SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed weer voor de buitenneukers zeggen ze danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
*vliegt er als een mot op af*quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:14 schreef Ama het volgende:
Mijn saaie keukenschoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn saaie keukenKeurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
met die regen lijkt me het minder prettigquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goed weer voor de buitenneukers zeggen ze dan
Hier is het droog hoor, niet alsof het in heel Nederland met bakken uit de lucht komt zetten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:18 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
met die regen lijkt me het minder prettig
Mijn saaie keukenIs dat een hebberig kinderhandje dat aan dat raam zit te peuteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh. Gewoon doen alsof het een buitendouche is.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:18 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
met die regen lijkt me het minder prettig
Haha watquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een hebberig kinderhandje dat aan dat raam zit te peuteren?
gaan met die banaan danquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hier is het droog hoor, niet alsof het in heel Nederland met bakken uit de lucht komt zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuken
Tap tap tap
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuken![]()
ZO VEEL KASTENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Gisteren zaten ze op 300 meter van ons huis.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ben ik weerAvondetappe was weer genottelijk
GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuken![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.regalrose.co.(...)e-gold-earring-helix
Nieuwe piercing besteld
Ja geen idee. Een kastje met oud papier, een kastje met bekers, een kastje met glazen en pakjes van Knorr en gebaksbordjes enzo, een rommella, twee lades met bestek enzo, een kastje met kookboeken, thee, kruiden, snijplankjes, tosti-ijzer, wafelijzer, een kastje met honderd borden en schoteltjes, een kastje met plastic bakjes, hagelslag enzo, ovenschalen en theedoeken, een la met voorraadmeuk, een la met bakspullen en m'n broodrooster, vaatwasser en kastje met vaatwastabletten en gft-bakje enzo.quote:
Hoeveel mensen telt jouw huishouden precies?quote:
Die hoorden bij een oud servies dat van m'n oma is geweestquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel mensen telt jouw huishouden precies?
*stopt in mandjequote:
Wat lief!quote:
*leegt mandjequote:Op woensdag 14 juli 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee kan geen oorbellen meer in. Morgen maar weer proberen als ik het niet vergeet
Mandje van die shop voor jou, klonk gewoon zo lief!quote:
Gaatjes doorprikken Huehuequote:Op woensdag 14 juli 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee kan geen oorbellen meer in. Morgen maar weer proberen als ik het niet vergeet
hij deed het in zijn mandje maar dacht dat hij bedoelde daty ik het in mijn mandje deed :pquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mandje van die shop voor jou, klonk gewoon zo lief!
nee gaatje izt er wel maar het gaat pijn doenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaatjes doorprikken Huehue
Zo naar
Eventjes aan iets leuks denken, balpen tussen de tanden en ineens doordrukken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaatjes doorprikken Huehue
Zo naar
Ja dat bedoel ik, als ie deels is dichtgegroeid en je hem even door moet prikken. Dat er dan nog dagenlang troep uitkomt. Moet die van mij ook weer eens doen maar gebruik ze amper.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gaatje izt er wel maar het gaat pijn doen
En een shot whisky erbijquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eventjes aan iets leuks denken, balpen tussen de tanden en ineens doordrukken.
O, oorbellen. Ik dacht haakjes om je theedoek aan op te hangenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, oorbellen. Ik dacht haakjes om je theedoek aan op te hangen
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan volgens mij een roestige spijker in die gaatjes stoppen. Echt nooit ergens last van gehad daarmee.
Een gaatje is een gaatje toch?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gaatje izt er wel maar het gaat pijn doen
Zijn je oren ook groen als je die oorbellen uit doet?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb best veel oorbellen van Ali dus zal wel oorlelkanker krijgen.
KinkyBuda.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou zulke haakjes best willen voor mijn theedoek
Kun je ook proberen, het is dan alleen wachten of je snel genoeg bent om de tik voor je hoofd te missenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik me nou niks bij voorstellenquote:
Stille waters hebben diepe grondenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan ik me nou niks bij voorstellen
Groene gaatjes huehue maar dat kan ook gewoon shampoo enzo zijnquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zijn je oren ook groen als je die oorbellen uit doet?
Lol ik ook tot ik verder las, ballie met haar gekke diereninrichting, dacht ikquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste symptomen van oorkanker zijn meestal:quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb best veel oorbellen van Ali dus zal wel oorlelkanker krijgen.
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een gaatje is een gaatje toch?
ze doen het nietquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn niet de laatste foto’s maar wat zouden jullie achter de keuken voor kleur doen?
1 van de 3quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De eerste symptomen van oorkanker zijn meestal:
Een loopoor: er komt geel vocht uit het oor, soms samen met bloed
Pijn aan het oor
Minder goed kunnen horen
Ranzig is dat.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan die gekke mensen die zichzelf aan vleeshaken laten ophangen![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
nee je kan toch gewoon ergens niet tegen kunnen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Als het eenmaal verlittekend is dan zou het niet meer moeten irriteren.
Gifgroen, leprageel of slavenzwart.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn niet de laatste foto’s maar wat zouden jullie achter de keuken voor kleur doen?
Een lichte kleur, want anders wordt het wel heel donker denk ik. strakke keuken wel, maar zou zelf niet snel voor zwart gaan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuchsia of zuurstokroze past meer bij hem hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gifgroen, leprageel of slavenzwart.
Jawel maar dan is gewoon een allergische reactie tochquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je kan toch gewoon ergens niet tegen kunnen?
Of juist zo'n donkere jungle lookquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een lichte kleur, want anders wordt het wel heel donker denk ik. strakke keuken wel, maar zou zelf niet snel voor zwart gaan.
die hobby begrijp ik ook niet echtquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan die gekke mensen die zichzelf aan vleeshaken laten ophangen![]()
ja dat zou kunne maar heb het nooit laten testen ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel maar dan is gewoon een allergische reactie toch
Gewoon wat gevoelig voor bepaald materiaal.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel maar dan is gewoon een allergische reactie toch
Een muurschildering van/met inboorlingenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of juist zo'n donkere jungle look
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |