quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:39 schreef GGMM het volgende:
Een gemiste kans voor Peter Rip de Vries
@:coco
Dat soort humor doe je maar in een haxballroom.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:39 schreef GGMM het volgende:
Een gemiste kans voor Peter Rip de Vries
@:coco
Je bent een harteloos mens.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Peter R. de Vries-topic weggeklikt.
En doooorrrrrrrrrrrrrr.
Dit topic gaat ook over Peterquote:Op donderdag 15 juli 2021 15:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Peter R. de Vries-topic weggeklikt.
En doooorrrrrrrrrrrrrr.
Okι, dan zie ik je zo op bokt.nl.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit topic gaat ook over Peter
Graag wegklikken
quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:59 schreef Coco het volgende:
@:zipportal Kijkje nemen in COR het waard?
Nee maar kwam altijd wel sterk over op TV, iemand die tegengas gaf tegen clown als Wilders etcquote:
Tegengas geven tegen Wilders, wat moeilijk zeg.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee maar kwam altijd wel sterk over op TV, iemand die tegengas gaf tegen clown als Wilders etc
quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Tegengas geven tegen Wilders, wat moeilijk zeg.
Moet jij weten. Vanavond Op1. 20:40.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:59 schreef Coco het volgende:
@:zipportal Kijkje nemen in COR het waard?
Negersexquote:
Je kunt zomaar aan een stekkertje op de ic liggen.quote:
Waarom zo vroeg?quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet jij weten. Vanavond Op1. 20:40.
Zo zie je maar dat 20 jaar topsport niet goed is voor je lichaam.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat 20 jaar topsport niet goed is voor je lichaam.
@:lenny_leonard check deze grap
Schijnt dat ie veel verdovende middelen gebruikte om beter te presteren, net als sommige wielrenners.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om hem toch een wildcard naar de hemel te gunnen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:56 schreef KingRoland het volgende:
Zondag bidden voor Peter weer en Limburg
Bijna 2 uur onafgebroken darten is niet malsquote:Op donderdag 15 juli 2021 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las in het NOS-bericht zojuist dat 'ie op zijn hoogtepunt 25 halve liters bier per dag dronk.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijna 2 uur onafgebroken darten is niet mals
Niks dan respectquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik las in het NOS-bericht zojuist dat 'ie op zijn hoogtepunt 25 halve liters bier per dag dronk.
Ik hield het bij 20 gewone blikjes. Hoe kon hij nog werpenquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik las in het NOS-bericht zojuist dat 'ie op zijn hoogtepunt 25 halve liters bier per dag dronk.
Ik herinner hem dan ook liever als darter.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:11 schreef tong80 het volgende:
Zelden zulke ambivalente gevoelens gehad bij iemand. Als Misdaad verslaggever op eenzame hoogte. Een meester. Als studiogast om te lullen over alles en nog niks tenen krommend. Maar dit hakt er in. shocking:{
Ferry de Bont moet het maar bij schijtlol laten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm
Die NAC supporters zitten hier nog steeds enorm over te janken terwijl niemand iets om NAC geeft.
[ twitter ]
Wat een kneusquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm
Die NAC supporters zitten hier nog steeds enorm over te janken terwijl niemand iets om NAC geeft.
[ twitter ]
Half uur gewandeld. Langzaam opbouwen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Uurtje gesport
@:GGMM Caland @:TheBradgeTV @:Coco
Zaterdag weer een kans!quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:24 schreef GGMM het volgende:
Ik was na 20 minuten helemaal kapot![]()
Had ook al 3 dagen niet gesport (spierpijn) En morgen heb ik geen tijd
Ik baal hier flink van
Goed bezig maat.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga ik weer een uur dat moet gewoon!
Goed bezig maat.quote:
Pfizer?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed bezig maat.
Ik dacht eerst dat ik ook zaterdag moest voor de 2e maar weekje later zag ik net.
Volgens mij ben je iets op het spoor.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef GGMM het volgende:
Er is iets raars met het lettertype aan de hand
Niets aan de hand hier. Ligt aan jou!quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef GGMM het volgende:
Er is iets raars met het lettertype aan de hand
Al besproken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets aan de hand hier. Ligt aan jou!
Maak eens een screenshot?
Je bent te laat.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets aan de hand hier. Ligt aan jou!
Maak eens een screenshot?
Nee, dat klopt. Dat is Times (de bold variant). Maar hier doet alles het wel, dus niet mijn probleem.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet het normale lettertype
Je bent zelf de bold variantquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Dat is Times (de bold variant). Maar hier doet alles het wel, dus niet mijn probleem.
Angst is een slechte raadgever.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde eigenlijk 'Pfizer/Moderna?' posten.
Maar ik was bang voor een 'Ja' reactie van @:GGMM met vervolgens een tag naar @:Coco
Ik heb ook geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee. Maar volgens mij Pfizer ja.
Ik hoop dat het gesmaakt heeft!quote:
Dit lijkt me geen goede reclame voor McDonaldsquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gesmaakt heeft!
Dit was overigens de laatste tweet van Andy Fordham:
[ afbeelding ]
Komt erg dichtbij zo.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gesmaakt heeft!
Dit was overigens de laatste tweet van Andy Fordham:
[ afbeelding ]
Ik ben tegen racismequote:Op donderdag 15 juli 2021 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen goede reclame voor McDonalds
@Wazaaaaaquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:43 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk weet hij zijn wachtwoord niet meer
Maar dat zal wel niet, want hij weet alles.
Maakt ook niet uit toch.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee eigenlijk.
Ach, fijn, gaan we een leuke periode in het Feyenoord topic tegemoet komt die klootzak de boel weer verpesten.quote:
Hoezo een leuke periode tegemoetquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, fijn, gaan we een leuke periode in het Feyenoord topic tegemoet komt die klootzak de boel weer verpesten.
Ik heb geen zin om te happen, sorry ouwe reus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo een leuke periode tegemoet
Jullie gaan toch juist binnenkort weer voetballen?
Mueslireep, kiwi en banaan.quote:
Welkom terug maatquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:thebradgetv
Even die benen HELEMAAL KEPOT gemaakt
Welkom terug makkerquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
Tegelijk terugkeren met de grote @klaasweetalles wat een topdag.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
Is Klaasgod vrij?quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tegelijk terugkeren met de grote @:Klaasweetalles wat een topdag.
Hallo maatquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
Ja, ik heb nog geen post van hem gelezen, maar ik heb nu al het idee dat het forum naar een hoger niveau is getild.quote:
Zonder Klaas was dit forum allang kapoet, KAPOET!quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog geen post van hem gelezen, maar ik heb nu al het idee dat het forum naar een hoger niveau is getild.
@:Danny @:Yvonne bedankt voor deze goede daad!
Krijg er altijd maagpijn van, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd de neiging heb om drie borden op te scheppen.quote:
Hij reageert op Poepz0r.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:41 schreef GGMM het volgende:
Wel een like uitgedeeld overigens want hij heeft volledig gelijk
Ja oke dat is wel een debiel jaquote:
Met de huidige userbase met zuigertjes in elk topic kan zijn genialiteit een verademing zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:43 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk weet hij zijn wachtwoord niet meer
Maar dat zal wel niet, want hij weet alles.
Makker genot.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:45 schreef onlogisch het volgende:
user @:poepz0r is het stront van FOK!
Oei en dat met floaters.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
In ander nieuws: ik heb een bloeduitstorting in mijn oog
Ik hou jullie op de hoogte
Jammer dat het alleen in je oog is.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja oke dat is wel een debiel ja
Hier wordt overigens niet geroddeld.
@:poepz0r
wtfquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah wat leuk, een nieuwe act in VBL.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:38 schreef pareesa het volgende:
Eeeh ja zielig, treurig, onrecht.
Maar hij koos zelf voor dat risicovolle werk.
Wanneer wordt mijn Louis aangekondigd als bondscoach?
Goeiemorgen. Zo naar huisarts. Met versice taxi, lopen lukt niet.quote:
Noord-Limburg hθ.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
jouw voeten nog droog of ook al tot je knieλn onder water?
Ik heb nooit begrepen waarom je in Limburg zou gaan wonenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Noord-Limburg hθ.
Ik heb nooit begrepen waarom je in Roermond, Itteren of Bergharen of zo zou gaan wonen met alle risico's van dien. Is toch vragen om problemen?
ga je nog ergens heen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Laatste dag voor de vakantie @:Coco
Tijd dat je weer een ban krijgt, appelenkop.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom je in Limburg zou gaan wonen
Nee, eigenlijk niet. Alleen wat dagjes weg met mijn nichtje die komt logeren.quote:
Pics van je nichtje?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Alleen wat dagjes weg met mijn nichtje die komt logeren.
Jij?
Geniet ervan maatquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Godenspel![]()
https://www.linerider.com/
Doet me denken aan 40-45.
nee ik wacht sowieso tot wat later in het jaar, vind het altijd wel prettig werken in de zomer als iedereen opgerot isquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Alleen wat dagjes weg met mijn nichtje die komt logeren.
Jij?
Roermond kennen we nog wel, maar wat is er met die andere plaatsen dat het een risico vormt (naast dat het in Limburg is)?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Noord-Limburg hθ.
Ik heb nooit begrepen waarom je in Roermond, Itteren of Bergharen of zo zou gaan wonen met alle risico's van dien. Is toch vragen om problemen?
Later dit jaar mogen we NIKS meer.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ik wacht sowieso tot wat later in het jaar, vind het altijd wel prettig werken in de zomer als iedereen opgerot is
Als het water hoog staat is het altijd raak in Itteren en Borgharen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roermond kennen we nog wel, maar wat is er met die andere plaatsen dat het een risico vormt (naast dat het in Limburg is)?
Verstandigquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ik wacht sowieso tot wat later in het jaar, vind het altijd wel prettig werken in de zomer als iedereen opgerot is
Ja, wat is het nou? Bergharen of Borgharen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als het water hoog staat is het altijd raak in Itteren en Borgharen.
https://www.1limburg.nl/b(...)burg-25-jaar-geleden
Borgharen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? Bergharen of Borgharen?
Bergharen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Noord-Limburg hθ.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
WAT EEN BLUNDER HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? Bergharen of Borgharen?
terecht?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:01 schreef Caland het volgende:
Bergharen ligt vlakbij Nijmegen/Wijchen
Een keer goede tikken gehad daar met carnaval toen ik een jaar of 16 was
Dit even ter info
Njah wij met een man of 5 naar dat gat gefietst omdat een maat van mij verkering had met een meisje daar.quote:
Verkering heeft ook geen stand gehouden zeker?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah wij met een man of 5 naar dat gat gefietst omdat een maat van mij verkering had met een meisje daar.
Dan heb je dus die boeren die het al niet zo hebben op jongens uit de grote stad, ons kent ons. Ga je daar ook nog eens bijdehand lopen doen en sta je met 5 opeens tegen zo ongeveer de hele kroeg.
Er staat ook 'had'quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Verkering heeft ook geen stand gehouden zeker?
Ik wilde eigenlijk typen niet lang meer stand gehouden, maar ik ben vrij onzeker in grote groepen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat ook 'had'
Wat een domme vraag zeg
Nee, al weet ik niet meer of dat nou direct daardoor kwamquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Verkering heeft ook geen stand gehouden zeker?
Link?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jammer dat je nog niet op mijn verhaal in COR gereageerd hebt.
Mes. Steek. Pijn.
Met name teleurgesteld als ik het zo lees.quote:
Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #6quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met name teleurgesteld als ik het zo lees.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #6
[ afbeelding ]
Om het weekend goed te laten beginnen, Lans.
Moarnquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
je zal het wel verdiend hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:01 schreef Caland het volgende:
Bergharen ligt vlakbij Nijmegen/Wijchen
Een keer goede tikken gehad daar met carnaval toen ik een jaar of 16 was
Dit even ter info
Als de zeespiegel stijgt en de deltawerken falen, zit je daar wel goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Noord-Limburg hθ.
1 keer in mijn leven op vakantie geweest met ouders. Dat was ook daar. Komt dichtbij zo.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:13 schreef Coco het volgende:
Vaak op schoolreisje geweest in Valkenburg.
Ook door de grotten gefietst.
Krijg je met dat gesport van jequote:Op donderdag 15 juli 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja oke dat is wel een debiel ja
Hier wordt overigens niet geroddeld.
@:poepz0r
Tennis is geen sport.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Sporten
Daarom kun je beter gaan tennissen.
Jammer dit.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:01 schreef GGMM het volgende:
Na een geslaagd EK hebben we @:r-woud93 gevraagd om te blijven, en hij heeft ja gezegd
Hij gaat samen met @:nattekat en @:zoem het F1-forum modden
Heel veel succes en plezier!
@R-woud93 heeft toch helemaal niks met F1? (hoop ik)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dit.
Ik had @:R-woud93 veel liever op VBL zien modden.
Uiteraard als vervanger van @:onlogisch.
Klopt ik heb gewoon random een forum gekozenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:22 schreef Coco het volgende:
[..]
@:R-woud93 heeft toch helemaal niks met F1? (hoop ik)
Autorijden is een sportquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:22 schreef Coco het volgende:
[..]
@:R-woud93 heeft toch helemaal niks met F1? (hoop ik)
Sinds wanneer heeft het je interesse?quote:
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dit.
Ik had @:R-woud93 veel liever op VBL zien modden.
Uiteraard als vervanger van @:onlogisch.
Eind jaren 90quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft het je interesse?
Dan is het goed. Als je maar geen gloryhunter, vlaggetjeszieke idioot of randdebiel bent die 'Max' liefkozend gebruikt.quote:
Okι n00b.quote:
Dat is wel heel erg toevallig. Toen was er ook een overstroming in Limburg.quote:
Respect dat je niet een andere user kiestquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:27 schreef Coco het volgende:
Mijn plan is om samen met @:bluedisplay volgend jaar WK te modden.
Ben wel een beetje fan van Max hoor, maar probeer het wel altijd objectief te bekijkenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan is het goed. Als je maar geen gloryhunter, vlaggetjeszieke idioot of randdebiel bent die 'Max' liefkozend gebruikt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg toevallig. Toen was er ook een overstroming in Limburg.
ik al sinds de tijd van Jacky Ickx en Jackie Stewart, Max is echt wel bijzonder al ben ik ook niet zo van dat oranjevolkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan is het goed. Als je maar geen gloryhunter, vlaggetjeszieke idioot of randdebiel bent die 'Max' liefkozend gebruikt.
Er waren toch ook ooit overstromingen rond Tegelen/Venlo?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg toevallig. Toen was er ook een overstroming in Limburg.
Ik kijk het af en toe met mijn vader mee. Die kijkt er ook al sinds mensenheugenis naar. Het is wel van 2008 dat ik het voor het laatst intensief volgde, met de Hamilton-Massa ontknoping. Tegenwoordig heb ik er de tijd niet voor, tenzij zoals nu in de zomer.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik al sinds de tijd van Jacky Ickx en Jackie Stewart, Max is echt wel bijzonder al ben ik ook niet zo van dat oranjevolk
ik vind de auto's nu wat minder ook al zijn ze sneller, in de tijd van de V10 en V8 leken ze sneller en was het ook een geweldige ervaring ze live te zien, dat geluid was overweldigend.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk het af en toe met mijn vader mee. Die kijkt er ook al sinds mensenheugenis naar. Het is wel van 2008 dat ik het voor het laatst intensief volgde, met de Hamilton-Massa ontknoping. Tegenwoordig heb ik er de tijd niet voor, tenzij zoals nu in de zomer.
Toen was ik nog niet geboren.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Er waren toch ook ooit overstromingen rond Tegelen/Venlo?
Overweeg je naar Zandvoort te gaan?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind de auto's nu wat minder ook al zijn ze sneller, in de tijd van de V10 en V8 leken ze sneller en was het ook een geweldige ervaring ze live te zien, dat geluid was overweldigend.
Ik keek vroeger veel F1, met Coulthard, Villeneuve, Hakinnenn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik al sinds de tijd van Jacky Ickx en Jackie Stewart, Max is echt wel bijzonder al ben ik ook niet zo van dat oranjevolk
nee dat wordt een drama qua mensenmassa, kan eigenlijk niet met zulke toegangswegen zoveel mensenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overweeg je naar Zandvoort te gaan?
Ze gokken op het openbaar vervoer maar ik geloof daar niet zo in, mensen gaan toch wel met de autoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dat wordt een drama qua mensenmassa, kan eigenlijk niet met zulke toegangswegen zoveel mensen
Sowieso een vrij waardeloze plek om de boel qua verkeersstromen goed te managen lijkt mequote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gokken op het openbaar vervoer maar ik geloof daar niet zo in, mensen gaan toch wel met de auto
Dat sowieso ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een vrij waardeloze plek om de boel qua verkeersstromen goed te managen lijkt me
Je had dit om 12:00:00 willen plaatsen, hι?quote:
Nee dit is puur toeval!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je had dit om 12:00:00 willen plaatsen, hι?
Ik was toen 33 en geλvacueerd van Bommel naar Den Bosch.quote:
Ik begon met Lauda, Hunt en Fittipaldi.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik keek vroeger veel F1, met Coulthard, Villeneuve, Hakinnenn.
Kibbeling met saus en makreel.quote:
Ha ha haquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was toen 33 en geλvacueerd van Bommel naar Den Bosch.
Twee helden. Straks eens kijken.quote:
Serieus? Dat is wel heel sneuquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:02 schreef Zipportal het volgende:
Zelfs de post van @:lenny_leonard wordt weggeflikkerd uit COR. Weg verhaal weg likes.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was toen 33 en geλvacueerd van Bommel naar Den Bosch.
User @Coco en ik hebben hier ook wel een pittige mening over.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel heel sneu
@:trein2000 @:tijger_m graag tekst en uitleg
Waarom ga je niet op zwart? Bevalt het FOK!pluche zo goed?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:coco en ik hebben hier ook wel een pittige mening over.
deze week geen enkele training die lekker ging gehad, allemaal moeizaam, dat komt niet vaak voorquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens
@:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:tijger_m
Even dat bovenlichaampje gesloopt
Verhaal niet gezien.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:coco en ik hebben hier ook wel een pittige mening over.
Ja, blijkbaar was het zo heftig dat er moest worden ingegrepen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een groot dramatisch verhaal nam Lenny afscheid van COR
Was wel even heftig
Nou ja, het was ook niet superhandigquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar was het zo heftig dat er moest worden ingegrepen.
Je maakt wat mee op de vrijdag.
Maar je komt dus niet meer in COR?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wanneer is het functioneringsgesprek met @Nattekat?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, het was ook niet superhandig
Maar ik ben team dit bespreek ik niet voor de schermen
@:zipportal
Wanneer hebben jullie beide tijd?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wanneer is het functioneringsgesprek met @:nattekat?
Hier gaat het wel lekker eigenlijk, al wil ik nu weer wat aankomen en dat vind ik toch een stuk moeilijker als je dat relatief schoon wil doenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
deze week geen enkele training die lekker ging gehad, allemaal moeizaam, dat komt niet vaak voor
maar was je ook mod in COR?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In 't crematorium.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kunnen wij wel alvast beginnen.
Waar zie je nattekat over 5 jaar?
Doe je het voor de tijd maar.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:01 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg vanavond een uurtje te sporten, ondanks dat het wel heel laat wordt dan.
Hopelijk is er geen haxball om me in de verleiding te brengen![]()
@:coco @:oriente
als zure ex-modquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kunnen wij wel alvast beginnen.
Waar zie je nattekat over 5 jaar?
Oneens. Ik heb het meest plezier met haxball als @GGMM aanwezig isquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee hoor zonder GGMM is het toch gezelliger
Toto vindt het vooral gezellig als hij geen kritiek krijgtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oneens. Ik heb het meest plezier met haxball als @:GGMM aanwezig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaat hij lekker in TDF postenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
Als @:maxi-mus al dat haxball gelul hier ziet is ie WOEST!
Laten we snel dit topic volposten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |