Ik zou niet weten waarom.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:59 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Valt dit in dezelfde categorie als de motie van Bij1?
Deels kan je je iets hier bij voorstellen, aan de andere kant kiest de politiek ervoor om een onwerkzaam totaalverbod te handhaven (of nou ja, niet echt dus) met alle excessen van dien.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:59 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Valt dit in dezelfde categorie als de motie van Bij1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Van Meijeren wat een clownquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:36 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb gelachen om dit stuk. Rutte is hier vol in de val gelopen. Daar was het fvd uiteraard om te doen. Ze hadden het goed voorbereid.
Nee, hetzelfde soort indammingsbeleid als bijvoorbeeld in Duitsland en Denemarken is gevoerd. Dat is geen absolute zero-COVID zoals in Australië, Nieuw-Zeeland en Taiwan, maar wel totaal iets anders dan pas ingrijpen zodra de capaciteit van de IC-bedden in gevaar komt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat is de andere strategie dan? Zoals Australië?
Dan kan Van Zelst makkelijk lullen maar zoiets is totaal geen politieke steun voor in Nederland, gelukkig maar.
En gelukkig maar. Ik leef liever in Nederland dan in Duitsland.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, hetzelfde soort indammingsbeleid als bijvoorbeeld in Duitsland en Denemarken is gevoerd. Dat is geen absolute zero-COVID zoals in Australië, Nieuw-Zeeland en Taiwan, maar wel totaal iets anders dan pas ingrijpen zodra de capaciteit van de IC-bedden in gevaar komt.
Feit is dat het coronavirus in Nederland naar hartelust rond kon gaan. De langdurige lockdown die we hier hebben gehad was ingrijpend maar tegelijkertijd inefficiënt, omdat belangrijke controlemaatregelen (verplichte quarantaine, inreiscontroles, verplicht thuiswerken) nooit zijn ingevoerd.
Maar Duitsland heeft het niet beter gedaan dan Nederlandquote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:15 schreef Gretzl het volgende:
Nee, hetzelfde soort indammingsbeleid als bijvoorbeeld in Duitsland en Denemarken is gevoerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
De wetenschappelijke onderzoeken over de vergelijking tussen landen in de coronacrisis die nog moeten worden gepubliceerd zullen bevestigen dat Duitsland het in veel opzichten beter heeft aangepakt. Ik spreek je hier later nog wel over.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Duitsland heeft het niet beter gedaan dan Nederlanddus eigenlijk zeg je dat het in Nederland wel goed gegaan is
quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hier een mooi overzicht van wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
Dit zijn daadwerkelijke besmettingen tegenover wanneer ze door het RIVM gemeld werden. Je kunt dus duidelijk de piek zien op 6 juli, die daarna alweer daalde. Je ziet dus de initële snelle stijging, voornamelijk veroorzaakt door veel meer testen.
Hahaha. Je kunt straks geen enkel onderzoek vinden aangezien het aantal dodelijke slachtoffers in beide landen gelijkaardig is, de tijd in de lockdown voor beide landen ongeveer gelijk is, de momenten van ingrijpen nagenoeg gelijk zijn, ga zo maar door.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De wetenschappelijke onderzoeken over de vergelijking tussen landen in de coronacrisis die nog moeten worden gepubliceerd zullen bevestigen dat Duitsland het in veel opzichten beter heeft aangepakt. Ik spreek je hier later nog wel over.
Bedankt dat mijn punt voor me bewijst.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha. Je ongelijk toegeven kan per DM.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bedankt dat mijn punt voor me bewijst.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:50 schreef Gretzl het volgende:
Voortreffelijke podcast over de rol van het demissionaire kabinet in de coronacrisis en de moeizame formatie. Met Gijs Groenteman en Kustaw Bessems (Volkskrant)Dit raakt Rutte enorm!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |