Of hij in een combinatie van de twee goed is hebben we nog nooit gehoord, hij heeft het altijd enkel over de capaciteiten van zijn sekspartners.quote:
Even naar de huisarts voor wat anti-homo pillenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:15 schreef KREEFTx het volgende:
Godver mijn penis bewoog bij deze OP nu twijfel ik aan mijn seksualiteit
Ik weiger te geloven dat iemand met zo'n pens nog kan batsenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of hij in een combinatie van de twee goed is hebben we nog nooit gehoord, hij heeft het altijd enkel over de capaciteiten van zijn sekspartners.
Het gaat ook altijd over in het verleden behaalde resultaten. De afgelopen jaren is er bijzonder weinig gebeurd naast buikgroei.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat iemand met zo'n pens nog kan batsen
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:59 schreef Treinhoer het volgende:
Ik begreep via via dat FOK! nu ook wordt bedreigd door het Looij Kartel.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
"We hebben wat leuks voor Fok! in de planning. Alles zo lek als een mandje.."
Spannend
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Binnenkop een paardenkop bij Danny in bed.![]()
Oh nee wacht. Looijkartelkneusjes
quote:
meeleeskartelmongool mag wel eens iets doen aan zijn betrouwbaarheid, niemand geloofd die kutkneus nogquote:
GothicCynthiaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het gaat ook altijd over in het verleden behaalde resultaten. De afgelopen jaren is er bijzonder weinig gebeurd naast buikgroei.
Ik heb gehoord dat hij staatloos is en geen paspoort heeft.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[poll=2735]
zou wat zijn als @:solotovski er achter zit en wij dit onthullen
paspoort gegevens liggen bij danny
Solotovski is een Russische spion. Die heeft geen paspoort.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[poll=2735]
Ik zou hem dienen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Solotovski is een Russische spion. Die heeft geen paspoort.
Dat is @Solotovski heb ik gehoordquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Angela Schijf naar:
[ afbeelding ]
Moest denken aan:quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of hij in een combinatie van de twee goed is hebben we nog nooit gehoord, hij heeft het altijd enkel over de capaciteiten van zijn sekspartners.
Ff met vpn 20 keer op mezelf stemmenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[poll=2735]
quote:
arbeidersstrugglesquote:Op woensdag 14 juli 2021 08:01 schreef Rozevla het volgende:
Begint al goed.
Had een klant aan de lijn, klonk Marrokaans en zou hier om 08:00 uur zijn.
Mooi te laat
nu weet je hoe @JochemSjakie zich voelt tijdens het kerstdinerquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:31 schreef Nine. het volgende:
Aan de OP te zien ben ik in de SC van e.o.a. leernichten of LHBTI community beland?
Ik vond het wel wat apart dat je in je leren SM-pakje kwam opdagen, inderdaad.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:32 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nu weet je hoe @:jochemsjakie zich voelt tijdens het kerstdiner
Gek he.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:46 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
Niemand wilt mij filmen terwijl ik op m’n tepels wrijf en mezelf aftrek tijdens het plassen
quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:46 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
Niemand wilt mij filmen terwijl ik op m’n tepels wrijf en mezelf aftrek tijdens het plassen
Wel mooi dat jouw familie ook daklozen homo's die uit huis zijn gezet een eetplek geeft met kerst.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat apart dat je in je leren SM-pakje kwam opdagen, inderdaad.
Waren ze eerst dakloos en door discutabele keuzes daarna ook homo? Of zijn ze juist door hun homoseksualiteit uit huis gezet?quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:04 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wel mooi dat jouw familie ook daklozen homo's die uit huis zijn gezet een eetplek geeft met kerst.
Goeie vragen. Tvp voor het antwoord.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Waren ze eerst dakloos en door discutabele keuzes daarna ook homo? Of zijn ze juist door hun homoseksualiteit uit huis gezet?
Of misschien van hetero naar homo getransformeerd nadat ze de deur uit zijn gelopen. Als een soort uit de kast komen. Valt ook niet uit te sluitenquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Waren ze eerst dakloos en door discutabele keuzes daarna ook homo? Of zijn ze juist door hun homoseksualiteit uit huis gezet?
Interessante hypothese. Elaboreer nader.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of misschien van hetero naar homo getransformeerd nadat ze de deur uit zijn gelopen. Als een soort uit de kast komen. Valt ook niet uit te sluiten
Misschien erbij gaan schijten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:46 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
hebben jullie al iets gehoord van het kartel?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:28 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
meeleeskartelmongool mag wel eens iets doen aan zijn betrouwbaarheid, niemand geloofd die kutkneus nog
laatst zou er ook 2x eten verschijnen, niet gekomen, fok zou gehacked zijn, niet gehacked, wat een domme kutkneus
Samequote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:15 schreef KREEFTx het volgende:
Godver mijn penis bewoog bij deze OP nu twijfel ik aan mijn seksualiteit
Laat je de deur wel open als je gaat plassen onder de douche?quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:39 schreef Fcu030 het volgende:
Zooooo mogguh!
Zo eerst even douchen en dan lekker op pad voor een Italiaanse bol.
#geniet0n #weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |