Of hij in een combinatie van de twee goed is hebben we nog nooit gehoord, hij heeft het altijd enkel over de capaciteiten van zijn sekspartners.quote:
Even naar de huisarts voor wat anti-homo pillenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:15 schreef KREEFTx het volgende:
Godver mijn penis bewoog bij deze OP nu twijfel ik aan mijn seksualiteit
Ik weiger te geloven dat iemand met zo'n pens nog kan batsenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of hij in een combinatie van de twee goed is hebben we nog nooit gehoord, hij heeft het altijd enkel over de capaciteiten van zijn sekspartners.
Het gaat ook altijd over in het verleden behaalde resultaten. De afgelopen jaren is er bijzonder weinig gebeurd naast buikgroei.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat iemand met zo'n pens nog kan batsen
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:59 schreef Treinhoer het volgende:
Ik begreep via via dat FOK! nu ook wordt bedreigd door het Looij Kartel.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
"We hebben wat leuks voor Fok! in de planning. Alles zo lek als een mandje.."
Spannend
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Binnenkop een paardenkop bij Danny in bed.![]()
Oh nee wacht. Looijkartelkneusjes
quote:
meeleeskartelmongool mag wel eens iets doen aan zijn betrouwbaarheid, niemand geloofd die kutkneus nogquote:
GothicCynthiaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het gaat ook altijd over in het verleden behaalde resultaten. De afgelopen jaren is er bijzonder weinig gebeurd naast buikgroei.
Ik heb gehoord dat hij staatloos is en geen paspoort heeft.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[poll=2735]
zou wat zijn als @:solotovski er achter zit en wij dit onthullen
paspoort gegevens liggen bij danny
Solotovski is een Russische spion. Die heeft geen paspoort.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[poll=2735]
Ik zou hem dienen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Solotovski is een Russische spion. Die heeft geen paspoort.
Dat is @Solotovski heb ik gehoordquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Angela Schijf naar:
[ afbeelding ]
Moest denken aan:quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of hij in een combinatie van de twee goed is hebben we nog nooit gehoord, hij heeft het altijd enkel over de capaciteiten van zijn sekspartners.
Ff met vpn 20 keer op mezelf stemmenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[poll=2735]
quote:
arbeidersstrugglesquote:Op woensdag 14 juli 2021 08:01 schreef Rozevla het volgende:
Begint al goed.
Had een klant aan de lijn, klonk Marrokaans en zou hier om 08:00 uur zijn.
Mooi te laat
nu weet je hoe @JochemSjakie zich voelt tijdens het kerstdinerquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:31 schreef Nine. het volgende:
Aan de OP te zien ben ik in de SC van e.o.a. leernichten of LHBTI community beland?
Ik vond het wel wat apart dat je in je leren SM-pakje kwam opdagen, inderdaad.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:32 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nu weet je hoe @:jochemsjakie zich voelt tijdens het kerstdiner
Gek he.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:46 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
Niemand wilt mij filmen terwijl ik op m’n tepels wrijf en mezelf aftrek tijdens het plassen
quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:46 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
Niemand wilt mij filmen terwijl ik op m’n tepels wrijf en mezelf aftrek tijdens het plassen
Wel mooi dat jouw familie ook daklozen homo's die uit huis zijn gezet een eetplek geeft met kerst.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat apart dat je in je leren SM-pakje kwam opdagen, inderdaad.
Waren ze eerst dakloos en door discutabele keuzes daarna ook homo? Of zijn ze juist door hun homoseksualiteit uit huis gezet?quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:04 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wel mooi dat jouw familie ook daklozen homo's die uit huis zijn gezet een eetplek geeft met kerst.
Goeie vragen. Tvp voor het antwoord.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Waren ze eerst dakloos en door discutabele keuzes daarna ook homo? Of zijn ze juist door hun homoseksualiteit uit huis gezet?
Of misschien van hetero naar homo getransformeerd nadat ze de deur uit zijn gelopen. Als een soort uit de kast komen. Valt ook niet uit te sluitenquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Waren ze eerst dakloos en door discutabele keuzes daarna ook homo? Of zijn ze juist door hun homoseksualiteit uit huis gezet?
Interessante hypothese. Elaboreer nader.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of misschien van hetero naar homo getransformeerd nadat ze de deur uit zijn gelopen. Als een soort uit de kast komen. Valt ook niet uit te sluiten
Misschien erbij gaan schijten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:46 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
hebben jullie al iets gehoord van het kartel?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:28 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
meeleeskartelmongool mag wel eens iets doen aan zijn betrouwbaarheid, niemand geloofd die kutkneus nog
laatst zou er ook 2x eten verschijnen, niet gekomen, fok zou gehacked zijn, niet gehacked, wat een domme kutkneus
Samequote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:15 schreef KREEFTx het volgende:
Godver mijn penis bewoog bij deze OP nu twijfel ik aan mijn seksualiteit
Laat je de deur wel open als je gaat plassen onder de douche?quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:39 schreef Fcu030 het volgende:
Zooooo mogguh!
Zo eerst even douchen en dan lekker op pad voor een Italiaanse bol.
#geniet0n #weekend
Nou ik denk dat ik het doucheputje direct maar even af ga vullenquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:39 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Laat je de deur wel open als je gaat plassen onder de douche?
Broodje Mario?quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:42 schreef Fcu030 het volgende:
Zooooo mogguh!
Zo eerst even douchen en dan lekker op pad voor een Italiaanse bol.
#geniet0n #weekend
[..]
Nou ik denk dat ik het doucheputje direct maar even af ga vullen
Heb ik nooit begrepen. 1 keer gehaald omdat iedereen ging hypen. Niet super speciaal om eerlijk te zijn.quote:
Same, meer cult denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Heb ik nooit begrepen. 1 keer gehaald omdat iedereen ging hypen. Niet super speciaal om eerlijk te zijn.
Die groene agente wil je graag achter je hebben als je wordt achtervolgdquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:02 schreef Treinhoer het volgende:
[ afbeelding ]
De Brolo van Braddie is betrokken bij de moordaanslag op de bewaker van Parnassia in Den Haag.
Daarom zit ze in de opsporing en niet op straat waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:23 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Die groene agente wil je graag achter je hebben als je wordt achtervolgd
De Brolo was natuurlijk geen Twingoquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:02 schreef Treinhoer het volgende:
[ afbeelding ]
De Brolo van Braddie is betrokken bij de moordaanslag op de bewaker van Parnassia in Den Haag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen verbazing hier.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:02 schreef Treinhoer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:11 schreef NymphadoraTonks het volgende:
[..]
Meeste mensen weten van wie ik een kloontje ben. Als je wil weten moet je maar dmen.
In ieder geval een liefhebber van Harry Potterquote:
Sowieso.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In ieder geval een liefhebber van Harry Potter
Ik dacht dat Tong80 een permban had.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:11 schreef NymphadoraTonks het volgende:
[..]
Meeste mensen weten van wie ik een kloontje ben. Als je wil weten moet je maar dmen.
Dat is voldoendequote:
Wanneer gaan we biertjes klappen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:17 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tong80 een permban had.
Na de verhuizing. Zit nu druk met werk, heen-en-weer rijden en doe een maand tolerence break.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:19 schreef NymphadoraTonks het volgende:
[..]
Wanneer gaan we biertjes klappen?
Nice. Ik heb er al een maand op zitten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:20 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Na de verhuizing. Zit nu druk met werk, heen-en-weer rijden en doe een maand tolerence break.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je ervan houdt.
Oef kijk de looijtjes stoer zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:26 schreef Boze_Eend het volgende:
Boze_eend is gehackt hij dacht dat hij slim en bij de hand was. Er zit een grote fout in fok wacht maar jullie zijn de volgende.
Hahaquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Hou je bek dat zeg ik net in de discord
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:26 schreef Boze_Eend het volgende:
Boze_eend is gehackt hij dacht dat hij slim en bij de hand was. Er zit een grote fout in fok wacht maar jullie zijn de volgende.
kun je mij als volgende hacken, alvast bedanktquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:46 schreef Dries4Ever het volgende:
Dries4Ever is ook gehackt hij dacht dat hij slim en bij de hand was. Er zit een grote fout in fok wacht maar jullie zijn de volgende.
Haha tardis is bangquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:44 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Daag ze nou niet uit je hebt al Corona straks ben je ook je FOK!account kwijt.
BOEEEEEquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:49 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik heb een angststoornis lul daar ga je toch niet om lachen ik word helemaal gek. GEK.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:49 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik heb een angststoornis lul daar ga je toch niet om lachen ik word helemaal gek. GEK.
Ik nomineer DJMO.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:49 schreef Solotovski het volgende:
Kunnen jullie Jacquelinehasselbaink ook hacken? Alvast bedankt
Grgr
Was dit ook maar zo bij je maagdelijkheid hequote:Op woensdag 14 juli 2021 16:51 schreef HermieHermann het volgende:
wacht maar iedereen hier komt aan de beurt!
Gaan we nu al met notes smijten? Kusje.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:53 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Note gezet voor opruiing. Ben je nou helemaal.
wat zeg jij nouquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dit ook maar zo bij je maagdelijkheid he
Is m’n eerste ooitquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:54 schreef NymphadoraTonks het volgende:
[..]
Gaan we nu al met notes smijten? Kusje.
hoax, je weet allang dat je niet slim bentquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:55 schreef Catkiller het volgende:
Catkiller is gehackt hij dacht dat hij slim en bij de hand was. Er zit een grote fout in fok wacht maar jullie zijn de volgende.
Niet lokken terwijl ik net druk met m’n machtsmisbruik bezig ben idioot.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:56 schreef NymphadoraTonks het volgende:
@:danny volgens mij zit het niet helemaal lekker in je beveiliging he?
ik ga verhuizen naar ziedendzee, daar komt thuisbezorgd nietquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:57 schreef Boze_Eend het volgende:
Jullie kunnen nog veel verrassingen verwachten wij hebben vijfduizend simkaartjes en heel thuisbezorgd gaat bij jullie langskomen.
Gehackt*quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:57 schreef Banaanvragen het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent gehacked en Jij bent gehacked en Jij bent gehacked en Jij bent gehacked en Jij bent gehacked en Jij bent gehacked en Jij bent gehacked en Jij bent gehacked en Jij bent gehacked en Jij bent gehacked
iedereen is gehacked
Maar jullie zouden al maanden geleden bij mij op bezoek komen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:57 schreef Boze_Eend het volgende:
Jullie kunnen nog veel verrassingen verwachten wij hebben vijfduizend simkaartjes en heel thuisbezorgd gaat bij jullie langskomen.
Is goed, TARDIS, is goed.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:58 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Niet lokken terwijl ik net druk met m’n machtsmisbruik bezig ben idioot.
Wel een AZC hoorde ik.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:58 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
ik ga verhuizen naar ziedendzee, daar komt thuisbezorgd niet
Mod van ASNquote:
niet om tubgirl vragen, daar wordt haags geil vanquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:59 schreef Treinhoer het volgende:
Als het echt looijkartel is, post dan goatse foto's van opengesperde anussen (speciaal voor @:kaneelstokje ).
Mag ik komen vrijen met jou en je vrouw.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:59 schreef Treinhoer het volgende:
Als het echt looijkartel is, post dan goatse foto's van opengesperde anussen (speciaal voor @:kaneelstokje ).
Zal ik toch eerst aan haar moeten vragen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:00 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Mag ik komen vrijen met jou en je vrouw.
Ik stel voor die ene onthoofde chick voor die toch nog gedeepthroat werd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:59 schreef Treinhoer het volgende:
mag ik een goeie optie, eentje zonder modquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mod van ASN
Mod van GC
Ga maar na wie het voorbeeld is![]()
Haha beetje met aanzien pronken door je positie op een website. Als ik mijn telefoon wegleg ben jij niets meer mannetje. Niets.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mod van ASN
Mod van GC
Ga maar na wie het voorbeeld is![]()
Zeg gewoon dat je een verrassing voor haar hebt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zal ik toch eerst aan haar moeten vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar dat jij je telefoon nooit weg legt dan!quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:01 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Haha beetje met aanzien pronken door je positie op een website. Als ik mijn telefoon wegleg ben jij niets meer mannetje. Niets.
Haal weg.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:01 schreef NymphadoraTonks het volgende:
[..]
Ik stel voor die ene onthoofde chick voor die toch nog gedeepthroat werd.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij je telefoon nooit weg legt dan!
Biertjequote:Op woensdag 14 juli 2021 17:01 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je een verrassing voor haar hebt.
Nee dat maakt het niet minder erg.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:03 schreef NymphadoraTonks het volgende:
[..]
Er zat er ook nog eentje vaginaal in te boren als dat het minder erg maakt.
Misschien dat Looijkartel zich kan focussen op Jan Roos.quote:
Goeie! Je kent me als de beste.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:10 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Vergeet de kaas niet te bestellen.
Macaroni maak ik echt nooit, maar klopt ook niet met dit gerecht (penne diavolo). Heb dikke pasta nodig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:16 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Als vervanger kan je ook naar de boni gaan voor een bakje macaroni bolognese.
Maak dan zelf verse tagliatelle. Zit je altijd goed. Dan kleeft de saus goed aan je pasta.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:18 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Macaroni maak ik echt nooit, maar klopt ook niet met dit gerecht (penne diavolo). Heb dikke pasta nodig.
Looitjes maken geen kans habibquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hey heb je de hacker verslagen
Met bolognesesaus heb ik meestal linguine (platte spaghetti). Dat heeft een ruw oppervlak waaraan de saus goed blijft kleven. Tagliatelle gebruik ik alleen met salade, pesto of zalm.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:19 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Maak dan zelf verse tagliatelle. Zit je altijd goed. Dan kleeft de saus goed aan je pasta.
Soort van, maar dan met gerookte zalm, kappertjes, pepertjes, sla en dressing.quote:
Omdat beste zou zijn dat jij het bent, met je grove taalgebruikquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:49 schreef Solotovski het volgende:
Grgr
Zeg het hem!quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Omdat beste zou zijn dat jij het bent, met je grove taalgebruik
Hier herken ik mij niet in, helaas.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oh jeej, heb jij toevallig de reclameposters van de bond tegen het vloeken gezien?quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Snap ik toch jongenquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hier herken ik mij niet in, helaas.
nee dat niet..quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jeej, heb jij toevallig de reclameposters van de bond tegen het vloeken gezien?
Echt he, ouwe turkenneuker dat ze is, misschien wel wat voor Dima trouwensquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:49 schreef Solotovski het volgende:
Grgr
Ooit eens een docu gekeken over de bond tegen het vloeken. Wat goudquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jeej, heb jij toevallig de reclameposters van de bond tegen het vloeken gezien?
Ik vind niet dat je dat belachelijk moet maken. Ze strijden voor een betere wereld.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ooit eens een docu gekeken over de bond tegen het vloeken. Wat goud
Sorry?quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, ouwe turkenneuker dat ze is, misschien wel wat voor Dima trouwens
Hou je hoerensmoel johquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat belachelijk moet maken. Ze strijden voor een betere wereld.
Weet niet habibo sta buiten de winkel met tassen van ex in mijn hand. @Fugue heb jij tips hoe ik move kan maken?quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:23 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Daarom fokt ook niemand hier met jou. Je hebt status.
Vind dit echt onacceptabel @Amaquote:
Ama is een beetje als een medewerker van het AIVD die ook een relatie met Ridouan Taghi heeft.quote:
Solotovski lijkt me ook wel een type die ook oude hasj routes gebruikt om drugs te smokkelen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:07 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ama is een beetje als een medewerker van het AIVD die ook een relatie met Ridouan Taghi heeft.
Daar weet ik niets van. Ik wilde slechts een analogie maken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:09 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Solotovski lijkt me ook wel een type die ook oude hasj routes gebruikt om drugs te smokkelen.
Nee, je schept het klimaat. In dit topic ben jij de Ad Melkert.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:10 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van. Ik wilde slechts een analogie maken.
Marcel van Dam durf ik wel te zeggen. De kogel kwam van Tardisquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:10 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nee, je schept het klimaat. In dit topic ben jij de Ad Melkert.
Waarom?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
@:Fok-it Ik heb vegan eiersalade gekocht. Review komt vanavond.
Ik wou zeggen, dat lijkt me ook geen geslaagd huwelijk. Ik ben sowieso niet van de eiersalade dus vegan of niet vegan zou ik daar voor passen.quote:
hierboven wordt onder een aantal accounts gemeld dat die gehackt zouden zijn. Geen idee of dat klopt, dus uit voorzorg geblokkeerd. Als het een grap is komen we daar snel genoeg achter lijkt me en dan zullen we uitleggen dat dat net zo'n lollig grapje is als BOM! roepen op een vliegveld.quote:
Zou kunnen, maar laten we het risico niet nemen dat het dat niet was. En als het dat wel was is het alsnog goed om ze even te blokkeren. Het mag best duidelijk zijn dat dat geen leuke grapjes zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het meer is dan een grapje inderdaad.
Zelf maken met bio eieren kan niks tegen op. Mayo, Dijon mosterd, bieslook, rode uitquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
@:Fok-it Ik heb vegan eiersalade gekocht. Review komt vanavond.
was mijn bericht dat ik knap en rijk ben te ongeloofwaardig?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:39 schreef Danny het volgende:
[..]
hierboven wordt onder een aantal accounts gemeld dat die gehackt zouden zijn. Geen idee of dat klopt, dus uit voorzorg geblokkeerd. Als het een grap is komen we daar snel genoeg achter lijkt me en dan zullen we uitleggen dat dat net zo'n lollig grapje is als BOM! roepen op een vliegveld.
Dan is het niet vegan vriendquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zelf maken met bio eieren kan niks tegen op. Mayo, Dijon mosterd, bieslook, rode uit
die heb ik kennelijk over het hoofd gezien. komt goed.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
was mijn bericht dat ik knap en rijk ben te ongeloofwaardig?
GODVERDOMME NEEquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:42 schreef Danny het volgende:
[..]
die heb ik kennelijk over het hoofd gezien. komt goed.
Begrijpelijk, maar had het zelf niet zo opgevat.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:39 schreef Danny het volgende:
[..]
hierboven wordt onder een aantal accounts gemeld dat die gehackt zouden zijn. Geen idee of dat klopt, dus uit voorzorg geblokkeerd. Als het een grap is komen we daar snel genoeg achter lijkt me en dan zullen we uitleggen dat dat net zo'n lollig grapje is als BOM! roepen op een vliegveld.
Gelachenquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:42 schreef Danny het volgende:
[..]
die heb ik kennelijk over het hoofd gezien. komt goed.
Nee, zaanse en dan verse bieslook uiteraard.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En wel tof doen met z'n bio eieren en dan wel huismerk mayo met bio industrie ei gebruiken
70% olie en eigeel.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:43 schreef TARDIS het volgende:
Is mayonaise sowieso niet een soort eiersalade?
Ze kijken wel link uit. Ik zat bij de Daltons ooit.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:44 schreef Treinhoer het volgende:
Niets ontgaat de tentakels van het Looij Kartel![]()
Teveel moeitequote:Op woensdag 14 juli 2021 18:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zelf maken met bio eieren kan niks tegen op. Mayo, Dijon mosterd, bieslook, rode uit
Hoe heette dat recept nou met die gele linzen van je?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het meer is dan een grapje inderdaad.
Kots?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heette dat recept nou met die gele linzen van je?
Eigengemaakt is altijd het lekkerst.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Is echt superlekker, wel zeer beperkt houdbaar, maar onvergelijkbaar met kant-en-klare.
Ook rode zure saus?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Is echt superlekker, wel zeer beperkt houdbaar, maar onvergelijkbaar met kant-en-klare.
Oei. Goeie vraag. Die zou ik even moeten opzoeken. Ik vond hem zelf niet zo geslaagd tbh. Echt een overload aan groentenquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heette dat recept nou met die gele linzen van je?
Oke.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oei. Goeie vraag. Die zou ik even moeten opzoeken. Ik vond hem zelf niet zo geslaagd tbh. Echt een overload aan groenten
Khichdi heet hetquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oke.
Heb ook wat gevonden van een Zuid-Amerikaans gerecht met gele linzen. Zag er wel prima uit.
En heb dalijk weer wat tijd om daadwerkelijk te koken.
Als Treinhoer zul je ze uit alle landen oplopen jaquote:
Klopt. Het leven zit vol met risico's en gevaar. Dit is het leven van een hosselaarquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Treinhoer zul je ze uit alle landen oplopen ja
Dan zal Loka straks ook wel weer gaan luisteren.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Woensdag roddelpraatdag @:solotovski
Niets mis mee man. Lekker een ladyshave in de kofferbakquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal Loka straks ook wel weer gaan luisteren.
Ik begreep dat het vorige week ging om de roze ladyshave van Genee.
Had Wilfred niet aangezien voor een notoire vreemdganger eigenlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis mee man. Lekker een ladyshave in de kofferbak
In GRTD was de hele SC gewoon wegquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:21 schreef Stepperoller het volgende:
Toch wel een stukje nostalgie, zo'n ouderwets banslagveld.
Jammer dat @TARDIS en @Fugue nu mod zijn. Die zie ik graag tijdelijk met een streep door de naam :-)quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:21 schreef Stepperoller het volgende:
Toch wel een stukje nostalgie, zo'n ouderwets banslagveld.
Overdreven gedoe. Je had ook even kunnen kijken of er rare IP adressen waren en/of inlogpogingen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:22 schreef Danny het volgende:
[modbreak]grappen over gehackt zijn zijn - zelfs als je het met de beste bedoelingen doet - niet grappig. Een datalek/hack kost tegenwoordig gewoon echt heel veel geld in verplichte audits, verplichte onderzoeken door externe partijen en mogelijke boetes. Wel unbanned inmiddels nadat diverse crewleden me verzekerden dat van een echte hack geen sprake was. Mocht er alsnog reden zijn voor me om daaraan te (gaan) twijfelen zal ik alsnog de accounts blokkeren.[/modbreak]
Ik ben meer dagen geband dan actief.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:22 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jammer dat @:Tardis en @:Fugue nu mod zijn. Die zie ik graag tijdelijk met een streep door de naam :-)
Pardon?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:22 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jammer dat @:Tardis en @:Fugue nu mod zijn. Die zie ik graag tijdelijk met een streep door de naam :-)
In KLB ook. Maar ja gaat sowieso niet als de helft blauw is tenzij ze een Haagsje doen, dus dit is het hoogst haalbare momenteel.quote:
Een Haagsje doen? Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:25 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
In KLB ook. Maar ja gaat sowieso niet als de helft blauw is tenzij ze een Haagsje doen, dus dit is het hoogst haalbare momenteel.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:25 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Een Haagsje doen? Heb ik wat gemist?
Bans en ontblauwingen worden niet besprokenquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:25 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Een Haagsje doen? Heb ik wat gemist?
Ahhh dat klinkt sappig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bans en ontblauwingen worden niet besproken
Oh ja, die antisemitische teksten op dat monumentquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:28 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax verloren heeft
Sinds wanneer worden mails naar forum@fok.nl gelezen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:34 schreef Danny het volgende:
[modbreak]De accounts die hierboven melden gehackt te zijn zijn geblokkeerd. De eigenaars van de accounts mogen mailen met forum@fok.nl met het bij ons bekende mailadres. Na verificatie kan het account worden hersteld. Oók als het allemaal maar als grapje bedoeld was.[/modbreak]
Oh dacht een gasexplosie.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:28 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Oh ja, die antisemitische teksten op dat monumentzo'n opmerking in een serieus topic
_! Dan heb je ze niet alle 24 in de krat zitten hoor, koekoek.
Gewoon niet van die rare grapjes maken! Dit is niet leukquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:23 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Overdreven gedoe. Je had ook even kunnen kijken of er rare IP adressen waren en/of inlogpogingen.
Je hebt gelijk. Wat ik zei was later in een ander topic. Dit was inderdaad een explosie waar 1 (of meerdere) mensen ook omgekomen waren. Sneue opmerkingen in zo'n topic.quote:
Nou ja zoiets dus maar dan nav Eriksen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:31 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat ik zei was later in een ander topic. Dit was inderdaad een explosie waar 1 (of meerdere) mensen ook omgekomen waren. Sneue opmerkingen in zo'n topic.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nou ja zoiets dus maar dan nav Eriksen.
Er waren ip-adressen die normaliter - of in ieder geval de laatste tijd - niet gebruikt waren. Als je nou niet op de hoogte bent van de feiten, probeer dan eens voor de gein ook niet te doen alsofquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:23 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Overdreven gedoe. Je had ook even kunnen kijken of er rare IP adressen waren en/of inlogpogingen.
Dan is het logisch. Ik vond je eerste reactie overdreven. Het kwam over alsof je lukraak iedereen gewoon op de block had gegooid. Zo kwam het over uit je post.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Er waren ip-adressen die normaliter - of in ieder geval de laatste tijd - niet gebruikt waren. Als je nou niet op de hoogte bent van de feiten, probeer dan eens voor de gein ook niet te doen alsof
En als voorwaarden van de harde kern unbans in ruil voor de FOK!-stokquote:
Ohja de FOK!stok was toen nog iets mee.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als voorwaarden van de harde kern unbans in ruil voor de FOK!-stok
Moet dit nou weer op FOK! staan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat jij over de FokStok hebt geplast uit protest.
Dat was een ander stokje. Of niet @Solotovskiquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat jij over de FokStok hebt geplast uit protest.
Vriend, geen grappen over de penis van Solotovski. Die man heeft een leuter waar een neger wit van wegvalt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:41 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dat was een ander stokje. Of niet @:solotovski
Ik bedoelde overigens een zwangerschapstest. Amateur.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:42 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Vriend, geen grappen over de penis van Solotovski. Die man heeft een leuter waar een neger wit van wegvalt.
Mn neus ookquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:43 schreef TARDIS het volgende:
Ik heb gehoord dat @:solotovski z’n penis altijd twee minuten eerder op locatie arriveert dan Solotovski zelf.
Oh lol, dan mag het gewoon.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:44 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik bedoelde overigens een zwangerschapstest. Amateur.
Wat fien was die tijdquote:
Nee, maar wel over een covidtest.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:46 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Zullen we samen seks met @:moira hebben en daarna samen over een zwangerschapstest plassen.
Ik zeg maar gewoon jaquote:
De hele straat weet nu dat je een zedendelinquent bent ja? Is vast niet makkelijk om van deur tot deur te moeten gaan met zo'n boodschap.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, alle moeilijke oudergesprekken achter de rug.
En het vriest niet eens.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:47 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Vroeger werd je gewoon geband voor zo’n opmerking dus jij begeeft je op glad ijs vriend.
Oh maar mij wel? Wtf nielsquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
M'n maat vind het absoluut niet tof als ik 'm zo noem. Doe ik ook maar niet meer.
Moest bijna lachen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:48 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
De hele straat weet nu dat je een zedendelinquent bent ja? Is vast niet makkelijk om van deur tot deur te moeten gaan met zo'n boodschap.
Ik weet 100% zeker dat mijn vriend @TARDIS op de grond ligt van het lachen. Mijn dag is weer goed.quote:
Het was mij te confronterend. Het spijt me.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:50 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat mijn vriend @:Tardis op de grond ligt van het lachen. Mijn dag is weer goed.
Doet mycroft het nog?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahahaha ja.Fien woordgrapjes waren de beste.
Op Fiens computer niet meer in ieder geval nadat ze hem van de trap afgegooid heeftquote:
Ik ben woest en verdrietig tegelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:50 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Het was mij te confronterend. Het spijt me.
Ik heb 1 account gecontroleerd. Die had een nieuw ip adres. En ja, dan ga ik geen risico lopen. Niet voor FOK!, maar ook niet voor de mogelijk getroffen users.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:37 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dan is het logisch. Ik vond je eerste reactie overdreven. Het kwam over alsof je lukraak iedereen gewoon op de block had gegooid. Zo kwam het over uit je post.
Ik sloeg er op aan omdat ik ooit eens (onterecht) een ban had gekregen omdat ik kon worden gelinkt aan een IP adres waar iemand ooit een foto van een geamputeerde borst had gepost. Niet fraai maar ik werd er ook gelijk afgegooid. Vandaar.
Hahahahaquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op Fiens computer niet meer in ieder geval nadat ze hem van de trap afgegooid heeft
Sla een gat in de muur en hang er een T-shirt voor.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:51 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik ben woest en verdrietig tegelijk.
Zouden we inmiddels wel bekend mogen maken dat fokkie toen de fok stok gestolen had?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahahaha ja.Fien woordgrapjes waren de beste.
Ik kreeg het idee dat het toen wel overbelast was, echt niet fien was dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |