Ik hield het bij 20 gewone blikjes. Hoe kon hij nog werpenquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik las in het NOS-bericht zojuist dat 'ie op zijn hoogtepunt 25 halve liters bier per dag dronk.
Ik herinner hem dan ook liever als darter.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:11 schreef tong80 het volgende:
Zelden zulke ambivalente gevoelens gehad bij iemand. Als Misdaad verslaggever op eenzame hoogte. Een meester. Als studiogast om te lullen over alles en nog niks tenen krommend. Maar dit hakt er in. shocking:{
Ferry de Bont moet het maar bij schijtlol laten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm
Die NAC supporters zitten hier nog steeds enorm over te janken terwijl niemand iets om NAC geeft.
[ twitter ]
Wat een kneusquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm
Die NAC supporters zitten hier nog steeds enorm over te janken terwijl niemand iets om NAC geeft.
[ twitter ]
Half uur gewandeld. Langzaam opbouwen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Uurtje gesport
@:GGMM Caland @:TheBradgeTV @:Coco
Zaterdag weer een kans!quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:24 schreef GGMM het volgende:
Ik was na 20 minuten helemaal kapot![]()
Had ook al 3 dagen niet gesport (spierpijn) En morgen heb ik geen tijd
Ik baal hier flink van
Goed bezig maat.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga ik weer een uur dat moet gewoon!
Goed bezig maat.quote:
Pfizer?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed bezig maat.
Ik dacht eerst dat ik ook zaterdag moest voor de 2e maar weekje later zag ik net.
Volgens mij ben je iets op het spoor.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef GGMM het volgende:
Er is iets raars met het lettertype aan de hand
Niets aan de hand hier. Ligt aan jou!quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef GGMM het volgende:
Er is iets raars met het lettertype aan de hand
Al besproken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets aan de hand hier. Ligt aan jou!
Maak eens een screenshot?
Je bent te laat.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets aan de hand hier. Ligt aan jou!
Maak eens een screenshot?
Nee, dat klopt. Dat is Times (de bold variant). Maar hier doet alles het wel, dus niet mijn probleem.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet het normale lettertype
Je bent zelf de bold variantquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Dat is Times (de bold variant). Maar hier doet alles het wel, dus niet mijn probleem.
Angst is een slechte raadgever.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde eigenlijk 'Pfizer/Moderna?' posten.
Maar ik was bang voor een 'Ja' reactie van @:GGMM met vervolgens een tag naar @:Coco
Ik heb ook geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee. Maar volgens mij Pfizer ja.
Ik hoop dat het gesmaakt heeft!quote:
Dit lijkt me geen goede reclame voor McDonaldsquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gesmaakt heeft!
Dit was overigens de laatste tweet van Andy Fordham:
[ afbeelding ]
Komt erg dichtbij zo.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gesmaakt heeft!
Dit was overigens de laatste tweet van Andy Fordham:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |