abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200382728
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200382764
Maar wie nog plasticvrij wil kopen bij https://www.levenzonderafval.com/
Ik heb een 10% kortingcode tot eind JULY

Dus ik voor ¤50,- in de mand gemikt ivm gratis verzenden. Dan kortingscode ingevuld. Wordt het ¤45 en komt er weer ¤4 verzendkosten bij. Dus nu extra toiletblokjes en papieren plakband.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 15-07-2021 19:54:24 ]
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200382809
Ik lees dat een instelling voor verstandelijk gehandicapten in Maastricht wordt geëvacueerd. In ‘93 liep ik stage op zo’n soort afdeling en kwam het water letterlijk tot aan het gebouw. Omdat een evacuatie de bewoners zo ontzettend overstuur zou maken (verstandelijk beperkt en vaak ook blind/doofstom) hebben we dat uitgezeten. Koffers stonden al klaar.

Ik word er verdrietig van, dat deze mensen nu wel die stress moeten doorstaan ;(
Is ook nog een beetje mijn buurtje van jaren geleden, zowel qua woonplaats als qua werk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200382823
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik lees dat een instelling voor verstandelijk gehandicapten in Maastricht wordt geëvacueerd. In ‘93 liep ik stage op zo’n soort afdeling en kwam het water letterlijk tot aan het gebouw. Omdat een evacuatie de bewoners zo ontzettend overstuur zou maken (verstandelijk beperkt en vaak ook blind/doofstom) hebben we dat uitgezeten. Koffers stonden al klaar.

Ik word er verdrietig van, dat deze mensen nu wel die stress moeten doorstaan ;(
Is ook nog een beetje mijn buurtje van jaren geleden, zowel qua woonplaats als qua werk.
Aww ;(
pi_200382975
Ik sprak net mijn beste vriend. Die is daar vanuit de reddingsbrigade vanochtend vroeg naartoe gegaan. Het schijnt allemaal behoorlijk surreël te zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 15 juli 2021 @ 20:05:10 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200383004
De eigenaar van de airbnb die we geboekt hadden in ahrweiler reageert niet. Ik denk dus dat ze ook druk zijn met het water.
Sowieso niks te zoeken daar voor vakantie met deze ravage.

Morgen dus naar Frankrijk. De camping waar we op maandag naar door zouden gaan hebben nog kunnen schuiven zodat we morgen al terecht kunnen.
Negatieve test ook binnen *O*
Morgen moet vriendje alleen nog prik halen en dan gaan we.
  donderdag 15 juli 2021 @ 20:15:30 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_200383184
quote:
7s.gif Op donderdag 15 juli 2021 19:48 schreef sigme het volgende:
Maar wie nog plasticvrij wil kopen bij https://www.levenzonderafval.com/
Ik heb een 10% kortingcode tot eind JULY

Dus ik voor ¤50,- in de mand gemikt ivm gratis verzenden. Dan kortingscode ingevuld. Wordt het ¤45 en komt er weer ¤4 verzendkosten bij. Dus nu extra toiletblokjes en papieren plakband.
Toiletblokjes, het meest onzinnige product. In dit geval ook nog met wegwerpplastic ipv een herbruikbaar houdertje.
En bij een redelijk aantal producten vraag ik me af hoe milieu vriendelijk het eigenlijk is tov de normale producten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200383189
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 20:05 schreef gcjoel het volgende:
De eigenaar van de airbnb die we geboekt hadden in ahrweiler reageert niet. Ik denk dus dat ze ook druk zijn met het water.
Sowieso niks te zoeken daar voor vakantie met deze ravage.

Morgen dus naar Frankrijk. De camping waar we op maandag naar door zouden gaan hebben nog kunnen schuiven zodat we morgen al terecht kunnen.
Negatieve test ook binnen *O*
Morgen moet vriendje alleen nog prik halen en dan gaan we.
Internet/wifi werkt er ook niet goed hoorde ik op het nieuws.

Zag net wat filmpjes van een kennis die in Maastricht woont, gewoon eng, al dat hout dat meedrijft ook.
Wat een ellende, en dan straks zitten ze nog maanden in de zooi
We have far more in common than that which devides us..
pi_200383223
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 20:15 schreef z80 het volgende:

[..]

Toiletblokjes, het meest onzinnige product. In dit geval ook nog met wegwerpplastic ipv een herbruikbaar houdertje.
En bij een redelijk aantal producten vraag ik me af hoe milieu vriendelijk het eigenlijk is tov de normale producten.
Plasticvrij, maar dat terzijde.
Ik ben er ook niet dol op, maar mijn lief wil het graag. Vooruit dan maar.
  donderdag 15 juli 2021 @ 20:18:27 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200383239
Tuinliefhebbers: BBC2 Monty Don's Japanese Gardens

adembenemend
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200383630
Ik zag op de site van onze gemeente in de stratenlijst al 3 straatnamen langskomen waar we ooit voor een huis zijn gaan kijken en die nu evacueren moeten :+
Ze verwachten dat het niet tot in de huizen komt, maar de wegen zullen wrs niet meer begaanbaar zijn.

Inmiddels ook noodverordening tegen de ramptoeristen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_200383678
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 20:39 schreef Syrena het volgende:
Ik zag op de site van onze gemeente in de stratenlijst al 3 straatnamen langskomen waar we ooit voor een huis zijn gaan kijken en die nu evacueren moeten :+
Ze verwachten dat het niet tot in de huizen komt, maar de wegen zullen wrs niet meer begaanbaar zijn.

Inmiddels ook noodverordening tegen de ramptoeristen.
'
Er waren zelfs idioten die hotels belden voor een kamer om te kijken. :(
pi_200383834
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

'
Ja, in Valkenburg, ik las het vanmiddag |:(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_200383886
Wat een prachtfoto.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200383908
quote:
17s.gif Op donderdag 15 juli 2021 20:52 schreef Lonaa het volgende:
Wat een prachtfoto.
[ afbeelding ]
O wauw, ja O+ ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200383923
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O wauw, ja O+ :{
Ik schiet er ook van vol. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator donderdag 15 juli 2021 @ 20:53:49 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200383925
quote:
Wat een prachtfoto.
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we ze nu nog.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 15 juli 2021 @ 20:59:54 #18
63722 z80
I fink you freaky
pi_200384070
quote:
7s.gif Op donderdag 15 juli 2021 20:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Plasticvrij, maar dat terzijde.
Ik ben er ook niet dol op, maar mijn lief wil het graag. Vooruit dan maar.
Volgens de site 90% minder plastic. Dus niet plastic vrij.
  donderdag 15 juli 2021 @ 21:02:07 #19
63722 z80
I fink you freaky
pi_200384127
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

'
In Duitsland reeds plunderingen.
  donderdag 15 juli 2021 @ 21:05:51 #20
63722 z80
I fink you freaky
pi_200384215
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 20:18 schreef fietsie het volgende:
Tuinliefhebbers: BBC2 Monty Don's Japanese Gardens

adembenemend
In een klooster in Japan geweest. De tuin werd elke dag door een ander in een motiefje geharkt. Ononderbroken lijntjes. Volgens die gene die mij een rondleiding gaf kon je aan de lijnen zien of die persoon gestrest was.
De tuinen met bomen en grote struiken vond ik dan weer veel mooier om te zien.
pi_200385236
Kom net een dronefoto tegen van Valkenburg -O-

pi_200385592
quote:
Wat een prachtfoto.
[ afbeelding ]
De hand ook van die mevrouw op de arm O+ ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200386768
Ik ben weer boven water :)
Die foto, ik schiet er ook van vol.
Nu eens wat beter teruglezen :)
pi_200387154
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 22:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben weer boven water :)
Die foto, ik schiet er ook van vol.
Nu eens wat beter teruglezen :)
Zeg, al dat werk wat je nog moest verzetten waar ik minstens een maand over zou doen, is het nog gelukt? :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200387283
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 22:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zeg, al dat werk wat je nog moest verzetten waar ik minstens een maand over zou doen, is het nog gelukt? :*
De lijst groeide van 41 nog naar 65 dingen maar ik heb er ook echt veel al wel afgestreept. En niet alleen de mails sturen afgestreept maar ook best wat van de grote dingen. En m'n onderzoeksassistente is nu twee van de grotere dingen aan het voorbereiden ook voor me :). Morgenochtend eens kijken hoeveel er nog open staan. En ik heb met collega afgesproken dat ik maandagochtend met haar even ga kijken naar alles wat er dan nog op de lijst staat, en zij dan heel kritisch even meekijkt of echt alles daarvan volgende week moet of niet. Dus dat is wel fijn. Dan volgende week alles wat wel moet nog doen en dan 3 weken helemaal niks O+

Ik was vanmiddag zo gaar dat ik naar winkelcentrum reed om kadootje voor de katten te kopen (ze zijn jarig vandaag, hiep hiep hoera!), parkeerde, even op telefoon keek en melding zat dat ik over 10 minuten meeting had met thesisstudent, en ik vervolgens weer rechtsomkeert kon maken om net op tijd daarvoor weer thuis te zijn :+

Maar even avond niks was fijn, morgen dagje en dan weekend doe ik ook alleen leuke dingen dus dat komt wel goed.

Sorry, korte vraag, lang antwoord :+
pi_200387352
Niks mis met lange antwoorden. En hiep hiep hoera voor je katten! (zelfde nestje?)

En ik zie dat je al wat werk delegeert of (hopelijk) gaat verschuiven _O_

En welke leuke dingen staan er dit weekend op het program? Ik ben voor de verandering dit weekend vrij *O* Dus vol sociale dingen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200387415
Blijkbaar helpt kurkuma tegen vlooien bij je kat _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200387458
Gefeliciteerd met de heren @vlindertje89.

Hier nu lang weekend, en dan nog 2 weken "werken". En dan in ieder geval 8 weken vrij maar dan wel zoeken naar werk.

Balen, morgen etentje met de familie, is mijn schoonzus snipverkouden. Geen corona (2x vaccinatie en getest) maar te beroerd om mee te eten (en dat gehoest en geproest zullen anderen in een restaurant ook niet fijn vinden)
pi_200387471
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Blijkbaar helpt kurkuma tegen vlooien bij je kat _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_200387536
Mooi dit! Anwar heeft gisteren z'n Nederlandse paspoort opgehaald en nu deze column van hem

https://www.gelderlander.(...)ijn-ouders~ab978266/

Ik krijg momenteel aan een stuk door foto's te zien van Syriers met een Nederlands paspoort. 2 ook die (ruim eind in de 30) hun eerste paspoort hadden. Dat zijn Syriers van Palestijnse afkomst en die kregen dus geen paspoort.
pi_200387554
Heel hard gelachen om deze slimmerd.
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aV7164v_460svvp9.webm

Gepikt uit het weertopic
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200387601
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 23:23 schreef Vanyel het volgende:

Gepikt uit het weertopic
_O- _O- _O- wat een sukkel
  donderdag 15 juli 2021 @ 23:25:47 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200387605
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 23:23 schreef Vanyel het volgende:

Gepikt uit het weertopic
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200387632
Zo, bijgelezen. Hoop likes uitgedeeld aan Vanyel.

@Isabeau ja, delegeren, je kunt het na zes jaar blijkbaar toch nog leren :P ik heb ook wel echt een fantastische onderzoeksassistente nu, dat maakt het makkelijker om belangrijke dingen in de beginfase aan haar over te laten. Ik moet mezelf er af en toe bewust aan herinneren dat ik haar dit soort dingen kan vragen haha.

Haha, ik was dinsdag, woensdag en morgen weer op kantoor deze week dus je plaatje klopt aardig :7

De katten zijn inderdaad broertjes. Met z'n tweetjes zonder moederpoes op straat gevonden bij drie weken oud :'( zo sneu. Ze komen van een gastgezin van hetzelfde asiel als waar Cat voor opvangt :) dank voor de felicitaties, @Kaatje1 ook!

Ze kregen extra lekker eten en een opwindmuisje van de action, al viel die iets tegen (maar dat mag, voor 69 cent :+ )

Die kurkuma-kat :') *) ik moest er hardop om grinniken

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 15-07-2021 23:35:50 ]
pi_200387633
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooi dit! Anwar heeft gisteren z'n Nederlandse paspoort opgehaald en nu deze column van hem

https://www.gelderlander.(...)ijn-ouders~ab978266/

Ik krijg momenteel aan een stuk door foto's te zien van Syriers met een Nederlands paspoort. 2 ook die (ruim eind in de 30) hun eerste paspoort hadden. Dat zijn Syriers van Palestijnse afkomst en die kregen dus geen paspoort.
Wat geweldig O+ Goed gedaan van hem!
pi_200387662
Ik drukte iets te snel op verzenden..

@Isabeau leuk sociale dingen! Ik merk vooral op de momenten dat ik wel weer met iemand afspreek hoe erg ik dat eigenlijk mis.

Ik ga zaterdag wandelen met iemand van FOK, spannend want voor t eerst maar ook wel echt zin in. En eindelijk een beetje m'n huis opruimen :') maar een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd enzo. En dan zondag hockeyzondag O+
pi_200387677
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 23:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat geweldig O+ Goed gedaan van hem!
Mooi mens ook, hij is vanavond naar de herdenking voor Peter R de Vries gegaan om bloemen te leggen.
pi_200387698
Wat goed van hem zeg @Kaatje1 ! Mooie column.

Hahaha dat filmpje, 'ich schwimme auch, scheisse' :')
pi_200387718
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 23:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik drukte iets te snel op verzenden..

@:Isabeau leuk sociale dingen! Ik merk vooral op de momenten dat ik wel weer met iemand afspreek hoe erg ik dat eigenlijk mis.

Ik ga zaterdag wandelen met iemand van FOK, spannend want voor t eerst maar ook wel echt zin in. En eindelijk een beetje m'n huis opruimen :') maar een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd enzo. En dan zondag hockeyzondag O+
Het wordt prachtig weer zaterdag! Dus dat is dan al geslaagd. En als je ook nog in een mooi gebied gaat wandelen, al bonuspunten. Vergeet de zonnebrandcreme niet 8-)

Ik gnorkte om het filmpje _O- Wat een droogkloot. En dom. Ook heel dom.
pi_200387777
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 23:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het wordt prachtig weer zaterdag! Dus dat is dan al geslaagd. En als je ook nog in een mooi gebied gaat wandelen, al bonuspunten. Vergeet de zonnebrandcreme niet 8-)

Ik gnorkte om het filmpje _O- Wat een droogkloot. En dom. Ook heel dom.
De zonnebrand gaat zeker opgesmeerd worden. Vorige zondag was het hele dag grijs en bewolkt, tot tien minuten na start hockeywedstrijd (om 12.30 dus lekker midden op de dag ook), toen ineens hele tijd zon. Toen kwam ik toch wel wat rood verkleurd het veld af en was ik om 20.30 nog steeds niet helemaal afgekoeld.. dat overkomt me niet nogmaals!
pi_200388932
Mogguh :O G en Mini-G op station Delft gedropt voor de eerste etappe van de reis naar Slowakije. Ben benieuwd hoe het gaat. De uitslag van de test afgelopen woensdag is nog niet binnen :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200388951
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 06:44 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O G en Mini-G op station Delft gedropt voor de eerste etappe van de reis naar Slowakije. Ben benieuwd hoe het gaat. De uitslag van de test afgelopen woensdag is nog niet binnen :{
Aha, nu ben je weer even single. In een leeg huis. Dat zal wennen zijn. En hoé veel etappes gaat de reis duren? via Schiphol dan. Dacht gelezen te hebben dat jullie een roadtrip gaan doen.

En @Kaatje1 *O* 🎊 💐 Van Harte! komen er mensen taart eten?
pi_200388980
@Kaatje: gefeliciteerd *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 06:59 schreef AnneX het volgende:

[..]

Aha, nu ben je weer even single. In een leeg huis. Dat zal wennen zijn. En hoé veel etappes gaat de reis duren? via Schiphol dan. Dacht gelezen te hebben dat jullie een roadtrip gaan doen.
Dit is de wegbreng-reis :P Vanaf morgen hebben we vier weken rust 8-) Kind-loos 8-)

De reis gaat met de auto naar Station Delft, trein naar Schiphol, vliegen naar Wenen, met de auto naar een plaatsje in de buurt van Bratislava en daarna wordt mini-G door oom J en oma L naar een plaats halverwege Slowakije gebracht waar een uitwisseling uitvind met vader en grootouders T :7 2,5 week later vind er een gelijksoortige uitwisseling plaats tussen grootouders T en grootouders L en dan verkast mini-G naar de andere kant van Slowakije waar hij 2 weken mag helpen met het uitmesten van varkensstallen, kippenhokken en alle andere boerderij-achtige activiteiten _O-

Weinig game-tijd zeg maar 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200388984
Gefeliciteerd @Kaatje1 *O*
pi_200389043
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 23:05 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

De lijst groeide van 41 nog naar 65 dingen maar ik heb er ook echt veel al wel afgestreept. En niet alleen de mails sturen afgestreept maar ook best wat van de grote dingen. En m'n onderzoeksassistente is nu twee van de grotere dingen aan het voorbereiden ook voor me :). Morgenochtend eens kijken hoeveel er nog open staan. En ik heb met collega afgesproken dat ik maandagochtend met haar even ga kijken naar alles wat er dan nog op de lijst staat, en zij dan heel kritisch even meekijkt of echt alles daarvan volgende week moet of niet. Dus dat is wel fijn. Dan volgende week alles wat wel moet nog doen en dan 3 weken helemaal niks O+

Ik was vanmiddag zo gaar dat ik naar winkelcentrum reed om kadootje voor de katten te kopen (ze zijn jarig vandaag, hiep hiep hoera!), parkeerde, even op telefoon keek en melding zat dat ik over 10 minuten meeting had met thesisstudent, en ik vervolgens weer rechtsomkeert kon maken om net op tijd daarvoor weer thuis te zijn :+

Maar even avond niks was fijn, morgen dagje en dan weekend doe ik ook alleen leuke dingen dus dat komt wel goed.

Sorry, korte vraag, lang antwoord :+
Nu? Als om 23.05? Is zij de dingen die je gisteren op je lijst hebt gezet voor je aan het voorbijreiden?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200389050
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 07:11 schreef PdeHoog het volgende:
@:Kaatje: gefeliciteerd *O*
[..]

Dit is de wegbreng-reis :P Vanaf morgen hebben we vier weken rust 8-) Kind-loos 8-)

Weinig game-tijd zeg maar 8-)
Wat een planning en een feest voor iedereen. En zijn Slowaaks is voldoende?
pi_200389060
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 07:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nu? Als om 23.05? Is zij de dingen die je gisteren op je lijst hebt gezet voor je aan het voorbijreiden?
Tja zeg, wat ik mij afvraag: is dit de gemiddelde werkweek van een universitair docent of van vlindertje?
pi_200389258
Ik vraag mij vooral af, telt roepen dat je beter voor jezelf zorgt als beter voor jezelf zorgen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200389301
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 07:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Tja zeg, wat ik mij afvraag: is dit de gemiddelde werkweek van een universitair docent of van vlindertje?
Ik vind het heel herkenbaar in ieder geval, voor mijn promotietijd.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 juli 2021 @ 08:39:32 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200389372
Gefeliciteerd Kaatje *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')