SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed weer voor de buitenneukers zeggen ze danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
*vliegt er als een mot op af*quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:14 schreef Ama het volgende:
Mijn saaie keukenschoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn saaie keukenKeurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
met die regen lijkt me het minder prettigquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goed weer voor de buitenneukers zeggen ze dan
Hier is het droog hoor, niet alsof het in heel Nederland met bakken uit de lucht komt zetten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:18 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
met die regen lijkt me het minder prettig
Mijn saaie keukenIs dat een hebberig kinderhandje dat aan dat raam zit te peuteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh. Gewoon doen alsof het een buitendouche is.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:18 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
met die regen lijkt me het minder prettig
Haha watquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een hebberig kinderhandje dat aan dat raam zit te peuteren?
gaan met die banaan danquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hier is het droog hoor, niet alsof het in heel Nederland met bakken uit de lucht komt zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuken
Tap tap tap
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuken![]()
ZO VEEL KASTENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Gisteren zaten ze op 300 meter van ons huis.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ben ik weerAvondetappe was weer genottelijk
GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuken![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.regalrose.co.(...)e-gold-earring-helix
Nieuwe piercing besteld
Ja geen idee. Een kastje met oud papier, een kastje met bekers, een kastje met glazen en pakjes van Knorr en gebaksbordjes enzo, een rommella, twee lades met bestek enzo, een kastje met kookboeken, thee, kruiden, snijplankjes, tosti-ijzer, wafelijzer, een kastje met honderd borden en schoteltjes, een kastje met plastic bakjes, hagelslag enzo, ovenschalen en theedoeken, een la met voorraadmeuk, een la met bakspullen en m'n broodrooster, vaatwasser en kastje met vaatwastabletten en gft-bakje enzo.quote:
Hoeveel mensen telt jouw huishouden precies?quote:
Die hoorden bij een oud servies dat van m'n oma is geweestquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel mensen telt jouw huishouden precies?
*stopt in mandjequote:
Wat lief!quote:
*leegt mandjequote:Op woensdag 14 juli 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee kan geen oorbellen meer in. Morgen maar weer proberen als ik het niet vergeet
Mandje van die shop voor jou, klonk gewoon zo lief!quote:
Gaatjes doorprikken Huehuequote:Op woensdag 14 juli 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee kan geen oorbellen meer in. Morgen maar weer proberen als ik het niet vergeet
hij deed het in zijn mandje maar dacht dat hij bedoelde daty ik het in mijn mandje deed :pquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mandje van die shop voor jou, klonk gewoon zo lief!
nee gaatje izt er wel maar het gaat pijn doenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaatjes doorprikken Huehue
Zo naar
Eventjes aan iets leuks denken, balpen tussen de tanden en ineens doordrukken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaatjes doorprikken Huehue
Zo naar
Ja dat bedoel ik, als ie deels is dichtgegroeid en je hem even door moet prikken. Dat er dan nog dagenlang troep uitkomt. Moet die van mij ook weer eens doen maar gebruik ze amper.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gaatje izt er wel maar het gaat pijn doen
En een shot whisky erbijquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eventjes aan iets leuks denken, balpen tussen de tanden en ineens doordrukken.
O, oorbellen. Ik dacht haakjes om je theedoek aan op te hangenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, oorbellen. Ik dacht haakjes om je theedoek aan op te hangen
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan volgens mij een roestige spijker in die gaatjes stoppen. Echt nooit ergens last van gehad daarmee.
Een gaatje is een gaatje toch?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gaatje izt er wel maar het gaat pijn doen
Zijn je oren ook groen als je die oorbellen uit doet?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb best veel oorbellen van Ali dus zal wel oorlelkanker krijgen.
KinkyBuda.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou zulke haakjes best willen voor mijn theedoek
Kun je ook proberen, het is dan alleen wachten of je snel genoeg bent om de tik voor je hoofd te missenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik me nou niks bij voorstellenquote:
Stille waters hebben diepe grondenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan ik me nou niks bij voorstellen
Groene gaatjes huehue maar dat kan ook gewoon shampoo enzo zijnquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zijn je oren ook groen als je die oorbellen uit doet?
Lol ik ook tot ik verder las, ballie met haar gekke diereninrichting, dacht ikquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste symptomen van oorkanker zijn meestal:quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb best veel oorbellen van Ali dus zal wel oorlelkanker krijgen.
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een gaatje is een gaatje toch?
ze doen het nietquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn niet de laatste foto’s maar wat zouden jullie achter de keuken voor kleur doen?
1 van de 3quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De eerste symptomen van oorkanker zijn meestal:
Een loopoor: er komt geel vocht uit het oor, soms samen met bloed
Pijn aan het oor
Minder goed kunnen horen
Ranzig is dat.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan die gekke mensen die zichzelf aan vleeshaken laten ophangen![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
nee je kan toch gewoon ergens niet tegen kunnen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Als het eenmaal verlittekend is dan zou het niet meer moeten irriteren.
Gifgroen, leprageel of slavenzwart.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn niet de laatste foto’s maar wat zouden jullie achter de keuken voor kleur doen?
Een lichte kleur, want anders wordt het wel heel donker denk ik. strakke keuken wel, maar zou zelf niet snel voor zwart gaan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuchsia of zuurstokroze past meer bij hem hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gifgroen, leprageel of slavenzwart.
Jawel maar dan is gewoon een allergische reactie tochquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je kan toch gewoon ergens niet tegen kunnen?
Of juist zo'n donkere jungle lookquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een lichte kleur, want anders wordt het wel heel donker denk ik. strakke keuken wel, maar zou zelf niet snel voor zwart gaan.
die hobby begrijp ik ook niet echtquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan die gekke mensen die zichzelf aan vleeshaken laten ophangen![]()
ja dat zou kunne maar heb het nooit laten testen ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel maar dan is gewoon een allergische reactie toch
Gewoon wat gevoelig voor bepaald materiaal.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel maar dan is gewoon een allergische reactie toch
Een muurschildering van/met inboorlingenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of juist zo'n donkere jungle look
Zwart op zwart?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fuchsia of zuurstokroze past meer bij hem hoor
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:48 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
die hobby begrijp ik ook niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-XOXO-
Ik heb zo'n gaatje bij dat stukje oor wat overgaat in je wang/gezicht, geen idee hoe dat heet, maar die gaat denk ik ook nooit meer dicht 🤔quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n helixen gaan nooit meer dicht denk ik.
Ja dacht ook even aan donkergroen. Maar denk dat je dan wel 2 tinten lichter moet nemen dan dat je denkt dat je wilt zeg maar.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of juist zo'n donkere jungle look
Tragus, wilde ik ook heel lang maar durfde nooit.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gaatje bij dat stukje oor wat overgaat in je wang/gezicht, geen idee hoe dat heet, maar die gaat denk ik ook nooit meer dicht 🤔
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]Ik zou dit niet doen als je te zwaar bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Mijn gaatjes ook nietquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n helixen gaan nooit meer dicht denk ik.
*fixedquote:
[..]waarom klikte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Dan ben je niet goed wijs en moeten ze je afmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Oh, dat is dus een tragus!!!quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tragus, wilde ik ook heel lang maar durfde nooit.
@Flory hier hoeft geen smiley van te komenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou dit überhaupt niet doenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dit niet doen als je te zwaar bent.
Jawel, doe maar 1 van buda aan een vleeshaakquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:flory hier hoeft geen smiley van te komen
Dat je ineens helemaal zonder vel op de grond ligt als een roze gillende garnaal.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dit niet doen als je te zwaar bent.
Of zo eentje dat er dan een haak losraakt en die smiley naar beneden kukeltquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:flory hier hoeft geen smiley van te komen
Ja dat flapje tussen je wang en je gehooringangquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh, dat is dus een tragus!!!nou, daar dus, maar al in geen 1000 jaar iets in gehad en nog steeds open 🤔
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel, doe maar 1 van buda aan een vleeshaak
[..]Ben nooit zo snel in shock eigenlijk, en als die mensen daar blij van worden, mooi tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je ineens helemaal zonder vel op de grond ligt als een roze gillende garnaal.
Iedereen moet lekker doen wat ze willen, maar vind dit toch wel een beetje sickquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben nooit zo snel in shock eigenlijk, en als die mensen daar blij van worden, mooi toch
Nu krijg je wel de kinky Viva chicks achter je aan die met naaldhakken op kleine Buda willen gaan staan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Weg imago van goedmoedige burgervader
Tja...ik vind dat er echt veel sickere dingen zijn eigenlijkquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen moet lekker doen wat ze willen, maar vind dit toch wel een beetje sick
ieder zijn ding inderdaadquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben nooit zo snel in shock eigenlijk, en als die mensen daar blij van worden, mooi toch
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu krijg je wel de kinky Viva chicks achter je aan die met naaldhakken op kleine Buda willen gaan staan.
Zoals?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tja...ik vind dat er echt veel sickere dingen zijn eigenlijk
50 shades of Budaquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu krijg je wel de kinky Viva chicks achter je aan die met naaldhakken op kleine Buda willen gaan staan.
Ja toch, zo lang het geen pedo's of verkrachters zijn vind ik alles wel best eigenlijkquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:57 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ieder zijn ding inderdaad
zolang ze anderen niet tot last zijn doen ze maar
Bestialiteit, verkrachtingen, kindermisbruik etc..zolang het consenting adults zijn vind ik alles best.quote:
quote:
Ja dan noem je ook wel een paar dingen hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bestialiteit, verkrachtingen, kindermisbruik etc..zolang het consenting adults zijn vind ik alles best.
Persoonlijke kinks vind ik nooit sick, doe niet aan kinkshaming, ieder zn ding gewoon, zolang ze er niemand kwaad mee doen, why not.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dan noem je ook wel een paar dingen hoor![]()
Ik bedoel qua persoonlijke kink.
Zou je iemand in de bek schijten?quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Persoonlijke kinks vind ik nooit sick, doe niet aan kinkshaming, ieder zn ding gewoon, zolang ze er niemand kwaad mee doen, why not.
Nope, niet mijn ding, maar ik kijk niet op mensen neer die daar op geilen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou je iemand in de bek schijten?
oh vind dat wel vies hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nope, niet mijn ding, maar ik kijk niet op mensen neer die daar op geilen.
Ieder zijn ding. Vooral lekker doen, maar ik vind vleeshaken en bloodplay enzo wel heftig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Persoonlijke kinks vind ik nooit sick, doe niet aan kinkshaming, ieder zn ding gewoon, zolang ze er niemand kwaad mee doen, why not.
Ik vond het vroeger ook wel heftiger dan nu, maar ben gewoon niet meer zo snel onder de indruk of geshockeerd ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Vooral lekker doen, maar ik vind vleeshaken en bloodplay enzo wel heftig.
Wat?quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat persoon m/v in dat sex topic spoort echt niet nu haar/hem xhamster account gedeelt. Is omgebouwd.
diezelfde als eerder vanavond met mannelijke slaven?quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat persoon m/v in dat sex topic spoort echt niet nu haar/hem xhamster account gedeelt. Is omgebouwd.
Yepquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:13 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
diezelfde als eerder vanavond met mannelijke slaven?
Pff. Hoop ik nooit mee te maken.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 00:17 schreef Ama het volgende:
28 Crime Scene Photos From History’s Most Notorious Serial Killers
Voel je je geïnspireerd?quote:Op donderdag 15 juli 2021 00:17 schreef Ama het volgende:
28 Crime Scene Photos From History’s Most Notorious Serial Killers
trustequote:Op donderdag 15 juli 2021 06:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hopelijk na een nachtje slapen weer weg
niks aan het handje. Gewoon naar het werk geroeid.quote:Op donderdag 15 juli 2021 06:35 schreef Karzai het volgende:
He wat naar! aspirinetje?
Leeft @:gianni nog ? Er komt wat watwr jouw kant op @:bitterbal
Noodkroon doen ze niks aan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 06:38 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, mijn noodkroon is gisteravond gebroken na wat nootjes eten. Maar een tandarts afspraak maken
Straks gewoon naar het werk, het blijft hier droog volgens het weerbericht.
quote:
quote:
@Koen66 , nu de brug ophalenquote:
Het is nog te snel om d'r Sarsmarantha te noemen nu hequote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nog te snel om d'r Sarsmarantha te noemen nu he
Ama heeft niet eens gefeest. Had ze net zo goed kunnen doen dus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik hoor hoeveel mensen nu weer besmet zijn waren het inderdaad 2 leuke weekenden met feestjes.
Restaurant hier beneden was ook een paar dagen dicht omdat er iemand positief was getest in de bediening.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Gister avond ook laat app gehad of ik zaterdag toch wil werken want er zijn veel zieken
Al die mensen die lekkere koekjes en worstenbroodjes bij haar kwamen kopen waarschijnlijk dus welquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ama heeft niet eens gefeest. Had ze net zo goed kunnen doen dus.
gemiste kans inderdaad, had het een groot verjaardagsfeest mogen zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ama heeft niet eens gefeest. Had ze net zo goed kunnen doen dus.
ja 1 collega, zit zit op voetbal. Ze hadden een feest op de club 90 man besmet. Andere collega was op een feestje. 7 van de 14 besmet maar hij heeft wel 5 dagen thuis gezeten in quarantainequote:Op donderdag 15 juli 2021 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Restaurant hier beneden was ook een paar dagen dicht omdat er iemand positief was getest in de bediening.
Even uitkateren met een worstenbroodje van Ama.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al die mensen die lekkere koekjes en worstenbroodjes bij haar kwamen kopen waarschijnlijk dus wel
Het kabinet zegt sorry...quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik hoor hoeveel mensen nu weer besmet zijn waren het inderdaad 2 leuke weekenden met feestjes.
Nu hoeft ze de tweede niet meerquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
maar heeft ama al haar 5 shots gehad?
ze willen de gemaakte afspraken gaan vervroegen ook he
Dat vervroegen is ook weer iets dat beetje tegen bepaalde adviezen ingaat. Natuurlijk ging iedereen weer meteen GGD bellen maar die weten van niets.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
Van vrouwenvoetbal krijg je nogal snel corona, die douchen altijd urenlang met elkaar. dicht op elkaar, naakt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 1 collega, zit zit op voetbal. Ze hadden een feest op de club 90 man besmet. Andere collega was op een feestje. 7 van de 14 besmet maar hij heeft wel 5 dagen thuis gezeten in quarantaine
Niet eens met de waterscooter over de snelweg?quote:Op donderdag 15 juli 2021 07:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks aan het handje. Gewoon naar het werk geroeid.
Denk dat je de gemiddelde mens helaas iets te hoog inschatquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na anderhalf jaar vraag je je toch af of ze het niet eens leren hoe het werkt.
Ik ben vandaag om 12:45 aan de beurt. Knappe jongen die daar nog iets aan wil vervroegen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
Zijn mensen die aan vrouwenvoetbal doen voornamelijk introvert of extravert?quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van vrouwenvoetbal krijg je nogal snel corona, die douchen altijd urenlang met elkaar. dicht op elkaar, naakt.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van vrouwenvoetbal krijg je nogal snel corona, die douchen altijd urenlang met elkaar. dicht op elkaar, naakt.
Alleen op pornhub, US.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door het hoge niveau in Foqueville. Dat trek je door naar de rest van Nederland.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je de gemiddelde mens helaas iets te hoog inschat
Meesten zijn hysterisch extravert.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn mensen die aan vrouwenvoetbal doen voornamelijk introvert of extravert?
Als je nu vertrekt en om 10:00 je shot haalt ben je zelf die knappe jongen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vandaag om 12:45 aan de beurt. Knappe jongen die daar nog iets aan wil vervroegen.
Ik ben volgende week zaterdag aan de beurt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
Lesbisch bedoel je.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meesten zijn hysterisch extravert.
Ik vind het vrij donker momenteel, ik denk dat ik een kaarsje aan ga stekenquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goemoggel2:14 minder regen tijdens daglicht
![]()
Het schilderij "Le Bateau" van Matisse hing in 1961 een tijdje ondersteboven in het Museum of Modern Art. Na 47 dagen werd de fout pas ontdekt.
voor de 2?quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben volgende week zaterdag aan de beurt.
Ik die zaterdag daarop pas.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben volgende week zaterdag aan de beurt.
Ja met van die kleine lekkere ondeugende zeepjes en met glittershampoo en ze hebben ook allemaal stoute bijnamen voor elkaarquote:
Foqueville is denk ik op heel veel vlakken niet echt representatief voor de Nederlandse samenlevingquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt door het hoge niveau in Foqueville. Dat trek je door naar de rest van Nederland.
Zie je wel!!!!quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
Deze collega is toevallig wel lesbisch ja
Doet er dan een plaatje bijquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goemoggel2:14 minder regen tijdens daglicht
![]()
Het schilderij "Le Bateau" van Matisse hing in 1961 een tijdje ondersteboven in het Museum of Modern Art. Na 47 dagen werd de fout pas ontdekt.
Maar met je gele boekje ga je nergens binnenkomen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn gele vaccintatieboekje, ik wil helemaal geen app of QR code.. dat is namelijk zo lek als een mandje.
Zo'n flupboekje is veilig voor fraude wil je zeggen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn gele vaccintatieboekje, ik wil helemaal geen app of QR code.. dat is namelijk zo lek als een mandje.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja met van die kleine lekkere ondeugende zeepjes en met glittershampoo en ze hebben ook allemaal stoute bijnamen voor elkaar
Het is alleen lek als je wil frauderenquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sorry.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar met je geile broekje ga je nergens binnenkomen.
Weten ze zeker dat je hem niet een kwartslag naar links moet draaien?quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet er dan een plaatje bij
[ afbeelding ]
Die app is gemaakt door het slimme neefje van Hugo.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zou je drollen meenemenquote:Jongen (14) uit Reusel ziet granaten aan voor drollen en neemt ze mee naar huis: ‘Niet handig!’
https://www.bndestem.nl/t(...)iet-handig~a06a7541/
Als jij op Tenerife zou wonen zou je echt nooit werken hè?quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Ga ik zaterdag nu extra werken? het wordt misschien strandweer
Ik zit al een halve zomer te wachten op strandweerquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij op Tenerife zou wonen zou je echt nooit werken hè?
want die is zo lekker te controleren. zelf je naam er in zetten en klaar. koop een boekje over van een gevaccineerd iemand, zet je naam er in en voila je bent gevaccineerd volgens je boekjequote:Op donderdag 15 juli 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
voor de verzameling?quote:
@Flory?quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zit al een halve zomer te wachten op strandweer
quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:flory?
[ afbeelding ]
Kan deze ook met een strandzonnetje en een bikinibal?
Dan ben je nog steeds een raar introvert kind als je dat mee naar huis neemt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dacht ie dat het van die fossieldrollen waren.
dat dat strandweer isquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
22 graden en N4
10% kans op regen
wat denken jullie?
in je pauze even snel naar het strand stuiteren danquote:
Dat gaat neitquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
in je pauze even snel naar het strand stuiteren dan
dat is incorrect. ik heb namelijk een hekel aan het strand dus het is voor mij nooit strandweer.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij bent geen goede graadmeter. jij zou met 15 graden ook zeggen dat het strandweer is.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar met je gele boekje ga je nergens binnenkomen.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n flupboekje is veilig voor fraude wil je zeggen?
quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die app is gemaakt door het slimme neefje van Hugo.
Ja nee.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
want die is zo lekker te controleren. zelf je naam er in zetten en klaar. koop een boekje over van een gevaccineerd iemand, zet je naam er in en voila je bent gevaccineerd volgens je boekje
quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is incorrect. ik heb namelijk een hekel aan het strand dus het is voor mij nooit strandweer.
Weinig werk inderdaad, gezien toeristen er geweerd wordenquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij op Tenerife zou wonen zou je echt nooit werken hè?
Hoe kan je nou een hekel aan het strand hebben ?quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is incorrect. ik heb namelijk een hekel aan het strand dus het is voor mij nooit strandweer.
Deze heb je ookquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:flory?
[ afbeelding ]
Kan deze ook met een strandzonnetje en een bikinibal?
PAS OP, DADELIJK ZIEN MENSEN JE!!!quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hallo, ik zit hier met de lamp aanWat is dit voor herfstig weer ?
zand tussen je bilnaadquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hekel aan het strand hebben ?Lekker op een strandtent met een cocktail in je hand en eten voor je neus.
dan zit je binnen of op een terras. dat is wel prima maar gewoon zo op het strand liggen en doen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hekel aan het strand hebben ?Lekker op een strandtent met een cocktail in je hand en eten voor je neus.
quote:
Werken!quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
maar goed jongens. Denken jullie werken of gokken op strand?
Gordijnen zijn gewoon dicht hoorquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
PAS OP, DADELIJK ZIEN MENSEN JE!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je moet er ook niet met je blote billen zittenquote:
Nee, daar ben ik ook niet direct fan van.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan zit je binnen of op een terras. dat is wel prima maar gewoon zo op het strand liggen en doen.
want
[..]
jawelquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Anders kun je ook niet op vakantie.
Kan toch al niet, Nederland is over een week weer donkerrood door de partypoopers.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Anders kun je ook niet op vakantie.
Lig je op je rug?quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, het regent hier horizontaal.
Bijzonder.
Hou hooop. Eind september.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan toch al niet, Nederland is over een week weer donkerrood door de partypoopers.
Gokken doe je in een casino, niet op het strandquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
maar goed jongens. Denken jullie werken of gokken op strand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |