Dat heb je goed onthouden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat je iets had tegen zwarte make-up.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik mag weer de hort op na afgelopen weekend. Een negerin of een gothic-chic oid lijkt me wel weer wat. Moet maar kijken wat ik kan scoren
Het is dame van kleurquote:
Zal ik zeker doen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:59 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Doe hem de groeten van mij als je hem ziet.
@Dannyquote:grappen over gehackt zijn zijn - zelfs als je het met de beste bedoelingen doet - niet grappig. Een datalek/hack kost tegenwoordig gewoon echt heel veel geld in verplichte audits, verplichte onderzoeken door externe partijen en mogelijke boetes. Wel unbanned inmiddels.
Al die vrouwen die hij hier post zijn wel mokerlelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef Fok-it het volgende:
Met al die eindeloze verhalen over Deense, Zweedse en Thaise chicks zal het me verbazen als Niels ook maar 2 woorden achter elkaar uitgesproken krijgt tegen de eerste beste vrouw die naast hem staat.
Eensquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die vrouwen die hij hier post zijn wel mokerlelijk.
Die van vandaag was weer erg.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg hem er niet van omhoog neequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stop er dan meequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Af en toe zit er wel wat tussen, maar het gros is niet veel.
Misschien toch een ander blad lezenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Waarom post je het dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Neuh. Meeste mensen hier verwachten dat elke vrouw een fotomodel is en zo werkt het nou eenmaal niet.quote:
Waarom post je ze überhaupt. Het is creepy en een beetje sneu.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
[..]
Neuh. Meeste mensen hier verwachten dat elke vrouw een fotomodel is en zo werkt het nou eenmaal niet.
Nogal ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |