Dat snap ik. Dat is daadwerkelijk anders dan lukraak de blockhamer bedienen. Je heet Danny en geen Braddie.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb 1 account gecontroleerd. Die had een nieuw ip adres. En ja, dan ga ik geen risico lopen. Niet voor FOK!, maar ook niet voor de mogelijk getroffen users.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zouden we inmiddels wel bekend mogen maken dat fokkie toen de fok stok gestolen had?
Nou als ik m'n broek laat zakken Ama ook!quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef The_Emotion het volgende:
Alleen honden rennen achter een stok aan.
Lekker hitsig sletje is het hè.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou als ik m'n broek laat zakken Ama ook!
Extra hard door nofap?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik mag weer de hort op na afgelopen weekend. Een negerin of een gothic-chic oid lijkt me wel weer wat. Moet maar kijken wat ik kan scorenquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is je enkelband eindelijk afgeknipt?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik mag weer de hort op na afgelopen weekend. Een negerin of een gothic-chic oid lijkt me wel weer wat. Moet maar kijken wat ik kan scoren
Nee het is uit.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:58 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Is je enkelband eindelijk afgeknipt?
Als je maar niet voor Gothic Cynthia gaatquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik mag weer de hort op na afgelopen weekend. Een negerin of een gothic-chic oid lijkt me wel weer wat. Moet maar kijken wat ik kan scoren
Hopelijk zijn er weer snel fairs en cons. Dan kan ik hem weer zien!quote:
Negerinquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dacht dat je iets had tegen zwarte make-up.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Doe hem de groeten van mij als je hem ziet.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er weer snel fairs en cons. Dan kan ik hem weer zien!
Misschien houdt hij wel van uitgelopen mascara door de tranen die ze oploopt door diepe pijnvolle anale penetratie.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat je iets had tegen zwarte make-up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |