SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik kon er ook vrijdagavond neerzetten, maar dan loog ik.quote:
Ja, al dat water moet natuurlijk naar zee. Zelfs in Amsterdam was het water nu hoger dan gebruikelijk, enkele bruggen konden we net onderdoor, mits iedereen op het bovendek bukte…quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker met dit weer. I Ik ben vandaag langs rivier en wetering gelopen en het water stond behoorlijk hoog. Ze hadden in ons stadje de dranghekken al klaarstaan om wegen af te sluiten.
dat moet dit topic vol zijn voordat het zondag isquote:
Is dat zo? Heb zelden nog iets van ze gehoord naderhand.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt me wel fijn, 1 hit scoren en daar je hele leven op teren…
Over 2,5 uur heb je met terugwerkende kracht gelogenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kon er ook vrijdagavond neerzetten, maar dan loog ik.
Ik denk dat ze van de royalties best kunnen leven.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb zelden nog iets van ze gehoord naderhand.
Dan moeten we zorgen dat de uitspraak van just me waarheid wordt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Over 2,5 uur heb je met terugwerkende kracht gelogen
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
dat moet dit topic vol zijn voordat het zondag is
Marcel maakt nog steeds muziek en is daarnaast klompenmaker op de Zaanse Schansquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daarom, na 'You' hoefde dat ook niet meer.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoals zoveel Dylan-nummers. Ik begrijp nog steeds niet waarom ze zo'n vervelend persoon de nobelprijs voor de literatuur hebben gegeven.quote:
Ze kan zingen en ze is enorm muzikaalquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de indrukwekkendste concerten qua vocalen die ik bijgewoond heb.
Wat een strot heeft deze dame…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |