SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Nee blijft staanquote:Op zondag 18 juli 2021 18:18 schreef Johannes788 het volgende: Als Max nu gridstraf krijgt door kapotte bak. Neem aan dat de fia dit kwijt scheld?
Hoevaak heb jij het moment al gezien. En hoe vaak Lewis denk je?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:17 schreef SiGNe het volgende: [..] Jup, zei hij maar ziet hij in dat het zijn schuld was? Nope.. Die bocht had hij nooit gehaald zonder de hele baan te gebruiken
Ik denk niet dat hij hier meeleest.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals Hamilton de schuld bij Verstappen neerlegt bedoel je
Gelukkig kijk ik fietsen op de Belg.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft de tv uitgeschakeld vanwege samenvatting F1 door de NOS
Hij heeft het ook voorbij zien komen tijdens de rode vlag.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij het moment al gezien. En hoe vaak Lewis denk je?
Jij hebt deze spell gezet. Was toch spannend voor het WK?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef Stoorzendert het volgende:
En Hamilton maar Champagne zuipen terwijl Max onder de CT-scanner ligt
quote:Op zondag 18 juli 2021 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat Verstappen al zijn respect voor Lewis verliest en keihard voor hem gaat zijn
De NOS is over de F1 en de MotoGP altijd lachwekkend.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat is waar. Maar wel dat Verstappen ook punten zou halen.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij hebt deze spell gezet. Was toch spannend voor het WK?
Dit kost op zeker Max zijn WK. Zoals gepland door Hamilton.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dan kan dit incident Max zijn WK kosten. Dat snapt olav mol dus niet
ik had per ongeluk de NOS aan staan. Ben direct naar de Belg overgeschakeld.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zandvoort is juist een mooi toneel om hetzelfde kunstje te flikken.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:21 schreef Scrummie het volgende:
Beter annuleren we Zandvoort uit protest. Met een zo verneukte sport moeten we ons niet willen associeren.
Zin Coronel rantquote:
Dat is ook weer zo ja.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zandvoort is juist een mooi toneel om hetzelfde kunstje te flikken.
Ik normaal ook nooit. Vandaag wel. Compleet terecht mad.quote:
Gaat met name om de reactie van Hamilton na afloop.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:22 schreef YellowBlacks het volgende:
Echt zielige fans hier. Verstappen zijn tijd komt nog wel, deze race f niet, maar aan het einde zal hij kampioen zijn. Vond het zelf een race incident, vandaar dat het ook zo lang duurde totdat ze tot een besluit kwamen en de straf ook niet zo zwaar was. Verder een leuke race om te kijken.
Dit weekend heeft hij 3 punten gehaald.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar wel dat Verstappen ook punten zou halen.
Dit kan Max zijn WK kosten man. Heel viesquote:Op zondag 18 juli 2021 18:22 schreef YellowBlacks het volgende:
Echt zielige fans hier. Verstappen zijn tijd komt nog wel, deze race f niet, maar aan het einde zal hij kampioen zijn. Vond het zelf een race incident, vandaar dat het ook zo lang duurde totdat ze tot een besluit kwamen en de straf ook niet zo zwaar was. Verder een leuke race om te kijken.
Oh ik sta er nog achter. Als er een incident is en één van de betrokkenen heeft zelf uiteindelijk voordeel van de rode vlag die daar uit volgt vind ik dat al beetje krom. Als men dan ook nog beslist dat het eigenlijk zijn fout was is dat nog iets om vraagtekens bij te zetten dat hij gewoon vanaf p2 mag vertrekken.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oke, droeftoeter.
Geen domme dingen meer roepen dan eh.
Mag opzich zonder straf verwisseld worden als ze nog versnellingsbakken in de pool hebben zitten.quote:
Dat morele paard waar hij ook op durft te klimmen na vandaag.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt misselijkmakend hoe Lewis en Mercedes dit vieren. Alsof het allemaal op eigen kracht is gedaan. En het was zo zwaar. blablaba jank jank.
Bak is vrij, motoren geldt die regel voorquote:Op zondag 18 juli 2021 18:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mag opzich zonder straf verwisseld worden als ze nog versnellingsbakken in de pool hebben zitten.
Pas als ze er meer dan 3 (2?) gebuiken per seizoen komt er een straf.
Maar het kost je wel minstens een bak in de pool
Zou hij bij Kelly ook zo klinken?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:22 schreef Sjemmert het volgende:
Verstappen boardradio na de crash![]()
https://streamable.com/lbdsxf
alsof max wat in te brengen heeft met zijn garnaaltje vs de BBC van blacka hamilton ik weet wel wie harder isquote:Op zondag 18 juli 2021 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat Verstappen al zijn respect voor Lewis verliest en keihard voor hem gaat zijn
Ik vind het sowieso raar dat men bij een rode vlag gewoon de auto compleet mag repareren en alles mag wijzigen. Dat laatste mocht na de kwalificatie op vrijdag tot aan de race helemaal niet, zo kromquote:Op zondag 18 juli 2021 18:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Oh ik sta er nog achter. Als er een incident is en één van de betrokkenen heeft zelf uiteindelijk voordeel van de rode vlag die daar uit volgt vind ik dat al beetje krom. Als men dan ook nog beslist dat het eigenlijk zijn fout was is dat nog iets om vraagtekens bij te zetten dat hij gewoon vanaf p2 mag vertrekken.
Ik zeg niet dat Hamilton een zwarte vlag zou moeten krijgen ofzo.
Gaat er later in het seizoen gewoon zwaar last van krijgen dus twee keer genaaidquote:Op zondag 18 juli 2021 18:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mag opzich zonder straf verwisseld worden als ze nog versnellingsbakken in de pool hebben zitten.
Pas als ze er meer dan 3 (2?) gebuiken per seizoen komt er een straf.
Maar het kost je wel minstens een bak in de pool
Wat keuren die af?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Reddit is ook genieten. Iedereen keurt het af.
Dat ie er maar afdonderd en een trap tegen zijn hoofd krijgtquote:Op zondag 18 juli 2021 18:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat morele paard waar hij ook op durft te klimmen na vandaag.
Zoals gezegd hij moet beveiliging hebben op Zandvoort.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:25 schreef Johannes788 het volgende:
Kijk Hamilton eens uit zijn plaat gaan. Die spoort niet. Punt uit
Denk dat je nu ziet hoe groot de druk is dit seizoen. Hij weet dat hij de mindere is van een concurrent, voor het eerst sinds jaren.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:25 schreef Johannes788 het volgende:
Kijk Hamilton eens uit zijn plaat gaan. Die spoort niet. Punt uit
Verongelukken? Of Senna status behalen qua prestaties?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Hopelijk doet Hamilton nog eens een Sennaatje.
Die gaat en te ver, en dan wordt ie alleen nog maar meer opgehemeld. Want over de doden niks dan goeds.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Max zijn eigen fout, aldus HAMquote:Op zondag 18 juli 2021 18:27 schreef Evenstar het volgende:
Zit gewoon iemand in een ziekenhuis door zijn fout, misschien wel met een hersenschudding of gebroken ribben en dan zit hij zo te vieren. Ook nog roepen dat hij heel trots is op deze overwinning.
Ik kan het nog niet geloven.
Laat hem maar gewoon kansloos dit wk verliezen inderdaad. Wat een kneus. 0 respect voor dit stuk scum.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die gaat en te ver, en dan wordt ie alleen nog maar meer opgehemeld. Want over de doden niks dan goeds.
Erg mooi.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Nee, dit is gewoon een rookie mistake.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:27 schreef Tjacka het volgende:
Zo'n foutje kan gebeuren. Hij heeft zijn straf gehad. Dan is dit toch heel knap?
Wow😮 en daar zijn echt anti Maxquote:
Wat is knap, dat hij met veel moeite Leclerc met zijn kutkarretje weet in te halen? Dit is een pure mazzeloverwinning.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:27 schreef Tjacka het volgende:
Zo'n foutje kan gebeuren. Hij heeft zijn straf gehad. Dan is dit toch heel knap?
Precies. Hamilton krijgt dan kortsluiting en, zoals het verleden laat zien, gaat hij dan rare dingen doen. Mentaal gaat het allemaal niet goed en zou mij niet verbazen als die blonde zorgt voor psychische ondersteuning.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk dat je nu ziet hoe groot de druk is dit seizoen. Hij weet dat hij de mindere is van een concurrent, voor het eerst sinds jaren.
En Hamilton doet niet veel om dat tegen te gaan met zijn diva gedrag.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik had nog hoop dat het netjes gehouden zou worden op Zandvoort, maar dit gaat straks helemaal los.
Wat dacht je van Hongarije en op Spaquote:Op zondag 18 juli 2021 18:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik had nog hoop dat het netjes gehouden zou worden op Zandvoort, maar dit gaat straks helemaal los.
Het ergste is nog dat je weet dat je in die bocht niet kunt inhalen en je weet dat je er bijna met 300 doorheen gaat. Je zou het bijna een poging tot doodslag kunnen noemen.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:29 schreef Zorro het volgende:
Groenewegen kreeg toch een zwaardere straf toen hij zijn concurrent Jacobsen de hekken in reed.
En dat ging alleen maar om een rit, niet om een Tour-overwinning of zoiets.
En ik vind dit exact hetzelfde. Ook Groenewegen wilde die afloop niet. Sterker nog, ik denk dat het in dat geval minder bewust was. Maar in het wielrennen zijn ze blijkbaar verstandiger met straffen dan hier.
Na dit hoop ik dat hij en de FIA compleet uitgefloten worden. Wat een aanfluiting.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2021 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
het voelt gewoon zo onrechtvaardig dit ...
Zul je zien dat Verstappen straks ook nog een keer een positieve Covid-test heeft oid. Race of 2 missenquote:Op zondag 18 juli 2021 18:31 schreef beantherio het volgende:
Waar ik in de eerste plaats op hoop is dat Max goed herstelt en dat de schade aan de auto (en eventuele penalty's) enigszins behapbaar blijft. Het is klote om zoveel punten te verliezen na zo'n incident maar je mag hopen dat de verdere gevolgen beperkt blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |