Mietje is hetquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Bottas was wel goed weg maar chickened out.
neuhquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:37 schreef Johannes788 het volgende:
Krijgt Max geen last van die remmen?
Heeft ie toch niet nodigquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:37 schreef Johannes788 het volgende:
Hij mag Lulu niet inhalen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Die zijn nu wel weer afgekoeld, alleen hopen dat die band geen schade oploopt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:37 schreef Johannes788 het volgende:
Ja, het was inderdaad 1 ronde leukquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:38 schreef shiz het volgende:
Voor de race: ik haat sprint
Ronde 1: DIT IS AWESOMEEE!![]()
Ik haat sprint nog steeds. Dit had zondag moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:38 schreef shiz het volgende:
Lijkt mij ookquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Bijna een touché, helaas bijna.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:38 schreef shiz het volgende:
Starts zijn altijd leuk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:38 schreef shiz het volgende:
Nopequote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Krijg je ook een punt voor de snelste raceronde?
Bijna de ballen ingedaald, maar niet helemaal.quote:
Jij welquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Neequote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Starts zijn altijd leuk.
Grote kans dat de rest saai wordt
Groot gelijk hebben zequote:
De man die het Ver wel even moeilijk ging makenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
O ja, Perez. De man die het zo goed deed naast Verstappen.
Huilen om die penalty in Oostenrijk en dan nu ineens klagen dat Alonso Norris het moeilijk maakt. Pleurt opquote:
Het is een test, maak je niet zo druk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat zouden ze doen als het regent? Starten achter sc en dan zo uitrijden? Bah wat vind ik dit een farce
Nou voor een team is de constructeurstitel toch echt wel belangrijk.quote:
Of Russell...quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:44 schreef DKUp het volgende:
Dan hoop je bijna dat de Charles Leclerc geruchten om naar Red Bull geen gelul zijn
Hoop dat bij geruchten blijft. Leclerc is een divaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:44 schreef DKUp het volgende:
Dan hoop je bijna dat de Charles Leclerc geruchten om naar Red Bull geen gelul zijn
Die vond ik ook onterechtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huilen om die penalty in Oostenrijk en dan nu ineens klagen dat Alonso Norris het moeilijk maakt. Pleurt op
die staat op de lijst van williams(?)quote:
Oh vertel?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoop dat bij geruchten blijft. Leclerc is een diva
Nou 12 dus. Wat een oen.quote:
Die penalty was onterecht en Alonso zat hier gewoon foutquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huilen om die penalty in Oostenrijk en dan nu ineens klagen dat Alonso Norris het moeilijk maakt. Pleurt op
Huil huil, Leuk dat ze eens wat nieuws proberen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Testen die je niet midden in een seizoen en midden in een lopend kampioenschap. Farce!
Die gaat door tot hij ploft en dan duikt lewis de pit in achter een scquote:
quote:
Maar jullie zijn geen stewards.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die penalty was onterecht en Alonso zat hier gewoon fout
Tegen het einde kan die er zo langs rijden. Daarbij de helft van het veldquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
ik zie Leclerc nog wel een aanval plaatsen
O, really?!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie zijn geen stewards.
Boeie, het is niet dat dit spontaan was, de teams wisten dit al aan het begin van het seizoen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Testen die je niet midden in een seizoen en midden in een lopend kampioenschap. Farce!
Klopt. Maar ik kijk wel naar eerdere gelijksoortige situaties en wat in de regels staatquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie zijn geen stewards.
Ze gunde een Brit pole... dat gaat toch niet om punten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan zou Lewis wel eens helemaal mentaal gekraakt kunnen zijn
Is hij al jaren aan zn gedrag te zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan zou Lewis wel eens helemaal mentaal gekraakt kunnen zijn
Emotionalquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:49 schreef RichardHammond het volgende:
Hamilton straks weer gillend achter het stuur of jankend voor de camera.
is ie dat niet al op veel fronten?quote:
Goed punt. EDIT Lewis had niet gehoevenquote:
Dit soort tekstenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Verstappen de snellere auto. Lewis toch het snelste rondje.
Op de auto cams wel..bij F1TVquote:
Op dat ene front net niet. Anders had 'ie er vast ook wel de brui aangegeven.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:50 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom is Sainz z\o
[..]
is ie dat niet al op veel fronten?
Ze moeten hem ook altijd hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
Lulu wil meer power, maar dat mag niet
quote:
Stiekem is dit ook gewoon het spel met een visualpack.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:51 schreef ondeugend het volgende:
Straks weet je echt niet meer of je een spel of een race kijkt
Hoop ie op een setting vwb hybride systemen (dacht dat dat nog wel kon )quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hamilton ken de regels niet over motorstanden
Unreal Enginequote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:52 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Stiekem is dit ook gewoon het spel met een visualpack.
Die heeft straks geen vulling meer over.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
Perez nog steeds Latifi niet voorbij ...
Regie is van de FOM, behalve bij GP van Monacoquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
Die Engelse regie gepikeerd ofzo? Heb Max nog geen seconde gezien
En daar zijn ze fan van Strollquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Regie is van de FOM, behalve bij GP van Monaco
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
Die Engelse regie gepikeerd ofzo? Heb Max nog geen seconde gezien
Altijd jammer als iemand weer Max benadeeld vind en ze geen gelijk hebbenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Regie is van de FOM, behalve bij GP van Monaco
Wie nietquote:
Stond i.i.g. (nog) niet in de regelementen voor 2022quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:54 schreef MoreDakka het volgende:
Het beste aan dit experiment is dat iedereen gewoon zelf mag kiezen op welke banden ze starten, zouden ze bij elke race moeten doen
Ik ben daar bang voorquote:
you're tyrequote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:55 schreef shiz het volgende:
If you didn't ask much from you're tyre, you're not doing it right.
Echt heel domquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stond i.i.g. (nog) niet in de regelementen voor 2022
Schade toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:56 schreef AMDB het volgende:
En Perez komt niet dichterbij Latifi, bizar.
D'OHquote:
Ik denk dat zijn auto schade heeft.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
Perez nog steeds Latifi niet voorbij ...
ik denk wat damage aan de voorvleugelquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:56 schreef AMDB het volgende:
Wat is dom? Dat er nog geen bandenregels in staan? Dat is toch precies wat je wil?!quote:
Hij zal wel schade hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:56 schreef AMDB het volgende:
Je vraag je dan af hoeveel er bij die schuiver aan de onderkant van de vloer beschadigd is geraaktquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:56 schreef AMDB het volgende:
Oh sorry ik begreep je verkeerdquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dom? Dat er nog geen bandenregels in staan? Dat is toch precies wat je wil?!
Inhaalrace naar p6 morgen, en dan DotD. Dan is alles weer goed!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:57 schreef mikieu het volgende:
Perez erg sterk, goede pace. Direct er weer voor gaan zitten!
Gelukkig filmen ze dit al 50 jaar ook gewoon met een helikopter.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die drone is ook wel wat voor zandvoort. Kun je ze wat langer in beeld houden
Raar dat ze hem helemaal niet meer hebben laten zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
Je vraag je dan af hoeveel er bij die schuiver aan de onderkant van de vloer beschadigd is geraakt
Huilendequote:
Niet zoquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:58 schreef PS. het volgende:
[..]
Gelukkig filmen ze dit al 50 jaar ook gewoon met een helikopter.
Ziedend, kwaad, woedend. Ze bestormen of de baan om Max te lynchen, of de pubsquote:
Als ie morgen ook wint dan is dat zekerquote:
Dit jaar in ieder geval al één keer.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:00 schreef MoreDakka het volgende:
Hoe vaak is het nu al voorgekomen dat Max Hamilton pakt bij de start?
Mwa als je dat vergelijkt met elkaar staan ze redelijk gelijk denk ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:00 schreef MoreDakka het volgende:
Krijgt hij géén punt voorquote:
Dit jaar best vaak.. De wagen had in het verleden altijd problemen bij de startquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:00 schreef MoreDakka het volgende:
En 1equote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:00 schreef vaarsuvius het volgende:
Jongste winnaar van een F1 sprint race ooit
Portimao, Imola, Barcelona, en nu hier weer. Volgens mij is het nog niet voorgekomen dat Hamilton Max voorbij gaat bij de start. Ik had er bij moeten zeggen dit jaarquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Mwa als je dat vergelijkt met elkaar staan ze redelijk gelijk denk ik.
en de oudstequote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:00 schreef vaarsuvius het volgende:
Jongste winnaar van een F1 sprint race ooit
Oh, mag wel hoor.quote:
Eensquote:
en eerste en laatste hoop ikquote:
Mwa, vind dat je dat nu nog niet kan zeggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:02 schreef Johannes788 het volgende:
Ja was leuk.
Max loopt weer puntje uit op Hamilton
quote:
Volledig mee eens.quote:
O reallyquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:58 schreef trein2000 het volgende:
Perez
Daar heb je dus ook geen fuck aan. Wordt nog lastig morgen.
Imola en Barcelona ook. Dus derde keer ?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:00 schreef MoreDakka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |