Dat snap ik. Dat is daadwerkelijk anders dan lukraak de blockhamer bedienen. Je heet Danny en geen Braddie.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb 1 account gecontroleerd. Die had een nieuw ip adres. En ja, dan ga ik geen risico lopen. Niet voor FOK!, maar ook niet voor de mogelijk getroffen users.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zouden we inmiddels wel bekend mogen maken dat fokkie toen de fok stok gestolen had?
Nou als ik m'n broek laat zakken Ama ook!quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef The_Emotion het volgende:
Alleen honden rennen achter een stok aan.
Lekker hitsig sletje is het hè.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou als ik m'n broek laat zakken Ama ook!
Extra hard door nofap?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik mag weer de hort op na afgelopen weekend. Een negerin of een gothic-chic oid lijkt me wel weer wat. Moet maar kijken wat ik kan scorenquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is je enkelband eindelijk afgeknipt?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik mag weer de hort op na afgelopen weekend. Een negerin of een gothic-chic oid lijkt me wel weer wat. Moet maar kijken wat ik kan scoren
Nee het is uit.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:58 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Is je enkelband eindelijk afgeknipt?
Als je maar niet voor Gothic Cynthia gaatquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik mag weer de hort op na afgelopen weekend. Een negerin of een gothic-chic oid lijkt me wel weer wat. Moet maar kijken wat ik kan scoren
Hopelijk zijn er weer snel fairs en cons. Dan kan ik hem weer zien!quote:
Negerinquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dacht dat je iets had tegen zwarte make-up.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Doe hem de groeten van mij als je hem ziet.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er weer snel fairs en cons. Dan kan ik hem weer zien!
Misschien houdt hij wel van uitgelopen mascara door de tranen die ze oploopt door diepe pijnvolle anale penetratie.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat je iets had tegen zwarte make-up.
Dat heb je goed onthouden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat je iets had tegen zwarte make-up.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Het is dame van kleurquote:
Zal ik zeker doen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:59 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Doe hem de groeten van mij als je hem ziet.
@Dannyquote:grappen over gehackt zijn zijn - zelfs als je het met de beste bedoelingen doet - niet grappig. Een datalek/hack kost tegenwoordig gewoon echt heel veel geld in verplichte audits, verplichte onderzoeken door externe partijen en mogelijke boetes. Wel unbanned inmiddels.
Al die vrouwen die hij hier post zijn wel mokerlelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef Fok-it het volgende:
Met al die eindeloze verhalen over Deense, Zweedse en Thaise chicks zal het me verbazen als Niels ook maar 2 woorden achter elkaar uitgesproken krijgt tegen de eerste beste vrouw die naast hem staat.
Eensquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die vrouwen die hij hier post zijn wel mokerlelijk.
Die van vandaag was weer erg.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg hem er niet van omhoog neequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stop er dan meequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Af en toe zit er wel wat tussen, maar het gros is niet veel.
Misschien toch een ander blad lezenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Waarom post je het dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Neuh. Meeste mensen hier verwachten dat elke vrouw een fotomodel is en zo werkt het nou eenmaal niet.quote:
Waarom post je ze überhaupt. Het is creepy en een beetje sneu.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
[..]
Neuh. Meeste mensen hier verwachten dat elke vrouw een fotomodel is en zo werkt het nou eenmaal niet.
Nogal ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja omdat Niels een beetje creepy en sneu is. En cringequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Waarom post je ze überhaupt. Het is creepy en een beetje sneu.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Luister gewoon naar Ama. Misschien wil ze dan wel....
Nice. Even ticket boeken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja omdat Niels een beetje creepy en sneu is. En cringe
Niemand hoeft te weten dat ze in Pattaya om je `lul vechten'In Pattaya vechten ze nog om Braddies lul, dat is geen noemenswaardige prestatie. In Pattaya komen alleen 40-jarige weirdos die een week lang net 18-jarige Thaise meisjes van 1 meter 50 aan hun arm hebben hangen
Je bent zelf raar. Ik kijk twee seconden naar zo'n del en dat is het dan. En ik zet ze in een spoiler. Je hoeft niet te kijken.quote:
Dat is jouw beeld en ik heb dat ook gezien daar, maar niet iedereen is zo.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand hoeft te weten dat ze in Pattaya om je `lul vechten'In Pattaya vechten ze nog om Braddies lul, dat is geen noemenswaardige prestatie. In Pattaya komen alleen 40-jarige weirdos die een week lang net 18-jarige Thaise meisjes van 1 meter 50 aan hun arm hebben hangen
Zouden ze da braddie-plast-met-deur-open ook gezien hebben? Ik denk dat de vrouwen van lager allooi in Pattaya alsnog een beetje standaard hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Post dan in ieder geval mooie vrouwen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Je bent zelf raar. Ik kijk twee seconden naar zo'n del en dat is het dan. En ik zet ze in een spoiler. Je hoeft niet te kijken.
? Like ik ietsquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf @:paul waarom shadowlike je. Geliked is geliked
Is ook helemaal niets mis mee. Een oude bok lust toch nog graag een vers blaadje?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat is jouw beeld en ik heb dat ook gezien daar, maar niet iedereen is zo.
Bah, zet maar in een spoiler.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Post dan in ieder geval mooie vrouwen.
Zoals Sasha Luss, de Diamant van Magadan.
[ afbeelding ]
Mooie dame, lijkt beetje op jonge Scarlettquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Post dan in ieder geval mooie vrouwen.
Zoals Sasha Luss, de Diamant van Magadan.
[ afbeelding ]
Met de term del doe je alle verdere verdediging teniet.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Je bent zelf raar. Ik kijk twee seconden naar zo'n del en dat is het dan. En ik zet ze in een spoiler. Je hoeft niet te kijken.
Ik ging daar met meiden van 30 jaar zoiets en geen hoertjes.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is ook helemaal niets mis mee. Een oude bok lust toch nog graag een vers blaadje?
Ja precies die vrouwen daar worden ook gewoon verliefd. En als het er een keer een van 18 is toch ook prima. Liefde laat zich tegenhouden door leeftijdquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:17 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ging daar met meiden van 30 jaar zoiets en geen hoertjes.
Zoveel mooie dames in Rusland, man man man.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie dame, lijkt beetje op jonge Scarlett
Ik ben uitgekeken op Thailand. Het is ook gewoon zielig, tranen met tuiten als ik vertok. Mannen uit het rijke westen zijn een prins op het witte paard. Of je moet braad heten natuurlijk. Gewoon een europese vrouw, is ook makkelijker met internationaal verkeer.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja precies die vrouwen daar worden ook gewoon verliefd. En als het er een keer een van 18 is toch ook prima. Liefde laat zich tegenhouden door leeftijd
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Volgens mij wil je gewoon niet je eerlijke mening gevenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef Fok-it het volgende:
Wat een flater slaat @:Mortaxx in het sexy&gewaagd topic
Nou ik werd er niet warm van neequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij wil je gewoon niet je eerlijke mening geven
Die hondenpoten tattoos vind ik echt kaololelijk. Ik wilde een ander woord gebruiken maar er de banhamer wordt losjes gehanteerd op het moment dus laat ik me maar inhoudenquote:
Wist niet dat jij zo pussy wasquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die hondenpoten tattoos vind ik echt kaololelijk. Ik wilde een ander woord gebruiken maar er de banhamer wordt losjes gehanteerd op het moment dus laat ik me maar inhouden
Niet weten hoe lieke haar 'prammen' eruit zienquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:27 schreef The_Emotion het volgende:
Is dat niet weer een kloontje van Liekedb?
Zeg het, ZEG HET, ZEG HEEEEEEETTTTquote:
Hallo maatquote:
quote:
Vanaf vrijdag gaan we eindelijk weer knallen, en dan zaterdag en zondag racenquote:
Zekerquote:
Post jij eens een fotoquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sws weinig mooie dames in S&G.
Equi.nox mag er wel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |