Owh, verrekquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2x Oostenrijk staat er niet eens in, dus er zal vast een andere zijn.
Das fors ja. Als ie zo doorgaat dan gaat ie dat op termijn aan salaris wel terugverdienen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:50 schreef Tijger_m het volgende:
Things I didnt know...Norris is een pay driver, paps heeft tot dusverre 44 miljoen dollar gespendeerd aan zijn race carriere.
https://f1chronicle.com/lando-norris-bucks-the-pay-driver-trend/
Ook zo'n simulator is niet echt betaalbaar te noemen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Das fors ja. Als ie zo doorgaat dan gaat ie dat op termijn aan salaris wel terugverdienen.
Maar autosport is voornamelijk rijkeluis aangelegenheid ja.
Misschien dat simracing de minder welvarenden kans geeft om sponsoring te krijgen om het op echte karts te proberen.
Scheelt wel een paar setjes banden per raceweekendquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ook zo'n simulator is niet echt betaalbaar te noemen.
Het is niet erg duidelijk waar de schrijver zijn cijfers vandaan haalt. Dat soort cijfers zijn sowieso nooit publiek. Ik zet vraagtekens bij de claims die in dit verhaal gemaakt worden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:50 schreef Tijger_m het volgende:
Things I didnt know...Norris is een pay driver, paps heeft tot dusverre 44 miljoen dollar gespendeerd aan zijn race carriere.
https://f1chronicle.com/lando-norris-bucks-the-pay-driver-trend/
Yepquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is niet erg duidelijk waar de schrijver zijn cijfers vandaan haalt. Dat soort cijfers zijn sowieso nooit publiek. Ik zet vraagtekens bij de claims die in dit verhaal gemaakt worden.![]()
Waar ik trouwens nog achterkwam bij het natrekken van dit verhaal: wisten we al dat na Max en Lando ook Lance Stroll een Belgische moeder heeft?
Oeh, dat heb ik even gemist. Dag van nationale rouw hier denk ik, zal er straks eens wat online kranten op na slaanquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:17 schreef 4-elements het volgende:
toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder
Ben wel benieuwd wat ze daar in Argentinië over berichten. Was daar een nationale bekendheid toch, zeker ook omdat hij in de politiek zat?quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik even gemist. Dag van nationale rouw hier denk ik, zal er straks eens wat online kranten op na slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.formula1.com/(...)cRLzPiwvNRrIw2z.html
Popcorn-waardig
[ Bericht 31% gewijzigd door DKUp op 08-07-2021 16:43:48 ]SOONY
Mazepin scoort wel heel hoogquote:Awareness - A measure of the driver’s ability to avoid incidents and penalties in a race
En Ocon 98quote:
Ik vind paydriver pas een term die van toepassing is op rijders die zonder bijdrage geen stoeltje zouden hebben. Om tot in de F1 te komen heeft echt iedereen geld nodig. Ook Jos heeft veel betaald om Max zo ver te krijgen. Maar Max heeft niet hoeven betalen voor STR. Ik geloof ook niet dat Norris nu moet betalen om te mogen racen. Voor Mazepin en Latifi is dat anders.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Das fors ja. Als ie zo doorgaat dan gaat ie dat op termijn aan salaris wel terugverdienen.
Maar autosport is voornamelijk rijkeluis aangelegenheid ja.
Misschien dat simracing de minder welvarenden kans geeft om sponsoring te krijgen om het op echte karts te proberen.
Treurige uitvoering.quote:
alle coureurs moeten in lagere klassen sponsors meebrengen om bij teams te komen of circuit tijd te huren om te trainen. En als de familie dat kapitaal zelf heeft en er dus de rol van sponsor overnemen vind ik niet echt pay driverquote:Op zondag 11 juli 2021 10:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind paydriver pas een term die van toepassing is op rijders die zonder bijdrage geen stoeltje zouden hebben. Om tot in de F1 te komen heeft echt iedereen geld nodig. Ook Jos heeft veel betaald om Max zo ver te krijgen. Maar Max heeft niet hoeven betalen voor STR. Ik geloof ook niet dat Norris nu moet betalen om te mogen racen. Voor Mazepin en Latifi is dat anders.
Ik vond het eh..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |