Denk serieus als je de teamorders niet opvolgt ze gewoon geen salaris overmakenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:45 schreef Faraday01 het volgende:
Zou Bottas een bonusclausule hebben voor het opvolgen van team orders
Kloptquote:Op zondag 18 juli 2021 17:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij, want jij bent een echte natuurlijk
Zeg je nou dat mensen persoonlijke voorkeuren hebben?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bij Perez Verstappen had iedereen in dit topic het goed gevonden
Hij kan er gewoon niet zoveel van.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:45 schreef Tinos85 het volgende:
Kijk af en toe ff omdat ik lekker op vakantie ben, maar wat is er met Perez aan de hand dat hij nog steeds zo ver achter rijdt?
2 pitstopsquote:Op zondag 18 juli 2021 17:45 schreef Tinos85 het volgende:
Kijk af en toe ff omdat ik lekker op vakantie ben, maar wat is er met Perez aan de hand dat hij nog steeds zo ver achter rijdt?
Teamorders zijn ook prima, dat gehuichel van Mercedes en Hamilton niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bij Perez Verstappen had iedereen in dit topic het goed gevonden
Spin tijdens de sprintrace, en dus achteraan gestart.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:45 schreef Tinos85 het volgende:
Ik zou m'n naam van die auto afhalen als ik Gene Haas was.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:46 schreef -XOR- het volgende:
Haas is ook wel bezig aan een nieuw dieptepunt.
Ja klopt, en Bottas had natuurlijk gewoon aan de leiding moeten rijden voor Leclerc. Hij liet zich weer de kaas van het brood eten bij de startquote:Op zondag 18 juli 2021 17:44 schreef Monolith het volgende:
Nou gaat Perez ook netjes aan de kant voor Max natuurlijk, dus gek is het verder niet.
Denk serieus als je de teamorders niet opvolgt ze gewoon geen salaris overmakenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:46 schreef Coco het volgende:
Heeft die Bottas geen enkele ambitie? Al jaren cucked.
Dat dusquote:
Oh ja... die rijden ook nog mee inderdaad.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:46 schreef -XOR- het volgende:
Haas is ook wel bezig aan een nieuw dieptepunt.
Dat wordt tv uitzetten danquote:Op zondag 18 juli 2021 17:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Hamilton Leclerc inhaalt zet de tv uit. Walgelijke vertoning deze race.
Dat hadden de stewards al lang berekend.quote:
Respect voor Lenny:quote:Op zondag 18 juli 2021 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Driver of the day. Stem op Hamilton gezet.
Kan nog niet hij zit nog buiten de top 10quote:Op zondag 18 juli 2021 17:47 schreef Faraday01 het volgende:
Perez mag toch tenminste de snelste raceronde afpakken op zijn nieuwe mediums
Doe als ik en kijk de Tour.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Hamilton Leclerc inhaalt zet de tv uit. Walgelijke vertoning deze race.
Ik ook. Slimste van het spel. Je wk concurrent eraf rammen, en nog maar 6 WK punten er achter na vandaagquote:Op zondag 18 juli 2021 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:46 schreef Zorro het volgende:
Ik lees hier dat mijn keuze om de Tour optocht te bekijken de verstandigste geweest is.
Nee, valt totaal niet op hierquote:Op zondag 18 juli 2021 17:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mensen persoonlijke voorkeuren hebben?
[ afbeelding ]
Tijd om hem te slopen in Hongarije.quote:
Lewis denkt dan nog echt dat mensen op hem stemmen omdat hij zo geweldig is.. ik zou 't niet doenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In Hongarije is Max wel favoriet dus zou fijn zijn jaquote:Op zondag 18 juli 2021 17:47 schreef Cherni het volgende:
Het is te hopen dat Max hier geen blessure aan blijft overhouden en weer 100% fit is voor de volgende race.
Dat geldt ook voor boetes voor te hard rijden in het dagelijks leven. Mijn baas betaalt die fluitend en ik moet er om vloeken.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:47 schreef scrupuleus het volgende:
De strafregel loopt gewoon mank omdat mercedes veel minder last heeft van 10 sec dan een team in het middenveld, hopelijk komen er zwaardere en eerlijkere straffen
Klopt.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe als ik en kijk de Tour.
Doodsaai die optocht naar Parijs, maar altijd nog vele malen leuker dan dit.
Precies.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tijd om hem te slopen in Hongarije.
Maar daar zal Verstappen wel een motor/bak moeten wisselen, krijg je dat weer.
Gast is echt niets beter dan Gasly of Albonquote:Op zondag 18 juli 2021 17:47 schreef Faraday01 het volgende:
Perez mag toch tenminste de snelste raceronde afpakken op zijn nieuwe mediums
Dit is inderdaad ook leuker.quote:
Je had iets anders verwacht?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Dus je kan gewoon je grootste concurrent uit de race torpederen zonder gevolgen.
Niemand neemt de F1 serieus.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Dus je kan gewoon je grootste concurrent uit de race torpederen zonder gevolgen.
De beste keuze was om op het terras te gaan zitten.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:46 schreef Zorro het volgende:
Ik lees hier dat mijn keuze om de Tour optocht te bekijken de verstandigste geweest is.
Max had gelijk weer een paar punten straf op zijn race licentie gehadquote:Op zondag 18 juli 2021 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Goed geconstateerd ja. Mongolen sport.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Klopt. Slimme gozert die Hamiltonquote:Op zondag 18 juli 2021 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Blijkbaarquote:Op zondag 18 juli 2021 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Zo erg was het allemaal niet. Je krijgt straf voor je actie. Niet voor eventuele gevolgen.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton gestemdquote:Op zondag 18 juli 2021 17:49 schreef Poepz0r het volgende:
I voted for N. MAZEPIN as #F1DriveroftheDay. Make your vote here: https://www.formula1.com/(...)787PECFfHFuwgd-owIbA https://dq832o85f4g5m.clo(...)adshots/Mazepin.html
Die heeft al een keer gewonnen en is toen uit de eindstand geschrapt door Formula One Management.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:49 schreef Poepz0r het volgende:
I voted for N. MAZEPIN as #F1DriveroftheDay. Make your vote here: https://www.formula1.com/(...)787PECFfHFuwgd-owIbA https://dq832o85f4g5m.clo(...)adshots/Mazepin.html
Krijgt Lewis ook. Straf = strafpunten.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Max had gelijk weer een paar punten straf op zijn race licentie gehad
Tegenstem voor verstappen gedaan. Tevens eerst keer ooit dat ik stemquote:Op zondag 18 juli 2021 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
5 of 10 seconden tijdstraf is nie tmer van deze tijd als je ziet hoe snel de wagens zijn.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:48 schreef Nattekat het volgende:
%#%%##%!##!!#%%#!#%%quote:Op zondag 18 juli 2021 17:49 schreef groenen het volgende:
Lol, HAM gaat winnen. Iedereen hier Viesmad
Er zijn wel meer goede kandidaten.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:51 schreef DKUp het volgende:
De meest walgelijke overwinning van Lewis zal dit zijn.
Klopt.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:51 schreef DKUp het volgende:
Haha sinds wanneer is dat??quote:Op zondag 18 juli 2021 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo erg was het allemaal niet. Je krijgt straf voor je actie. Niet voor eventuele gevolgen.
Email has been sent, Lewis.quote:
Maar je weet dat deze betiteld gaat worden als een onmogelijk heroïsche overwinning.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:51 schreef DKUp het volgende:
Zou je je persoonlijke voorkeuren niet zo openbaar willen maken?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
GOAT HAMILTON!!!!!!!
Max fanboys kunnen hun petjes weer opbergen
On bended knee is no way to be free!quote:Op zondag 18 juli 2021 17:52 schreef Gehrman het volgende:
Niet meer dan terecht als de hele pitstraat straks even knielt voor Lewis.
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar je weet dat deze betiteld gaat worden als een onmogelijk heroïsche overwinning.
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar je weet dat deze betiteld gaat worden als een onmogelijk heroïsche overwinning.
Daar dachten ze anders over toen Schumacher Villeneuve van de baan beukte om wereldkampioen te wordenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo erg was het allemaal niet. Je krijgt straf voor je actie. Niet voor eventuele gevolgen.
Nee hoor, het zou/zal een beschamende overwinning zijn die dan nog veel stof zal doen opwaaien.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:49 schreef groenen het volgende:
Lol, HAM gaat winnen. Iedereen hier Viesmad
Best wel uitsloverij eigenlijk, een hele race organiseren voor zo'n fanclub event.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:52 schreef Gehrman het volgende:
Niet meer dan terecht als de hele pitstraat straks even knielt voor Lewis.
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding. Met andere woorden zelfs met de beste strategie blijft het lelijk en waardeloos.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:52 schreef alpeko het volgende:
Wat voor kansloze strategie hebben ze PER nu weer gegeven?
Lewis is niet meer de beste dus dit is de enige manier waarop hij het kanquote:Op zondag 18 juli 2021 17:51 schreef DKUp het volgende:
Veel plezier kerel!quote:Op zondag 18 juli 2021 17:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boys, tot volgende keer. Lekker de zon in
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:55 schreef shiz het volgende:
Kimi kimi kimi, can't you see... maybe you're too old for this shiiiiiit
Als P11 kansloos. Edit o 10 al.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Perez systemen opladen en gaan voor de snelste ronde
'Are the snipers in place?'quote:
Affirm. Fire on your command!quote:
Dat niet alleen, ook een slechte winnaar.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:55 schreef Johannes788 het volgende:
Het respect wat ik had voor Hamilton is helemaal weg. Wat een slechte verliezer is het toch
Ja overspeed en die malloot van Sky vind het superspannend.quote:
Die moeten sowieso nog even gaan kijken hoe het kon dat de band van Verstasppen van de velg vloog bij die crash.quote:
had max ook kunnen doen. Opzij voor de grote leider. Had hij nog in de race gezeten.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:58 schreef babylon het volgende:
Natuurlijk gaat Leclerc wijd, die wil niet vermoord worden door Lewis.
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
eigenlijk is dit weer een fout van hammie
Geld doet een hoopquote:
Oke manquote:Op zondag 18 juli 2021 17:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die tribunes mogen van mij ook inzakken.
Niet genoeg kwartjes in de automaat gegooid.quote:
Retweet Retweetquote:Op zondag 18 juli 2021 17:58 schreef babylon het volgende:
Natuurlijk gaat Leclerc wijd, die wil niet vermoord worden door Lewis.
Op tweakers kreeg ik voor zo'n soort opmerking net een banquote:Op zondag 18 juli 2021 17:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die tribunes mogen van mij ook inzakken.
Dan had ie hem alsnog gewonnenquote:Op zondag 18 juli 2021 18:00 schreef Coco het volgende:
De 10 seconden straf zou NA de race moeten zijn.
kom op zeg.quote:
Racing incidentquote:Op zondag 18 juli 2021 18:00 schreef Maver24 het volgende:
Je rivaal van de baan rijden en nog winnen ook. Dat kan alleen in f1.
Moet zeggen dat ik hoop dat Max het hele seizoen keihard vernedertquote:Op zondag 18 juli 2021 18:00 schreef Maver24 het volgende:
je lacht erom, maar hij doet in principe hetzelfde als bij Maxquote:
Eens al doen van dijk en Wijnaldum ook hun bestquote:Op zondag 18 juli 2021 18:00 schreef Saekerhett het volgende:
Die Hamilton is echt met afstand de 'sportman' waar ik de meeste tyfushekel aan heb
quote:Op zondag 18 juli 2021 18:00 schreef Maver24 het volgende:
Tijdens de pitstops kan je meer tijd kosten door verkeer.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:00 schreef Coco het volgende:
De 10 seconden straf zou NA de race moeten zijn.
Neuh, bepaald nietquote:Op zondag 18 juli 2021 18:00 schreef Maver24 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |