SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik kon er ook vrijdagavond neerzetten, maar dan loog ik.quote:
Ja, al dat water moet natuurlijk naar zee. Zelfs in Amsterdam was het water nu hoger dan gebruikelijk, enkele bruggen konden we net onderdoor, mits iedereen op het bovendek bukte…quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker met dit weer. I Ik ben vandaag langs rivier en wetering gelopen en het water stond behoorlijk hoog. Ze hadden in ons stadje de dranghekken al klaarstaan om wegen af te sluiten.
dat moet dit topic vol zijn voordat het zondag isquote:
Is dat zo? Heb zelden nog iets van ze gehoord naderhand.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt me wel fijn, 1 hit scoren en daar je hele leven op teren…
Over 2,5 uur heb je met terugwerkende kracht gelogenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kon er ook vrijdagavond neerzetten, maar dan loog ik.
Ik denk dat ze van de royalties best kunnen leven.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb zelden nog iets van ze gehoord naderhand.
Dan moeten we zorgen dat de uitspraak van just me waarheid wordt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Over 2,5 uur heb je met terugwerkende kracht gelogen
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
dat moet dit topic vol zijn voordat het zondag is
Marcel maakt nog steeds muziek en is daarnaast klompenmaker op de Zaanse Schansquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daarom, na 'You' hoefde dat ook niet meer.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoals zoveel Dylan-nummers. Ik begrijp nog steeds niet waarom ze zo'n vervelend persoon de nobelprijs voor de literatuur hebben gegeven.quote:
Ze kan zingen en ze is enorm muzikaalquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de indrukwekkendste concerten qua vocalen die ik bijgewoond heb.
Wat een strot heeft deze dame…
Omdat deze ook in de top 40 heeft gestaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Hoe komt dit er toch iedere keer weer tussen?🤔
Dan zal ik 'm ook wel in de collectie hebben, maar bereikt dat toch nooit de digitale draaitafel…quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat deze ook in de top 40 heeft gestaan.
[ afbeelding ]
11 weken
17 piekpositie
1971
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zal ik 'm ook wel in de collectie hebben, maar bereikt dat toch nooit de digitale draaitafel…
Voor het open raam....quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie je weer voor me in je huiskamer…![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wulpse Wendy, Kleine Kitty en Gary Cocks…
Hierna een nummer dat je beter vind.quote:
Daar is heel weinig voor nodigquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Hierna een nummer dat je beter vind.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie je weer voor me in je huiskamer…![]()
![]()
Zeg........ je kan beter je gemak houden als het benauwd is daar.quote:
Uhm...quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Hierna een nummer dat je beter vind.
Vergeleken met al het andere uit Paling City vind ik dit toch wel leuk…quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb een grondige hekel aan Piet Veerboot en z’n kompanen. Dat gejengel brrr
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, hier heb ik ook een hekel aan, vreselijke band, vreselijke sound
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:45 schreef livelink het volgende:
Gisteren belde mijn zoon om 01.00 of een vriend bij ons kon slapen. Dus ik om 01.00 het bed van mijn dochter verschoond voor de logé.
En belt net mijn dochter dat zij vannacht komt slapen. Dus nu kon ik het bed opnieuw verschonen voor haar.
Ik weet nu weer waarom ik geen kamermeisje ben geworden. Bedden verschonen is vervelend werk.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:45 schreef livelink het volgende:
Gisteren belde mijn zoon om 01.00 of een vriend bij ons kon slapen. Dus ik om 01.00 het bed van mijn dochter verschoond voor de logé.
En belt net mijn dochter dat zij vannacht komt slapen. Dus nu kon ik het bed opnieuw verschonen voor haar.
Ik weet nu weer waarom ik geen kamermeisje ben geworden. Bedden verschonen is vervelend werk.
Mijn zoon kwam pas vannacht om 04.50 thuis met logé. Ik denk niet dat ze dan nog een bed zouden hebben opgemaakt. En hoe laat mijn dochter vannacht thuiskomt weet ik niet. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je mag ze zelf ook laten helpen hè?
Kunnen ze makkelijk.
Volgende keer zeggen dat het niet kan, tenzij ze op tijd reserveren.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon kwam pas vannacht om 04.50 thuis met logé. Ik denk niet dat ze dan nog een bed zouden hebben opgemaakt. En hoe laat mijn dochter vannacht thuiskomt weet ik niet. Maar je hebt wel gelijk.
Mazzel dat ze er gisterenavond dan niet was.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon kwam pas vannacht om 04.50 thuis met logé. Ik denk niet dat ze dan nog een bed zouden hebben opgemaakt. En hoe laat mijn dochter vannacht thuiskomt weet ik niet. Maar je hebt wel gelijk.
Ja, theoretisch heb je gelijk. Maar zo zit ik niet in elkaar.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende keer zeggen dat het niet kan, tenzij ze op tijd reserveren.
En dan kunnen ze mooi helpen.
Volgens mij ben je het een soort van wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik geen kamermeisje ben geworden.
Dat idee had ik al.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, theoretisch heb je gelijk. Maar zo zit ik niet in elkaar.
Dan had ik een matras bij mijn zoon op zijn kamer gelegd. Dit was makkelijker, vond ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mazzel dat ze er gisterenavond dan niet was.
Had wel een leuk tafereel opgeleverd
met de beloofde biertjes bij jequote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat idee had ik al.
Wel fijn als ik een keer midden in het land ben, en ik geen slaapplaats kan vinden, dat ik dan bij hotel livelink terecht kan.
Kun jij wel dronken een bed opmaken eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, theoretisch heb je gelijk. Maar zo zit ik niet in elkaar.
als je dronken bent hoef je geen opgemaakt bedquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kun jij wel dronken een bed opmaken eigenlijk?
Uiteraard.quote:
Nee, niet voor zichzelf, voor de bezoekende pubervrienden. Ik zie het al helemaal voor me, livelink a la Patsy van AbFabquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
als je dronken bent hoef je geen opgemaakt bed
Ongeveer net zo slecht als nuchter.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kun jij wel dronken een bed opmaken eigenlijk?
Aldus de ervaringsdeskundige…quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
als je dronken bent hoef je geen opgemaakt bed
Nee ik niet maar iemand die hier ooit gewoond heeftquote:
Het wordt mij nu te ingewikkeld…quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik niet maar iemand die hier ooit gewoond heeft
mijn ex relatie kwam regelmatig met iets teveel op thuis en ging slapen waar hij kon slapen.quote:
Gelukkig dat hij dan wel thuis kwam…quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
mijn ex relatie kwam regelmatig met iets teveel op thuis en ging slapen waar hij kon slapen.
ja en dat hij de sleutel nog in het slot kreegquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig dat hij dan wel thuis kwam…
Ja, dat is wel klussen dan…quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
ja en dat hij de sleutel nog in het slot kreeg
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
mijn ex relatie kwam regelmatig met iets teveel op thuis en ging slapen waar hij kon slapen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar niet leuk als het regelmatig is. Eens in de zoveel jaar kan nog wel grappig zijn, maar meer moet dat niet zijn vind ik.
het was ook helemaal niet leukquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar niet leuk als het regelmatig is. Eens in de zoveel jaar kan nog wel grappig zijn, maar meer moet dat niet zijn vind ik.
Ah, zo kom je dus aan een houten kopquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is dan weer jammer.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op een synthesizer, geen echte bas…
Misschien was de bas dan toch echt, de rest dus niet…quote:
quote:Lafleur
Band van bassist en producer Errol Lafleur uit Weesp (geb. 1957 Manokwari, Indonesië).
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:07 schreef just me het volgende:
Ik krijg spontaan de neiging om zijn hoofd naar beneden te duwen
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:07 schreef just me het volgende:
Ik krijg spontaan de neiging om zijn hoofd naar beneden te duwen
Dit is toch best bekend, volgens mij.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
een nummer van Rob dat ik niet kende en dat had ik graag zo gehouden
84 inmiddelsquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
4 weken
19 piekpositie
1972
En Dat Is Alles.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
een nummer van Rob dat ik niet kende en dat had ik graag zo gehouden
Heel bekendquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is toch best bekend, volgens mij.
[ afbeelding ]
Gelukkig was hij op deze foto niet in zijn eendje.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is toch best bekend, volgens mij.
[ afbeelding ]
Kennelijk een typisch mannennummer dan.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig was hij op deze foto niet in zijn eendje.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik duik mijn bed in. Dank u, diskjockeyperson
Welterusten doedezemaar.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:17 schreef livelink het volgende:
Bewijs maar even dat dit in de top40 heeft gestaan.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Momentje, dit moet ik even factcheckenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
16 weken
6 piekpositie
2003
Fake nieuwsquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
16 weken
6 piekpositie
2003
OMGquote:Ze braken door met het nummer Obsesión in 2003, waarmee ze een 6e notering behaalde in de NederlandseTop40.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Momentje, dit moet ik even factchecken
Ik ken dit alleen van remixen waar dat U & I gesampled wordt.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt de zgn. Lepelplant.
Maar wij hebben een zgn. Lepraplant.
Die sodemieteren spontaan uit elkaar
Volgens mij is dat de heersende variant inmiddels.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt de zgn. Lepelplant.
Maar wij hebben een zgn. Lepraplant.
Die sodemieteren spontaan uit elkaar
Het groeide volgens mij uit tot het anthem van het Glazen Huis. In navolging daarvan is het toen ook een hit geworden in de hitlijsten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken dit alleen van remixen waar dat U & I gesampled wordt.
Daar ken ik het van inderdaadquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het groeide volgens mij uit tot het anthem van het Glazen Huis. In navolging daarvan is het toen ook een hit geworden in de hitlijsten.
Dua Lipa hoor ik anders op het moment regelmatig.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Uit de tijd dat ik nog weleens een hit goed voorspelde. Lukt me nu amper nog.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Dua Lipa hoor ik anders op het moment regelmatig.
Zeker welquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat nou wel zo gewaardeerd had...
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Lijkt wel redelijk op blauw vN de Sangria (maar dan anders)
Ach, ik heb wel een zwak voor hem. Of beter gezegd; ik had een zwak voor hem.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zal Paul blij mee zijn, met deze openbare liefdesverklaring.
Forza Italia?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:36 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer dat in het Verenigd Koninkrijk niet zo gewaardeerd werd.
Sinds wanneer niet meer?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel een zwak voor hem. Of beter gezegd; ik had een zwak voor hem.
Ik weet het niet precies. Maar zijn stem hou ik nog steeds wel van.quote:
Dat hoor ik er niet in.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Of je vernaggelt Hotel Cailfornia even
Engelbert dus.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:44 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik en vind ik mooi. Maar ik weet niet wie het zingt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Even weg geweest, omdat 'mijn' honkbalcluppie besloten heeft om de seizoenkaarten voor de rest van het seizoen in eerste instantie aan alleen leden/donateurs beschikbaar te stellen, eventueel via loting, want er mogen maar 150 personen op de tribune zijn.
Als niet-lid/donateur, maar wel sponsor van van diverse zaken en (bijna) altijd aanwezig, maakte ik daar bezwaar tegen, waarna ze zonder het te melden in hun reactie, aanpassen op de website, waarbij ze toegevoegd hebben 'Een deel van de seizoenskaarten zijn gereserveerd voor de fans die geen lid zijn, en worden los verkocht. Dat zal in de loop van de week zijn.'
Ondanks dat, echt pas na mijn reactie toegevoegd, hier ben ik nog niet klaar mee…
Dat is inderdaad niet erg kiesquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Even weg geweest, omdat 'mijn' honkbalcluppie besloten heeft om de seizoenkaarten voor de rest van het seizoen in eerste instantie aan alleen leden/donateurs beschikbaar te stellen, eventueel via loting, want er mogen maar 150 personen op de tribune zijn.
Als niet-lid/donateur, maar wel sponsor van van diverse zaken en (bijna) altijd aanwezig, maakte ik daar bezwaar tegen, waarna ze zonder het te melden in hun reactie, aanpassen op de website, waarbij ze toegevoegd hebben 'Een deel van de seizoenskaarten zijn gereserveerd voor de fans die geen lid zijn, en worden los verkocht. Dat zal in de loop van de week zijn.'
Ondanks dat, echt pas na mijn reactie toegevoegd, hier ben ik nog niet klaar mee…
Mad MadMasterquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:48 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:50 schreef livelink het volgende:
Ik denk altijd eerst dat het Chicago is. Tegenwoordig weet ik dat als ik aan Chicago denk dat ik dan Mr. Mister moet zeggen.
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:53 schreef just me het volgende:
Ik ga naar bed, mijn ogen beginnen zwaar te worden
Bedankt voor de muziekjes en een goedenacht
Tsjuus…quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:53 schreef just me het volgende:
1989quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:54 schreef DJ11 het volgende:
Klinkt erg early 90s, zo rond 1992.
Weet iemand trouwens wat veruit de grootste stad van de Amerikaanse staat Illinois is?
Welterusten just me.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:53 schreef just me het volgende:
Chicago.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:54 schreef DJ11 het volgende:
Klinkt erg early 90s, zo rond 1992.
Weet iemand trouwens wat veruit de grootste stad van de Amerikaanse staat Illinois is?
Ja, degene die dit allemaal regelt (website én kaartverkoop) is sowieso een lul eerste klas, dat ga ik volgende week even face to face in het bijzijn van alle andere aanwezigen met hem bespreken….quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:53 schreef just me het volgende:
quote:
Nu had ik dus Mr. Mister moeten zeggenquote:
De radijs van zijn vader.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En iets met radijs, maar dan houdt het ook wel op
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En iets met radijs, maar dan houdt het ook wel op
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit is best creepy.... Ik hoorde eerder vanavond de intro van een liedje. En toen dacht ik dat het dit liedje was. Maar nu komt dat dus echt.![]()
Men At Work - Ik Zat Alleen In Een Vuile Kameel
Ik wil geen Mama Appelsapsquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit is best creepy.... Ik hoorde eerder vanavond de intro van een liedje. En toen dacht ik dat het dit liedje was. Maar nu komt dat dus echt.![]()
Men At Work - Ik Zat Alleen In Een Vuile Kameel
Moet je je 's nachts ook niet wakker laten maken door je zoon.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:04 schreef livelink het volgende:
Ik ga het vanavond ook niet zo lang volhouden trouwens. Veel te weinig geslapen vannacht.
Ik heb het geblokkeerd en dus gelukkig ook niet gehoord.quote:
Ik ga het ook niet later maken dan 23:30 uur. Ik plof dan nog even op de bank en duik daarna het bed in.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:04 schreef livelink het volgende:
Ik ga het vanavond ook niet zo lang volhouden trouwens. Veel te weinig geslapen vannacht.
Ik neem het van je over!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:04 schreef livelink het volgende:
Niet alleen mijn zoon. Ik word al een paar nachten rond 04.00 wakker en val dan niet echt meer in slaap.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je je 's nachts ook niet wakker laten maken door je zoon.
Dat vroege wakker worden is herkenbaar.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet alleen mijn zoon. Ik word al een paar nachten rond 04.00 wakker en val dan niet echt meer in slaap.
Ik ben nog niet weg, maar het zal geen middernacht worden.quote:
Het was bij mij helemaal weg, maar ineens terug.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vroege wakker worden is herkenbaar.
Ik niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:06 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of livelink/11 de plaat hierna herkennen.
Had dat ook een paar nachten. Gelukkig afgelopen nacht niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet alleen mijn zoon. Ik word al een paar nachten rond 04.00 wakker en val dan niet echt meer in slaap.
Het zegt me helaas weinig.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:06 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of livelink/11 de plaat hierna herkennen.
Niet alleen het dansplaatje was strak…quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:09 schreef BasEnAad het volgende:
Die strakke danceplaatjes toen, ik weet het weer.
De like was voor de pre-Melting show. Niet voor het slecht slapen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had dat ook een paar nachten. Gelukkig afgelopen nacht niet.
Ik ga ook zo slapen. Was wel weer een heerlijke radio avond.
Volgende week wil ik de pre Meltingshow wel weer voor mijn rekening nemen
Wehehequote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet alleen het dansplaatje was strak…
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet alleen het dansplaatje was strak…
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik dit 'bagger' noemen?
Ja, dat mag ik…
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Scorpions (de echte) - Hello Josephine…
MartMasterquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik dit 'bagger' noemen?
Ja, dat mag ik…
Welterusten alvast.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Met dit basloopje ga ik slapen.
Dank Melting![]()
Ate a proxima
Welterusten Symphquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Met dit basloopje ga ik slapen.
Dank Melting![]()
Ate a proxima
Prima. Misschien kan ik doordeweeks een geschikt moment vindenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had dat ook een paar nachten. Gelukkig afgelopen nacht niet.
Ik ga ook zo slapen. Was wel weer een heerlijke radio avond.
Volgende week wil ik de pre Meltingshow wel weer voor mijn rekening nemen
Ja ik voelde me hier net wel wat alleen in mijn liefde voor Frank.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
Werd er nou weer gehaat op de mij geliefde Frank Boeijen net??
Je bent niet alleen! Heerlijke nummersquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik voelde me hier net wel wat alleen in mijn liefde voor Frank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |