de auto compleet mag repareren en alles mag wijzigen. Dat laatste mocht na de kwalificatie op vrijdag tot aan de race helemaal niet, zo kromquote:Op zondag 18 juli 2021 18:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Oh ik sta er nog achter. Als er een incident is en één van de betrokkenen heeft zelf uiteindelijk voordeel van de rode vlag die daar uit volgt vind ik dat al beetje krom. Als men dan ook nog beslist dat het eigenlijk zijn fout was is dat nog iets om vraagtekens bij te zetten dat hij gewoon vanaf p2 mag vertrekken.
Ik zeg niet dat Hamilton een zwarte vlag zou moeten krijgen ofzo.
Gaat er later in het seizoen gewoon zwaar last van krijgen dus twee keer genaaidquote:Op zondag 18 juli 2021 18:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mag opzich zonder straf verwisseld worden als ze nog versnellingsbakken in de pool hebben zitten.
Pas als ze er meer dan 3 (2?) gebuiken per seizoen komt er een straf.
Maar het kost je wel minstens een bak in de pool
Wat keuren die af?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Reddit is ook genieten. Iedereen keurt het af.
Dat ie er maar afdonderd en een trap tegen zijn hoofd krijgtquote:Op zondag 18 juli 2021 18:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat morele paard waar hij ook op durft te klimmen na vandaag.
Zoals gezegd hij moet beveiliging hebben op Zandvoort.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:25 schreef Johannes788 het volgende:
Kijk Hamilton eens uit zijn plaat gaan. Die spoort niet. Punt uit
Denk dat je nu ziet hoe groot de druk is dit seizoen. Hij weet dat hij de mindere is van een concurrent, voor het eerst sinds jaren.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:25 schreef Johannes788 het volgende:
Kijk Hamilton eens uit zijn plaat gaan. Die spoort niet. Punt uit
Verongelukken? Of Senna status behalen qua prestaties?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Hopelijk doet Hamilton nog eens een Sennaatje.
Die gaat en te ver, en dan wordt ie alleen nog maar meer opgehemeld. Want over de doden niks dan goeds.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Max zijn eigen fout, aldus HAMquote:Op zondag 18 juli 2021 18:27 schreef Evenstar het volgende:
Zit gewoon iemand in een ziekenhuis door zijn fout, misschien wel met een hersenschudding of gebroken ribben en dan zit hij zo te vieren. Ook nog roepen dat hij heel trots is op deze overwinning.
Ik kan het nog niet geloven.
Laat hem maar gewoon kansloos dit wk verliezen inderdaad. Wat een kneus. 0 respect voor dit stuk scum.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die gaat en te ver, en dan wordt ie alleen nog maar meer opgehemeld. Want over de doden niks dan goeds.
Erg mooi.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Nee, dit is gewoon een rookie mistake.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:27 schreef Tjacka het volgende:
Zo'n foutje kan gebeuren. Hij heeft zijn straf gehad. Dan is dit toch heel knap?
Wow😮 en daar zijn echt anti Maxquote:
Wat is knap, dat hij met veel moeite Leclerc met zijn kutkarretje weet in te halen? Dit is een pure mazzeloverwinning.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:27 schreef Tjacka het volgende:
Zo'n foutje kan gebeuren. Hij heeft zijn straf gehad. Dan is dit toch heel knap?
Precies. Hamilton krijgt dan kortsluiting en, zoals het verleden laat zien, gaat hij dan rare dingen doen. Mentaal gaat het allemaal niet goed en zou mij niet verbazen als die blonde zorgt voor psychische ondersteuning.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk dat je nu ziet hoe groot de druk is dit seizoen. Hij weet dat hij de mindere is van een concurrent, voor het eerst sinds jaren.
En Hamilton doet niet veel om dat tegen te gaan met zijn diva gedrag.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik had nog hoop dat het netjes gehouden zou worden op Zandvoort, maar dit gaat straks helemaal los.
Wat dacht je van Hongarije en op Spaquote:Op zondag 18 juli 2021 18:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik had nog hoop dat het netjes gehouden zou worden op Zandvoort, maar dit gaat straks helemaal los.
Het ergste is nog dat je weet dat je in die bocht niet kunt inhalen en je weet dat je er bijna met 300 doorheen gaat. Je zou het bijna een poging tot doodslag kunnen noemen.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:29 schreef Zorro het volgende:
Groenewegen kreeg toch een zwaardere straf toen hij zijn concurrent Jacobsen de hekken in reed.
En dat ging alleen maar om een rit, niet om een Tour-overwinning of zoiets.
En ik vind dit exact hetzelfde. Ook Groenewegen wilde die afloop niet. Sterker nog, ik denk dat het in dat geval minder bewust was. Maar in het wielrennen zijn ze blijkbaar verstandiger met straffen dan hier.
Na dit hoop ik dat hij en de FIA compleet uitgefloten worden. Wat een aanfluiting.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2021 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
het voelt gewoon zo onrechtvaardig dit ...
Zul je zien dat Verstappen straks ook nog een keer een positieve Covid-test heeft oid. Race of 2 missenquote:Op zondag 18 juli 2021 18:31 schreef beantherio het volgende:
Waar ik in de eerste plaats op hoop is dat Max goed herstelt en dat de schade aan de auto (en eventuele penalty's) enigszins behapbaar blijft. Het is klote om zoveel punten te verliezen na zo'n incident maar je mag hopen dat de verdere gevolgen beperkt blijven.
We stomen de Thames weer op!quote:Op zondag 18 juli 2021 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat mij betreft geeft Rutte zo een persco waarin we de oorlog verklaren aan dat kut eiland.
quote:Op zondag 18 juli 2021 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat mij betreft geeft Rutte zo een persco waarin we de oorlog verklaren aan dat kut eiland.
2021 ff bellenquote:
Ja dat weet je met eeeehh.... die mercedes rijder.quote:
En daar moet Engeland bang van worden?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op zich wel ja, Hamilton is de afgelopen races flink gefrustreerd geraakt en dat is nu tot uiting gekomenquote:
Niets aan de hand joh..beetje spierpijn morgenquote:Op zondag 18 juli 2021 18:34 schreef Newby6781 het volgende:
Ben ik de enige die vreest dat er iets ernstigs is met Max?
Bekruipt mij een naar gevoel dat dit einde WDC kans is .. :-( ik weet niet waarom..
Zware hersenschudding ofso
Ja, natuurlijk is het wel bizar dat iemand 25 punten krijgt en de ander naar het ziekenhuis moet.quote:
Was een stevige klap. Hoop dat hij volgende race er weer is.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:34 schreef Newby6781 het volgende:
Bekruipt mij een naar gevoel dat dit einde WDC kans is .. :-( ik weet niet waarom..
Denk echt niet dat dit de bedoeling was. Jij wel? En dat gebeurt wel vaker in deze sport. Dat de 1 door kan blijven rijden en de ander niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is het wel bizar dat iemand 25 punten krijgt en de ander naar het ziekenhuis moet.
Yep. Ook niet wachten maar meteen in ronde 1 op het snelste punt met alle risico. Redelijk radeloze actie.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Op zich wel ja, Hamilton is de afgelopen races flink gefrustreerd geraakt en dat is nu tot uiting gekomen
The game is on nowquote:
Gezien de schade lijkt me dat de motor ook redelijk af te schirjven is.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bak is vrij, motoren geldt die regel voor
Ziek van zijn covid prik?quote:
100% zeker.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Denk echt niet dat dit de bedoeling was. Jij wel?
Dit is dan wel weer een voordeel. Rivaliteit is mooi.quote:
Kijken als Verstappen Hamilton eraf tikt hoe men dan zal reageren.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oorlog gaat zeker komen. Helemaal de blije act gaat niet meewerken.
Ben alleen wel bang dat Verstappen hem een volgende keer gaat laten staan precies op een punt waar het eigenlijk ook niet kan. En er dan weer af vliegt.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij dacht wel er even voorbij te komen en nam enorm veel risico. Hem elimineren zal wel niet de bedoeling zijn geweest. Alleen onbegrijpelijk dat hij blijft volhouden het juist te hebben gedaan en die extreem blije act.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Denk echt niet dat dit de bedoeling was. Jij wel? En dat gebeurt wel vaker in deze sport. Dat de 1 door kan blijven rijden en de ander niet.
Net als in NASCAR: Die heeft ie zelf verdiend.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kijken als Verstappen Hamilton eraf tikt hoe men dan zal reageren.
En dit is dan het officiële account ...quote:
Ergens hoop ik het ook nogquote:Op zondag 18 juli 2021 18:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verstappen zal wel wraak willen nemen ja.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat volhouden dat je het niet hebt gedaan, hoort erbij.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij dacht wel er even voorbij te komen en nam enorm veel risico. Hem elimineren zal wel niet de bedoeling zijn geweest. Alleen onbegrijpelijk dat hij blijft volhouden het juist te hebben gedaan en die extreem blije act.
Misschien is het maar beter dat er momenteel geen microfoon onder Max z'n neus geduwd kan worden.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Verstappen gewoon weer niet mee gaat doen. Net als eerder dit jaar toen Hamilton constant mindgames probeerde te spelenquote:Op zondag 18 juli 2021 18:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
kansloos inderdaad. Ze hadden ook kunnen tweeten dat ze op deze manier niet willen winnen en dat ze hopen dat Max ok is.quote:
Kan mij dat schelen. Ik geef je antwoord en als je daar niet tegen kan duw ik je wel van de baan af.quote:
Met drie weekenden volle oranje tribunes!quote:Op zondag 18 juli 2021 18:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter dat er momenteel geen microfoon onder Max z'n neus geduwd kan worden.
Over twee weken gewoon helemaal het stront voor z'n ogen rijden.
Dit ben ik niet van je gewend zo pissed bentquote:
quote:Op zondag 18 juli 2021 18:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat volhouden dat je het niet hebt gedaan, hoort erbij.
Shit happendsquote:Op zondag 18 juli 2021 18:40 schreef Johannes788 het volgende:
Leclerc over crash Max-Hamilton.
“It’s life”
Sorry, ik moet het even kwijtquote:Op zondag 18 juli 2021 18:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit ben ik niet van je gewend zo pissed bent
Lodewijk XVI mag ik hopen danquote:
Onzin, hij was net even wat cooler en luisde Hill erin. Het was Hills fout bij elk sportief criterium. Bovendien maakte Schumacher kansloze auto's en teams tot titelkandidaat, terwijl Hamilton van titelkandidaten kansloze auto's maakte. Dat is geen vergelijk. Het is vooral de Britse pers die vindt dat ze als winnaars van WOII recht hebben op de beste coureur en dat dan maar bij mekaar gaan fantaseren.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hamilton heeft in zijn hoofd 2 concurrenten.
Verstappen en Schumacher.
En Schumacher is ook niet altijd even fair aan zijn WK's gekomen. Hij vind dat een bepaalde legitimatie om zich niet te hoeven verontschuldigen. Het gaat immers om greatest of all time te worden
Sterkte 😚quote:Op zondag 18 juli 2021 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sorry, ik moet het even kwijt
Ook een rotweek op het werk achter de rug
Jeetje Dimaquote:Op zondag 18 juli 2021 18:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
alsof max wat in te brengen heeft met zijn garnaaltje vs de BBC van blacka hamilton ik weet wel wie harder is
Iemand moet door jou naar het ziekenhuis en je doet dat. Ja, dan heb je wel een gigantische plaat voor je kop.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:42 schreef maan_man het volgende:
Iedereen was hier witheet na die 10 seconden. Ik kon het relativeren, maar die show na de finish.![]()
![]()
Weet je, beter nu kwijt en dan morgen weer fris aan de slagquote:Op zondag 18 juli 2021 18:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sterkte 😚
Ik ben zelf pissed over deze race.
quote:Op zondag 18 juli 2021 18:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Iemand moet door jou naar het ziekenhuis en je doet dat. Ja, dan heb je wel een gigantische plaat voor je kop.
Ik denk eerder dat hij woedend is.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:34 schreef Newby6781 het volgende:
scheelt millimeters of hij was zelf rond gegaan zoals Kimi bij Perezquote:Op zondag 18 juli 2021 18:43 schreef Johannes788 het volgende:
Bovenstaand hoe Hamilton Max wilt inhalen, en hoe hij Leclerc inhaalde.
Check eens het verschil
[ link | afbeelding ]
Richt al woede op Hamilton in plaats van je werkquote:Op zondag 18 juli 2021 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet je, beter nu kwijt en dan morgen weer fris aan de slag
quote:Op zondag 18 juli 2021 18:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
-Je enige concurrent er hoogstpersoonlijk afbeuken en het ziekenhuis in rijden
-Hem daar achteraf de schuld van geven
-Gratis je auto mogen repareren
-Een fopstrafje krijgen
-Geluk hebben dat andere coureurs slechte pitstops maken, fouten maken zodat jij erlangs kan of andere pech hebben waar jij van profiteert
-Je teamgenoot die je er langs moet laten
En dan doen alsof je een wereldprestatie hebt geleverd en het kampioenschap gewonnen hebtIk kijk al weken met een gevoel van schaamte uit naar Zandvoort, om de respectloze behandeling die Hamilton gaat krijgen van het Nederlandse publiek. Maar na vandaag is dat een stuk meer te rechtvaardigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walgelijke vertoning idd.Цой жив
Dat is wel redelijk begrijpelijk na de teamorders van Mercedes als een tegenreactie. Anders was hij nog een punt dichterbij Verstappen gekomen. Kut voor Perezquote:Op zondag 18 juli 2021 18:44 schreef potjecreme het volgende:
Wat vinden we van Perez opofferen voor dat ene puntje?
Dat moet lukkenquote:Op zondag 18 juli 2021 18:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Richt al woede op Hamilton in plaats van je werk
Er moeten puntenstraffen komen.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, Ham krijgt ook nog twee (waardeloze) strafpunten.
Dat zal hem leren!
Georgia vergeet 1 ding dat Lewis niet zijn schuld isquote:
Ik hoop dat mensen volwassener zijn dan dat. Hij heeft straf gehad en door.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat moet lukken
En ik weet zeker dat hammie de komende races overal uitgejoeld zal worden voor zijn gedrag
Ik denk eerder dat hij woedend is.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:34 schreef Newby6781 het volgende:
In NASCAR zoete wraak en of matten!quote:Op zondag 18 juli 2021 18:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net als in NASCAR: Die heeft ie zelf verdiend.
De regels voor de rode vlag moeten ook aangepast worden: aan de auto werken is achteraan aansluiten.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er moeten puntenstraffen komen.
Vroeger zaten de wagens veel dichter bij elkaar, maakte een 10 sec tijdstraf nog echt een hoop uit.
Maar dat is niet meer, tussen P1, P2 en P3 zit regelmatig nog meer tijd tussen en naar de rest van het veld is het gat vaak nog groter.
Dus een straf in het begin van de race maakt niet veel uit, dat kan je weer goedmaken in de rest van de race..
Een puntenstraf, dat gaat meer pijn doen.. vooral aan het eind van het seizoen.
ik denk het niet, omdat het gedrag na de race nog meer woede oproept bij velenquote:Op zondag 18 juli 2021 18:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen volwassener zijn dan dat. Hij heeft straf gehad en door.
Wat gek. Lijkt wel alsof het een opzetje was van Hamilton.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:43 schreef Johannes788 het volgende:
Check eens het verschil
[ link | afbeelding ]
De mening van een vrouw doet er alleen toe als het om de hoogte van het aanrechtblad gaatquote:
En pas beginnen als de rode vlag voorbij is. Anders heb je nog voordeel van een reparatie die bv een kwartier duurt.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De regels voor de rode vlag moeten ook aangepast worden: aan de auto werken is achteraan aansluiten.
Voorlopig blijf ik maar weer hier.quote:The board has new members on a shorter leash. We don’t think it is going to be served by someone suggesting drivers are guilty of attempted manslaughter, nor your suggesting that drivers be physically attacked in revenge. This account will be closed.
Ja, geen banden verwisselen (en dan ook meteen aan de pit regel voldoen) en al zeker geen vleugels veranderen.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De regels voor de rode vlag moeten ook aangepast worden: aan de auto werken is achteraan aansluiten.
Oh hebben ze daar ook een tweakers forum?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:48 schreef maan_man het volgende:
Op Engelse fora dulden ze geen kritiek en hebben ze weinig humor:
[quoteThe board has new members on a shorter leash. We don’t think it is going to be served by someone suggesting drivers are guilty of attempted manslaughter, nor your suggesting that drivers be physically attacked in revenge. This account will be closed.]
Voorlopig blijf ik maar weer hier.
Wat heb je gezegdquote:Op zondag 18 juli 2021 18:48 schreef maan_man het volgende:
Op Engelse fora dulden ze geen kritiek en hebben ze weinig humor:
[..]
Voorlopig blijf ik maar weer hier.
Ham in de hekken van het Scheivlak.quote:
https://forums.autosport.com/quote:Op zondag 18 juli 2021 18:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh hebben ze daar ook een tweakers forum?
had natuurlijk ook wel geleerd van z'n eerdere fout, wist dat he tniet 2 keer "goed" zou gaanquote:Op zondag 18 juli 2021 18:43 schreef Johannes788 het volgende:
Check eens het verschil
[ link | afbeelding ]
Ik wil maar zeggen dat ze daar blijkbaar net zo treurig zijn.quote:
Ditquote:Op zondag 18 juli 2021 18:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat gek. Lijkt wel alsof het een opzetje was van Hamilton.
Hamilton leert snelquote:Op zondag 18 juli 2021 18:50 schreef Johannes788 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk hoeveel ruimte Max laat…
HAd ook weinig zin om 'm door te laten rijden want hij kwam er toch niet voorbij.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:51 schreef fathank het volgende:
Maar wat een waardeloze strategie weer voor Perez. Op hard starten en dan in ronde 19 naar binnen voor medium
In het begin zaten ze allemaal Lewis te verdedigen onder Rood. Toen zei ik minimaal poging doodslag. Maar sarcasme kennen ze daar niet.quote:
Verstappen zal hem wel ontvolgen.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vanavond volgt er een lange Instagram post van Lewis waarin hij hoopt dat Max blessed is, positieve vibes stuurt en hoopt dat er niks aan de hand is. Dat hij heel veel respect voor hem heeft en dat hij hoopt dat er nog vele eerlijke gevechten volgen. #blessed
Opzettelijke actie Hamilton dusquote:Op zondag 18 juli 2021 18:50 schreef Johannes788 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk hoeveel ruimte Max laat…
En iets over groot onrecht tegen mensen van kleurquote:Op zondag 18 juli 2021 18:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vanavond volgt er een lange Instagram post van Lewis waarin hij hoopt dat Max blessed is, positieve vibes stuurt en hoopt dat er niks aan de hand is. Dat hij heel veel respect voor hem heeft en dat hij hoopt dat er nog vele eerlijke gevechten volgen. #blessed
Ja idd, had maar een jaar of 13 nodig om te leren dat je daar niet zomaar binnendoor kan duiken. Heldquote:
Die zouden vanzelf wegvallen op hun mediums. Hij zat klem achter Gasly en Alonso toch?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
HAd ook weinig zin om 'm door te laten rijden want hij kwam er toch niet voorbij.
Dan kan je beter de strategie aanpassen en hopen op vrij verkeer.
I hope Lewis is happy with himselfquote:
'hope Lewis is really happy with himself'quote:
Die gast maar proberen het recht te trekken terwijl Horner aan het koken isquote:
En nog wel meer ook.. Stroll oa.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Die zouden vanzelf wegvallen op hun mediums. Hij zat klem achter Gasly en Alonso toch?
Brittenquote:Op zondag 18 juli 2021 18:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die gast maar proberen het recht te trekken terwijl Horner aan het koken is
Ik neem aan dat Lewis met een privéjet vliegtquote:Op zondag 18 juli 2021 18:55 schreef maan_man het volgende:
Hopelijk vliegt hij business class. Want hij krijgt zo'n harde van zichzelf dat in de economyclass te weinig plek heeft.
Wel even een uitzondering maken voor Horner dan hequote:
Weer overgeschakeld naar de Tourquote:
Rick had hier beter geweest.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2021 18:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel even een uitzondering maken voor Horner dan he
Ted is een lekker ongemakkelijke pit reporter die een leuk item maakt met The Notebook.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die gast maar proberen het recht te trekken terwijl Horner aan het koken is
Och, die krijgt toch Orange Army de komende 3 GP's over zich heenquote:Op zondag 18 juli 2021 18:59 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton is erg op z'n woorden aan het letten bij Ziggo nu..
Beetje laat nu.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:59 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton is erg op z'n woorden aan het letten bij Ziggo nu..
Ik heb Horner nog nooit zo horen praten. Dan weet je dat het serieuze business geworden is vandaagquote:
Hoe denk je dat Hamilton dan tegen het Schumacher - Hill incident aankijkt?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onzin, hij was net even wat cooler en luisde Hill erin. Het was Hills fout bij elk sportief criterium. Bovendien maakte Schumacher kansloze auto's en teams tot titelkandidaat, terwijl Hamilton van titelkandidaten kansloze auto's maakte. Dat is geen vergelijk. Het is vooral de Britse pers die vindt dat ze als winnaars van WOII recht hebben op de beste coureur en dat dan maar bij mekaar gaan fantaseren.
Je kunt een keer geluk hebben, en de beste auto, maar die verheerlijking en die zelfverheerlijking maakt het zo misselijkmakend.
Die is nog meer viesmad dan Coronelquote:Op zondag 18 juli 2021 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb Horner nog nooit zo horen praten. Dan weet je dat het serieuze business geworden is vandaag
except that we collidedquote:
Die is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:01 schreef maan_man het volgende:
Ik weet wel wat Wim Kieft zou zeggen over Lewis.
Ik heb nog nooit zo'n enorme shitstorm richting Sky gezien als tijdens dit weekend.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ted is een lekker ongemakkelijke pit reporter die een leuk item maakt met The Notebook.
Maar uit de hele stal van Sky is hij met afstand het meeste biased.
Uiteraardquote:Op zondag 18 juli 2021 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven?
Gijp zou de vloer met hem aanvegenquote:Op zondag 18 juli 2021 19:01 schreef maan_man het volgende:
Ik weet wel wat Wim Kieft zou zeggen over Lewis.
Morgen dan maar doenquote:Op zondag 18 juli 2021 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gijp zou de vloer met hem aanvegen
is nu wel een beetje terecht. Het is nu niet het moment om de boel op te hemelenquote:Op zondag 18 juli 2021 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n enorme shitstorm richting Sky gezien als tijdens dit weekend.
Damage control heet dat.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:00 schreef LTVDK het volgende:
Hammie is wel een beetje over zijn woorden aan het struikelen bij Jack
Nou wordt het wel erg doorzichtig waar de FIA naartoe wil.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Doen alsof het niet plaatsgevonden heeft is natuurlijk ook een optie.
Hamilton scoort wereldwijd eenmaal beter.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Doen alsof het niet plaatsgevonden heeft is natuurlijk ook een optie.
Och ja, ik raak er van in de war, al die uitzendingenquote:
Ik welquote:Op zondag 18 juli 2021 19:04 schreef potjecreme het volgende:
Hey ik heb vandaag niet de Doornbos gifje gezien.
Denk dat dat wel een beetje aan het draaien isquote:Op zondag 18 juli 2021 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hamilton scoort wereldwijd eenmaal beter.
Ben niet zo zeker van.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hamilton scoort wereldwijd eenmaal beter.
Bril halen dan maarquote:Op zondag 18 juli 2021 19:04 schreef potjecreme het volgende:
Hey ik heb vandaag niet de Doornbos gifje gezien.
Rinus reed na twee weken ook weerquote:Op zondag 18 juli 2021 19:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Autosport.com meldt dat het om de schouder van Verstappen zou gaan waar hij last van heeft en daarom naar het ziekenhuis is gegaan.
Heel lastig is het niet. Gewoon iedere dag.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och ja, ik raak er van in de war, al die uitzendingen
Daar gaat mijn excuusquote:Op zondag 18 juli 2021 19:06 schreef maan_man het volgende:
[..]
Heel lastig is het niet. Gewoon iedere dag.
Het moet heerlijk zijn om in een mondiale wereldsport te opereren die vooral becommentarieerd wordt door je landgenoten.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Will Buxton___! "We know that Will Lewis isn't a dirty racer, he doesn't get in touch with other racers... Regurlarly... Sorry Alex" terwijl Albon langs hem af staat. Fokkof biased asswipe.
Een probleem: moet hij wel in de buurt staan.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Op Spa beukt perez hamilton eraf. (glazen bol voorspelling)
Moet te doen zijnquote:Op zondag 18 juli 2021 19:07 schreef maan_man het volgende:
[..]
Een probleem: moet hij wel in de buurt staan.
Anders laat ie zich toch lappen?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:07 schreef maan_man het volgende:
[..]
Nee, gewoon neequote:Op zondag 18 juli 2021 19:06 schreef shiz het volgende:
Lewis via e-Mail naar Max: lol, mine's bigger than yours! Oh wait you didn't even get a trophy today! xD But erm, you a-ok anyways, right? Catch ya on the flippidy! Speedy recovery.
Max reply to all: mate, you're the last one I need wishing me a speedy recovery:see you next race... watch yoself.
Ik ben daar.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Je spell is voorbij.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer? Lijkt me niet, jij hebt het meeste plezier gehad denk ikquote:Op zondag 18 juli 2021 19:08 schreef PicoMMP het volgende:
Halverwege de race in het zwembad gaan liggen. Erg jammer
je hebt de coureurs van TR ook nog voor actie op de baanquote:Op zondag 18 juli 2021 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heel gek.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:09 schreef Evenstar het volgende:
Onder de tag #fraudmilton toch mega veel gezeik op Lewis en 90% is geen Nederlander
Hamilton hier gaan verdedigen slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:09 schreef Evenstar het volgende:
Onder de tag #fraudmilton toch mega veel gezeik op Lewis en 90% is geen Nederlander
Je gaat weer.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik ben daar.
Ik zou lachen.
Hard.
Heel hard.
Evenals iedereen om mij heen.
Limburg heb je gewoon een zwembad in je woonkamer.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:08 schreef PicoMMP het volgende:
Halverwege de race in het zwembad gaan liggen. Erg jammer
Ik heb vandaag ook goed voorspeldquote:
Als hij er na de zomer niet in de buurt zit is hij dat stoeltje in de RBR niet waard.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:07 schreef maan_man het volgende:
[..]
Volgende keer ben je voor Max en voorspel je een crash voor hammiequote:
En Russell en Norris.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben niet zo zeker van.
Max spreekt een jonger publiek aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |