SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Het is ook lastig, maar zolang je verstandig met de regels omgaat moet je toch echt proberen je leven weer een beetje te leven hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had vandaag afspraak met mn pa (70+) afgezegd.
Beiden 2x geprikt en 2 weken verder, maar nu met dat baggerweer en het voor hem ongeveer een uur enkele reis is.
Ik vind het wel lastig allemaal weer.
Ach ja, het is gewoon wat veel nu. Maandag 9 weken geen buren meer en vermoedelijk een hoop herrie.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is ook lastig, maar zolang je verstandig met de regels omgaat moet je toch echt proberen je leven weer een beetje te leven hoor.
SPOILER: jammer de jammerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Doe maar weer even een APK bij wijze van.You sound reasonable...Time to up my medication.
Het is inderdaad vrij veel. Zet het eens met behulp van je ambulante hulpverlener op een rijtje en probeer er wat orde in te scheppen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja, het is gewoon wat veel nu. Maandag 9 weken geen buren meer en vermoedelijk een hoop herrie.
De nieuwe slaapmedicatie waardoor ik moeilijk wakker word.
De angst voor wanneer ze hier gaan beginnen na de bouwvak.
Afspraken met UWV, WMO, bezichtiging van beschermd wonen appartement waar ik 100% tegen ben, afspraak met POH, dan vergeet ik vast nog wel wat.
Niet goed voor mijn kop dit alles nu in een paar weken.
Mooi zoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:53 schreef just me het volgende:
tandartscontrole gehad, geen gaatjes
![]()
geen sticker maar ik mag 'n jaartje weg blijven
Ja, ze wonen niet al te dicht bij de Maas, dus hopen dat het mee blijft vallen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooi zo
Hoe is het met de schoonouders van junior? Zitten die nog veilig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat bij mij bovenaan mijn lijstje om weer te doen eigenlijk. Rhenen of Amersfoort, allebei leuk. Maar op het moment ga ik liever nog niet naar alles toe.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
De enige dierentuin die ik in mijn volwassen leven bezocht heb. De cliënten vonden het erg leuk, voor mij hoeft een dierentuin echt niet
Ik hou wel van dierenparkenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me, volgens Symph zit je straks op vakantie ook vlakbij een leuk dierenpark
4e golf in opkomst.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:26 schreef livelink het volgende:
Wat een gedoe is het met die Corona allemaal. Ik merk dat het me deprimeert. Deze 3e golf is me net een golf te ver. Maar je doet er niks aan.
Ook de overstromingen vind ik heftig. Mijn familie woont natuurlijk in Zuid-Limburg; allemaal rondom Heerlen en mijn broer woont in Maastricht. Maar zij hebben het ergste al gehad.
Het goede nieuws is dat het weekend is.
Ja daar zit livelink echt op te wachtenquote:
Gelukkig angsthaas ik welquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ja daar zit livelink echt op te wachten
Wel leuk tripje dan hoop ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zouden vandaag foto’s van de heiwerkzaamheden online staan, maar die staan er niet. Dan gaan we morgen zelf maar eens kijken hoe het er allemaal bij ligt
Oh vast wel, we gaan in een mooie omgeving wonen. De bouwplaats vind ik niet heel erg boeiend, paar foto’s maken en even een rondje door het deel dat ongeveer opgeleverd is lopen en dan weer weg daar. Ik wil heel bewust niet doordeweeks met al die bouwgeluiden, hier thuis wordt er vlakbij ook al weken geheidquote:
Mijn opmerking was juist sarcastischquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gelukkig angsthaas ik wel
Durf nu soms zondernaar de winkel en daar houdt het ook wel op nu.
Ben het zo zat ondertussen en heb 2x Pfizer gehad dus zou moeten kunnen maar na ander halfjaar is het lastig terugschakelen. En ja daarin merk ik wel dat ik moeilijker denk dan de meeste mensen, maar het is niet anders.
Het is leuk toch om het te kunnen volgen, ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh vast wel, we gaan in een mooie omgeving wonen. De bouwplaats vind ik niet heel erg boeiend, paar foto’s maken en even een rondje door het deel dat ongeveer opgeleverd is lopen en dan weer weg daar. Ik wil heel bewust niet doordeweeks met al die bouwgeluiden, hier thuis wordt er vlakbij ook al weken geheid
Hier ook blauwe luchtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen vanuit een zonnig Noord Holland
Ik zal jullie maar geen gruwelijke vaart toewensen, maar gewoon veel plezierquote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:19 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Etentje gisteren was gruwelijk goed en vandaag gaan we weer een rondje varen over de Amsterdamse wateren en het IJsselmeer...
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:54 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel plezier MadMaster.
Mijn zoon was gisterenavond naar een vriend gegaan. Om 04.15 was hij nog niet thuis en appte ik hem hoe laat hij dacht thuis te komen. Geen reactie. Om 04.50 hoorde ik hem thuis komen en kreeg ik meteen daarna een appje met "nu".
Ja, ik kan daar ook wel om lachen. Wij dachten goed bezig te zijn afgelopen week. Hadden het collegegeld voor de nieuwe opleiding al betaald en de studieboeken al besteld. Echt voor ons doen allemaal heel erg op tijd en gepland en zo.quote:
Tja, het was in wezen natuurlijk wel onze eigen schuld. En het stomme was dat ik wist dat we ze de 15e moesten inleveren. Ik had alleen geen idee dat het al 15 juli was. Maar ik hoop dat het goed gaat komen. Ik wil best stupiditeits administratiekosten betalen, maar dit is wel erg gortig.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:00 schreef just me het volgende:
Wat een achterlijk hoog bedrag
Ze hadden best even een reminder mogen sturen!!
maar dan nog, een beetje "klant"vriendelijk mogen ze wel zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, het was in wezen natuurlijk wel onze eigen schuld. En het stomme was dat ik wist dat we ze de 15e moesten inleveren. Ik had alleen geen idee dat het al 15 juli was. Maar ik hoop dat het goed gaat komen. Ik wil best stupiditeits administratiekosten betalen, maar dit is wel erg gortig.
Ik ben op het moment het tijdsbesef een beetje kwijt. En mijn zoon heeft nog nooit een besef van tijd gehad.
Inderdaad heel verschillende emoties, just me. En gefeliciteerd met je jongste kabouterquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:33 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan nog, een beetje "klant"vriendelijk mogen ze wel zijn
ik moet ook alles opschrijven hoor, ik gebruik de agenda op mijn pc maar die synchroniseert dan weer niet met mijn mobiel![]()
bedenk me opeens dat ik nog een afspraak met de pedicure moet verzetten
17 juli blijft voor mij een dag met verschillende emoties, sterfdag van mijn vader, neerstorten van de MH17 maar ook de geboortedag van de jongste kabouter in Hilversum![]()
Dank je ! Dit is de jongste (nu 5) in Hilversum, die in Gouda zijn jonger. Zo, genoeg, tijd om even te gaan golfenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad heel verschillende emoties, just me. En gefeliciteerd met je jongste kabouter
Yup. Volgens een buurtbewoner kun je doordeweeks gewoon zo het terrein op lopen, maar dat gaan we niet doen, dit was dichtbij genoeg. Het was er nu zo op zaterdag heerlijk rustigquote:
En daar moet je het dan maar mee doen. Je hebt de basis gelegd en zo merken ze ook dat andere mensen andere normen en waarden hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:05 schreef livelink het volgende:
Wat is dat toch met pubers? Als zij mensen op bezoek krijgen hier, dan krijgen wij ouders vooraf allerlei instructies, waarvan één dat we vooral niet mogen drinken, want ze schamen zich kapot als anderen hun ouders zien drinken of, nog veel erger, als we aangeschoten of dronken zouden zijn.
Komen ze terug van feestjes bij anderen, dan hebben ze het hoogste woord van hoe leuk het was dat de ouders erbij waren en gezellig meedronken en zelfs (echt zo leuk) dronken waren.
Ik ken dat al van mijn dochter en nu hoor ik hetzelfde van mijn zoon. En als ik ze dan uitleg hoe hypocriet dat is, krijg ik het standaardantwoord dat dat heel anders is en dat we dat toch niet begrijpen
Spannend!!! Wat een groot perceelquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:05 schreef livelink het volgende:
Wat is dat toch met pubers? Als zij mensen op bezoek krijgen hier, dan krijgen wij ouders vooraf allerlei instructies, waarvan één dat we vooral niet mogen drinken, want ze schamen zich kapot als anderen hun ouders zien drinken of, nog veel erger, als we aangeschoten of dronken zouden zijn.
Komen ze terug van feestjes bij anderen, dan hebben ze het hoogste woord van hoe leuk het was dat de ouders erbij waren en gezellig meedronken en zelfs (echt zo leuk) dronken waren.
Ik ken dat al van mijn dochter en nu hoor ik hetzelfde van mijn zoon. En als ik ze dan uitleg hoe hypocriet dat is, krijg ik het standaardantwoord dat dat heel anders is en dat we dat toch niet begrijpen
De volgende keer moet je je gewoon als een volwaardige Patsy uit Absolutely Fabulous gedragenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:05 schreef livelink het volgende:
Jongelui, je ziet maar...quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:05 schreef livelink het volgende:
Vooraf-tracks vanaf ongeveer 18:53 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Another Pre-Melting Show
21:00: DJ Melting - Golden Oldies
Misschien verdampt het water in Limburg wel door die vlam.quote:
Het is te hopen. Als ik muziek kan draaien die helpt, doe ik dat graag. Geen idee of dit helpt:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien verdampt het water in Limburg wel door die vlam.
Bugles met heksenkaas of goede dip.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is te hopen. Als ik muziek kan draaien die helpt, doe ik dat graag. Geen idee of dit helpt:The Buggles - Lenny
quote:
Wist ik wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]Dit zijn andere Bugles, namelijk met dubbel-g. Grootste hit: Video Killed The Radio Star
Leuk liedje dat helaas net de Top 40 niet heeft gehaald:Tones And I - Cloudy Day
Had een beter lot verdiend.
Beter.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist ik wel.
Hier heb ik vandaag geen cloudy dag gehad trouwens. Heel de dag zon.
Hoort toch bij hun grotere hits.quote:
Best leuk en ook wel een pluspunt dat ze dat rare accent heeft gedumpt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoort toch bij hun grotere hits.
Nu een artiest die jij vorige week nog draaide.... Dit is haar nieuwe single:Lena - Strip
Verderop in de show nog een nieuw nummer uit Duitsland...quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Best leuk en ook wel een pluspunt dat ze dat rare accent heeft gedumpt.
Hoi ddm.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben echt total loss, dus weinig tekst
Klopt. Ik vind het wel een leuk, fris plaatje.quote:
Geen punt hoor. Allang leuk dat je meeluistertquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben echt total loss, dus weinig tekst
Blijft een fijne plaat.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Paolo Conte - Via Con Me
Hierna: een heel toepasselijk nieuw liedje....
Wij luisteren altijd stereoquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Paolo Conte - Via Con Me
Hierna: een heel toepasselijk nieuw liedje....
Hij steekt zijn tong naar je uit.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij luisteren altijd stereo![]()
Ik heb mijn eerste vriendje al gemaakt in onze nieuwe woonplaats
[ afbeelding ]
Er lopen daar nog wolven rond?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij luisteren altijd stereo![]()
Ik heb mijn eerste vriendje al gemaakt in onze nieuwe woonplaats
[ afbeelding ]
Ik moest even heen en weer rennen om de programmering om te gooien, sorryquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:39 schreef Melting het volgende:
11, wil je eens niet zo in de microfoon hijgen.
ik moest ook heen en weer rennen maar nu ben ik er tochquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moest even heen en weer rennen om de programmering om te gooien, sorry
Ik sta kansloos rond de 30.000e plaats in het Wielertourspel. Niet eens in de bovenste helft zelfsquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Morgen alweer de slotetappe van het evenement dat ik (ja, ik) net zo vaak heb gewonnen als Lance Armstrong.![]()
Kraftwerk - Tour De France
Heb jij hem 7 keer gewonnen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Morgen alweer de slotetappe van het evenement dat ik (ja, ik) net zo vaak heb gewonnen als Lance Armstrong.![]()
Kraftwerk - Tour De France
Ik zou ook hijgen als ik aan de Tour mee zou doen.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
ik moest ook heen en weer rennen maar nu ben ik er toch
Welkom dames.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou ook hijgen als ik aan de Tour mee zou doen.
Lijkt me taaie kost welquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:45 schreef zorro28 het volgende:
Even een bakje gekoeld ruit uit de supermarkt naar binnen werken. Is eigenlijk te duur maar wel relaxed af en toe
Wat is gekoelde ruit?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:45 schreef zorro28 het volgende:
Even een bakje gekoeld ruit uit de supermarkt naar binnen werken. Is eigenlijk te duur maar wel relaxed af en toe
Daar bezondig ik me ook wel eens aan, ja. Maar op het moment eet ik alleen kersen. Die periode is zo kort, die moet ik volledig benutten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:45 schreef zorro28 het volgende:
Mooi welquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat De Avondetappe van de NOS met dit nummer eindigt.Barbara Pravi - Voilà
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn te lang dus typen gaat niet echt lekkerPak zo maar mijn nagelknipper.
Goedenavond, opaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
HeyWelke software is er tegenwoordig nodig om een stukje te draaien?
Elke muziek wordt hier lekker weggedraaidquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die Franse muziek luistert wel lekker weg trouwens! ?
Ik gebruik zowel Mixxx als Vdj.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die Franse muziek luistert wel lekker weg trouwens! ?
Thanks! Even downloaden en testen dan maar. Heb Virtual DJ maar die is al wat ouder, weet niet of dat wat uitmaakt?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, opa
Dat kan met diverse programma's. Ik werk met Mixxx.
Long time no read!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
Elke muziek wordt hier lekker weggedraaid
Ik ben eigenlijk altijd hier en nergens andersquote:
Geen idee, was zelf een paar jaar off-fok-linequote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk altijd hier en nergens anders
welkom terug dan maarquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Geen idee, was zelf een paar jaar off-fok-line
Ik draai altijd een mix van oud en nieuw. Eigenlijk wil ik elke show gewoon een x-aantal nieuwe nummers spammen en draai ik daar muziek uit de 60 tot en met 10s omheen om mijn luisteraars tevreden te houden.quote:
Het vervolg stelt ook zeker niet teleur.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Een heel eigenzinnig (wacht maar af) leuk, nieuw liedje uit Duitsland. Alweer...Alex Mayr & Maeckes - Ausgang
Heel herkenbaar geluidquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:12 schreef livelink het volgende:
Potverdikkie, wat een geweldige stem had Alison Moyet toch. En zo herkenbaar.
DJ11 en iets prijsgevenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat blijft een mysterie. Helaas kunnen we het niet meer navragen.
Ben je het bier zelf aan het brouwenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Potverdorie. Goede muziek DJ11!
Pak er even een biertje bij
Zijn die jingles trouwens ergens to downloaden of zijn die van jezelf?
Sorry, had je vraag even niet gezien. De jingles heb ik zelf gemaakt. Met gemak heb ik er een stuk of 20.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Potverdorie. Goede muziek DJ11!
Pak er even een biertje bij
Zijn die jingles trouwens ergens to downloaden of zijn die van jezelf?
Er is ook nog een single-versie op YouTube te vinden, voor de liefhebber.quote:
Na de volgende plaat nog twee nummers. En die kun jij inderdaad wel radenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb een vermoeden waar dit seasonsblokje gaat eindigen.
Nu ben ik benieuwd.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb een vermoeden waar dit seasonsblokje gaat eindigen.
Hahaha, ik kon die biersmiley niet vindenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ben je het bier zelf aan het brouwen
dat krijg je ervan als je heel lang niet op fok! komtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hahaha, ik kon die biersmiley niet vinden
Heerlijk. Sowieso heerlijk weer vandaag.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:35 schreef just me het volgende:
Buren zijn weg, lekker het raam open en volume ++++
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:35 schreef just me het volgende:
Buren zijn weg, lekker het raam open en volume ++++
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard (1)Crowded House - Four Seasons In One Day
Ik heb er vandaag hooguit 2 gehad.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht aan Rhys Lewis met Seasons eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Na het golfen nog even nagenoten op het terras, we hadden nieuwe parasols dus heerlijk in de schaduwquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Heerlijk. Sowieso heerlijk weer vandaag.
Het startte als voorjaar en werd gaandeweg zomer.quote:
Dat is uiteraard goed gedacht.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht aan Rhys Lewis met Seasons eigenlijk.
Ik schrok al even.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is uiteraard goed gedacht.![]()
Rhys Lewis - Seasons
Bij mij is het juist benauwd en heeft het raam open nog geen enkel nut gehadquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hier staan ook heel de dag de balkondeuren open. Heerlijk weer voor.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bij mij is het juist benauwd en heeft het raam open nog geen enkel nut gehad
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nu al? Dat wordt komende week nog wat dan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En dan vanuit verwegistan toch R49 luisterenquote:
Dit is jouw uitzicht? Mooi hoor (ondanks de regen)quote:
Dit schreeuwt om Codoquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Als we dan toch de bergen in gaan, kunnen we net zo goed naar Edelweiss op zoek gaanEdelweiss - Raumschiff Edelweiss (single version)
Frisse alpenlucht in de zomerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Als we dan toch de bergen in gaan, kunnen we net zo goed naar Edelweiss op zoek gaanEdelweiss - Raumschiff Edelweiss (single version)
jeweetsquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
En dan vanuit verwegistan toch R49 luisteren
Mooier uitzicht uit mijn 2e huis, plaats ik nog wel een keer een foto vanquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is jouw uitzicht? Mooi hoor (ondanks de regen)
Dobro veče dru¸e moj dragi.quote:
wat een verkrachting nadat ik vorige week een schitterende uitvoering heb gehoordquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Misschien Melting even lief aankijken of hij straks iets uit The Sound Of Music wil draaien. Bijvoorbeeld Climb Ev'ry Mountainquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
wat een verkrachting nadat ik vorige week een schitterende uitvoering heb gehoord
Ik zit ook eens te kijken of ik met mijn moeder kan gaan. Hierna gaan ze op tournee en komen ze in Tiel.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
wat een verkrachting nadat ik vorige week een schitterende uitvoering heb gehoord
Welkom.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Ha, binnen vallen met de kitsch versie van een op zich prachtig nummer…
Goede timing wel weer.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Ja en dan de kans hebben dat Vout het overneemtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien Melting even lief aankijken of hij straks iets uit The Sound Of Music wil draaien. Bijvoorbeeld Climb Ev'ry Mountain
Dank u!quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit ook eens te kijken of ik met mijn moeder kan gaan. Hierna gaan ze op tournee en komen ze in Tiel.
Waar zie je me voor aan?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en dan de kans hebben dat Vout het overneemt
Overigens zit in dit nummer ook nog een Sound Of Music-verwijzing. Een stukje I Feel Pretty op het eind.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en dan de kans hebben dat Vout het overneemt
Ha, ik snap wat je bedoelt. Maar gek genoeg kan ik het wel hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Nou , uh... stel dat je opeens een andere versie zou draaien dan ik mooi zou vindenquote:
Klinkt wel lekker.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank u!
Eens kijken hoe lang ik het vandaag vol houd, heb een hoofd als een gloeispiraal na 7 uur bootje varen in de zon… 🌞
Ik draai toch alleen maar liedjes die jij mooi vind.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Nou , uh... stel dat je opeens een andere versie zou draaien dan ik mooi zou vinden
Je had wel schitterend weer voor de boottochtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank u!
Eens kijken hoe lang ik het vandaag vol houd, heb een hoofd als een gloeispiraal na 7 uur bootje varen in de zon… 🌞
I Feel Pretty is niet uit de Sound of Music…quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Overigens zit in dit nummer ook nog een Sound Of Music-verwijzing. Een stukje I Feel Pretty op het eind.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik draai toch alleen maar liedjes die jij mooi vind.
I stand corrected.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I Feel Pretty is niet uit de Sound of Music…
Petje op, motorrijdershoofddoekje er onder, zonnebril op, veel drinken en weer veel te veel eten aan boord…quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
Je had wel schitterend weer voor de boottocht![]()
je had toch wel je petje op
Kwam dit vandaag tegen. Staat net nieuw op Spotify. Vind het wel grappig dat ze daadwerkelijk een stukje "My Way" zingen...quote:
Deze versie is wel leuk…quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Het zit er bijna op. Melting neemt het zo over.
De slotsong van vandaag:Sparks - My Way - When Do I Get To Sing 'My Way' (Live in London 2018)
Volgens mij is er aan eten nooit een tekort als jij er bij bent, als ik je zo hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Petje op, motorrijdershoofddoekje er onder, zonnebril op, veel drinken en weer veel te veel eten aan boord…
Wel veel meer dan verschillendequote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziekjes, 11. Zaten verschillende leuke nummers tussen.
zoek de verschillenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziekjes, 11. Zaten verschillende leuke nummers tussen.
Maar wel op tijd voor Melting. Welkom.quote:
Mm, die moest bij mij nog starten toen jij het al had staan. Dat wordt weer niks vandaagquote:
Het grappige is dat je naast de prijs voor de boottrip een 'verplichte' cateringprijs moet betalen van 18 euro.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij is er aan eten nooit een tekort als jij er bij bent, als ik je zo hoor.
Dat heb ik ook wel eens. Vanavond toevallig niet. Andere browser wil nog wel eens helpen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:02 schreef just me het volgende:
Ik moet steeds refreshen om wat te horen
Andere browser proberen, misschien? Ik luister Radio 49 altijd in Edge. Nooit problemen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:02 schreef just me het volgende:
Hier ging het deze keer naadloos. Maar meestal moeten we ook refreshen bij een wisselquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:02 schreef just me het volgende:
Dat klinkt erg goedquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grappige is dat je naast de prijs voor de boottrip een 'verplichte' cateringprijs moet betalen van 18 euro.
Wat je daarvoor krijgt is idioot veel:
- Koffie met appeltaart/slagroom bij aan boord gaan
- Lunch met zelfgemaakte soep met stokbrood/boter, broodjes kroket, pistoletjes met brie, allerlei zachte broodjes met beleg, salade
- Bakje met pinda's en andere zoutjes
- Schaal met gehaktballetjes, gekookte worst, kaas, olijven, ingelegd zuur, satesaus en mosterd
- Vers fruit (diverse meloensoorten, stukjes appel en peer, druiven)
- Raket ijsje ter afsluiting
Je krijgt het niet weg, ondanks mijn poging daartoe…
Ai, dat zou ik er niet af kunnen wandelen, vrees ik. Maar klinkt erg lekker.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grappige is dat je naast de prijs voor de boottrip een 'verplichte' cateringprijs moet betalen van 18 euro.
- Lunch met zelfgemaakte soep met stokbrood/boter, broodjes kroket, pistoletjes met brie, allerlei zachte broodjes met beleg, salade
- Schaal met gehaktballetjes, gekookte worst, kaas, olijven, ingelegd zuur, satesaus en mosterd
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Achteraf kwam de muziek bijna op de seconde op 21:00:00 uur uit, maar ik had verwacht dat het er iets overheen ging, dus aan Melting een extra minuut opgevraagd. Die heb ik dan maar met jingles opgevuld.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ging het deze keer naadloos. Maar meestal moeten we ook refreshen bij een wissel
Ik wilde eerlijk gezegd al typen of je al je jingles aan Opa wilde laten horenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Achteraf kwam de muziek bijna op de seconde op 21:00:00 uur uit, maar ik had verwacht dat het er iets overheen ging, dus aan Melting een extra minuut opgevraagd. Die heb ik dan maar met jingles opgevuld.
Ik had het niet meteen in de gaten en was dus te laat met rippenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde eerlijk gezegd al typen of je al je jingles aan Opa wilde laten horen
quote:
Zie https://www.sailing.nl/op(...)d/rondje-amsterdam-1quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dat zou ik er niet af kunnen wandelen, vrees ik. Maar klinkt erg lekker.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
Willeke en Willy - De glimlach van een kind???
Ik wil ze wel een keer allemaal op rij laten horen, ergens voor aanvang van een show.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde eerlijk gezegd al typen of je al je jingles aan Opa wilde laten horen
Geen testen voor toegang?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Zie https://www.sailing.nl/op(...)d/rondje-amsterdam-1
We hebben het nu voor de tweede keer gedaan met vrienden en ouders en het verveelde absoluut niet.
Vooral de volle Amstel met dit keer heel veel bootjes was een prachtig gezicht…
Aanrader, doen!
Mag je als volwassene ook het cateringpakket voor kinderen nemen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Zie https://www.sailing.nl/op(...)d/rondje-amsterdam-1
We hebben het nu voor de tweede keer gedaan met vrienden en ouders en het verveelde absoluut niet.
Vooral de volle Amstel met dit keer heel veel bootjes was een prachtig gezicht…
Aanrader, doen!
Nee, alleen een gezondheidsverklaring invullen vooraf.quote:
Nee, vreten kreng!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mag je als volwassene ook het cateringpakket voor kinderen nemen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen een gezondheidsverklaring invullen vooraf.
Nu moet ik wel toegeven dat mw. MM en ik met ons mid-50 leeftijd vandaag de jongsten aan boord waren.
Een soort van Astra Zeneca tochtje was het, zeg maar…
Heel beeldendquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu moet ik wel toegeven dat mw. MM en ik met ons mid-50 leeftijd vandaag de jongsten aan boord waren.
Proestquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ah, hij heeft net bij iemand zitten klussen
Zeker met dit weer. Iquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Na een uurtje op zo’n boot ben ik er wel klaar mee, maar het is wel leuk om de wereld eens vanaf het water te bekijken
Welnee, de boot zelf bijna is ondergeschikt aan hetgeen je onderweg ziet vanaf het water.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Na een uurtje op zo’n boot ben ik er wel klaar mee, maar het is wel leuk om de wereld eens vanaf het water te bekijken
Ik dacht om het water tegen te houden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker met dit weer. I
Ik ben vandaag langs rivier en wetering gelopen en het water stond behoorlijk hoog. Ze hadden in ons stadje de dranghekken al klaarstaan om wegen af te sluiten.
In OUD heeft klussen een heel andere betekenis.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ah, hij heeft net bij iemand zitten klussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |