SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Het is ook lastig, maar zolang je verstandig met de regels omgaat moet je toch echt proberen je leven weer een beetje te leven hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had vandaag afspraak met mn pa (70+) afgezegd.
Beiden 2x geprikt en 2 weken verder, maar nu met dat baggerweer en het voor hem ongeveer een uur enkele reis is.
Ik vind het wel lastig allemaal weer.
Ach ja, het is gewoon wat veel nu. Maandag 9 weken geen buren meer en vermoedelijk een hoop herrie.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is ook lastig, maar zolang je verstandig met de regels omgaat moet je toch echt proberen je leven weer een beetje te leven hoor.
SPOILER: jammer de jammerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Doe maar weer even een APK bij wijze van.You sound reasonable...Time to up my medication.
Het is inderdaad vrij veel. Zet het eens met behulp van je ambulante hulpverlener op een rijtje en probeer er wat orde in te scheppen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja, het is gewoon wat veel nu. Maandag 9 weken geen buren meer en vermoedelijk een hoop herrie.
De nieuwe slaapmedicatie waardoor ik moeilijk wakker word.
De angst voor wanneer ze hier gaan beginnen na de bouwvak.
Afspraken met UWV, WMO, bezichtiging van beschermd wonen appartement waar ik 100% tegen ben, afspraak met POH, dan vergeet ik vast nog wel wat.
Niet goed voor mijn kop dit alles nu in een paar weken.
Mooi zoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:53 schreef just me het volgende:
tandartscontrole gehad, geen gaatjes
![]()
geen sticker maar ik mag 'n jaartje weg blijven
Ja, ze wonen niet al te dicht bij de Maas, dus hopen dat het mee blijft vallen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooi zo
Hoe is het met de schoonouders van junior? Zitten die nog veilig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat bij mij bovenaan mijn lijstje om weer te doen eigenlijk. Rhenen of Amersfoort, allebei leuk. Maar op het moment ga ik liever nog niet naar alles toe.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
De enige dierentuin die ik in mijn volwassen leven bezocht heb. De cliënten vonden het erg leuk, voor mij hoeft een dierentuin echt niet
Ik hou wel van dierenparkenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me, volgens Symph zit je straks op vakantie ook vlakbij een leuk dierenpark
4e golf in opkomst.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:26 schreef livelink het volgende:
Wat een gedoe is het met die Corona allemaal. Ik merk dat het me deprimeert. Deze 3e golf is me net een golf te ver. Maar je doet er niks aan.
Ook de overstromingen vind ik heftig. Mijn familie woont natuurlijk in Zuid-Limburg; allemaal rondom Heerlen en mijn broer woont in Maastricht. Maar zij hebben het ergste al gehad.
Het goede nieuws is dat het weekend is.
Ja daar zit livelink echt op te wachtenquote:
Gelukkig angsthaas ik welquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ja daar zit livelink echt op te wachten
Wel leuk tripje dan hoop ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zouden vandaag foto’s van de heiwerkzaamheden online staan, maar die staan er niet. Dan gaan we morgen zelf maar eens kijken hoe het er allemaal bij ligt
Oh vast wel, we gaan in een mooie omgeving wonen. De bouwplaats vind ik niet heel erg boeiend, paar foto’s maken en even een rondje door het deel dat ongeveer opgeleverd is lopen en dan weer weg daar. Ik wil heel bewust niet doordeweeks met al die bouwgeluiden, hier thuis wordt er vlakbij ook al weken geheidquote:
Mijn opmerking was juist sarcastischquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gelukkig angsthaas ik wel
Durf nu soms zondernaar de winkel en daar houdt het ook wel op nu.
Ben het zo zat ondertussen en heb 2x Pfizer gehad dus zou moeten kunnen maar na ander halfjaar is het lastig terugschakelen. En ja daarin merk ik wel dat ik moeilijker denk dan de meeste mensen, maar het is niet anders.
Het is leuk toch om het te kunnen volgen, ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh vast wel, we gaan in een mooie omgeving wonen. De bouwplaats vind ik niet heel erg boeiend, paar foto’s maken en even een rondje door het deel dat ongeveer opgeleverd is lopen en dan weer weg daar. Ik wil heel bewust niet doordeweeks met al die bouwgeluiden, hier thuis wordt er vlakbij ook al weken geheid
Hier ook blauwe luchtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen vanuit een zonnig Noord Holland
Ik zal jullie maar geen gruwelijke vaart toewensen, maar gewoon veel plezierquote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:19 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Etentje gisteren was gruwelijk goed en vandaag gaan we weer een rondje varen over de Amsterdamse wateren en het IJsselmeer...
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:54 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel plezier MadMaster.
Mijn zoon was gisterenavond naar een vriend gegaan. Om 04.15 was hij nog niet thuis en appte ik hem hoe laat hij dacht thuis te komen. Geen reactie. Om 04.50 hoorde ik hem thuis komen en kreeg ik meteen daarna een appje met "nu".
Ja, ik kan daar ook wel om lachen. Wij dachten goed bezig te zijn afgelopen week. Hadden het collegegeld voor de nieuwe opleiding al betaald en de studieboeken al besteld. Echt voor ons doen allemaal heel erg op tijd en gepland en zo.quote:
Tja, het was in wezen natuurlijk wel onze eigen schuld. En het stomme was dat ik wist dat we ze de 15e moesten inleveren. Ik had alleen geen idee dat het al 15 juli was. Maar ik hoop dat het goed gaat komen. Ik wil best stupiditeits administratiekosten betalen, maar dit is wel erg gortig.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:00 schreef just me het volgende:
Wat een achterlijk hoog bedrag
Ze hadden best even een reminder mogen sturen!!
maar dan nog, een beetje "klant"vriendelijk mogen ze wel zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, het was in wezen natuurlijk wel onze eigen schuld. En het stomme was dat ik wist dat we ze de 15e moesten inleveren. Ik had alleen geen idee dat het al 15 juli was. Maar ik hoop dat het goed gaat komen. Ik wil best stupiditeits administratiekosten betalen, maar dit is wel erg gortig.
Ik ben op het moment het tijdsbesef een beetje kwijt. En mijn zoon heeft nog nooit een besef van tijd gehad.
Inderdaad heel verschillende emoties, just me. En gefeliciteerd met je jongste kabouterquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:33 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan nog, een beetje "klant"vriendelijk mogen ze wel zijn
ik moet ook alles opschrijven hoor, ik gebruik de agenda op mijn pc maar die synchroniseert dan weer niet met mijn mobiel![]()
bedenk me opeens dat ik nog een afspraak met de pedicure moet verzetten
17 juli blijft voor mij een dag met verschillende emoties, sterfdag van mijn vader, neerstorten van de MH17 maar ook de geboortedag van de jongste kabouter in Hilversum![]()
Dank je ! Dit is de jongste (nu 5) in Hilversum, die in Gouda zijn jonger. Zo, genoeg, tijd om even te gaan golfenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad heel verschillende emoties, just me. En gefeliciteerd met je jongste kabouter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |