Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aai poesje aai poesjeOw ik dacht: *MEP!* VIES BEEST!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat moeten we met een SC?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja dat heb je niet nodig in F1 he, is er nou al een slowchat~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ophidian yesssEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nou dan kan ik daar ook komen baggeren, net zoals jij doet hierquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Woudje baggert hier nietquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou dan kan ik daar ook komen baggeren, net zoals jij doet hier
Daar hebben we andere blauwen voorEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ik post enkel verstandige dingen makker.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou dan kan ik daar ook komen baggeren, net zoals jij doet hier~FEYENOORD~
Jullie zijn allemaal kutxquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Slowchatten?
Haags kan alvast steeds zeggen dat die ene uit de bocht moet vliegenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Lief doen met R-woud!!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou dan kan ik daar ook komen baggeren, net zoals jij doet hier![]()
De TT was niet deze.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou dan kan ik daar ook komen baggeren, net zoals jij doet hier![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zijn 40/45 anders SC's op FOK!, de meesten hebben we een eigen plekjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Slowchatten?
Haags kan alvast steeds zeggen dat die ene uit de bocht moet vliegen~FEYENOORD~
nu gaat paul hier weer grappig doen. Is extra leuk.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja van mij moet het niet verder, ik kom toch amper uit DTSquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zijn 40/45 anders SC's op FOK!, de meesten hebben we een eigen plekje![]()
![]()
Ik mis mijn blonde camera vriendin.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zwerf overal rondquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja van mij moet het niet verder, ik kom toch amper uit DTS![]()
Ekte troubadour
~FEYENOORD~
We will prevail!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hij wist hem gewoon, mag niet eens. Als GGMM dit leest!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Kletsen over mensen die heel hard in een autootje kunnen rijden!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Een vagebondquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zwerf overal rond![]()
Ekte troubadour![]()
![]()
Wat doe jij danquote:
Beetje woud uitdagen
Omdat users hem wel leuk vinden hierEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ga iemand anders vervelen manquote:![]()
Als F1 users graag een SC willen dan nemen maken ze die, jij zit gewoon te kutten~FEYENOORD~
@GGMM WTF?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij wist hem gewoon, mag niet eens. Als GGMM dit leest!![]()
Nou ik wilde graag over Max klessebessenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ga iemand anders vervelen man![]()
Als F1 users graag een SC willen dan nemen maken ze die, jij zit gewoon te kutten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ophidianquote:ik vind dit heerlijk maar het is wel weer zijn eigen hardcore
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat het zo'n ongelooflijk knappe man is die je echt een keer tussen je benen wil voelen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik wilde graag over Max klessebessen![]()
Dat kan hierquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
F1 / [F1 Algemeen] 2021 Formula1 GP's #797~FEYENOORD~
@murp je mod slaat op holEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
Pottedosie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sodejuu askimquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
kızgın kelimequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie nog meer dan??quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Volgens mij heeft moderator @Paul aan de Shandy gezeten~FEYENOORD~
lekker hoorrr!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ophidianik vind dit heerlijk maar het is wel weer zijn eigen hardcore
![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Radler 0.0quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
Volgens mij heeft moderator @:paul aan de Shandy gezeten![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wie heeft hem dit weekend?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
Volgens mij heeft moderator @:paul aan de Shandy gezeten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ik de waterstanden mag geloven, staat er nu een camping onder water waar ik een aantal zomers ben geweest
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
https://images.app.goo.gl/EYoYbGun27n9LzYK7quote:
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2021 21:04:04 ]![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Als ik de waterstanden mag geloven, staat er nu een camping onder water waar ik een aantal zomers ben geweestdas niet zo mooi man
Deuren dicht gedaan. Volume omhoog
Buurvrouw Sjannie toch, die altijd na 2 flessen jenever knock-out op de bank li.......quote:Ohhhhhhhhh shit!
BUURVROUW SJANNIE!!! BUURVROUW SJANNIE!!!!! WAKKER WORDEN, GODVERDOMME!!!!!!!![]()
Dat deed je grote vriendquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou vd week ging je ook zo admins roepen hier
En jij zelf
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hoi wie ben jijquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:03 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://images.app.goo.gl/EYoYbGun27n9LzYK7Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die laten hem gerust in zijn luier buiten lopen..quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Anders trillen ze er uitquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier bij de buurman gaan altijd de ramen en deuren open als het volume omhoog gaat!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Tot Mini-ToT een arm om 'm heen slaat en hem zijn speentje geeft en weer naar binnen sleurt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die laten hem gerust in zijn luier buiten lopen..![]()
Een nieuwe of een kloonquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja en het is om de andere buurman te treiteren!quote:
Hij heeft al gewonnen; die verhuist binnen 5 weken. Maar toch nog door blijven gaan met harde muziek en andere dingen.![]()
Nnee, ik ken niemand(zover ik weet) op fokquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2021 21:07:32 ]![]()
hallo ik benquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:07 schreef Emmerdeur het volgende:
N
[..]
nee, ik ken niemand(zover ik weet) op fok
Mijn collega gaat naar Roermond, de camping die ook compleet onder water staat/stondquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Als ik de waterstanden mag geloven, staat er nu een camping onder water waar ik een aantal zomers ben geweest~FEYENOORD~
fuck de burenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
terrecht![]()
ik heb de koptelefoon opgezet
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: