Ik ben bang dat @Karina hier een rol in heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat is al deze Hélène haat in dit topic
Dat s een heldin. Jammer dat ze programma's presenteert.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
DD zelfde als Dionne de Graaf
Die is weer stapelgek op die meneer in gele zwembroek Driesquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben bang dat @:Karina hier een rol in heeft gespeeld.
Ik ben blij dat het heeft gewerktquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben bang dat @:Karina hier een rol in heeft gespeeld.
Eens, zie het talent verder ook niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
alles. Irritante interviews bijvoorbeeld.vind haar gewoon vervelend.
Dit ik kijk er nog steeds met plezier naarquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Topshow toch, gewoon zelfs in herhaling blijft het vermakelijk. Beetje kroeg praat, prima.
Is dat zo? Die van dionne zijn toch veel groter manquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
DD zelfde als Dionne de Graaf
En dat heeft Boogerd gedaan?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rabobank
Woekerpolissen
Doping
Rente manipulatie
En toch AAA![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |