Ik ben bang dat @Karina hier een rol in heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat is al deze Hélène haat in dit topic
Dat s een heldin. Jammer dat ze programma's presenteert.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
DD zelfde als Dionne de Graaf
Die is weer stapelgek op die meneer in gele zwembroek Driesquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben bang dat @:Karina hier een rol in heeft gespeeld.
Ik ben blij dat het heeft gewerktquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben bang dat @:Karina hier een rol in heeft gespeeld.
Eens, zie het talent verder ook niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
alles. Irritante interviews bijvoorbeeld.vind haar gewoon vervelend.
Dit ik kijk er nog steeds met plezier naarquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Topshow toch, gewoon zelfs in herhaling blijft het vermakelijk. Beetje kroeg praat, prima.
Is dat zo? Die van dionne zijn toch veel groter manquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
DD zelfde als Dionne de Graaf
En dat heeft Boogerd gedaan?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rabobank
Woekerpolissen
Doping
Rente manipulatie
En toch AAA![]()
![]()
![]()
Niet de prestaties toch? Alleen de andere manier waarop hij behandeld wordt in vergelijking met Pogacar. Maar Boogerd heeft het enkel over de Nederlandse pers, maar dat geldt ook voor internationale media.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet de eerste keer dat Boogerd de prestaties van Van Aert in twijfel trekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |