Ja dat was ook een beste idd. Zat er middenin hier in de Folgeren.quote:Op zondag 25 juli 2021 11:03 schreef michiel_merk het volgende:
Jazeker Ik moest bijna zwemmend oversteken daarbij de Noorderdwarsvaart, maar de windhoos/downburst van vorig jaar sloeg alles.
Wat is er met de neerslag in het zuidwesten gebeurd?quote:
Echt bizar hoe plots en snel dat op komt zettenquote:Op zondag 25 juli 2021 11:55 schreef ACT-F het volgende:
En zo begon de modderstroom gisteren in Dinant waarvan ik de beelden eerder gepost had:
https://www.google.com/ma(...)13312!8i6656!5m1!1e1
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat vroeg ik mij ook al af ja. In Den Haag heeft het toch echt wel geregend vanaf een uurtje of half 5 tot ver in de avond. Het zal geen 20 mm zijn geweest, verre van maar het was ook zeker weten geen 0.quote:Op zondag 25 juli 2021 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is er met de neerslag in het zuidwesten gebeurd?
quote:Op zondag 25 juli 2021 14:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zo dan. In de tijd dat je even zit te poepen op de wc gaat het van 0 naar totale chaos.
Wel benauwd helaasquote:Op zondag 25 juli 2021 14:35 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Hier in Dordt ook. Heel de dag is het eigenlijk al prima.
Rotterdam en Hoekse Waard ook. Tuin stond blank, dat gebeurt daar niet zo vaak.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af ja. In Den Haag heeft het toch echt wel geregend vanaf een uurtje of half 5 tot ver in de avond. Het zal geen 20 mm zijn geweest, verre van maar het was ook zeker weten geen 0.
Da's ook wel eens lekker. En vooral als er dan van die hele grote tropische druppels vallen.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:54 schreef MissHobje het volgende:
Zo ff afkoelen denk je dan in flinke hoosbui...warme regen
Hier ook, wel twee keer wat gerommel gehoord op de achtergrond maar niets spannendsquote:
Vannacht 51mm hier in Drachten (noord).quote:Op zondag 25 juli 2021 18:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een water vannacht en vanmorgen, totaal 35mm in de meter opgevangen alleen heb ik twijfels bij mijn gekregen meter, omliggende digitale stations komen namelijk allemaal met ruim 40mm.
Morgen groene regenmeter halen, dan kan ik zien of het inderdaad klopt of niet.
Nu eerst nog maar wat onweersbuien graag!
Heel Drachten tussen de 50mm en 70mm zie ik, beste bak dus.quote:
Kijk die buien eens in ZO Duitslandquote:
Ploft daar goed idd.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kijk die buien eens in ZO Duitslandflinke jongens daar.
ja zag het, sommige chasers zijn daar aanwezig, ben benieuwd naar de beelden.quote:
Klopt, maar heel veel overlast levert het niet echt op... Vroeger spoelde hier in het park nog wel eens een rioolputdeksel weg dat is opgelost door een putdeksel met gaten te plaatsen zodat het water gewoon weg kan.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heel Drachten tussen de 50mm en 70mm zie ik, beste bak dus.
Drachten ligt zo wie zo elk jaar wel onder de vuurlijn qua buien
Ja ze verzinnen van alles om problemen op te lossen.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, maar heel veel overlast levert het niet echt op... Vroeger spoelde hier in het park nog wel eens een rioolputdeksel weg dat is opgelost door een putdeksel met gaten te plaatsen zodat het water gewoon weg kan.
Hier zelfde regio.quote:Op zondag 25 juli 2021 05:15 schreef myShizzle het volgende:
Het spoelt hier als een malle nu. Noordoost Fryslân. Hok loopt onder, Ben kippen en konijnen aan het omhoog zetten...
Snel!!!!!! Zet je spullen hogerop!quote:Op zondag 25 juli 2021 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
SPETTERS IN DEN HELDER IK HERHAAL SPETTERS IN DEN HELDER
Regen deze maand tot nu toe hier.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Snel!!!!!! Zet je spullen hogerop!
Het maar daar in Noord-Holland ook wel wat los gaanhebben jullie hard nodig!
Dat is wel heel weinig zeg! Hopelijk komt het de komende dagen tot flink wat regen daar.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Regen deze maand tot nu toe hier.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |