abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200352996
Hier kunnen we verder gaan met het delen van onze leuke (en soms ook minder leuke) ervaringen met datingsites en apps.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200353810
Sinds kort mag ik genieten van de voordelen die horen bij een open-relatie. Hier zal ik niet dieper op ingaan, dat is weer een heel topic op zichzelf. Maar ik benoem het omdat het wel impact heeft op mijn ervaring met dating apps.

Ik ben wat ouder, ik ben nog van de generatie dat mensen elkaar in de kroeg ontmoetten. En dat ging mij altijd best aardig af. In mijn hoogtij dagen was dat ieder weekend een ander schatje. Qua flirten ben ik assertief, zelfverzekerd en qua uiterlijk niet lelijk.

En nu dan datingapps/sites. Ik kende het niet. En ging er dus redelijk blanco in. Wel een semi grappige profieltekst gemaakt, en gedurende de afgelopen weken de profieltekst wat gefinetuned. Een paar aardige foto’s erbij. Dit heeft potentie! Dacht ik.. Ik heb voor een aantal sites betaald.

Zoals NovaMora en SecondLove. Dit zijn de sites wat naar mijn idee redelijk aansloot bij mijn wensen. ONS of FWB … jaja. Die afkortingen leer je ook snel. Ik had verwacht hier dames te vinden die in zijn voor avontuur zonder verplichtingen of verwachtingen. En die zijn er! Maar voor elke dame zijn er volgens mij ook wel 50 heren die vechten om aandacht. Ik heb op deze sites zeker iets van 60 dames een bericht gestuurd. In het begin persoonlijk, later een algemene tekst. Ik heb denk ik in totaal 5 reacties gehad, waarvan er 3 interesse hadden en uiteindelijk ben ik met 1 in gesprek geraakt. Wat me vooral tegenviel was dat je eigenlijk nooit een reactie terug krijgt, of meteen een block. 1 begon zelfs met schelden. Ik vond het overall maar een vijandige ervaring! Daarnaast is Second love een gare kut site. Je kan slecht zien wie je eerder hebt gesproken, of een zoekopdracht filteren.

VictoriaMilan pas in principe ook in dit straatje. Ik heb hier een account aangemaakt en na een dag had ik 6 likes. Het leek mij zeer onwaarschijnlijk gezien de ervaringen met de andere apps. Ik ga er vanuit dat het allemaal fake is.

Tinder – kansloos. Ik heb geen mogelijkheid gevonden om een relatiestatus op te geven, of er op te zoeken. 0 likes na zo’n 6 weken.
Badoo, al iets beter omdat je hier wel een relatiestatus kan meegeven. 1 like na 6 weken.
OkCupid – Nog beter, alleen staat mijn overzicht hier vol met poly-meiden. 3 van de 4 hebben paars haar en een neuspiercing. Niet heel charmant wat mij betreft. Hier heb ik snel contact kunnen maken met 2 dames, maar nog maar erg pril
Feeld – Interessant. Veel vrije mensen. Helaas niet allemaal mijn type. Ik heb alle vrouwen daar geswiped. Misschien wel 500 profielen ofzo? Ik heb 0 likes gehad
Happn – Alles lokaal. Zitten we niet op te wachten.
HappyPancake is het volgende project. Wat problemen gehad bij het aanmaken van een acoount.

Dan zijn er nog 2 apps/websites die meer ingaan op mijn fetish, maar daar zal ik me ook niet over uitlaten O-)

Tldr; Vrouwen willen een relatie en zitten niet te wachten op een kerel die ONS of FWB willen. Ook hebben vrouwen in deze wereld de macht. Dat merk je op alle vlakken. Fuck feminisme.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2021 00:02:59 ]
pi_200355235
Mooie lijst met ervaringen Roellie ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200355261
Goh, de dames staan niet te springen om je buitenvrouw te worden... you dont say!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200355838
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 08:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goh, de dames staan niet te springen om je buitenvrouw te worden... you dont say!
Lekker kort door de bocht.
pi_200355859
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 09:46 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Lekker kort door de bocht.
Itt jouw tldr.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200355908
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 09:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Itt jouw tldr.
Ach toch.. Zit ik er zo naast ja? Misschien had je de rest moeten lezen voor wat meer context.
pi_200355941
Get a room
pi_200355950
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 09:50 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ach toch.. Zit ik er zo naast ja? Misschien had je de rest moeten lezen voor wat meer context.
Gedaan, conclusie was goh, de dames zitten er niet op te wachten de buitenvrouw van Roellie80 te worden. Je verwacht het niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200356016
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 09:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gedaan, conclusie was goh, de dames zitten er niet op te wachten de buitenvrouw van Roellie80 te worden. Je verwacht het niet.
Wat doe je zuur
pi_200356237
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 09:58 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Wat doe je zuur
Eigenlijk zijn we het we met elkaar eens. Over het algemeen zitten vrouwen niet te wachten op een kerel waar geen relatie perspectief in zit.

Maar om het zo zuur te verwoorden is wat mij betreft niet nodig. Er zijn dus namelijk ook wel vrouwen die juist wel op zoek zijn naar avontuur, als je maar op de juiste plekken zoekt.

Ik vermoed dat mijn opmerking over het feminisme deze reactie heeft uitgelokt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2021 10:21:37 ]
pi_200356241
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 09:46 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Lekker kort door de bocht.
Het is wel wat extra 'complexiteit' natuurlijk, genoeg vrouwen die daar dan meteen wat minder zin in hebben.

Verder is het aanbod natuurlijk scheef, dat blijf je houden.
pi_200356256
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:15 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn we het we met elkaar eens. Over het algemeen zitten vrouwen niet te wachten op een kerel waar geen relatie perspectief in zit.

Maar om het zo zuur te verwoorden is wat mij betreft niet nodig. Er zijn dus namelijk ook wel vrouwen die juist wel op zoek zijn naar avontuur, als je maar op de juiste plekken zoekt.

Ik vermoed dat mijn opmerking over het feminisme die deze reactie heeft uitgelokt.
Waarschijnlijk en wellicht enig onvrede over haar eigen leven
pi_200356341
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:15 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn we het we met elkaar eens. Over het algemeen zitten vrouwen niet te wachten op een kerel waar geen relatie perspectief in zit.

Maar om het zo zuur te verwoorden is wat mij betreft niet nodig. Er zijn dus namelijk ook wel vrouwen die juist wel op zoek zijn naar avontuur, als je maar op de juiste plekken zoekt.

Ik vermoed dat mijn opmerking over het feminisme die deze reactie heeft uitgelokt.
Klopt, je hebt een complexe wens, waarbij je mazzel nodig hebt om het dramavrij voor elkaar te krijgen. En met je laatste zin leg je het tóch bij de vrouwtjes neer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200356402
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 09:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Itt jouw tldr.
O+
pi_200356480
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

O+
Maar, ben je nou van de markt geweest in de +/- 5 jaar dat ik niet in de datingtopics ben geweest?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200356490
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar, ben je nou van de markt geweest in de +/- 5 jaar dat ik niet in de datingtopics ben geweest?
Waarom wil je dat weten? :P

Ik ben al die tijd single as a pringle geweest ;(
pi_200356499
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom wil je dat weten? :P

Omdat ik je nog steeds advies zie geven alsof je weet waar je over praat :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200356521
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Omdat ik je nog steeds advies zie geven alsof je weet waar je over praat :?
Ah ja, ik ben blind, doof, 0 ervaring met wat dan ook en niet in staat verbanden te leggen ;(
pi_200356541
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar, ben je nou van de markt geweest in de +/- 5 jaar dat ik niet in de datingtopics ben geweest?
5 jaar is wel lang :P
pi_200356550
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:38 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

5 jaar is wel lang :P
Add de 10ish jaar daarvoor waarin ik wel mee postte :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200356647
*alle mannen verlaten dit topic
  woensdag 14 juli 2021 @ 10:55:20 #23
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_200356745
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 23:59 schreef Roellie80 het volgende:
Sinds kort mag ik genieten van de voordelen die horen bij een open-relatie. Hier zal ik niet dieper op ingaan, dat is weer een heel topic op zichzelf. Maar ik benoem het omdat het wel impact heeft op mijn ervaring met dating apps.

Ik ben wat ouder, ik ben nog van de generatie dat mensen elkaar in de kroeg ontmoetten. En dat ging mij altijd best aardig af. In mijn hoogtij dagen was dat ieder weekend een ander schatje. Qua flirten ben ik assertief, zelfverzekerd en qua uiterlijk niet lelijk.

En nu dan datingapps/sites. Ik kende het niet. En ging er dus redelijk blanco in. Wel een semi grappige profieltekst gemaakt, en gedurende de afgelopen weken de profieltekst wat gefinetuned. Een paar aardige foto’s erbij. Dit heeft potentie! Dacht ik.. Ik heb voor een aantal sites betaald.

Zoals NovaMora en SecondLove. Dit zijn de sites wat naar mijn idee redelijk aansloot bij mijn wensen. ONS of FWB … jaja. Die afkortingen leer je ook snel. Ik had verwacht hier dames te vinden die in zijn voor avontuur zonder verplichtingen of verwachtingen. En die zijn er! Maar voor elke dame zijn er volgens mij ook wel 50 heren die vechten om aandacht. Ik heb op deze sites zeker iets van 60 dames een bericht gestuurd. In het begin persoonlijk, later een algemene tekst. Ik heb denk ik in totaal 5 reacties gehad, waarvan er 3 interesse hadden en uiteindelijk ben ik met 1 in gesprek geraakt. Wat me vooral tegenviel was dat je eigenlijk nooit een reactie terug krijgt, of meteen een block. 1 begon zelfs met schelden. Ik vond het overall maar een vijandige ervaring! Daarnaast is Second love een gare kut site. Je kan slecht zien wie je eerder hebt gesproken, of een zoekopdracht filteren.

VictoriaMilan pas in principe ook in dit straatje. Ik heb hier een account aangemaakt en na een dag had ik 6 likes. Het leek mij zeer onwaarschijnlijk gezien de ervaringen met de andere apps. Ik ga er vanuit dat het allemaal fake is.

Tinder – kansloos. Ik heb geen mogelijkheid gevonden om een relatiestatus op te geven, of er op te zoeken. 0 likes na zo’n 6 weken.
Badoo, al iets beter omdat je hier wel een relatiestatus kan meegeven. 1 like na 6 weken.
OkCupid – Nog beter, alleen staat mijn overzicht hier vol met poly-meiden. 3 van de 4 hebben paars haar en een neuspiercing. Niet heel charmant wat mij betreft. Hier heb ik snel contact kunnen maken met 2 dames, maar nog maar erg pril
Feeld – Interessant. Veel vrije mensen. Helaas niet allemaal mijn type. Ik heb alle vrouwen daar geswiped. Misschien wel 500 profielen ofzo? Ik heb 0 likes gehad
Happn – Alles lokaal. Zitten we niet op te wachten.
HappyPancake is het volgende project. Wat problemen gehad bij het aanmaken van een acoount.

Dan zijn er nog 2 apps/websites die meer ingaan op mijn fetish, maar daar zal ik me ook niet over uitlaten O-)

Tldr; Vrouwen willen een relatie en zitten niet te wachten op een kerel die ONS of FWB willen. Ook hebben vrouwen in deze wereld de macht. Dat merk je op alle vlakken. Fuck feminisme.
Welke generatie ontmoette elkaar in de kroeg? Zoek je ook vrouwen uit die generatie? Als je veel jonger zoekt, kan dat ook een reden zijn van het gebrek aan succes. Er is toch ook een dating site voor 50plussers?

Tja, met een open relatie ben je meestal iets minder interessant voor single vrouwen, zelf heb ik ook zelfs voor FWB toch liever iemand die single is. Dus wat dat betreft zijn sites als secondlove wel beter. Een vriendin van me heeft via hij intimatch een relatie met bezette man gekregen, maar ook daar zie je wel dat de vrouwen "de macht hebben", als vrouw krijg je gratis een premium account. Wel apart, op zich zou ik denken dat er ongeveer evenveel mannen als vrouwen zijn, maar op de datingsites lijkt dat toch anders.
Waar zoekt jouw vrouw naar een tweede partner? Of doet ze dat niet? Dat zou ook al een verklaring kunnen zijn voor het overschot aan mannen :)
Oh ja, op paiq kun je ook je relatie status aangeven, mocht je nog een andere app willen proberen.
They say the empty can rattles the most
The sound of your own voice must soothe you
Hearing only what you want to hear...🎶
pi_200356879
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Klopt, je hebt een complexe wens, waarbij je mazzel nodig hebt om het dramavrij voor elkaar te krijgen. En met je laatste zin leg je het tóch bij de vrouwtjes neer.
Ik zal het je proberen uit te leggen.

SecondLove is in principe een site waar ik moet "vissen". De meeste dames zitten in een relatie. Het is alleen de verhoudingen die wat scheef lopen. Ik snap dat je als vrouw niet dagelijks op 10 berichten een persoonlijk antwoord gaat geven.

Ik heb daar in het begin dus z'n 40 dames een persoonlijk bericht gestuurd. Van 2 kreeg ik een geautomatiseerd bericht dat ze niet geïnteresseerd waren. 2 blockten mij. Beide acties kosten letterlijk één klik. Van de overige 38 dames hoorde ik helemaal niks.

Ongeveer een week later besloot ik wederom zo'n 40 dames een bericht te versturen, maar nu een algemeen bericht. Ze ontvingen allemaal hetzelfde. En nu reageerden er 4 dames met ongeveer dezelfde reactie:
"Hoi! Wat een leuk profiel heb jij! Zo jammer dat je me niet iets persoonlijks stuurt. Je bent dus niet heel creatief. Zo jammer!" Achteraf bleek dat ik 2 van de 4 eerder wel een persoonlijk bericht had gestuurd waar ze niet op gereageerd hadden.

Dus, het kost één knop om te reageren, dat laten ze massaal na. Maar als ze een steek onder water kunnen uitdelen dan doen ze wel de moeite een bericht te sturen. Ik vind dat opmerkelijk.

En dan nog iets anders. Ik ben dus pas net een paar weken aan het spelen met deze voor mij nieuwe wereld. Ik ben niet zielig, ik vind "het spel" wel leuk. Naar mijn mening kan ik mezelf ook nog wel aardig verkopen.
Maar nu snap ik 2 goede vrienden van mij veel beter. Die al jaren hiermee bezig zijn. Dit zijn 2 goudeerlijke kerels. Misschien niet zo goed in het verkopen van zichzelf, het maken van een catchy profiel tekst of qua uiterlijk wat minder.

Doordat ze net even niet goed zijn op deze dingen, wat verder natuurlijk niks zegt over hoe geweldig ze wel niet zouden zijn als partner hebben een complete afkeer tegen daten gekregen. In de online dating wereld redden ze het niet.

En aan de andere kant lees ik vriendinnen posten: "Zijn er dan helemaal geen leuke vrijgezelle mannen meer ;( " Dan denk ik dus, die zijn er wel muts, maar misschien moet je dan toch eens proberen wat meer heren een kans te geven een normaal gesprek met je aan te gaan.
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 11:12:37 #25
441859 crew  Lenny77
pi_200357003
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Omdat ik je nog steeds advies zie geven alsof je weet waar je over praat :?
Iedereen is hier welkom maar we willen het wel leuk houden: dit is een leuke en veilige reeks voor de mensen die hier komen.
Dit soort teksten zijn best agressief en eigenlijk niet nodig.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200357028
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Welke generatie ontmoette elkaar in de kroeg? Zoek je ook vrouwen uit die generatie? Als je veel jonger zoekt, kan dat ook een reden zijn van het gebrek aan succes. Er is toch ook een dating site voor 50plussers?
Ik ben 41. Dat is al "oud". Maar nog geen probleem. Ik heb nu contact met zo'n 4 meiden allemaal rond de 30.
quote:
Tja, met een open relatie ben je meestal iets minder interessant voor single vrouwen, zelf heb ik ook zelfs voor FWB toch liever iemand die single is. Dus wat dat betreft zijn sites als secondlove wel beter. Een vriendin van me heeft via hij intimatch een relatie met bezette man gekregen, maar ook daar zie je wel dat de vrouwen "de macht hebben", als vrouw krijg je gratis een premium account. Wel apart, op zich zou ik denken dat er ongeveer evenveel mannen als vrouwen zijn, maar op de datingsites lijkt dat toch anders.
Ja, helemaal mee eens. Ik heb me inderdaad ook nog even geregistreerd op intimatch, maar daar helemaal geen tijd in gestoken. Daar mag je als man niet eens een foto uploaden zonder te betalen. En de vrouwen krijgen gratis premium. Ik verbaas me er niet eens over. Er zijn gewoon te veel geile mannen. Als je vrouwen gratis premium geeft is dat een prima businessmode. Maar hier zal je vanuit het feminisme nooit iets over horen :P
quote:
Waar zoekt jouw vrouw naar een tweede partner? Of doet ze dat niet? Dat zou ook al een verklaring kunnen zijn voor het overschot aan mannen :)
Oh ja, op paiq kun je ook je relatie status aangeven, mocht je nog een andere app willen proberen.
M'n vrouw heeft zoals de meeste vrouwen genoeg aan een foto met een beetje decoletté voor een volle mailbox. Ze kan dus de lat veel hoger leggen, ze wil alleen wel graag wachten met iets concreets. Ze voelt zich bezwaard helemaal los te gaan voor ik ook de kans heb.

Paiq. Die had ik nog niet bekeken. Komt op m'n to-do lijstje, thanks :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2021 11:16:55 ]
pi_200357089
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:04 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik zal het je proberen uit te leggen.

SecondLove is in principe een site waar ik moet "vissen". De meeste dames zitten in een relatie. Het is alleen de verhoudingen die wat scheef lopen. Ik snap dat je als vrouw niet dagelijks op 10 berichten een persoonlijk antwoord gaat geven.

Ik heb daar in het begin dus z'n 40 dames een persoonlijk bericht gestuurd. Van 2 kreeg ik een geautomatiseerd bericht dat ze niet geïnteresseerd waren. 2 blockten mij. Beide acties kosten letterlijk één klik. Van de overige 38 dames hoorde ik helemaal niks.

Ongeveer een week later besloot ik wederom zo'n 40 dames een bericht te versturen, maar nu een algemeen bericht. Ze ontvingen allemaal hetzelfde. En nu reageerden er 4 dames met ongeveer dezelfde reactie:
"Hoi! Wat een leuk profiel heb jij! Zo jammer dat je me niet iets persoonlijks stuurt. Je bent dus niet heel creatief. Zo jammer!" Achteraf bleek dat ik 2 van de 4 eerder wel een persoonlijk bericht had gestuurd waar ze niet op gereageerd hadden.

Dus, het kost één knop om te reageren, dat laten ze massaal na. Maar als ze een steek onder water kunnen uitdelen dan doen ze wel de moeite een bericht te sturen. Ik vind dat opmerkelijk.

En dan nog iets anders. Ik ben dus pas net een paar weken aan het spelen met deze voor mij nieuwe wereld. Ik ben niet zielig, ik vind "het spel" wel leuk. Naar mijn mening kan ik mezelf ook nog wel aardig verkopen.
Maar nu snap ik 2 goede vrienden van mij veel beter. Die al jaren hiermee bezig zijn. Dit zijn 2 goudeerlijke kerels. Misschien niet zo goed in het verkopen van zichzelf, het maken van een catchy profiel tekst of qua uiterlijk wat minder.

Doordat ze net even niet goed zijn op deze dingen, wat verder natuurlijk niks zegt over hoe geweldig ze wel niet zouden zijn als partner hebben een complete afkeer tegen daten gekregen. In de online dating wereld redden ze het niet.

En aan de andere kant lees ik vriendinnen posten: "Zijn er dan helemaal geen leuke vrijgezelle mannen meer ;( " Dan denk ik dus, die zijn er wel muts, maar misschien moet je dan toch eens proberen wat meer heren een kans te geven een normaal gesprek met je aan te gaan.
Je hoeft het niet uit te leggen, ik ken het spel. Zoals gezegd, ik sla aan op je laatste zin. Omdat alles zo generiek lijkt is het zo makkelijk jan en alleman over 1 kam te scheren, daar wordt je geen leukere partij van om te daten. Ik vind sowieso een "echte" match een godswonder, dus niet zo gek dat ze zeldzaam zijn en dat je er dus een hooiberg voor door zult moeten worstelen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200357104
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Iedereen is hier welkom maar we willen het wel leuk houden: dit is een leuke en veilige reeks voor de mensen die hier komen.
Dit soort teksten zijn best agressief en eigenlijk niet nodig.
Hahahaha, oh Lenny77, you sweet child of summer :N

#neverforget

Maar no worries, ik ontvolg weer, want ook ik heb ik hier eigenlijk niets te zoeken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200357187
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je hoeft het niet uit te leggen, ik ken het spel. Zoals gezegd, ik sla aan op je laatste zin. Omdat alles zo generiek lijkt is het zo makkelijk jan en alleman over 1 kam te scheren, daar wordt je geen leukere partij van om te daten. Ik vind sowieso een "echte" match een godswonder, dus niet zo gek dat ze zeldzaam zijn en dat je er dus een hooiberg voor door zult moeten worstelen.
M.b.t. het aanslaan op die laatste zijn, hier een interessante documentaire tip: The Red Pill
The Red Pill (2016) - IMDb

Maar verder kan jij mij dus ook niet uitleggen waarom vrouwen over het algemeen niet de moeite nemen om via één klik aan te geven niet geïnteresseerd te zijn. Maar als ze een kerel ergens op kunnen pakken hier wel energie in steken?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2021 11:26:54 ]
pi_200357271
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hahahaha, oh Lenny77, you sweet child of summer :N

#neverforget

Maar no worries, ik ontvolg weer, want ook ik heb ik hier eigenlijk niets te zoeken.
Zo fijn!
pi_200357286
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Iedereen is hier welkom maar we willen het wel leuk houden: dit is een leuke en veilige reeks voor de mensen die hier komen.
Dit soort teksten zijn best agressief en eigenlijk niet nodig.
Zo rolt zij. Nooit opgevallen?
pi_200357372
Gelukkig ben ik dus niet de enige die er niet op zit te wachten :)
pi_200357382
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:25 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

M.b.t. het aanslaan op die laatste zijn, hier een interessante documentaire tip: The Red Pill
The Red Pill (2016) - IMDb

Maar verder kan jij mij dus ook niet uitleggen waarom vrouwen over het algemeen niet de moeite nemen om via één klik aan te geven niet geïnteresseerd te zijn. Maar als ze een kerel ergens op kunnen pakken hier wel energie in steken?
Ik denk dat je dat laatste echt te persoonlijk opvat op basis van een paar observaties.
  woensdag 14 juli 2021 @ 12:55:34 #34
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200358683
quote:
17s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gelukkig ben ik dus niet de enige die er niet op zit te wachten :)
Sowieso kansloos om na x tijd nog steeds bezig te zijn met wat anderen blijkbaar wel/niet goed doen.
pi_200359030
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:04 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Doordat ze net even niet goed zijn op deze dingen, wat verder natuurlijk niks zegt over hoe geweldig ze wel niet zouden zijn als partner hebben een complete afkeer tegen daten gekregen. In de online dating wereld redden ze het niet.

En aan de andere kant lees ik vriendinnen posten: "Zijn er dan helemaal geen leuke vrijgezelle mannen meer ;( " Dan denk ik dus, die zijn er wel muts, maar misschien moet je dan toch eens proberen wat meer heren een kans te geven een normaal gesprek met je aan te gaan.
Waarom zou je iemand een kans moeten geven die je schijnbaar niet aantrekkelijk genoeg vindt om wat voor reden dan ook?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200359131
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 13:19 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand een kans moeten geven die je schijnbaar niet aantrekkelijk genoeg vindt om wat voor reden dan ook?
Dat hoeft niet. Maar dan moet je ook niet klagen dat er geen normale vrijgezelle mannen zijn
pi_200359199
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 13:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. Maar dan moet je ook niet klagen dat er geen normale vrijgezelle mannen zijn
Er zijn genoeg leuke/aardige mannen die ik wel
aantrekkelijk vind en die geïnteresseerd zijn. Mij hoor je dus niet klagen.

Alsof aardig en je geciviliseerd gedragen je het recht geeft op een relatie en/of intimiteit.
Als ik er geen seks mee wil houdt het op toch? Of denk je dat zo’n bijzonder vriendelijke man op een seksloze relatie zit te wachten?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200359334
Vrouwen vallen op klootzakken toch
pi_200359383
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 13:34 schreef Avianflu het volgende:
Alsof aardig en je geciviliseerd gedragen je het recht geeft op een relatie en/of intimiteit.
Dus ze hebben dat recht niet? Ik gun het iedereen een gelukkige relatie te vinden.
quote:
Als ik er geen seks mee wil houdt het op toch? Of denk je dat zo’n bijzonder vriendelijke man op een seksloze relatie zit te wachten?
We baseren "of we er sex mee willen" op basis van nogal een beperkte input. Ben jij een beetje fotogeniek, dan is het een rijkdom van aandacht. Maar sta je gewoon niet zo leuk op de foto dan is daarmee je lot bezegeld.

Dit is naar mijn idee in "het echte leven" beter. Ontmoetingen in de kroeg, een festival of waar dan ook geeft mensen de kans veel meer informatie op te doen, non-communicatie etc. Het aanbod is lager, en alcohol helpt ook nog wel eens een handje.
pi_200359509
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 13:44 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen vallen op klootzakken toch
Natuurlijk niet.
Alleen “bad guys” hebben wel bepaalde eigenschappen die aantrekkelijk zijn.
Zoals bijvoorbeeld onafhankelijk, brutaal, zelfverzekerd etcetera.
Heeft niet per definitie te maken met het zijn van een “bad Guy”.
Het is allemaal niet zo zwart wit.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 13:57:56 #41
441859 crew  Lenny77
pi_200359570
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 13:44 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen vallen op klootzakken toch
Meisjes mss, ik hoop dat vrouwen daar uitgegroeid zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 14:01:40 #42
441859 crew  Lenny77
pi_200359632
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 13:46 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dus ze hebben dat recht niet? Ik gun het iedereen een gelukkige relatie te vinden.
[..]

We baseren "of we er sex mee willen" op basis van nogal een beperkte input. Ben jij een beetje fotogeniek, dan is het een rijkdom van aandacht. Maar sta je gewoon niet zo leuk op de foto dan is daarmee je lot bezegeld.

Dit is naar mijn idee in "het echte leven" beter. Ontmoetingen in de kroeg, een festival of waar dan ook geeft mensen de kans veel meer informatie op te doen, non-communicatie etc. Het aanbod is lager, en alcohol helpt ook nog wel eens een handje.
Dat van die foto klopt wel, maar vaak doen ze ook geen moeite voor een leuke foto he! Vraag even aan een vriendin of vriend om een foto van je te maken waar je er leuk opstaat ipv een selfie in de badkamer waar je recht tegen een paar neusgaten aankijkt. Die man is mss leuk om te zien maar zijn foto doet m geen recht aan. (Telt ook voor vrouwen)
En ja in het echt is het anders, zelfs een minder (op het eerste zicht) aantrekkelijke man kan erg aantrekkelijk worden door een lach, een stem, zijn geur, de manier van uitdrukken enz.
Via een dating app is het meer een platte vleeskeuring, dat weet je hopelijk ook als je er aan begint?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200359638
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 13:46 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dus ze hebben dat recht niet? Ik gun het iedereen een gelukkige relatie te vinden.
[..]

We baseren "of we er sex mee willen" op basis van nogal een beperkte input. Ben jij een beetje fotogeniek, dan is het een rijkdom van aandacht. Maar sta je gewoon niet zo leuk op de foto dan is daarmee je lot bezegeld.

Dit is naar mijn idee in "het echte leven" beter. Ontmoetingen in de kroeg, een festival of waar dan ook geeft mensen de kans veel meer informatie op te doen, non-communicatie etc. Het aanbod is lager, en alcohol helpt ook nog wel eens een handje.
Gunnen jazeker wel. Maar aardig en leuk doen tegen een vrouw geeft je niet het recht op een date of vervolgdate, dat bedoel ik meer. Dat gevoel krijg ik bij de reacties die ik van sommige mannen krijg in het echte leven.

En verder ben ik het er zeker mee eens dat daten/ontmoeten in het echte leven beter is.
Wat betreft fotogeniek heb je een punt, maar waarom zou je als vrouw minder aantrekkelijke mannen swipen als toch vrijwel elke swipe naar rechts een match is, daarom werken die apps niet voor iedereen.

Persoonlijk vind ik het ook niet altijd leuk dat mijn waarde alleen bepaald wordt omdat ik een “lekkere kont” heb ofzo. Maar de eerste aantrekking is nu eenmaal meestal oppervlakkig en daarna merk je pas of iemand echt bij je past.

[ Bericht 6% gewijzigd door Avianflu op 14-07-2021 14:22:52 ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200359726
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 23:59 schreef Roellie80 het volgende:
Sinds kort mag ik genieten van de voordelen die horen bij een open-relatie. Hier zal ik niet dieper op ingaan, dat is weer een heel topic op zichzelf. Maar ik benoem het omdat het wel impact heeft op mijn ervaring met dating apps.

Ik ben wat ouder, ik ben nog van de generatie dat mensen elkaar in de kroeg ontmoetten. En dat ging mij altijd best aardig af. In mijn hoogtij dagen was dat ieder weekend een ander schatje. Qua flirten ben ik assertief, zelfverzekerd en qua uiterlijk niet lelijk.

En nu dan datingapps/sites. Ik kende het niet. En ging er dus redelijk blanco in. Wel een semi grappige profieltekst gemaakt, en gedurende de afgelopen weken de profieltekst wat gefinetuned. Een paar aardige foto’s erbij. Dit heeft potentie! Dacht ik.. Ik heb voor een aantal sites betaald.

Zoals NovaMora en SecondLove. Dit zijn de sites wat naar mijn idee redelijk aansloot bij mijn wensen. ONS of FWB … jaja. Die afkortingen leer je ook snel. Ik had verwacht hier dames te vinden die in zijn voor avontuur zonder verplichtingen of verwachtingen. En die zijn er! Maar voor elke dame zijn er volgens mij ook wel 50 heren die vechten om aandacht. Ik heb op deze sites zeker iets van 60 dames een bericht gestuurd. In het begin persoonlijk, later een algemene tekst. Ik heb denk ik in totaal 5 reacties gehad, waarvan er 3 interesse hadden en uiteindelijk ben ik met 1 in gesprek geraakt. Wat me vooral tegenviel was dat je eigenlijk nooit een reactie terug krijgt, of meteen een block. 1 begon zelfs met schelden. Ik vond het overall maar een vijandige ervaring! Daarnaast is Second love een gare kut site. Je kan slecht zien wie je eerder hebt gesproken, of een zoekopdracht filteren.

VictoriaMilan pas in principe ook in dit straatje. Ik heb hier een account aangemaakt en na een dag had ik 6 likes. Het leek mij zeer onwaarschijnlijk gezien de ervaringen met de andere apps. Ik ga er vanuit dat het allemaal fake is.

Tinder – kansloos. Ik heb geen mogelijkheid gevonden om een relatiestatus op te geven, of er op te zoeken. 0 likes na zo’n 6 weken.
Badoo, al iets beter omdat je hier wel een relatiestatus kan meegeven. 1 like na 6 weken.
OkCupid – Nog beter, alleen staat mijn overzicht hier vol met poly-meiden. 3 van de 4 hebben paars haar en een neuspiercing. Niet heel charmant wat mij betreft. Hier heb ik snel contact kunnen maken met 2 dames, maar nog maar erg pril
Feeld – Interessant. Veel vrije mensen. Helaas niet allemaal mijn type. Ik heb alle vrouwen daar geswiped. Misschien wel 500 profielen ofzo? Ik heb 0 likes gehad
Happn – Alles lokaal. Zitten we niet op te wachten.
HappyPancake is het volgende project. Wat problemen gehad bij het aanmaken van een acoount.

Dan zijn er nog 2 apps/websites die meer ingaan op mijn fetish, maar daar zal ik me ook niet over uitlaten O-)

Tldr; Vrouwen willen een relatie en zitten niet te wachten op een kerel die ONS of FWB willen. Ook hebben vrouwen in deze wereld de macht. Dat merk je op alle vlakken. Fuck feminisme.
Mooie beoordelingen van datingsites/-apps

Zouden meer mensen moeten doen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200359812
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 23:59 schreef Roellie80 het volgende:

Tldr; Vrouwen willen een relatie en zitten niet te wachten op een kerel die ONS of FWB willen. Ook hebben vrouwen in deze wereld de macht. Dat merk je op alle vlakken. Fuck feminisme.
Ik heb trouwens aardig wat ONS en FWB gehad de afgelopen 2 jaar. Nu ben ik er zo langzamerhand wel klaar mee overigens.

Best leuke mannen ontmoet wel veelal vrijgezel en niet op zoek, sommigen hadden zelf ook wel meerdere ONS en FWB gehad. Dus die vrouwen zijn er zeker wel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200360215
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 14:01 schreef Lenny77 het volgende:
Dat van die foto klopt wel, maar vaak doen ze ook geen moeite voor een leuke foto he! Vraag even aan een vriendin of vriend om een foto van je te maken waar je er leuk opstaat ipv een selfie in de badkamer waar je recht tegen een paar neusgaten aankijkt. Die man is mss leuk om te zien maar zijn foto doet m geen recht aan. (Telt ook voor vrouwen)
Dat zou je denken. Maar ik ook dat de minder aantrekkelijke mensen over het algemeen ook onzekerder zijn. Het mogelijk niet durven te vertellen dat ze zich aangemeld hebben op een dating site. Laat staan zich willen laten fotograferen.
quote:
En ja in het echt is het anders, zelfs een minder (op het eerste zicht) aantrekkelijke man kan erg aantrekkelijk worden door een lach, een stem, zijn geur, de manier van uitdrukken enz.
Via een dating app is het meer een platte vleeskeuring, dat weet je hopelijk ook als je er aan begint?
Ik had dat kunnen verwachten. Ik had het niet zo extreem verwacht. En nogmaals, ik heb niks te klagen. Maar wat nou als je zo'n vrouw of man bent. Tijdens deze lange "corona-winter". Dan ben je dus afhankelijk van deze apps die je zelfvertrouwen in elk geval geen goed doet.
pi_200360868
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 13:46 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dus ze hebben dat recht niet? Ik gun het iedereen een gelukkige relatie te vinden.
[..]

We baseren "of we er sex mee willen" op basis van nogal een beperkte input. Ben jij een beetje fotogeniek, dan is het een rijkdom van aandacht. Maar sta je gewoon niet zo leuk op de foto dan is daarmee je lot bezegeld.

Dit is naar mijn idee in "het echte leven" beter. Ontmoetingen in de kroeg, een festival of waar dan ook geeft mensen de kans veel meer informatie op te doen, non-communicatie etc. Het aanbod is lager, en alcohol helpt ook nog wel eens een handje.
datingsites en apps zorgen sowieso dat mijn selectiecriteria steeds oppervlakkiger worden. Op een gegeven moment heb ik de mannen met allemaal dezelfde spannende hobbies wel gezien.
  woensdag 14 juli 2021 @ 15:29:08 #48
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200361039
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:20 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

datingsites en apps zorgen sowieso dat mijn selectiecriteria steeds oppervlakkiger worden. Op een gegeven moment heb ik de mannen met allemaal dezelfde spannende hobbies wel gezien.
Maar dat schiet toch ook niet op dan als je er zo ingaat?
pi_200361151
quote:
6s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar dat schiet toch ook niet op dan als je er zo ingaat?
dat schiet ook niet op, maar als vrouw is het aanbod wel zo groot dat je je dat kunt permiteren. Dan maar even geen klimmers, kitesurfers of motorrijders. Ik werd er erg oppervlakkig van, dus er maar mee gestopt.
pi_200361542
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:34 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

dat schiet ook niet op, maar als vrouw is het aanbod wel zo groot dat je je dat kunt permiteren. Dan maar even geen klimmers, kitesurfers of motorrijders. Ik werd er erg oppervlakkig van, dus er maar mee gestopt.
Jammer @Faxie ;)

Er zitten niet alleen dat soort figuren op, gewoon je grenzen op trekken. Duckfaces, lange meiden, moeder zijn, gewoon niet aantrekkelijk uiterlijk en alleen maar praten in "Me" "-tjuh" of RUMAG plaatjes kunnen ook paar geile gasten verder zoeken. Ik mis daar niks aan..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 16:40:46 #51
441859 crew  Lenny77
pi_200362202
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jammer @:Faxie ;)

Er zitten niet alleen dat soort figuren op, gewoon je grenzen op trekken. Duckfaces, lange meiden, moeder zijn, gewoon niet aantrekkelijk uiterlijk en alleen maar praten in "Me" "-tjuh" of RUMAG plaatjes kunnen ook paar geile gasten verder zoeken. Ik mis daar niks aan..
Ook geen lange meiden? :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200363186
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jammer @:Faxie ;)

Er zitten niet alleen dat soort figuren op, gewoon je grenzen op trekken. Duckfaces, lange meiden, moeder zijn, gewoon niet aantrekkelijk uiterlijk en alleen maar praten in "Me" "-tjuh" of RUMAG plaatjes kunnen ook paar geile gasten verder zoeken. Ik mis daar niks aan..
Je mag ook wel wat eisen hebben, maar zodra je begint met swipen ga je je criteria er op aanpssen. Ik in ieder geval wel.
pi_200363233
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:34 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

dat schiet ook niet op, maar als vrouw is het aanbod wel zo groot dat je je dat kunt permiteren. Dan maar even geen klimmers, kitesurfers of motorrijders. Ik werd er erg oppervlakkig van, dus er maar mee gestopt.
:'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200363350
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 17:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:'(
@Cinderelladreamer kom er maar in
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200363428
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 17:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

@:Cinderelladreamer kom er maar in
Want??
pi_200363534
quote:
17s.gif Op woensdag 14 juli 2021 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Want??
Ok, als ik hem moet uit leggen is het niet grappig meer :')

Laten we dan maar OT gaan:
1 Tinder match van mij lijkt 1 bericht per maand naar haar matches te sturen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200363709
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 17:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok, als ik hem moet uit leggen is het niet grappig meer :')

Laten we dan maar OT gaan:
1 Tinder match van mij lijkt 1 bericht per maand naar haar matches te sturen...
Oh dacht dat je doelde op het motorrijden.....maar heb gisteren al uitgelegd hoe ik erover denk en ga dat niet meer uitleggen of verdedigen.


OT: ik wacht nog even met datingapps.....laatste beruchte loodjes tot aan mijn vakantie, dan pas meer rust en tijd voor evt. dates :)
pi_200363996
quote:
17s.gif Op woensdag 14 juli 2021 17:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

OT: ik wacht nog even met datingapps.....laatste beruchte loodjes tot aan mijn vakantie, dan pas meer rust en tijd voor evt. dates :)
Zo kan het ook :)

Overigens heeft Tinder geen gratis Superlikes meer, of hebben anderen dat nog wel? :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 14 juli 2021 @ 18:29:10 #59
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200364326
Ik snap superlikes sowieso niet..
Alsof je dat vanaf een foto kan bepalen??

Maar ik ben er geloof ik nog een beetje te blue voor allemaal..

Hoe snel geven jullie eigenlijk je telefoon nummer voor wa contact?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200364863
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:29 schreef Barreltje het volgende:
Ik snap superlikes sowieso niet..
Alsof je dat vanaf een foto kan bepalen??

Maar ik ben er geloof ik nog een beetje te blue voor allemaal..

Hoe snel geven jullie eigenlijk je telefoon nummer voor wa contact?
Inderdaad, heb wel eens een lege bio gehad met alleen 3 foto’s en dan krijg je superlikes. Kan je toch niet serieus nemen.

Ik geef mijn nummer relatief snel als het lijkt te klikken, binnen enkele dagen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 14 juli 2021 @ 19:57:51 #61
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200365669
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:34 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

dat schiet ook niet op, maar als vrouw is het aanbod wel zo groot dat je je dat kunt permiteren. Dan maar even geen klimmers, kitesurfers of motorrijders. Ik werd er erg oppervlakkig van, dus er maar mee gestopt.
Als je bij voorbaat al denkt van; x groep is toch niks. Dan mis je toch ook de leuke matches?
pi_200366540
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 23:59 schreef Roellie80 het volgende:
Sinds kort mag ik genieten van de voordelen die horen bij een open-relatie. Hier zal ik niet dieper op ingaan, dat is weer een heel topic op zichzelf. Maar ik benoem het omdat het wel impact heeft op mijn ervaring met dating apps.

Ik ben wat ouder, ik ben nog van de generatie dat mensen elkaar in de kroeg ontmoetten. En dat ging mij altijd best aardig af. In mijn hoogtij dagen was dat ieder weekend een ander schatje. Qua flirten ben ik assertief, zelfverzekerd en qua uiterlijk niet lelijk.

En nu dan datingapps/sites. Ik kende het niet. En ging er dus redelijk blanco in. Wel een semi grappige profieltekst gemaakt, en gedurende de afgelopen weken de profieltekst wat gefinetuned. Een paar aardige foto’s erbij. Dit heeft potentie! Dacht ik.. Ik heb voor een aantal sites betaald.

Zoals NovaMora en SecondLove. Dit zijn de sites wat naar mijn idee redelijk aansloot bij mijn wensen. ONS of FWB … jaja. Die afkortingen leer je ook snel. Ik had verwacht hier dames te vinden die in zijn voor avontuur zonder verplichtingen of verwachtingen. En die zijn er! Maar voor elke dame zijn er volgens mij ook wel 50 heren die vechten om aandacht. Ik heb op deze sites zeker iets van 60 dames een bericht gestuurd. In het begin persoonlijk, later een algemene tekst. Ik heb denk ik in totaal 5 reacties gehad, waarvan er 3 interesse hadden en uiteindelijk ben ik met 1 in gesprek geraakt. Wat me vooral tegenviel was dat je eigenlijk nooit een reactie terug krijgt, of meteen een block. 1 begon zelfs met schelden. Ik vond het overall maar een vijandige ervaring! Daarnaast is Second love een gare kut site. Je kan slecht zien wie je eerder hebt gesproken, of een zoekopdracht filteren.

VictoriaMilan pas in principe ook in dit straatje. Ik heb hier een account aangemaakt en na een dag had ik 6 likes. Het leek mij zeer onwaarschijnlijk gezien de ervaringen met de andere apps. Ik ga er vanuit dat het allemaal fake is.

Tinder – kansloos. Ik heb geen mogelijkheid gevonden om een relatiestatus op te geven, of er op te zoeken. 0 likes na zo’n 6 weken.
Badoo, al iets beter omdat je hier wel een relatiestatus kan meegeven. 1 like na 6 weken.
OkCupid – Nog beter, alleen staat mijn overzicht hier vol met poly-meiden. 3 van de 4 hebben paars haar en een neuspiercing. Niet heel charmant wat mij betreft. Hier heb ik snel contact kunnen maken met 2 dames, maar nog maar erg pril
Feeld – Interessant. Veel vrije mensen. Helaas niet allemaal mijn type. Ik heb alle vrouwen daar geswiped. Misschien wel 500 profielen ofzo? Ik heb 0 likes gehad
Happn – Alles lokaal. Zitten we niet op te wachten.
HappyPancake is het volgende project. Wat problemen gehad bij het aanmaken van een acoount.

Dan zijn er nog 2 apps/websites die meer ingaan op mijn fetish, maar daar zal ik me ook niet over uitlaten O-)

Tldr; Vrouwen willen een relatie en zitten niet te wachten op een kerel die ONS of FWB willen. Ook hebben vrouwen in deze wereld de macht. Dat merk je op alle vlakken. Fuck feminisme.
Ik denk dat op elke app of website de niet heel knappe, middenmoot man het moeilijk heeft en zijn best moet doen om de weinige likes die hij krijgt om te zetten naar een date.

Denk verder dat de knappere mensen het ook best moeilijk zullen hebben. Ik ken er zelf een paar die ondanks hun goede uiterlijk toch aardig hard aan de slag moesten om hun slag te slaan via zo'n app.

Verder zijn er genoeg vrouwen die ONS/FWB willen doen. Is afhankelijk van wat voor man je bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gruj0 op 14-07-2021 20:43:56 ]
pi_200366582
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 13:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Meisjes mss, ik hoop dat vrouwen daar uitgegroeid zijn.
Een hoop vrouwen zijn nog steeds meisjes in hun wensen. :P
pi_200366604
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 14:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat van die foto klopt wel, maar vaak doen ze ook geen moeite voor een leuke foto he! Vraag even aan een vriendin of vriend om een foto van je te maken waar je er leuk opstaat ipv een selfie in de badkamer waar je recht tegen een paar neusgaten aankijkt. Die man is mss leuk om te zien maar zijn foto doet m geen recht aan. (Telt ook voor vrouwen)
En ja in het echt is het anders, zelfs een minder (op het eerste zicht) aantrekkelijke man kan erg aantrekkelijk worden door een lach, een stem, zijn geur, de manier van uitdrukken enz.
Via een dating app is het meer een platte vleeskeuring, dat weet je hopelijk ook als je er aan begint?
Soms heb je voor een goede foto gewoon geen aanleg of werkt een goede foto vanuit de juiste hoek alsnog niet.
Er wordt vaak gezegd neem een foto met de juiste belichting, juiste hoek, enz, maar dat komt dan neer op een soort "make up". Dat is een soort gecheat, net zoals de make up die sommige vrouwen overdadig gebruiken alvorens ze op de foto gaan.
  woensdag 14 juli 2021 @ 20:46:26 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200366672
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 20:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Soms heb je voor een goede foto gewoon geen aanleg of werkt een goede foto vanuit de juiste hoek alsnog niet.
Er wordt vaak gezegd neem een foto met de juiste belichting, juiste hoek, enz, maar dat komt dan neer op een soort "make up". Dat is een soort gecheat, net zoals de make up die sommige vrouwen overdadig gebruiken alvorens ze op de foto gaan.
Of filters.

Tering wat zijn er veel vrouwen met foto's waarop er geen enkele gezichtsuitdrukking meer te zien is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200366871
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:34 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

dat schiet ook niet op, maar als vrouw is het aanbod wel zo groot dat je je dat kunt permiteren. Dan maar even geen klimmers, kitesurfers of motorrijders. Ik werd er erg oppervlakkig van, dus er maar mee gestopt.
:'( !
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 21:02:36 #67
441859 crew  Lenny77
pi_200366967
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 20:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Soms heb je voor een goede foto gewoon geen aanleg of werkt een goede foto vanuit de juiste hoek alsnog niet.
Er wordt vaak gezegd neem een foto met de juiste belichting, juiste hoek, enz, maar dat komt dan neer op een soort "make up". Dat is een soort gecheat, net zoals de make up die sommige vrouwen overdadig gebruiken alvorens ze op de foto gaan.
Nee ok, maar soms is de hoek wel heel sneu :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200366990
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee ok, maar soms is de hoek wel heel sneu :P
Penisfoto bedoel je? :D _O-
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 21:08:08 #69
441859 crew  Lenny77
pi_200367073
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Penisfoto bedoel je? :D _O-
Hm ja zelfs een penis heeft de juiste hoek nodig :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 14 juli 2021 @ 21:09:40 #70
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200367091
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hm ja zelfs een penis heeft de juiste hoek nodig :P
Gewoon een macro lens gebruiken, dan lijkt alles wat.
pi_200367162
quote:
6s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gewoon een macro lens gebruiken, dan lijkt alles wat.
_O- :D Je bedoelt fish eye. :P
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 21:14:25 #72
441859 crew  Lenny77
pi_200367196
quote:
6s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gewoon een macro lens gebruiken, dan lijkt alles wat.
En een snapchat filterke
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200367223
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En een snapchat filterke
Met overal de tekst zoals op gezichten "knap, knap knap" of "groot groot groot". :D
  woensdag 14 juli 2021 @ 21:18:38 #74
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200367284
Wat ik ook echt niet snap zijn mensen die met kinderen op de foto staan. Prima als je ze hebt, maar waarom zet je ze op een datingapp erbij?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200367778
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ik ook echt niet snap zijn mensen die met kinderen op de foto staan. Prima als je ze hebt, maar waarom zet je ze op een datingapp erbij?
Ja, van die foto’s waar de kinderen ook echt herkenbaar opstaan. Brrrr.
Sowieso andere mensen herkenbaar op je Tinder zetten is asociaal.
Of foto met een groepje kinderen in Afrika tijdens een tripje aan een weeshuis ofzo.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 14 juli 2021 @ 21:48:21 #76
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200367803
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, van die foto’s waar de kinderen ook echt herkenbaar opstaan. Brrrr.
Sowieso andere mensen herkenbaar op je Tinder zetten is asociaal.
Of foto met een groepje kinderen in Afrika tijdens een tripje aan een weeshuis ofzo.
Met andere mensen vind ik ook altijd wat apart ja. Ik vind het voor iemand spreken als ze de andere mensen geblurred hebben. Ook is het altijd wat suf als de eerste 2/3 foto's groepsfoto's zijn. Dan ben je meer bezig met raden wie het is dan dat je iemand kan bekijken/beoordelen :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200367904
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Met andere mensen vind ik ook altijd wat apart ja. Ik vind het voor iemand spreken als ze de andere mensen geblurred hebben. Ook is het altijd wat suf als de eerste 2/3 foto's groepsfoto's zijn. Dan ben je meer bezig met raden wie het is dan dat je iemand kan bekijken/beoordelen :')
Ja _O- , en dan ben ik teleurgesteld dat het die ene leukerd niet is .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200368316
quote:
6s.gif Op woensdag 14 juli 2021 19:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als je bij voorbaat al denkt van; x groep is toch niks. Dan mis je toch ook de leuke matches?
Ja, daarom werkte het ook niet voor mij. Werd er erg oppervlakkig van. Sowieso ben ik nu klaar met die datingapps en kom mensen weer in het echt tegen. Werk een stuk beter voor mij.
pi_200368325
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 20:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

:'( !
de motorrijder heb ik al gehad, ben je de klimmer of de kitesurfer?
pi_200368507
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ik ook echt niet snap zijn mensen die met kinderen op de foto staan. Prima als je ze hebt, maar waarom zet je ze op een datingapp erbij?
Ik had dat ook. Maar dan wel onherkenbaar gemaakt met een grote sticker op hun hoofd. Mijn reden is simpel: meteen duidelijk dat ik kinderen heb. Is dat een probleem? Geen match...
  woensdag 14 juli 2021 @ 22:36:49 #81
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200368616
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:30 schreef Grublit het volgende:

[..]

Ik had dat ook. Maar dan wel onherkenbaar gemaakt met een grote sticker op hun hoofd. Mijn reden is simpel: meteen duidelijk dat ik kinderen heb. Is dat een probleem? Geen match...
Ja dat snap ik. Maar er zijn er ook zat bij die met een nichtje ofzo op de foto staan 8)7 En dan in de beschrijving "Het is niet mijn kindje, het is mijn nichtje"
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200368640
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja dat snap ik. Maar er zijn er ook zat bij die met een nichtje ofzo op de foto staan 8)7 En dan in de beschrijving "Het is niet mijn kindje, het is mijn nichtje"
Die snap ik ook niet...
pi_200368701
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:17 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

de motorrijder heb ik al gehad, ben je de klimmer of de kitesurfer?
Kitesurfer 8-)
pi_200368722
Is het niet beter om alleen op de foto te staan en in de omschrijving te zetten dat je vader bent?
Meestal daten vrouwen in eerste instantie de man, of niet dan?
  woensdag 14 juli 2021 @ 22:47:54 #85
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200368807
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:43 schreef Rogue2.0 het volgende:
Is het niet beter om alleen op de foto te staan en in de omschrijving te zetten dat je vader bent?
Meestal daten vrouwen in eerste instantie de man, of niet dan?
Een kind is nogal een handicap in een relatie. Zeker als ze tussen de nul en 12/13/14 zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200368907
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:47 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Een kind is nogal een handicap in een relatie. Zeker als ze tussen de nul en 12/13/14 zijn.
Dat zou het niet moeten zijn. Zo maak je het alleen maar moeilijk voor jezelf. Ik zou geen bezwaar hebben om een vader te daten.
  woensdag 14 juli 2021 @ 22:58:58 #87
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200369063
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

_O- :D Je bedoelt fish eye. :P
Fish-eye is juist verder uitgezoomed, dus nog kleiner ;)
Wellicht handig voor Fok!kers maar nee, dat gaat niet werken.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En een snapchat filterke
Oortjes erop, beetje blur en gaan?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:16 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

Ja, daarom werkte het ook niet voor mij. Werd er erg oppervlakkig van. Sowieso ben ik nu klaar met die datingapps en kom mensen weer in het echt tegen. Werk een stuk beter voor mij.
Daar ben je zelf bij toch? Als je ziet dat je oppervlakkig wordt dan kan je daar ook tegenin gaan en juist op letten.

Afwachten of alles straks niet weer opslot gaat, zal wel weer een toename komen van singles op die apps als dat gebeurd.
pi_200369139
quote:
6s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Fish-eye is juist verder uitgezoomed, dus nog kleiner ;)
Wellicht handig voor Fok!kers maar nee, dat gaat niet werken.
[..]

Oortjes erop, beetje blur en gaan?
[..]

Daar ben je zelf bij toch? Als je ziet dat je oppervlakkig wordt dan kan je daar ook tegenin gaan en juist op letten.

Afwachten of alles straks niet weer opslot gaat, zal wel weer een toename komen van singles op die apps als dat gebeurd.
Ja, maar zo kwam ik er snel genoeg achter dat dat niet voor me werkte. Op een feestje of ergens waar ik met vrienden naartoe ga kom ik veel makkelijker mensen tegen waar ik gemeenschappelijke interesses mee heb.

Waar ik woon gaat alles volgend week weer open, dus hoop even niet op iets van lockdown :P
pi_200372454
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:43 schreef Rogue2.0 het volgende:
Is het niet beter om alleen op de foto te staan en in de omschrijving te zetten dat je vader bent?
Meestal daten vrouwen in eerste instantie de man, of niet dan?
Zo doe ik het wel en zet dan ook niet neer dat je een trotse moeder/vader bent, mag toch hopen dat elke ouder trots is op zijn kind.

Ik vind kinderen zichtbaar op een foto not done. Je komt zelfs profielen tegen met hele familie compilaties. Als je in de kroeg iemand tegen komt ga je toch ook niet meteen de foto's van je kinderen laten zien?
pi_200372577
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ik ook echt niet snap zijn mensen die met kinderen op de foto staan. Prima als je ze hebt, maar waarom zet je ze op een datingapp erbij?
Soms met onderschrift zoals "mijn allessies" :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 15 juli 2021 @ 09:25:17 #91
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200372641
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:52 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]

Dat zou het niet moeten zijn. Zo maak je het alleen maar moeilijk voor jezelf. Ik zou geen bezwaar hebben om een vader te daten.
Dat zal best, maar het kind komt altijd op de eerste plek. Dus je moet je dates er om heen plannen, kan elkaar vaak niet zien omdat het kind bij hem/haar is (je gaat ook niet iedere date voorstellen aan je kind neem ik aan). Als je pech hebt zit je met een debiele ex...

Je kan niet zeggen dat een kind geen impact op een relatie hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 15 juli 2021 @ 09:26:30 #92
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200372652
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Soms met onderschrift zoals "mijn allessies" :')
Ja die swipe ik naar rechts. Ook met van die teksten "Mijn kindje staat op de eerste plaats!". Ja, tuurlijk, dat snapt iedereen. Maar dat hoef je toch niet te benoemen? Ik heb namelijk niet zo'n zin om het vijfde wiel aan de wagen te zijn, dus dan ga ik wel door naar de volgende.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200372673
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja die swipe ik naar rechts. Ook met van die teksten "Mijn kindje staat op de eerste plaats!". Ja, tuurlijk, dat snapt iedereen. Maar dat hoef je toch niet te benoemen? Ik heb namelijk niet zo'n zin om het vijfde wiel aan de wagen te zijn, dus dan ga ik wel door naar de volgende.
Zo deed ik dat vroeger ook. Er zullen vast mannen zijn die dat juist wel willen. Voor mij was dat een van de grootste afknappers. Net zoals paardenmeisjes.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 15 juli 2021 @ 09:33:51 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_200372700
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:26 schreef kanovinnie het volgende:

Ja die swipe ik naar rechts. Ook met van die teksten "Mijn kindje staat op de eerste plaats!". Ja, tuurlijk, dat snapt iedereen. Maar dat hoef je toch niet te benoemen? Ik heb namelijk niet zo'n zin om het vijfde wiel aan de wagen te zijn, dus dan ga ik wel door naar de volgende.
Nouja, als verder geen indicatie is dat ze een kind heeft, is dit wel een duidelijke .
Daarnaast denk ik dat ze dan ook veel mannen is tegengekomen die meer aandacht/tijd van haar wilden dan ze kon geven, want kind.

Vaak zie je dat dergelijke teksten vooral neer worden gezet vanuit eerdere ervaringen
  donderdag 15 juli 2021 @ 13:43:10 #95
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200376181
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 23:03 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

Ja, maar zo kwam ik er snel genoeg achter dat dat niet voor me werkte. Op een feestje of ergens waar ik met vrienden naartoe ga kom ik veel makkelijker mensen tegen waar ik gemeenschappelijke interesses mee heb.

Waar ik woon gaat alles volgend week weer open, dus hoop even niet op iets van lockdown :P
Hoezo makkelijker? Dat is toch ook maar net afwachten, ik denk dat je dan pas vooral later erachter komt dat men wellicht hobbies heeft die je niet liggen.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja die swipe ik naar rechts. Ook met van die teksten "Mijn kindje staat op de eerste plaats!". Ja, tuurlijk, dat snapt iedereen. Maar dat hoef je toch niet te benoemen? Ik heb namelijk niet zo'n zin om het vijfde wiel aan de wagen te zijn, dus dan ga ik wel door naar de volgende.
Hier komt zoiets vaak over als een excuus om op een gegeven moment maar geen moeite meer te hoeven doen.
Iedereen heeft het druk, als je iets wil dan moet je er tijd voor maken en ervoor gaan vind ik.
pi_200389562
quote:
6s.gif Op donderdag 15 juli 2021 13:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoezo makkelijker? Dat is toch ook maar net afwachten, ik denk dat je dan pas vooral later erachter komt dat men wellicht hobbies heeft die je niet liggen.
[..]

Hier komt zoiets vaak over als een excuus om op een gegeven moment maar geen moeite meer te hoeven doen.
Iedereen heeft het druk, als je iets wil dan moet je er tijd voor maken en ervoor gaan vind ik.
In dat geval zijn ze geen selectiecriteria meer omdat je iemand op een andere manier leert kennen.
pi_200396438
Zit nu een tijd op Badoo. Iedereen zegt dat het een plek is voor uitschot, tokkies en andere rare mensen.
Maar er zitten een hoop prachtige vrouwen op, eigenlijk net zoals op Bumble.

Je kan daar aangeven of je kinderen hebt of niet. Een van de opties is "Ja, binnenkort".
Wat ze daar nou precies mee bedoelen is niet heel erg duidelijk. Het kan betekenen dat je ze binnenkort wilt of binnenkort krijgt.

Ik schrok namelijk van het aantal vrouwen dat "Ja, binnenkort" heeft staan. Als die allemaal zwanger zijn, zou het dan niet beter zijn wanneer ze zich gewoon richten op hun zwangerschap en de voorbereiding op het moederschap, dan een of andere idioot op zo'n app zoeken om zijn leven te vergallen? :? Een kind krijgen is toch een ingrijpend iets. Voor een buitenstaander die er helemaal geen band mee heeft of op heeft kunnen bouwen valt het al helemaal niet te doen. Een man zoeken kan toch na een paar jaar ook wel? :?
pi_200396469
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:17 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

de motorrijder heb ik al gehad, ben je de klimmer of de kitesurfer?
Klitklimmer 8-) B-)
pi_200397177
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:29 schreef Gruj0 het volgende:
Zit nu een tijd op Badoo. Iedereen zegt dat het een plek is voor uitschot, tokkies en andere rare mensen.
Maar er zitten een hoop prachtige vrouwen op, eigenlijk net zoals op Bumble.

Je kan daar aangeven of je kinderen hebt of niet. Een van de opties is "Ja, binnenkort".
Wat ze daar nou precies mee bedoelen is niet heel erg duidelijk. Het kan betekenen dat je ze binnenkort wilt of binnenkort krijgt.

Ik schrok namelijk van het aantal vrouwen dat "Ja, binnenkort" heeft staan. Als die allemaal zwanger zijn, zou het dan niet beter zijn wanneer ze zich gewoon richten op hun zwangerschap en de voorbereiding op het moederschap, dan een of andere idioot op zo'n app zoeken om zijn leven te vergallen? :? Een kind krijgen is toch een ingrijpend iets. Voor een buitenstaander die er helemaal geen band mee heeft of op heeft kunnen bouwen valt het al helemaal niet te doen. Een man zoeken kan toch na een paar jaar ook wel? :?
Of ze denken dat als ze een match krijgen dat er dan zo snel mogelijk kindjes gemaakt gaan worden? :+
pi_200397517
Ik zal Badoo ook eens proberen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200397597
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 18:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Of ze denken dat als ze een match krijgen dat er dan zo snel mogelijk kindjes gemaakt gaan worden? :+
Ja, ik zou maar een condoom gebruiken in ieder geval. :+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200397619
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 18:55 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, ik zou maar een condoom gebruiken in ieder geval. :+
Driedubbele :D
pi_200397802
Tering wat een trash op Badoo zeg.

Edit: Gelijk maar weer verwijderd.


Bumble is voor mij het meest succesvol denk ik. Hoop dat het nog populairder wordt want in mijn omgeving zijn er niet ontzettend veel mensen op Bumble.

[ Bericht 46% gewijzigd door Discombobulate op 16-07-2021 19:11:59 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200398277
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 18:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Of ze denken dat als ze een match krijgen dat er dan zo snel mogelijk kindjes gemaakt gaan worden? :+
Ja dat kan ook. Het zijn opvallend veel vrouwen eind 20, begin 30. Eierstokken rammelen?
Het rare is dat het meestal ook nog eens erg knappe vrouwen zijn. Wat is er aan de hand dat ze op zo'n manier op zoek zijn, of zwanger in de steek zijn gelaten? :?
pi_200398292
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 19:06 schreef Discombobulate het volgende:
Tering wat een trash op Badoo zeg.

Edit: Gelijk maar weer verwijderd.

Bumble is voor mij het meest succesvol denk ik. Hoop dat het nog populairder wordt want in mijn omgeving zijn er niet ontzettend veel mensen op Bumble.
Nou nou nou, mensen trash noemen. :N
Ligt ook aan de omgeving waar je je in bevindt en de straal in welke je zoekt.
pi_200398460
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja dat kan ook. Het zijn opvallend veel vrouwen eind 20, begin 30. Eierstokken rammelen?
Het rare is dat het meestal ook nog eens erg knappe vrouwen zijn. Wat is er aan de hand dat ze op zo'n manier op zoek zijn, of zwanger in de steek zijn gelaten? :?
Heb echt geen idee......
pi_200399249
Ben echt wel weer toe aan een beetje liefde zeg. :{

Nou ja, hopelijk lukt het binnenkort weer eens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 16 juli 2021 @ 21:02:22 #108
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200399845
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 09:04 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

In dat geval zijn ze geen selectiecriteria meer omdat je iemand op een andere manier leert kennen.
Dan kan je er toch alsnog achteraf achter komen dat diegene elke week aan motorcross doet :D
De volgorde is alleen anders.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:29 schreef Gruj0 het volgende:
Zit nu een tijd op Badoo. Iedereen zegt dat het een plek is voor uitschot, tokkies en andere rare mensen.
Maar er zitten een hoop prachtige vrouwen op, eigenlijk net zoals op Bumble.

Je kan daar aangeven of je kinderen hebt of niet. Een van de opties is "Ja, binnenkort".
Wat ze daar nou precies mee bedoelen is niet heel erg duidelijk. Het kan betekenen dat je ze binnenkort wilt of binnenkort krijgt.

Ik schrok namelijk van het aantal vrouwen dat "Ja, binnenkort" heeft staan. Als die allemaal zwanger zijn, zou het dan niet beter zijn wanneer ze zich gewoon richten op hun zwangerschap en de voorbereiding op het moederschap, dan een of andere idioot op zo'n app zoeken om zijn leven te vergallen? :? Een kind krijgen is toch een ingrijpend iets. Voor een buitenstaander die er helemaal geen band mee heeft of op heeft kunnen bouwen valt het al helemaal niet te doen. Een man zoeken kan toch na een paar jaar ook wel? :?
Dat soort onzin stoort mij altijd een beetje, vaak ook omdat je of ja of nee moet invullen. Terwijl zoiets ingrijpend wel iets verder gaat dan dat.
pi_200402063
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 21:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dan kan je er toch alsnog achteraf achter komen dat diegene elke week aan motorcross doet :D
De volgorde is alleen anders.
[..]

Dat soort onzin stoort mij altijd een beetje, vaak ook omdat je of ja of nee moet invullen. Terwijl zoiets ingrijpend wel iets verder gaat dan dat.
Dan hoeft het geen dealbreaker te zijn. Het punt is juist dat bepaalde dingen een selectiecriteria worden door die apps, vaak omdat je er zoveel van ziet.
pi_200405999
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 21:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat soort onzin stoort mij altijd een beetje, vaak ook omdat je of ja of nee moet invullen. Terwijl zoiets ingrijpend wel iets verder gaat dan dat.
Klopt, maar ergens is het goed om te weten hoe iemand staat in het krijgen van kroost. Dan verspil je je tijd niet aan iemand die ze toch niet of juist wel blijkt te willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 17-07-2021 11:04:18 ]
pi_200406021
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 20:25 schreef Discombobulate het volgende:
Ben echt wel weer toe aan een beetje liefde zeg. :{

Nou ja, hopelijk lukt het binnenkort weer eens.
Moet van 2 kanten komen, best lastig in deze tijd.
pi_200407528
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 11:00 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Moet van 2 kanten komen, best lastig in deze tijd.
Ja, dat zijn wel weer dingen die jaren kunnen duren bij mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200412011
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, dat zijn wel weer dingen die jaren kunnen duren bij mij.
Bij wel meer mensen. Je bent niet de enige.
pi_200412245
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 18:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Bij wel meer mensen. Je bent niet de enige.
Absoluut, ik beweer ook niet het tegenovergestelde, maar er zijn mensen met elke maand een nieuwe.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 17 juli 2021 @ 20:06:02 #115
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_200412763
Ik heb badoo weer eens aangemaakt. Ironisch genoeg heb ik mijn ex partner daar ook toentertijd aangetroffen en als in ware badoo fashion heeft die mij na 5 jaar voor een ander ingeruild. An sich niet op zoek, weinig behoefte aan een relatie, maar de nieuwsgierigheid won om toch even te kijken.

Mi gado swa, ik zag én een paar gezichten die ik toen ook al zag en voor de rest is het, sorry dat ik het zo oneerbiedig moet zeggen, een grote dierentuin waar iedereen, zowel man als vrouw, validatie en aandacht zoekt. Het klein deel dat wel serieus is, sneeuwt onder, onder de inkijk en sportschoolfoto's _O- zelfs de meest onaantrekkelijke boktor gaat naar z'n schoenen lopen van de misplaatste aandacht daar.

Ik blijf wel single :W
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_200412857
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb badoo weer eens aangemaakt. Ironisch genoeg heb ik mijn ex partner daar ook toentertijd aangetroffen en als in ware badoo fashion heeft die mij na 5 jaar voor een ander ingeruild. An sich niet op zoek, weinig behoefte aan een relatie, maar de nieuwsgierigheid won om toch even te kijken.

Mi gado swa, ik zag én een paar gezichten die ik toen ook al zag en voor de rest is het, sorry dat ik het zo oneerbiedig moet zeggen, een grote dierentuin waar iedereen, zowel man als vrouw, validatie en aandacht zoekt. Het klein deel dat wel serieus is, sneeuwt onder, onder de inkijk en sportschoolfoto's _O- zelfs de meest onaantrekkelijke boktor gaat naar z'n schoenen lopen van de misplaatste aandacht daar.

Ik blijf wel single :W
Dat geldt voor elke site/app :D
pi_200413032
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb badoo weer eens aangemaakt. Ironisch genoeg heb ik mijn ex partner daar ook toentertijd aangetroffen en als in ware badoo fashion heeft die mij na 5 jaar voor een ander ingeruild. An sich niet op zoek, weinig behoefte aan een relatie, maar de nieuwsgierigheid won om toch even te kijken.

Mi gado swa, ik zag én een paar gezichten die ik toen ook al zag en voor de rest is het, sorry dat ik het zo oneerbiedig moet zeggen, een grote dierentuin waar iedereen, zowel man als vrouw, validatie en aandacht zoekt. Het klein deel dat wel serieus is, sneeuwt onder, onder de inkijk en sportschoolfoto's _O- zelfs de meest onaantrekkelijke boktor gaat naar z'n schoenen lopen van de misplaatste aandacht daar.

Ik blijf wel single :W
Wacht, ben ik de enige die serieus dingen erin zet inclusief "slechte" eigenschappen zoals gamen, die ik ook echt doe? (Ik zit niet op badoo, maar op Lexa) ik ben ondertussen gewoon aan gluren, wat voor mensen erop zitten.
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 20:32:42 #118
441859 crew  Lenny77
pi_200413052
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb badoo weer eens aangemaakt. Ironisch genoeg heb ik mijn ex partner daar ook toentertijd aangetroffen en als in ware badoo fashion heeft die mij na 5 jaar voor een ander ingeruild. An sich niet op zoek, weinig behoefte aan een relatie, maar de nieuwsgierigheid won om toch even te kijken.

Mi gado swa, ik zag én een paar gezichten die ik toen ook al zag en voor de rest is het, sorry dat ik het zo oneerbiedig moet zeggen, een grote dierentuin waar iedereen, zowel man als vrouw, validatie en aandacht zoekt. Het klein deel dat wel serieus is, sneeuwt onder, onder de inkijk en sportschoolfoto's _O- zelfs de meest onaantrekkelijke boktor gaat naar z'n schoenen lopen van de misplaatste aandacht daar.

Ik blijf wel single :W
Zoek een leuke FOK!ster dan :Y
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200413165
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zoek een leuke FOK!ster dan :Y
Hoi jij :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200413183
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:31 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

Wacht, ben ik de enige die serieus dingen erin zet inclusief "slechte" eigenschappen zoals gamen, die ik ook echt doe? (Ik zit niet op badoo, maar op Lexa) ik ben ondertussen gewoon aan gluren, wat voor mensen erop zitten.
Vroeger toen je zei dat je ICT studeerde, werd je altijd genegeerd :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200413278
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zoek een leuke FOK!ster dan :Y
Héél even kort offtopic maar heb je nog droge voeten/weinig schade??


Fokdating *;
pi_200413428
Is Lexa iets voor mensen in de 20? Dat is toch meer een beetje voor >30?

Tinder is gewoon too much geworden, te veel vrouwen, heel veel zeggen niets, weinig serieuze mensen, etc. in mijn omgeving. Badoo is trailer park trash. Bumble is voor mij het beste, maar het aanbod is hier in het Noorden niet zo groot. En Hinge gebruikt al helemaal niemand hier, vind Hinge ook echt niks.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200413454
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vroeger toen je zei dat je ICT studeerde, werd je altijd genegeerd :')
Oké, maar als je sport is het ook niet goed. Ik merk trouwens dat er wel veel overeenkomsten zijn met andere dingen. En ik mis een bepaald soort type mens, maar ik kan niet uitleggen wie of wat.

Het zou wel beter zijn, als er zoveel mogelijk mensen meedoen met deze apps. Maar dit forum en alles eromheen jagen mensen wel weg. Daarnaast zijn mensen wel erg ongeduldig.
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 20:57:29 #124
441859 crew  Lenny77
pi_200413500
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Héél even kort offtopic maar heb je nog droge voeten/weinig schade??

Fokdating *;
Ja het water is voor de straat gestopt *O*
Het voelt wel alsnog we omsingeld zijn door water, maar geen schade. Bij niemand.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200413508
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
Is Lexa iets voor mensen in de 20? Dat is toch meer een beetje voor >30?

Tinder is gewoon too much geworden, te veel vrouwen, heel veel zeggen niets, weinig serieuze mensen, etc. in mijn omgeving. Badoo is trailer park trash. Bumble is voor mij het beste, maar het aanbod is hier in het Noorden niet zo groot. En Hinge gebruikt al helemaal niemand hier, vind Hinge ook echt niks.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik zie dit soort dingen niet. Anders wordt je ontzettend bitter.
Zit trouwens ook in het Noorden.
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 20:59:36 #126
441859 crew  Lenny77
pi_200413542
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoi jij :@
Jij bent bezet :N
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200413570
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
Is Lexa iets voor mensen in de 20? Dat is toch meer een beetje voor >30?

Tinder is gewoon too much geworden, te veel vrouwen, heel veel zeggen niets, weinig serieuze mensen, etc. in mijn omgeving. Badoo is trailer park trash. Bumble is voor mij het beste, maar het aanbod is hier in het Noorden niet zo groot. En Hinge gebruikt al helemaal niemand hier, vind Hinge ook echt niks.
Tinder en te veel vrouwen? :D Dat is nieuw :D
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:55 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

Oké, maar als je sport is het ook niet goed. Ik merk trouwens dat er wel veel overeenkomsten zijn met andere dingen. En ik mis een bepaald soort type mens, maar ik kan niet uitleggen wie of wat.

Het zou wel beter zijn, als er zoveel mogelijk mensen meedoen met deze apps. Maar dit forum en alles eromheen jagen mensen wel weg. Daarnaast zijn mensen wel erg ongeduldig.
Nee idd. Dit is wat ik zo'n beetje ben tegengekomen toen ik nog op sites zat:

ICT -> Nerd
Motorrijder -> Gevaar op de weg
Bewegen/sporten -> Macho
Lezen -> Introvert
Konijnen -> Mietje
Thuiswonend (om wat voor reden dan ook) -> Teren op je ouders

Niets was goed. En ja, dat over konijnen heb ik een keer naar mijn hoofd geslingerd gekregen :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200413578
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jij bent bezet :N
Ik probeer alleen maar vriendelijk te zijn ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 21:03:29 #129
441859 crew  Lenny77
pi_200413625
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik probeer alleen maar vriendelijk te zijn ;(
:o
Hoi jij ook :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200413638
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja het water is voor de straat gestopt *O*
Het voelt wel alsnog we omsingeld zijn door water, maar geen schade. Bij niemand.
Gelukkig maar
pi_200413645
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:o
Hoi jij ook :@
O+

Maar jij bent toch ook voorzien?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200413710
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zoek een leuke FOK!ster dan :Y
Die bestaan niet
pi_200413724
Konijntjes en poesjes O+
pi_200413739
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die bestaan niet
-O-
pi_200413794
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
Konijnen -> Mietje
:D _O-
pi_200413836
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:08 schreef Faxie het volgende:
Konijntjes en poesjes O+
Tja, alsof je als man niet van schattige dieren mag houden :')

Poesjes altijd wel :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 21:37:58 #137
441859 crew  Lenny77
pi_200414363
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gelukkig maar
O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 21:38:45 #138
441859 crew  Lenny77
pi_200414385
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

O+

Maar jij bent toch ook voorzien?
Ja, maar ik spreek dan ook geen wildvreemde mannen aan :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 21:39:00 #139
441859 crew  Lenny77
pi_200414391
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die bestaan niet
WEL :(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200414861
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

WEL :(
Nee :6
pi_200414873
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee :6
:{
  zaterdag 17 juli 2021 @ 22:01:51 #142
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200414880
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 10:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Klopt, maar ergens is het goed om te weten hoe iemand staat in het krijgen van kroost. Dan verspil je je tijd niet aan iemand die ze toch niet of juist wel blijkt te willen.
Nee oke, alleen zit er een heel spectrum tussen ja en nee :D

Zelf heb ik zoiets van, wie weet als ik iemand tegenkom waar ik uiteindelijk oud mee wil worden. Maar zo niet ook prima toch, alleen zet dat maar eens erin :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

WEL :(
Waar? Trek eens een blik open dan ;)
pi_200414941
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee oke, alleen zit er een heel spectrum tussen ja en nee :D

Zelf heb ik zoiets van, wie weet als ik iemand tegenkom waar ik uiteindelijk oud mee wil worden. Maar zo niet ook prima toch, alleen zet dat maar eens erin :+

Komt vooral door het beeld dat veel mensen hebben. Als je samen bent dan MOET en ZAL je kinderen hebben! Uhm, nee. Dat hoeft helemaal niet. Aan de ene kant is het wel een hele goede filter om dat erin te zetten. Maar aan de andere kant kunnen ze dan niet tegen zoveel 'eerlijkheid' :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 22:12:01 #144
441859 crew  Lenny77
pi_200415110
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

:{
Maar jawel, jij bent bv toch al heel leuk?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 22:13:45 #145
441859 crew  Lenny77
pi_200415158
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee :6
;(
Wel...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200415178
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar jawel, jij bent bv toch al heel leuk?
:Y


Maar ja..... ;)
pi_200415265
Vrouwen zijn stom
pi_200415288
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:18 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen zijn stom
:'(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2021 22:19:40 ]
pi_200415341
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:18 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen zijn stom
Niet allemaal!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200415404
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Absoluut, ik beweer ook niet het tegenovergestelde, maar er zijn mensen met elke maand een nieuwe.
Ik beweer ook niet dat je het tegenovergestelde beweert.

Wat wil je horen dan?

"Je moet gelukkig leren wezen/zijn met jezelf"
"Je moet je geluk niet laten afhangen van het vinden van een (levens)partner"

Dat zijn allemaal stokoude dooddoeners.

Kan je beter horen dat je je moet troosten met het feit dat er talloze mensen zijn zoals jij (die je alleen niet direct ziet), toch?
pi_200415423
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee oke, alleen zit er een heel spectrum tussen ja en nee :D

Zelf heb ik zoiets van, wie weet als ik iemand tegenkom waar ik uiteindelijk oud mee wil worden. Maar zo niet ook prima toch, alleen zet dat maar eens erin :+
Je hebt het hier in 2 zinnen prima samengevat. Die 2 zinnen passen echt wel in je profiel. :P
pi_200415449
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik beweer ook niet dat je het tegenovergestelde beweert.

Wat wil je horen dan?

"Je moet gelukkig leren wezen/zijn met jezelf"
"Je moet je geluk niet laten afhangen van het vinden van een (levens)partner"

Dat zijn allemaal stokoude dooddoeners.

Kan je beter horen dat je je moet troosten met het feit dat er talloze mensen zijn zoals jij (die je alleen niet direct ziet), toch?
"Mijn versie van geluk is een vrouw vinden die op commando met de benen wijd gaat en dan net zo geniet als ik dat doe."

Ik heb dat altijd wel eens in een profiel willen zetten, en kijken wat er gebeurt :P

Ik overdrijf een beetje nu :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200415514
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tinder en te veel vrouwen? :D Dat is nieuw :D
[..]

Nee idd. Dit is wat ik zo'n beetje ben tegengekomen toen ik nog op sites zat:

ICT -> Nerd
Motorrijder -> Gevaar op de weg
Bewegen/sporten -> Macho
Lezen -> Introvert
Konijnen -> Mietje
Thuiswonend (om wat voor reden dan ook) -> Teren op je ouders

Niets was goed. En ja, dat over konijnen heb ik een keer naar mijn hoofd geslingerd gekregen :')
Ik begin er steeds meer in te geloven dat je een liefdes/levenspartner het beste niet moet zoeken op dating apps of sites:

- De meesten mensen leggen de lat onrealistisch hoog,
- Zijn zelf niet zo interessant of geweldig, maar zoeken wel naar zo iemand
- Zitten er alleen voor de aandacht
- Of zitten er wanneer ze zich vervelen
- De concurrentie is erg hoog
- Bovendien komt tekst anders over dan spraak en lichaamstaal
pi_200415561
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zoek een leuke FOK!ster dan :Y
Mensen moorden elkaar in dit subbforum soms tekstueel uit, meestal mannen VS vrouwen battles en dan verwacht jij dat die 2 goede matches kunnen gaan vormen srsly? :P
pi_200415899
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik begin er steeds meer in te geloven dat je een liefdes/levenspartner het beste niet moet zoeken op dating apps of sites:

- De meesten mensen leggen de lat onrealistisch hoog,
- Zijn zelf niet zo interessant of geweldig, maar zoeken wel naar zo iemand
- Zitten er alleen voor de aandacht
- Of zitten er wanneer ze zich vervelen
- De concurrentie is erg hoog
- Bovendien komt tekst anders over dan spraak en lichaamstaal
Dat vooral, maar een van de grootste gillers vond ik nog wel dat ze:

- Hoogopgeleid was
- Iemand die ook hoogopgeleid was

En haar profiel stond vol met spelfouten :')

Een eisenlijstje is in mijn ogen onzin. Als het klikt gaat dat lijstje toch meteen het raam uit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200415908
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Mensen moorden elkaar in dit subbforum soms tekstueel uit, meestal mannen VS vrouwen battles en dan verwacht jij dat die 2 goede matches kunnen gaan vormen srsly? :P
Haten op internet, liefde in het echte leven O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200417151
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik beweer ook niet dat je het tegenovergestelde beweert.

Wat wil je horen dan?

"Je moet gelukkig leren wezen/zijn met jezelf"
"Je moet je geluk niet laten afhangen van het vinden van een (levens)partner"

Dat zijn allemaal stokoude dooddoeners.

Kan je beter horen dat je je moet troosten met het feit dat er talloze mensen zijn zoals jij (die je alleen niet direct ziet), toch?
Dit, aangezien ook niet iedereen erop zit en je super bitter kan worden. Heb trouwens al een blauwtje gelopen.
Maar was niet zó erg, omdat ze eigenlijk best wel bitter was.
  zondag 18 juli 2021 @ 00:00:33 #158
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200417285
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Komt vooral door het beeld dat veel mensen hebben. Als je samen bent dan MOET en ZAL je kinderen hebben! Uhm, nee. Dat hoeft helemaal niet. Aan de ene kant is het wel een hele goede filter om dat erin te zetten. Maar aan de andere kant kunnen ze dan niet tegen zoveel 'eerlijkheid' :P
Ben er zelf sowieso nooit van geweest, maargoed je weet het nooit natuurlijk als alles wel klopt, dus vandaar ertussenin.

Iets te goed vaak, dan gaat het weer ten koste van matches.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je hebt het hier in 2 zinnen prima samengevat. Die 2 zinnen passen echt wel in je profiel. :P
Nadeel is alleen dat de meesten die niet eens lezen. ;)
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 01:37:29 #159
441859 crew  Lenny77
pi_200418097
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Mensen moorden elkaar in dit subbforum soms tekstueel uit, meestal mannen VS vrouwen battles en dan verwacht jij dat die 2 goede matches kunnen gaan vormen srsly? :P
Ik denk zelfs dat dat perfect kan gaan! Het feit dat ze beiden hier zitten wil al wat zeggen op gebied van humor, geduld, taalgebruik, tolerantie enz.
Plus in het echt zijn de FOK!kers en -sters vaak gewoon leuke mensen.
(ok, niet allemaal :r )
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 18 juli 2021 @ 07:25:54 #160
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200418744
quote:
6s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ben er zelf sowieso nooit van geweest, maargoed je weet het nooit natuurlijk als alles wel klopt, dus vandaar ertussenin.

Iets te goed vaak, dan gaat het weer ten koste van matches.
[..]

Nadeel is alleen dat de meesten die niet eens lezen. ;)
Dit! Heel erg!

Omdat ik tussen 2 landen reis , is mn profiel ik het Engels.. 4e woord in profiel " Dutch " dus ook niet ergens onderaan ofzo, nee.. 4e woord...

En toch regelmatig de vraag in het engels: do you speak dutch??
En dan heb ik blond haar en blauwe ogen he.. het is niet dat ik er ook nog buitenlands uitzie ofzo... :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 18 juli 2021 @ 07:31:45 #161
108913 Godshand
guide4you
pi_200418771
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 07:25 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Dit! Heel erg!

Omdat ik tussen 2 landen reis , is mn profiel ik het Engels.. 4e woord in profiel " Dutch " dus ook niet ergens onderaan ofzo, nee.. 4e woord...

En toch regelmatig de vraag in het engels: do you speak dutch??
En dan heb ik blond haar en blauwe ogen he.. het is niet dat ik er ook nog buitenlands uitzie ofzo... :+
Dutch is ook afkomst maar voor hetzelfde geld ben je Engelstalig opgevoed. En spreek je dus geen Dutch maar ben je het wel. Als je je tekst 2 talig maakt is het helder :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200418922
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 07:25 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Dit! Heel erg!

Omdat ik tussen 2 landen reis , is mn profiel ik het Engels.. 4e woord in profiel " Dutch " dus ook niet ergens onderaan ofzo, nee.. 4e woord...

En toch regelmatig de vraag in het engels: do you speak dutch??
En dan heb ik blond haar en blauwe ogen he.. het is niet dat ik er ook nog buitenlands uitzie ofzo... :+
Zie mij blond haar en blauwe ogen hebben post

:9
pi_200418956
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die bestaan niet
:{w
pi_200419022
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

:{w
Jij kon er vast genoeg proberen tot de juist bleef hangen :6 :9
  zondag 18 juli 2021 @ 10:04:04 #165
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200419593
Overschot aan FWB dames; echt hoe bizar.

Sinds mijn nieuwe baan ben ik als ik mazzel heb 1 dag in de week thuis, dus ik vind het moeilijk om op die basis een regelmatig contact te hebben (fysiek) en hoe meer ik dat aangeef, hoe meer van mijn matches aangeven dat geen enkel probleem te vinden, als ik maar tijd voor ze maak dat ene nachtje in de week... maar ik héb maar één nachtje, da's logistiek best lastig :')
De vorige was toch wat gekker als ik vooraf had verwacht, dus via de zijdeur in een dwangbuisje afgevoerd, die hangt een week of 3 na dato gewoon in de app met plompverloren de vraag of ik dan niet gewoon wil langskomen om d'r te doen als ik eens tijd heb _O-
Mijn huidige rent er ook niet door weg, zelfs niet nadat we vorig weekend geen (fysiek) contact hadden omdat ik ziek was (lang leve fucking Pfizer :r ) en ik aangeef dat ik dit weekend geen contact wil omdat ik alleen de zondag maar thuis ben en ik mijn keet wil poetsen, wat dingen hier wil doen en F1 wil kijken..
Ik blijf me steeds weer verbazen over wat vrouwvolk allemaal slikt om zo nu en dan eens een beurt te krijgen, en ik voel me onderhand bijna bezwaard omdat ik ze eigenlijk zo'n beetje 'op afroep' heb -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 18 juli 2021 @ 10:08:22 #166
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200419661
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat vooral, maar een van de grootste gillers vond ik nog wel dat ze:

- Hoogopgeleid was
- Iemand die ook hoogopgeleid was

En haar profiel stond vol met spelfouten :')

Een eisenlijstje is in mijn ogen onzin. Als het klikt gaat dat lijstje toch meteen het raam uit.
Ik date nu een juffie met een aardig hoog IQ, maar die krijgt ook de voltooid deelwoorden niet gefikst. Zegt niet altijd alles, al is het wel irritant lezen soms, ga ook niet de hele tijd zitten schoolmeesteren, da's nieliefnie..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200419787
quote:
86s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:04 schreef Sounddragon het volgende:
Overschot aan FWB dames; echt hoe bizar.

Sinds mijn nieuwe baan ben ik als ik mazzel heb 1 dag in de week thuis, dus ik vind het moeilijk om op die basis een regelmatig contact te hebben (fysiek) en hoe meer ik dat aangeef, hoe meer van mijn matches aangeven dat geen enkel probleem te vinden, als ik maar tijd voor ze maak dat ene nachtje in de week... maar ik héb maar één nachtje, da's logistiek best lastig :')
De vorige was toch wat gekker als ik vooraf had verwacht, dus via de zijdeur in een dwangbuisje afgevoerd, die hangt een week of 3 na dato gewoon in de app met plompverloren de vraag of ik dan niet gewoon wil langskomen om d'r te doen als ik eens tijd heb _O-
Mijn huidige rent er ook niet door weg, zelfs niet nadat we vorig weekend geen (fysiek) contact hadden omdat ik ziek was (lang leve fucking Pfizer :r ) en ik aangeef dat ik dit weekend geen contact wil omdat ik alleen de zondag maar thuis ben en ik mijn keet wil poetsen, wat dingen hier wil doen en F1 wil kijken..
Ik blijf me steeds weer verbazen over wat vrouwvolk allemaal slikt om zo nu en dan eens een beurt te krijgen, en ik voel me onderhand bijna bezwaard omdat ik ze eigenlijk zo'n beetje 'op afroep' heb -O-
Ik ben wel blij dat iemand het lukt om mensen aan de haak te slaan. Het ontgaat mij wel, wat jij "goed" doet en ik niet.

Alhoewel ik er wel bij moet zeggen dat ergens voor uitgenodigd ben wat op een verkeerd moment viel. In principe kan ik niet daten... Jammer genoeg.
pi_200419838
quote:
86s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik date nu een juffie met een aardig hoog IQ, maar die krijgt ook de voltooid deelwoorden niet gefikst. Zegt niet altijd alles, al is het wel irritant lezen soms, ga ook niet de hele tijd zitten schoolmeesteren, da's nieliefnie..
Ergeren mensen zich zo hard aan spel- en taalfouten?

Als dat zo is, hoe... Maja, laat maar.
  zondag 18 juli 2021 @ 10:26:39 #169
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200419920
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:17 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

Ik ben wel blij dat iemand het lukt om mensen aan de haak te slaan. Het ontgaat mij wel, wat jij "goed" doet en ik niet.

Alhoewel ik er wel bij moet zeggen dat ergens voor uitgenodigd ben wat op een verkeerd moment viel. In principe kan ik niet daten... Jammer genoeg.
Ik kan het je niet vertellen, ik ben gewoon open en eerlijk, ze weten meestal zelfs dat ik weer een nieuwe date heb, maar ook dat boeit niet, ik snap er serieus geen reet van :')

quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:21 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

Ergeren mensen zich zo hard aan spel- en taalfouten?

Als dat zo is, hoe... Maja, laat maar.
Mwah, ergeren is een groot woord, maar mijn Nederlands is best wel aardig, en je leest de foutjes, dus je ziet- en slaat het onbewust wel op.. Nou kan ik op zich best die -d en -t foutjes wel handelen, maar als het compleet tokkie-slang is haak ik wel af op een gegeven moment..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200421896
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik beweer ook niet dat je het tegenovergestelde beweert.

Wat wil je horen dan?

"Je moet gelukkig leren wezen/zijn met jezelf"
"Je moet je geluk niet laten afhangen van het vinden van een (levens)partner"

Dat zijn allemaal stokoude dooddoeners.

Kan je beter horen dat je je moet troosten met het feit dat er talloze mensen zijn zoals jij (die je alleen niet direct ziet), toch?
Wat is er? _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200421927
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat is er? _O-
Niks, maar wat wil je horen dan met je "ik ben wel weer aan wat liefde toe"? Dat heb je nu al zo vaak gezegd.
pi_200422106
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:14 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niks, maar wat wil je horen dan met je "ik ben wel weer aan wat liefde toe"? Dat heb je nu al zo vaak gezegd.
Niks? _O-

Nogmaals, wat is er?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200422225
quote:
6s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Nadeel is alleen dat de meesten die niet eens lezen. ;)
Maar je wilt ook meestal niks met de meesten, maar misschien wel met de persoon die moeite nam om te lezen. :)
  zondag 18 juli 2021 @ 14:09:58 #174
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200422637
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 07:25 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Dit! Heel erg!

Omdat ik tussen 2 landen reis , is mn profiel ik het Engels.. 4e woord in profiel " Dutch " dus ook niet ergens onderaan ofzo, nee.. 4e woord...

En toch regelmatig de vraag in het engels: do you speak dutch??
En dan heb ik blond haar en blauwe ogen he.. het is niet dat ik er ook nog buitenlands uitzie ofzo... :+
Ligt er een beetje hoe je het hebt staan? Zelf had ik altijd EN/NL of iets in die richting, dan is het toch net iets duidelijker :+

En profiel op tinder heb ik eigenlijk altijd Engels gehad, maar dat is voornamelijk omdat er hier veel Engelsen zitten en vlakbij Amsterdam.

quote:
86s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:04 schreef Sounddragon het volgende:
Overschot aan FWB dames; echt hoe bizar.

Sinds mijn nieuwe baan ben ik als ik mazzel heb 1 dag in de week thuis, dus ik vind het moeilijk om op die basis een regelmatig contact te hebben (fysiek) en hoe meer ik dat aangeef, hoe meer van mijn matches aangeven dat geen enkel probleem te vinden, als ik maar tijd voor ze maak dat ene nachtje in de week... maar ik héb maar één nachtje, da's logistiek best lastig :')
De vorige was toch wat gekker als ik vooraf had verwacht, dus via de zijdeur in een dwangbuisje afgevoerd, die hangt een week of 3 na dato gewoon in de app met plompverloren de vraag of ik dan niet gewoon wil langskomen om d'r te doen als ik eens tijd heb _O-
Mijn huidige rent er ook niet door weg, zelfs niet nadat we vorig weekend geen (fysiek) contact hadden omdat ik ziek was (lang leve fucking Pfizer :r ) en ik aangeef dat ik dit weekend geen contact wil omdat ik alleen de zondag maar thuis ben en ik mijn keet wil poetsen, wat dingen hier wil doen en F1 wil kijken..
Ik blijf me steeds weer verbazen over wat vrouwvolk allemaal slikt om zo nu en dan eens een beurt te krijgen, en ik voel me onderhand bijna bezwaard omdat ik ze eigenlijk zo'n beetje 'op afroep' heb -O-
Je was sowieso toch meer van het minder serieuze had ik het idee? Dus ik zie het probleem niet echt :+

quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:38 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Maar je wilt ook meestal niks met de meesten, maar misschien wel met de persoon die moeite nam om te lezen. :)
Geen idee.
Dat weet je pas als je met iemand in gesprek raakt.
  zondag 18 juli 2021 @ 23:11:20 #175
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200433476
quote:
6s.gif Op zondag 18 juli 2021 14:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ligt er een beetje hoe je het hebt staan? Zelf had ik altijd EN/NL of iets in die richting, dan is het toch net iets duidelijker :+

En profiel op tinder heb ik eigenlijk altijd Engels gehad, maar dat is voornamelijk omdat er hier veel Engelsen zitten en vlakbij Amsterdam.
[..]

Je was sowieso toch meer van het minder serieuze had ik het idee? Dus ik zie het probleem niet echt :+
[..]

Geen idee.
Dat weet je pas als je met iemand in gesprek raakt.
Ik was hartstikke sereneus, maar nu zit ik even in een andere positie qua tijd, en dus moet ik aanpassen.

Ik vind het gewoon raar om op donderdag (dan hoor ik meestal hoeveel vrije tijd ik ga hebben in het weekend) er eentje te prikken in mijn telefoon die dit weekend 'mazzel' heeft.. voelt niet goed, ook al gaan ze er zelf voor in de rij staan :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 23:17:46 #176
441859 crew  Lenny77
pi_200433567
quote:
7s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik was hartstikke sereneus, maar nu zit ik even in een andere positie qua tijd, en dus moet ik aanpassen.

Ik vind het gewoon raar om op donderdag (dan hoor ik meestal hoeveel vrije tijd ik ga hebben in het weekend) er eentje te prikken in mijn telefoon die dit weekend 'mazzel' heeft.. voelt niet goed, ook al gaan ze er zelf voor in de rij staan :')
Nou, ik denk dat dat stiekem wel goed voelt :P
Een luxeprobleem zeg maar
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200433586
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

:{w
:6
  zondag 18 juli 2021 @ 23:21:07 #178
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200433626
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat dat stiekem wel goed voelt :P
Een luxeprobleem zeg maar
Het is een 'luxeprobleem' te noemen, maar toch voelt het niet ok.. -O-

Ik schijn iets van een geweten of moraal te hebben ofzo.. ;(

Ik zei dat tegen eentje gisteren, en ik 'moest me daar maar niet druk om maken', en toch vind ik het niet tof.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 23:26:19 #179
441859 crew  Lenny77
pi_200433697
quote:
89s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het is een 'luxeprobleem' te noemen, maar toch voelt het niet ok.. -O-

Ik schijn iets van een geweten of moraal te hebben ofzo.. ;(

Ik zei dat tegen eentje gisteren, en ik 'moest me daar maar niet druk om maken', en toch vind ik het niet tof.
En de optie om dan maar niemand uit je telefoonboekje te prikken?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 19 juli 2021 @ 00:30:34 #180
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200434277
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En de optie om dan maar niemand uit je telefoonboekje te prikken?
All work and no play makes SD go ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator maandag 19 juli 2021 @ 00:38:41 #181
441859 crew  Lenny77
pi_200434344
quote:
15s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

All work and no play makes SD go ;(
Ja nou dan, als zij het willen en het niet erg vinden op jouw voorwaarden: play on!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 19 juli 2021 @ 15:29:08 #182
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200441514
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja nou dan, als zij het willen en het niet erg vinden op jouw voorwaarden: play on!
Date vanavond bij de Thai in Nijvel 😋

Tinder.be :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200442406
Tinderen kan succesvol uitpakken:

https://www.ad.nl/show/su(...)inder-date~a3527053/
  maandag 19 juli 2021 @ 17:00:03 #184
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200442866
quote:
17s.gif Op maandag 19 juli 2021 16:25 schreef An_0_Niem het volgende:
Tinderen kan succesvol uitpakken:

https://www.ad.nl/show/su(...)inder-date~a3527053/
gold digger gespot.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200443513
quote:
17s.gif Op maandag 19 juli 2021 16:25 schreef An_0_Niem het volgende:
Tinderen kan succesvol uitpakken:

https://www.ad.nl/show/su(...)inder-date~a3527053/
Lol... Ik zeg verder niks.
pi_200474635
quote:
15s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

All work and no play makes SD go ;(
Worden de vrouwtjes nat van je sportschool foto's in je profiel? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 22 juli 2021 @ 20:05:27 #187
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200491654
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Worden de vrouwtjes nat van je sportschool foto's in je profiel? :P
de laatste keer dat ik een sportschool van binnen zag was ehm.. 1987? :D _O- _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200492102
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

de laatste keer dat ik een sportschool van binnen zag was ehm.. 1987? :D _O- _O- _O-
Maar je scoort toch zo fantastisch altijd? Je moet toch wel een beetje gespierd zijn lijkt me? _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200492201
quote:
7s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik was hartstikke sereneus, maar nu zit ik even in een andere positie qua tijd, en dus moet ik aanpassen.

Ik vind het gewoon raar om op donderdag (dan hoor ik meestal hoeveel vrije tijd ik ga hebben in het weekend) er eentje te prikken in mijn telefoon die dit weekend 'mazzel' heeft.. voelt niet goed, ook al gaan ze er zelf voor in de rij staan :')
"Kijk mij eens veel vrouwen tegelijkertijd daten, maar ik doe net alsof ik het allemaal zo erg moeilijk heb en lastig vindt" :') :') :') :')

Fijn voor je dat je zoveel succes hebt, maar dat indirect opscheppen siert je niet.
pi_200492311
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

"Kijk mij eens veel vrouwen tegelijkertijd daten, maar ik doe net alsof ik het allemaal zo erg moeilijk heb en lastig vindt" :') :') :') :')

Fijn voor je dat je zoveel succes hebt, maar dat indirect opscheppen siert je niet.
Ja echt hé, valt me ook zo op. En dat terwijl ie sinds 1987 geen sportschool heeft gezien! _O-

Beetje immatuur of puberaal wel, maar blijkbaar werkt dat bij vrouwen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 22 juli 2021 @ 21:35:00 #191
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200493349
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Maar je scoort toch zo fantastisch altijd? Je moet toch wel een beetje gespierd zijn lijkt me? _O-
Mwah, ik ben geen krielkippie, maar das van het werken, niet van het sporten 😋

quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

"Kijk mij eens veel vrouwen tegelijkertijd daten, maar ik doe net alsof ik het allemaal zo erg moeilijk heb en lastig vindt" :') :') :') :')

Fijn voor je dat je zoveel succes hebt, maar dat indirect opscheppen siert je niet.
Beetje last van je panty?

Ik heb dates genoeg, geen idee waarom, misschien iets met mijn tekst.. overdreven good looking ben ik ook niet :')

En moeilijk/lastig; nee, maar sinds ik weer debiel veel werk, vind ik het wel lastig om iets serieus te beginnen.. dat vergt tijd, en da's niet voorhanden nu. Ik ben van zaterdagavond half 8 tot zondagnacht 3 uur thuis en dat gaat nog wel een paar maanden aanlopen.. ik heb gewoon ècht geen tijd :')

FWB is the best I can do, maar dat loopt steeds op dezelfde drama's uit.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200493650
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juli 2021 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
Mwah, ik ben geen krielkippie, maar das van het werken, niet van het sporten 😋
Vind van hypertroof trainen veel mooier en netter. Vriend van mij is ook groot en sterk van het werken, maar niet bepaald aantrekkelijk gespierd ofzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200494119
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juli 2021 21:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mwah, ik ben geen krielkippie, maar das van het werken, niet van het sporten 😋
[..]

Beetje last van je panty?

Ik heb dates genoeg, geen idee waarom, misschien iets met mijn tekst.. overdreven good looking ben ik ook niet :')

En moeilijk/lastig; nee, maar sinds ik weer debiel veel werk, vind ik het wel lastig om iets serieus te beginnen.. dat vergt tijd, en da's niet voorhanden nu. Ik ben van zaterdagavond half 8 tot zondagnacht 3 uur thuis en dat gaat nog wel een paar maanden aanlopen.. ik heb gewoon ècht geen tijd :')

FWB is the best I can do, maar dat loopt steeds op dezelfde drama's uit.
Als het allemaal zo lastig is momenteel qua tijd dan stop je er toch gewoon mee? :')

Je doet nu alsof je geen keuze hebt hierin en alles maar zo zwaar en lastig is.

Maar het is niets meer dan een verkapte kijk mij eens veel keuze hebben.
  donderdag 22 juli 2021 @ 23:40:53 #194
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200495813
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 21:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Vind van hypertroof trainen veel mooier en netter. Vriend van mij is ook groot en sterk van het werken, maar niet bepaald aantrekkelijk gespierd ofzo.
Ik heb er nooit om gegeven, altijd behoorlijk fysiek werk gedaan, toen ik jong was wel veel gesport (atletiek, zwemmen, zeilen, kiten, ijshockey, skaten, maar om de sport. Met mijn fysiek ben ik eigenlijk nooit bewust bezig geweest. Vanaf ergens begin 20 echt 0,niks meer aan sport gedaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:09 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als het allemaal zo lastig is momenteel qua tijd dan stop je er toch gewoon mee? :')

Je doet nu alsof je geen keuze hebt hierin en alles maar zo zwaar en lastig is.

Maar het is niets meer dan een verkapte kijk mij eens veel keuze hebben.
je valt een beetje in herhaling, hapte ik niet genoeg ofzo :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200496060
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juli 2021 23:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb er nooit om gegeven, altijd behoorlijk fysiek werk gedaan, toen ik jong was wel veel gesport (atletiek, zwemmen, zeilen, kiten, ijshockey, skaten, maar om de sport. Met mijn fysiek ben ik eigenlijk nooit bewust bezig geweest. Vanaf ergens begin 20 echt 0,niks meer aan sport gedaan.
[..]

je valt een beetje in herhaling, hapte ik niet genoeg ofzo :?
Negeer vooral de eerste vraag. Bedankt dat je m'n punt bevestigd.
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 01:52:06 #196
441859 crew  Lenny77
pi_200496350
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Maar je scoort toch zo fantastisch altijd? Je moet toch wel een beetje gespierd zijn lijkt me? _O-
Meer dan genoeg vrouwen die geen interesse hebben in gespierde mannen hoor.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 23 juli 2021 @ 15:18:17 #197
108913 Godshand
guide4you
pi_200504080
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 01:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Meer dan genoeg vrouwen die geen interesse hebben in gespierde mannen hoor.
Een vierkante kop en sterke grappen zijn al voldoende inderdaad voor de meeste vrouwen. Een gevulde portomonnee wil ook wel eens helpen...
^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 15:30:44 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200504298
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 01:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Meer dan genoeg vrouwen die geen interesse hebben in gespierde mannen hoor.
Ik vind het veel belangrijker wat een man doet qua werk of gedaan heeft qua opleiding dan of ie gespierd is.. :o

Vind het belangrijk dat iets op intellectueel nivo klikt en niet allen op fysiek nivo.

Ik heb dus bewust daarnaast wel een foto van mijn curves op tinder gezet.. geen zin om eerst enorm lang te praten en er dan achter te komen dat men een slanke spriet verwachtte.. dst gaat em niet worden dan..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200507901
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 15:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een vierkante kop en sterke grappen zijn al voldoende inderdaad voor de meeste vrouwen. Een gevulde portomonnee wil ook wel eens helpen...
^O^
Vergeet de gouden pik niet
  vrijdag 23 juli 2021 @ 20:57:54 #200
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200508493
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 00:26 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Negeer vooral de eerste vraag. Bedankt dat je m'n punt bevestigd.
Als je nou bijdehand over wens te gaan doen, zorg dan op zijn minst dat je decent Nederlands kunt typen. Nu kom je gewoon over als een domme kneus, als we dan toch spiegels gaan zitten voorhouden.

Je kunt natuurlijk moeilijk verwachten dat ik inhoudelijk op je ga reageren als je me vervolgens gaat zitten afzeiken. Smartiepants :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 23 juli 2021 @ 20:59:18 #201
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200508505
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 15:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik vind het veel belangrijker wat een man doet qua werk of gedaan heeft qua opleiding dan of ie gespierd is.. :o

Vind het belangrijk dat iets op intellectueel nivo klikt en niet allen op fysiek nivo.

Ik heb dus bewust daarnaast wel een foto van mijn curves op tinder gezet.. geen zin om eerst enorm lang te praten en er dan achter te komen dat men een slanke spriet verwachtte.. dst gaat em niet worden dan..
Heel goed; dat zouden meer dames moeten doen ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 23 juli 2021 @ 21:03:16 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200508563
quote:
84s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heel goed; dat zouden meer dames moeten doen ^O^
Wanneer heb je tijd voor een date? :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 23 juli 2021 @ 21:18:01 #203
108913 Godshand
guide4you
pi_200508793
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 15:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik vind het veel belangrijker wat een man doet qua werk of gedaan heeft qua opleiding dan of ie gespierd is.. :o

Vind het belangrijk dat iets op intellectueel nivo klikt en niet allen op fysiek nivo.

Ik heb dus bewust daarnaast wel een foto van mijn curves op tinder gezet.. geen zin om eerst enorm lang te praten en er dan achter te komen dat men een slanke spriet verwachtte.. dst gaat em niet worden dan..
Vanuit de Facebook hoek van de voorste curves zeker? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200508970
Pics van je curves
pi_200509588
Haha. Ik heb ook een full body shot, anders zijn de mannen idd bang dat je te “dik” of te “dun” bent naar hun smaak.

Moet eerlijk bekennen dat ik ook graag van te voren weet hoe je er volledig uit ziet.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200509877
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 15:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik vind het veel belangrijker wat een man doet qua werk of gedaan heeft qua opleiding dan of ie gespierd is.. :o

Vind het belangrijk dat iets op intellectueel nivo klikt en niet allen op fysiek nivo.

Ik heb dus bewust daarnaast wel een foto van mijn curves op tinder gezet.. geen zin om eerst enorm lang te praten en er dan achter te komen dat men een slanke spriet verwachtte.. dst gaat em niet worden dan..
Curves betekent niet per se dik, je kan curves hebben en slank zijn.
pi_200510103
quote:
84s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heel goed; dat zouden meer dames moeten doen ^O^
Laat iedereen maar zelf bepalen
doen wat ze zelf willen en leuk vinden of waardevol vinden aan een man. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200510823
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 15:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik vind het veel belangrijker wat een man doet qua werk of gedaan heeft qua opleiding dan of ie gespierd is.. :o

Vind het belangrijk dat iets op intellectueel nivo klikt en niet allen op fysiek nivo.

Ik heb dus bewust daarnaast wel een foto van mijn curves op tinder gezet.. geen zin om eerst enorm lang te praten en er dan achter te komen dat men een slanke spriet verwachtte.. dst gaat em niet worden dan..
Ik kan hier ontzettend slecht tegen. Maar ik hou het hierbij. Ik wil niemand zijn/haar leven in het negatief daglicht zetten.
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 23:22:36 #209
441859 crew  Lenny77
pi_200511028
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 23:10 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

Ik kan hier ontzettend slecht tegen. Maar ik hou het hierbij. Ik wil niemand zijn/haar leven in het negatief daglicht zetten.
Waar kan je slecht tegen? Ze zegt toch niets verkeerd?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 23 juli 2021 @ 23:30:44 #210
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200511155
quote:
7s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik was hartstikke sereneus, maar nu zit ik even in een andere positie qua tijd, en dus moet ik aanpassen.

Ik vind het gewoon raar om op donderdag (dan hoor ik meestal hoeveel vrije tijd ik ga hebben in het weekend) er eentje te prikken in mijn telefoon die dit weekend 'mazzel' heeft.. voelt niet goed, ook al gaan ze er zelf voor in de rij staan :')
Maar je hoeft toch niet x verschillende te hebben? Uiteindelijk is dat een keuze natuurlijk.

Maargoed, als het niet goed voelt zou ik er sowieso niet aan beginnen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:04 schreef Avianflu het volgende:
Haha. Ik heb ook een full body shot, anders zijn de mannen idd bang dat je te “dik” of te “dun” bent naar hun smaak.

Moet eerlijk bekennen dat ik ook graag van te voren weet hoe je er volledig uit ziet.
Hier eigenlijk nog nooit gehad, wel gedeeltelijk m'n bovenlichaam erop.
Heb altijd zoiets van; dat merk je vanzelf wel toch?

Maargoed kan mij voorstellen dat als je een wat dikker of extremer postuur hebt het een ander verhaal is.
pi_200511358
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 23:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waar kan je slecht tegen? Ze zegt toch niets verkeerd?
Nee, het is niet op de persoon.
En het is ook niet dat het slecht is.
Ik ga er over nadenken hoe ik dit het best kan uitleggen. (Kan het misschien ook vergeten.)

Het heeft ook te maken perceptie.

Edit: maar ik wil óok onherkenbaar blijven... De reactie onder mij zegt al een deel.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 23:44:05 #212
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_200511386
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 15:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik vind het veel belangrijker wat een man doet qua werk of gedaan heeft qua opleiding dan of ie gespierd is.. :o

Vind het belangrijk dat iets op intellectueel nivo klikt en niet allen op fysiek nivo.

Ik heb dus bewust daarnaast wel een foto van mijn curves op tinder gezet.. geen zin om eerst enorm lang te praten en er dan achter te komen dat men een slanke spriet verwachtte.. dst gaat em niet worden dan..
Intellectueel -niveau- ;)

(sorrykonhetnietlaten)
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_200511505
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als je nou bijdehand over wens te gaan doen, zorg dan op zijn minst dat je decent Nederlands kunt typen. Nu kom je gewoon over als een domme kneus, als we dan toch spiegels gaan zitten voorhouden.

Je kunt natuurlijk moeilijk verwachten dat ik inhoudelijk op je ga reageren als je me vervolgens gaat zitten afzeiken. Smartiepants :')
Ja laten we maar niet beginnen over jouw nederlands :')
pi_200511557
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Laat iedereen maar zelf bepalen
doen wat ze zelf willen en leuk vinden of waardevol vinden aan een man. :)
Ik denk dat hij bedoeld dat je gewoon full body shots plaatst. ;)

En daar ben ik het ook wel mee eens.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 02:07:08 #215
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200512205
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 23:44 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Intellectueel -niveau- ;)

(sorrykonhetnietlaten)
Taal is zeg maar totaal niet mijn ding.. :6 en ik vind dat je daar ook niet perse het intellect van iemand aan af kan meten..

Interesseert me ook geen reet wat de rest van fok daar van vind :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 24 juli 2021 @ 05:49:58 #216
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_200513237
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 23:44 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Intellectueel -niveau- ;)

(sorrykonhetnietlaten)
Er staan nog wel meer spelfouten in.
Zou daar in het geval van zo’n post wel een beetje op letten ja.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 24 juli 2021 @ 09:03:26 #217
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200515130
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 02:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Taal is zeg maar totaal niet mijn ding.. :6 en ik vind dat je daar ook niet perse het intellect van iemand aan af kan meten..

Interesseert me ook geen reet wat de rest van fok daar van vind :+
Het is FOK!.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 10:22:44 #218
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_200516980
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 15:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik vind het veel belangrijker wat een man doet qua werk of gedaan heeft qua opleiding dan of ie gespierd is.. :o

Vind het belangrijk dat iets op intellectueel nivo klikt en niet allen op fysiek nivo.

Ik heb dus bewust daarnaast wel een foto van mijn curves op tinder gezet.. geen zin om eerst enorm lang te praten en er dan achter te komen dat men een slanke spriet verwachtte.. dst gaat em niet worden dan..
Maar werk of opleiding zegt ook niet alles over intellectueel niveau. Het kan natuurlijk wel een indicatie zijn, maar ik zou mannen niet te snel afwijzen op hun beroep. Ik vind het zelf belangrijker dat iets op karakter klikt en je een beetje hetzelfde in het leven staat. En de humor moet klikken, als iemand niet van slechte woordgrappen houdt wordt het wel erg lastig ;)

Ik ben afgelopen week naar een speeddate avond geweest. Daar gaven meerdere mannen aan dat ze een eigen bedrijf en voldoende geld hadden. Ik vond dat opschepperig overkomen, maar blijkbaar is dat ook iets wat vrouwen wel belangrijk vinden. Ik heb bij één man echt gezegd dat me dat niet uitmaakte, aangezien ik zelf gewoon werk, zoveel nadruk als hij erop legde. Verder was het speeddaten wel leuk, een soort live Tinder :) Fijne ervan vond ik om gelijk een complete indruk van een persoon te hebben, dat is van wat foto's soms toch lastiger. En nu toch een paar matches die ik op basis van alleen een foto waarschijnlijk had overgeslagen.
They say the empty can rattles the most
The sound of your own voice must soothe you
Hearing only what you want to hear...🎶
  zaterdag 24 juli 2021 @ 13:05:16 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200519803
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 21:03 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wanneer heb je tijd voor een date? :P
kan even duren, of je moet zin hebben om naar Nivelles te rijden vd week op een doordeweekse avond :+
Benzine is poepgoedkoop hier :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zaterdag 24 juli 2021 @ 13:15:53 #220
441859 crew  Lenny77
pi_200520045
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 13:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

kan even duren, of je moet zin hebben om naar Nivelles te rijden vd week op een doordeweekse avond :+
Benzine is poepgoedkoop hier :7
Neem haar mee op werkweek? :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 24 juli 2021 @ 14:25:07 #221
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200521360
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:04 schreef Avianflu het volgende:
Haha. Ik heb ook een full body shot, anders zijn de mannen idd bang dat je te “dik” of te “dun” bent naar hun smaak.

Moet eerlijk bekennen dat ik ook graag van te voren weet hoe je er volledig uit ziet.
Iedereen denk ik.. want overweight is tegenwoordig de norm. :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 24 juli 2021 @ 20:03:55 #222
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_200526096
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 02:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Taal is zeg maar totaal niet mijn ding.. :6 en ik vind dat je daar ook niet perse het intellect van iemand aan af kan meten..

Interesseert me ook geen reet wat de rest van fok daar van vind :+
Ach, ik loop maar een beetje te plagen ;)
Maar verder heb je wel gelijk. Het staat inderdaad niet garant voor iemands intellectuele capaciteit.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 24 juli 2021 @ 21:27:31 #224
213457 engine
pi_200527695
quote:
Hey Cin :W

Ja het is gewoon een spelletje. Ik heb nu zo'n vliegveld spelletje op de telefoon en je kunt het prima gratis spelen maar je kunt iedere keer net niet verder zonder te betalen. Het is hetzelfde idee.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_200527826
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:27 schreef engine het volgende:

[..]

Hey Cin :W

Ja het is gewoon een spelletje. Ik heb nu zo'n vliegveld spelletje op de telefoon en je kunt het prima gratis spelen maar je kunt iedere keer net niet verder zonder te betalen. Het is hetzelfde idee.
Hey, jij in het datingtopic??
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 24 juli 2021 @ 21:36:43 #226
213457 engine
pi_200527892
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hey, jij in het datingtopic??
Blijkbaar :o
Ik heb geen datingapps dus beetje verdwaald denk ik :+
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_200527933
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:36 schreef engine het volgende:

[..]

Blijkbaar :o
Ik heb geen datingapps dus beetje verdwaald denk ik :+
Gauw weer terug naar dagbagger dan ha ha :D
  zondag 25 juli 2021 @ 13:04:06 #228
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200537988
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als je nou bijdehand over wens te gaan doen, zorg dan op zijn minst dat je decent Nederlands kunt typen. Nu kom je gewoon over als een domme kneus, als we dan toch spiegels gaan zitten voorhouden.

Je kunt natuurlijk moeilijk verwachten dat ik inhoudelijk op je ga reageren als je me vervolgens gaat zitten afzeiken. Smartiepants :')
Nee jouw Nederlands is lekker. Met je wens. :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 25 juli 2021 @ 19:45:34 #229
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200543449
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 23:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar je hoeft toch niet x verschillende te hebben? Uiteindelijk is dat een keuze natuurlijk.

Maargoed, als het niet goed voelt zou ik er sowieso niet aan beginnen.

Het probleem ligt op meerdere vlakken.. ik heb maar één dag per week thuis/vrij doorgaans, ik werk over de grens, dus die ene dag is mij vrij 'kostbaar' (pand poetst zichzelf niet, was moet gedaan, en ik wil hem ook niet elke week 'inleveren', ik kan aan de andere kant dan dus ook niet verlangen dat het contact exclusief is.

En tevens ben ik nog steeds van mening dat FWB dingen een houdbaarheidsdatum hebben.. en dus, is het allemaal niet zo simp0l als het lijkt.

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:04 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee jouw Nederlands is lekker. Met je wens. :+
Een tikfout is wel wat anders dan domweg en consequent met werkwoordvervoegingen op je bek gaan.

Maar idd, ik had hem wellicht even na kunnen lezen :%

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 25-07-2021 20:03:55 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200543494
Kennis van mij wil me koppelen aan een kennis van haar. Alleen wil die kennis niet geholpen en gekoppeld worden maar is wel opzoek. Op facebook te zien is zij leuk, dus het proberen waard. Al een berichtje verstuurd via facebook maar niet op gereageerd (staat ook als niet gelezen).

Die kennis van mij wil zelf anoniem blijven omdat ze als het verkeerd valt geen gedoe wilt. Dus ik denk, ik laat het er bij. Ze wil niet gekoppeld worden en geen reactie op facebook. Dus niks doen meer.

Maar nu is 'de koppelaar' op het idee gekomen dat ik er een leuk kaartje heen moet sturen op de ouderwetse manier, ze wil mij wel helpen zegt ze en heeft haar adres. Eigenlijk niets voor mij en weet ook niet of het uberhaupt word gewaardeerd, maar man, ze lijkt wel echt leuk en nog wel het proberen waard. De koppelaar stimuleert het nogal (' ik vind het zooo lief als een man dat bij mij doet').
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_200543522
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:48 schreef Telefono het volgende:
Kennis van mij wil me koppelen aan een kennis van haar. Alleen wil die kennis niet geholpen en gekoppeld worden maar is wel opzoek. Op facebook te zien is zij leuk, dus het proberen waard. Al een berichtje verstuurd via facebook maar niet op gereageerd (staat ook als niet gelezen).

Die kennis van mij wil zelf anoniem blijven omdat ze als het verkeerd valt geen gedoe wilt. Dus ik denk, ik laat het er bij. Ze wil niet gekoppeld worden en geen reactie op facebook. Dus niks doen meer.

Maar nu is 'de koppelaar' op het idee gekomen dat ik er een leuk kaartje heen moet sturen op de ouderwetse manier, ze wil mij wel helpen zegt ze en heeft haar adres. Eigenlijk niets voor mij en weet ook niet of het uberhaupt word gewaardeerd, maar man, ze lijkt wel echt leuk en nog wel het proberen waard. De koppelaar stimuleert het nogal (' ik vind het zooo lief als een man dat bij mij doet').
Als je een vreemde een bericht stuurt zie je dat niet per se in notificaties. Heb zo ook wel eens tijden lang ene bericht gemist.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200543543
quote:
7s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
lb
[..]

Het probleem ligt op meerdere vlakken.. ik heb maar één dag per week thuis/vrij doorgaans, ik werk over de grens, dus die ene dag is mij vrij 'kostbaar' (pand poetst zichzelf niet, was moet gedaan, en ik wil hem ook niet elke week 'inleveren', ik kan aan de andere kant dan dus ook niet verlangen dat het contact exclusief is.

En tevens ben ik nog steeds van mening dat FWB dingen een houdbaarheidsdatum hebben.. en dus, is het allemaal niet zo simp0l als het lijkt.
[..]

Een tikfout is wel wat anders dan domweg en consequent met werkwoordvervoegingen op je bek gaan.

Maar idd, ik had hem wellicht even na kunnen lezen :%
Maar waarom moet je die ene dag invullen met een fwb? Als je weet dat je geen tijd hebt om te daten kun je ook gewoon even vrijgezel blijven? Of is deze niet werkstatus een langdurige tijd??
pi_200543548
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:50 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Als je een vreemde een bericht stuurt zie je dat niet per se in notificaties. Heb zo ook wel eens tijden lang ene bericht gemist.
Wat zou jij er van vinden als je een kaartje van een wildvreemde man krijgt? Zou het zelf wanhopig vinden maar misschien vinden veel vrouwen het wel weer lief ;)
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_200543552
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:48 schreef Telefono het volgende:
Kennis van mij wil me koppelen aan een kennis van haar. Alleen wil die kennis niet geholpen en gekoppeld worden maar is wel opzoek. Op facebook te zien is zij leuk, dus het proberen waard. Al een berichtje verstuurd via facebook maar niet op gereageerd (staat ook als niet gelezen).

Die kennis van mij wil zelf anoniem blijven omdat ze als het verkeerd valt geen gedoe wilt. Dus ik denk, ik laat het er bij. Ze wil niet gekoppeld worden en geen reactie op facebook. Dus niks doen meer.

Maar nu is 'de koppelaar' op het idee gekomen dat ik er een leuk kaartje heen moet sturen op de ouderwetse manier, ze wil mij wel helpen zegt ze en heeft haar adres. Eigenlijk niets voor mij en weet ook niet of het uberhaupt word gewaardeerd, maar man, ze lijkt wel echt leuk en nog wel het proberen waard. De koppelaar stimuleert het nogal (' ik vind het zooo lief als een man dat bij mij doet').
Kun je elkaar dan niet beter toevallig tegenkomen? De koppelaar die etentje regelt met aantal mensen en jullie bij elkaar neerzet.

Zomaar uit het niets van een onbekende berichten krijgen werkt in de regel niet
  zondag 25 juli 2021 @ 19:56:15 #235
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200543609
quote:
7s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
lb
[..]

Het probleem ligt op meerdere vlakken.. ik heb maar één dag per week thuis/vrij doorgaans, ik werk over de grens, dus die ene dag is mij vrij 'kostbaar' (pand poetst zichzelf niet, was moet gedaan, en ik wil hem ook niet elke week 'inleveren', ik kan aan de andere kant dan dus ook niet verlangen dat het contact exclusief is.

En tevens ben ik nog steeds van mening dat FWB dingen een houdbaarheidsdatum hebben.. en dus, is het allemaal niet zo simp0l als het lijkt.
[..]

Een tikfout is wel wat anders dan domweg en consequent met werkwoordvervoegingen op je bek gaan.

Maar idd, ik had hem wellicht even na kunnen lezen :%
Minder werken of er niet zo over zeiken is mijn voorstel.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200543617
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:52 schreef Telefono het volgende:

[..]

Wat zou jij er van vinden als je een kaartje van een wildvreemde man krijgt? Zou het zelf wanhopig vinden maar misschien vinden veel vrouwen het wel weer lief ;)
Terwijl de koppelaarster anoniem wil blijven dus zij krijgt out of the blue van een wildvreemde man een kaartje?? Awkward....... :{
pi_200543714
quote:
17s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Terwijl de koppelaarster anoniem wil blijven dus zij krijgt out of the blue van een wildvreemde man een kaartje?? Awkward....... :{
Dat dus, zit echt niet iedereen op te wachten.
pi_200543725
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:52 schreef Telefono het volgende:

[..]

Wat zou jij er van vinden als je een kaartje van een wildvreemde man krijgt? Zou het zelf wanhopig vinden maar misschien vinden veel vrouwen het wel weer lief ;)
Ik bedoelde in Facebook messenger. Maar heb wel een aantal keer berichten en vriendverzoeken gehad van random mannen, vind het niet leuk. Ook wel eens door een random kerel gebeld die mijn nummer had gehad van “iemand” (volgens zeggen), vond het creepy haha.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200543802
quote:
17s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Terwijl de koppelaarster anoniem wil blijven dus zij krijgt out of the blue van een wildvreemde man een kaartje?? Awkward....... :{
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:02 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

Dat dus, zit echt niet iedereen op te wachten.
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik bedoelde in Facebook messenger. Maar heb wel een aantal keer berichten en vriendverzoeken gehad van random mannen, vind het niet leuk. Ook wel eens door een random kerel gebeld die mijn nummer had gehad van “iemand” (volgens zeggen), vond het creepy haha.
Duidelijk. Jullie zeggen wat ik ook voel, het is eigenlijk gewoon creepy.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_200543819
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:08 schreef Telefono het volgende:

[..]


[..]


[..]

Duidelijk. Jullie zeggen wat ik ook voel, het is eigenlijk gewoon creepy.
^O^
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 25 juli 2021 @ 20:12:56 #241
206731 Mortaxx
Doomer
pi_200543862
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:52 schreef Telefono het volgende:

[..]

Wat zou jij er van vinden als je een kaartje van een wildvreemde man krijgt? Zou het zelf wanhopig vinden maar misschien vinden veel vrouwen het wel weer lief ;)
Ken iemand die langs ging bij het werk van een match en vervolgens foto's hiervan naar haar stuurde. Romantisch toch
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_200543866
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:08 schreef Telefono het volgende:

[..]

[..]

[..]

Duidelijk. Jullie zeggen wat ik ook voel, het is eigenlijk gewoon creepy.
Zo'n kaartje is wel creepy lijkt me, maar een berichtje sturen kan altijd als je het een beetje netjes en leuk doet. Al mijn vriendinnen vinden het helemaal niet zo raar als ik ze vraag of een berichtje sturen naar een vreemde kan. Let wel, er zijn ook mensen die het niet waarderen, maar al mijn vriendinnen zeggen dat er niets mis mee is als je het een beetje leuk en netjes doet. Maar ik ben ook iets jonger, mijn generatie zit sowieso veel op social media zoals instagram etc.

Nee joh, zo'n kaartje maar niet doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200543911
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:52 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

Kun je elkaar dan niet beter toevallig tegenkomen? De koppelaar die etentje regelt met aantal mensen en jullie bij elkaar neerzet.

Zomaar uit het niets van een onbekende berichten krijgen werkt in de regel niet
Ze woont ongeveer een uur bij mij vandaan. Maar het is wel een idee. Hoe ver het komt weet ik niet, maar ga het wel bij de 'koppelaarster' neer leggen
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Zo'n kaartje is wel creepy lijkt me, maar een berichtje sturen kan altijd als je het een beetje netjes en leuk doet. Al mijn vriendinnen vinden het helemaal niet zo raar als ik ze vraag of een berichtje sturen naar een vreemde kan. Let wel, er zijn ook mensen die het niet waarderen, maar al mijn vriendinnen zeggen dat er niets mis mee is als je het een beetje leuk en netjes doet. Maar ik ben ook iets jonger, mijn generatie zit sowieso veel op social media zoals instagram etc.

Nee joh, zo'n kaartje maar niet doen.
;).

Facebook berichtje heb ik al gedaan. Staat nog steeds als ongelezen na een maand, dus dat schiet niet echt op. Vandaar dat ze met het idee van een kaartje kwam.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  zondag 25 juli 2021 @ 20:17:05 #244
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200543938
quote:
17s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar waarom moet je die ene dag invullen met een fwb? Als je weet dat je geen tijd hebt om te daten kun je ook gewoon even vrijgezel blijven? Of is deze niet werkstatus een langdurige tijd??
Ik 'moet' helemaal niks :+, maar een beetje interhumaan contact op zijn tijd is wel gewenst.
En ja, die werksituatie is langdurig.. zit er al een maand of 2, en kan zomaar tot eind vh jaar gaan duren. Kan overigens ook ineens veranderen in een paar weken pleite naar Scandinavië of weet ik veel waar.. ik ga niet over de planning :)

Ik zie uit dit gerommel dus sowieso niet snel een relatie ontstaan, vandaar ook mijn dilemma; FWB is momenteel het enige wat ik te bieden heb imho, en eigenlijk ben ik daar dus niet echt een fan van.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 25 juli 2021 @ 20:20:36 #245
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200544014
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Minder werken of er niet zo over zeiken is mijn voorstel.
Deze shit comes with the job, kan moeilijk aan mijn baas gaan vragen of er iemand 800 km gaat rijden om mijn zaterdagje over te nemen elke week.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 25 juli 2021 @ 20:22:41 #246
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200544052
quote:
17s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Terwijl de koppelaarster anoniem wil blijven dus zij krijgt out of the blue van een wildvreemde man een kaartje?? Awkward....... :{
Dit idd.. zou heel bijzonder zijn als dat goed af gaat lopen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200544055
quote:
7s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik 'moet' helemaal niks :+, maar een beetje interhumaan contact op zijn tijd is wel gewenst.
En ja, die werksituatie is langdurig.. zit er al een maand of 2, en kan zomaar tot eind vh jaar gaan duren. Kan overigens ook ineens veranderen in een paar weken pleite naar Scandinavië of weet ik veel waar.. ik ga niet over de planning :)

Ik zie uit dit gerommel dus sowieso niet snel een relatie ontstaan, vandaar ook mijn dilemma; FWB is momenteel het enige wat ik te bieden heb imho, en eigenlijk ben ik daar dus niet echt een fan van.
Tja, eigen keuze lijkt me.....
  zondag 25 juli 2021 @ 20:24:05 #248
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200544069
quote:
7s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Deze shit comes with the job, kan moeilijk aan mijn baas gaan vragen of er iemand 800 km gaat rijden om mijn zaterdagje over te nemen elke week.
Je kan hem een keer op de arbeidstijdenwet wijzen...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 25 juli 2021 @ 22:09:39 #249
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_200546049
quote:
7s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik 'moet' helemaal niks :+, maar een beetje interhumaan contact op zijn tijd is wel gewenst.
En ja, die werksituatie is langdurig.. zit er al een maand of 2, en kan zomaar tot eind vh jaar gaan duren. Kan overigens ook ineens veranderen in een paar weken pleite naar Scandinavië of weet ik veel waar.. ik ga niet over de planning :)

Ik zie uit dit gerommel dus sowieso niet snel een relatie ontstaan, vandaar ook mijn dilemma; FWB is momenteel het enige wat ik te bieden heb imho, en eigenlijk ben ik daar dus niet echt een fan van.
Wil je een relatie of wil je seks? Ik denk een relatie, anders zou fwb wel prima zijn? Je kan dan toch ook proberen om een relatie te vinden die past bij je werkschema? Er hebben wel meer mensen relaties terwijl ze weinig bij elkaar kunnen zijn. Anders kun je nooit een relatie beginnen zo lang je dit werk doet (en met jou vele anderen, zoals degenen die offshore werken, internationale vrachtwagenchauffeurs etc). Think outside the box :P
They say the empty can rattles the most
The sound of your own voice must soothe you
Hearing only what you want to hear...🎶
  zondag 25 juli 2021 @ 22:13:34 #250
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200546138
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Wil je een relatie of wil je seks? Ik denk een relatie, anders zou fwb wel prima zijn? Je kan dan toch ook proberen om een relatie te vinden die past bij je werkschema? Er hebben wel meer mensen relaties terwijl ze weinig bij elkaar kunnen zijn. Anders kun je nooit een relatie beginnen zo lang je dit werk doet (en met jou vele anderen, zoals degenen die offshore werken, internationale vrachtwagenchauffeurs etc). Think outside the box :P
Offshore werk is vaak x aantal weken op, x aantal weken af. SD's situatie is tegen alle regels in. Maar het zal vast goed betalen.

Vandaar ook mijn opmerking over minder werken of minder zeiken, want hij zorgt zelf voor het probleem.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200547944
Waarom zijn er zoveel meiden die in hun date profiel, hun Instagram hebben staan?

Ik zie/zag zo vaak profielen voorbij komen, waarbij ik dacht van: "Als je zoveel uitgaat en doet, how the fuck kan je dan niet een leuk iemand tegenkomen."

Zal aan mij liggen, maar ik swipe dus naar links. En dat betekent A. Dat ik lang bezig ben. B. Dat een groot gedeelte naar links wordt geswiped.


Edit: Er is iets en ik weet niet perse of het nou echt met daten heeft te maken.


In ieder geval zou de vrouw (ik bedoel dus in het echt) meer openingen (Ik bedoel dus aanknopingspunten of ervoor zorgen dat er nog makkelijker er praatje kan worden genaakt) hebben om wat dan ook te krijgen.

Ik zie dit trouwens ook ergens anders gebeuren. Buiten het relaties en wat dan ook om.

[ Bericht 34% gewijzigd door DisneyXDEE op 26-07-2021 01:52:49 ]
pi_200548002
Edit 2: Wat ik zou moeten doen:

- Betere foto's (Denk ik)
- Betere tekst bio (Denk ik)
- Betere gesprekken. (Soms zie ik dingen ook niet (volgens iemand anders)

En dan nog het proces zelf vis de date app en dan nog daten. Zelfs het date precies is moeilijk aangezien ik ben gebonden in wat het andere geslacht wel of niet kan. Mijn dates zijn aardig avontuurlijk. (Dat zie je nergens in de BIO terug)

Super lastig, weet niet of ik heel veel zin in heb.

Edit 3: Vergeten dat ik lelijk was. In ieder geval heb ik een goed lichaam en ben ik niet van plan om met een rollator te lopen.

[ Bericht 12% gewijzigd door DisneyXDEE op 26-07-2021 02:17:30 ]
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 10:30:44 #253
441859 crew  Lenny77
pi_200553454
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 02:05 schreef DisneyXDEE het volgende:
Edit 2: Wat ik zou moeten doen:

- Betere foto's (Denk ik)
- Betere tekst bio (Denk ik)
- Betere gesprekken. (Soms zie ik dingen ook niet (volgens iemand anders)

En dan nog het proces zelf vis de date app en dan nog daten. Zelfs het date precies is moeilijk aangezien ik ben gebonden in wat het andere geslacht wel of niet kan. Mijn dates zijn aardig avontuurlijk. (Dat zie je nergens in de BIO terug)

Super lastig, weet niet of ik heel veel zin in heb.

Edit 3: Vergeten dat ik lelijk was. In ieder geval heb ik een goed lichaam en ben ik niet van plan om met een rollator te lopen.
Wat voor foto's heb je?
En wat bedoel je met avontuurlijke dates? Ik zou namelijk niet willen gaan skydiven met een vreemde tijdens een eerste date (nooit zelfs, maar je weet wat ik bedoel).
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 26 juli 2021 @ 12:41:36 #254
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_200555609
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 01:29 schreef DisneyXDEE het volgende:
Waarom zijn er zoveel meiden die in hun date profiel, hun Instagram hebben staan?

Ik zie/zag zo vaak profielen voorbij komen, waarbij ik dacht van: "Als je zoveel uitgaat en doet, how the fuck kan je dan niet een leuk iemand tegenkomen."
Omdat ze daar niet zitten om te daten maar alleen maar om schaamteloos hun Insta te verkopen en te vissen naar volgers.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 26 juli 2021 @ 18:28:57 #255
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200561749
quote:
17s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Tja, eigen keuze lijkt me.....
Is het ook, maar de keuze is nu shallowness, en dat is niet echt mijn stijl, daarom vind ik het ook lastig..
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:24 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je kan hem een keer op de arbeidstijdenwet wijzen...
Niet elke baan past in een hokje en/of 9-5 roostertje..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200561780
quote:
7s.gif Op maandag 26 juli 2021 18:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Is het ook, maar de keuze is nu shallowness, en dat is niet echt mijn stijl, daarom vind ik het ook lastig..
[..]

Niet elke baan past in een hokje en/of 9-5 roostertje..
Bedoelde dat je ook even voor niks kunt kiezen, geen relatie en geen fwb, niet leuk natuurlijk maar soms loopt nou eenmaal het leven zo??
  maandag 26 juli 2021 @ 18:31:16 #257
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200561781
quote:
7s.gif Op maandag 26 juli 2021 18:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Is het ook, maar de keuze is nu shallowness, en dat is niet echt mijn stijl, daarom vind ik het ook lastig..
[..]

Niet elke baan past in een hokje en/of 9-5 roostertje..
Klopt.

Maar wat jij doet mag in principe niet, dat weet jij, dat weet je werkgever. Maar jullie hebben er allebei profijt van. Niets mis mee, maar zeur er dan niet zo over.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 26 juli 2021 @ 18:59:20 #258
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200562107
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Wil je een relatie of wil je seks? Ik denk een relatie, anders zou fwb wel prima zijn? Je kan dan toch ook proberen om een relatie te vinden die past bij je werkschema? Er hebben wel meer mensen relaties terwijl ze weinig bij elkaar kunnen zijn. Anders kun je nooit een relatie beginnen zo lang je dit werk doet (en met jou vele anderen, zoals degenen die offshore werken, internationale vrachtwagenchauffeurs etc). Think outside the box :P
Insteek was eigenlijk steeds een relatie, maar dat valt niet mee op deze manier.
FWB geeft gewoon steeds geneuzel op termijn.. maja, ik moet wil wel wat natuurlijk.

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:13 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Offshore werk is vaak x aantal weken op, x aantal weken af. SD's situatie is tegen alle regels in. Maar het zal vast goed betalen.

Vandaar ook mijn opmerking over minder werken of minder zeiken, want hij zorgt zelf voor het probleem.
Bullshit natuurlijk, ik maak 68 uur in de week incl. reizen, zo verschrikkelijk is dat allemaal niet.
Maar tis blijkbaar weer leuk om te kijken hoe lomp je uit de hoek kunt komen tezamen met nog wat andere figuren hier, dus ik pleur wel weer op, geen zin om me elke keer tegen dezelfde narrowminded figuren te moeten verantwoorden zodra ik hier iets post.

:W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200562350
quote:
81s.gif Op maandag 26 juli 2021 18:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Insteek was eigenlijk steeds een relatie, maar dat valt niet mee op deze manier.
FWB geeft gewoon steeds geneuzel op termijn.. maja, ik moet wil wel wat natuurlijk.
[..]

Bullshit natuurlijk, ik maak 68 uur in de week incl. reizen, zo verschrikkelijk is dat allemaal niet.
Maar tis blijkbaar weer leuk om te kijken hoe lomp je uit de hoek kunt komen tezamen met nog wat andere figuren hier, dus ik pleur wel weer op, geen zin om me elke keer tegen dezelfde narrowminded figuren te moeten verantwoorden zodra ik hier iets post.

:W
Blijf of blijf dan gewoon weg
pi_200562808
quote:
81s.gif Op maandag 26 juli 2021 18:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Insteek was eigenlijk steeds een relatie, maar dat valt niet mee op deze manier.
FWB geeft gewoon steeds geneuzel op termijn.. maja, ik moet wil wel wat natuurlijk.
[..]

Bullshit natuurlijk, ik maak 68 uur in de week incl. reizen, zo verschrikkelijk is dat allemaal niet.
Maar tis blijkbaar weer leuk om te kijken hoe lomp je uit de hoek kunt komen tezamen met nog wat andere figuren hier, dus ik pleur wel weer op, geen zin om me elke keer tegen dezelfde narrowminded figuren te moeten verantwoorden zodra ik hier iets post.

:W
Jij ziet dit als kritiek terwijl de rest zich afvraagt of je wel conform Cao uren werkt en anderzijds zich afvraagt waarom je zo perse voor een date moet kiezen terwijl je ook even kunt kiezen voor alléén maar werken en later weer kunt kiezen voor fwb of een relatie......daar is echt totáál niks narrow mindends aan.....
pi_200563295
quote:
81s.gif Op maandag 26 juli 2021 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
Bullshit natuurlijk, ik maak 68 uur in de week incl. reizen, zo verschrikkelijk is dat allemaal niet.
Maar tis blijkbaar weer leuk om te kijken hoe lomp je uit de hoek kunt komen tezamen met nog wat andere figuren hier, dus ik pleur wel weer op, geen zin om me elke keer tegen dezelfde narrowminded figuren te moeten verantwoorden zodra ik hier iets post.

Het is heel simpel. Of niet zeuren of gewoon ander werk zoeken als je zo graag een relatie wil en het allemaal niet wil lukken. Jij kiest er voor om 68 uur per week te maken. Logisch dat vrouwen dat niet willen, gelijk hebben ze. Ben jij een workaholic ofzo?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 26 juli 2021 @ 21:52:38 #262
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200564918
quote:
81s.gif Op maandag 26 juli 2021 18:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Insteek was eigenlijk steeds een relatie, maar dat valt niet mee op deze manier.
FWB geeft gewoon steeds geneuzel op termijn.. maja, ik moet wil wel wat natuurlijk.
[..]

Bullshit natuurlijk, ik maak 68 uur in de week incl. reizen, zo verschrikkelijk is dat allemaal niet.
Maar tis blijkbaar weer leuk om te kijken hoe lomp je uit de hoek kunt komen tezamen met nog wat andere figuren hier, dus ik pleur wel weer op, geen zin om me elke keer tegen dezelfde narrowminded figuren te moeten verantwoorden zodra ik hier iets post.

:W
Trek je calimerohoedje maar weer aan ja.
68 uur werken inclusief reistijd is niet normaal. En dat kost je wat. Daarom zeg ik, minder werken of niet zeiken.
quote:
17s.gif Op maandag 26 juli 2021 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Jij ziet dit als kritiek terwijl de rest zich afvraagt of je wel conform Cao uren werkt en anderzijds zich afvraagt waarom je zo perse voor een date moet kiezen terwijl je ook even kunt kiezen voor alléén maar werken en later weer kunt kiezen voor fwb of een relatie......daar is echt totáál niks narrow mindends aan.....
Precies.

Maargoed, het is makkelijker om de schuld bij een ander neer te leggen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200569753
Structureel zoveel werken heeft natuurlijk wel een impact op je sociale leven. Ik heb momenten dat ik zoveel uren maar, maar als het structureel zou zijn dan had ik allang iets anders gezocht.
pi_200570856
Ik zit op de dating site lexa, maar ik vind de vrouwen erop niet heel bijzonder.

Ik heb veel matches, maar dat lijkt allemaal met vrouwen te zijn die ik maar meh vind.

Lastig uit te leggen, maar het is of ze zijn heel stevig met dito grote buik en dikke benen, maar een leuk gezicht.
Of redelijk slank, maar het gezicht is echt niet sexy ofzo, gewoon een gezicht zonder enige aantrekkelijke kenmerken zoals sexy lippen en/of mooie ogen.

Ik vind mijzelf niet superknap ofzo, maar ik heb bijvoorbeeld wel een mooie lach en redelijk mooie ogen of open blik zo te noemen.

Waarom kan ik niet met vrouwen matchen die ik aantrekkelijk vind van mijn leeftijd of iets jonger en daar mee praten?
Héél soms zitten die vrouwen er wel tussen, maar dan word ik zenuwachtig omdat ik denk: "Ja als ik iets verkeerds zeg, moet ik weer lang wachten totdat er een 'nieuwe' leuke vrouw bij zit."
Om redenen die ik niet kan bevatten lopen die gesprekken vast, misschien ben ik wel saai, maar iedereen op die apps zijn een beetje saai toch?

Waarom kan ik niet gewoon matchen met 5 vrouwen waar ik fysiek aangetrokken tot ben en vanuit daar zien wie het best bij mij past.

En waarom moet het altijd over reizen gaan of ergens 'heen' gaan gaan of over series?
Waarom is de algemene tendens niet daten, waarom kunnen vrouwen daar vaak zelf niet op aansturen.
Je zit toch op een dating site om te daten.
pi_200574137
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:06 schreef L_ het volgende:
Ik zit op de dating site lexa, maar ik vind de vrouwen erop niet heel bijzonder.

Ik heb veel matches, maar dat lijkt allemaal met vrouwen te zijn die ik maar meh vind.

Lastig uit te leggen, maar het is of ze zijn heel stevig met dito grote buik en dikke benen, maar een leuk gezicht.
Of redelijk slank, maar het gezicht is echt niet sexy ofzo, gewoon een gezicht zonder enige aantrekkelijke kenmerken zoals sexy lippen en/of mooie ogen.

Ik vind mijzelf niet superknap ofzo, maar ik heb bijvoorbeeld wel een mooie lach en redelijk mooie ogen of open blik zo te noemen.

Waarom kan ik niet met vrouwen matchen die ik aantrekkelijk vind van mijn leeftijd of iets jonger en daar mee praten?
Héél soms zitten die vrouwen er wel tussen, maar dan word ik zenuwachtig omdat ik denk: "Ja als ik iets verkeerds zeg, moet ik weer lang wachten totdat er een 'nieuwe' leuke vrouw bij zit."
Om redenen die ik niet kan bevatten lopen die gesprekken vast, misschien ben ik wel saai, maar iedereen op die apps zijn een beetje saai toch?

Waarom kan ik niet gewoon matchen met 5 vrouwen waar ik fysiek aangetrokken tot ben en vanuit daar zien wie het best bij mij past.

En waarom moet het altijd over reizen gaan of ergens 'heen' gaan gaan of over series?
Waarom is de algemene tendens niet daten, waarom kunnen vrouwen daar vaak zelf niet op aansturen.
Je zit toch op een dating site om te daten.
Wellicht moet je het ergens anders proberen en sluiten je wensen niet aan bij het Lexa publiek of de leeftijdscategorie waarin je zoekt.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 22:57:23 #266
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200584119
Ik heb nu even de dating van Facebook geprobeerd. Voor de eerste keer op een site ueberhaupt. Viel me niet eens tegen, want binnen een half uur drie ‘ matches’ en dat met een profiel van 10 min
Maar goed. Wat nu? Zal ik maar een berichtje sturen aan diegene die me het leukste lijkt?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 28 juli 2021 @ 00:01:27 #267
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200584807
Het is wel enorme crappy software, zoals we van FB gewend zijn. Dat is met marketplace ook al, vaak allerlei softwareproblemen.
In mijn meldingen verschijnen allerlei vrouwen die me leuk vinden, maar in de app zelf staan ze niet…
Onvoorstelbaar dat een miljardenbedrijf als FB dit niet in een keer goed krijgt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200587596
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 22:57 schreef LXIV het volgende:
Ik heb nu even de dating van Facebook geprobeerd. Voor de eerste keer op een site ueberhaupt. Viel me niet eens tegen, want binnen een half uur drie ‘ matches’ en dat met een profiel van 10 min
Maar goed. Wat nu? Zal ik maar een berichtje sturen aan diegene die me het leukste lijkt?
Beter van niet. Door geen berichten te sturen kom je sneller aan dates :P
  woensdag 28 juli 2021 @ 09:21:01 #269
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200590146
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 06:28 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]

Beter van niet. Door geen berichten te sturen kom je sneller aan dates :P
Haha. Wel, dat matchen is gemakkelijker dan de chat op gang houden. Terwijl ik toch gemakkelijk schrijf. Enfin, ik verwachtte ook niet de eerste keer meteen beet te krijgen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200601783
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 10:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wat voor foto's heb je?
En wat bedoel je met avontuurlijke dates? Ik zou namelijk niet willen gaan skydiven met een vreemde tijdens een eerste date (nooit zelfs, maar je weet wat ik bedoel).
Nee, iets anders, maar ik kan dat hier niet zeggen.
pi_200601797
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:06 schreef L_ het volgende:

Waarom kan ik niet gewoon matchen met 5 vrouwen waar ik fysiek aangetrokken tot ben en vanuit daar zien wie het best bij mij past.

En waarom moet het altijd over reizen gaan of ergens 'heen' gaan gaan of over series?
Waarom is de algemene tendens niet daten, waarom kunnen vrouwen daar vaak zelf niet op aansturen.
Je zit toch op een dating site om te daten.
Waarom zou een vrouw met een willekeurige man op date gaan? Wat bied jij die vrouwen in je gesprekken zodat ze meer zin krijgen in een date?

Het komt je niet aanwaaien natuurlijk.

En ja, als je knappere vrouwen wil matchen, moet je zorgen voor betere foto's en een aantrekkelijker profiel.
pi_200604762
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:06 schreef L_ het volgende:
Ik zit op de dating site lexa, maar ik vind de vrouwen erop niet heel bijzonder.

Ik heb veel matches, maar dat lijkt allemaal met vrouwen te zijn die ik maar meh vind.

Lastig uit te leggen, maar het is of ze zijn heel stevig met dito grote buik en dikke benen, maar een leuk gezicht.
Of redelijk slank, maar het gezicht is echt niet sexy ofzo, gewoon een gezicht zonder enige aantrekkelijke kenmerken zoals sexy lippen en/of mooie ogen.

Ik vind mijzelf niet superknap ofzo, maar ik heb bijvoorbeeld wel een mooie lach en redelijk mooie ogen of open blik zo te noemen.

Waarom kan ik niet met vrouwen matchen die ik aantrekkelijk vind van mijn leeftijd of iets jonger en daar mee praten?
Héél soms zitten die vrouwen er wel tussen, maar dan word ik zenuwachtig omdat ik denk: "Ja als ik iets verkeerds zeg, moet ik weer lang wachten totdat er een 'nieuwe' leuke vrouw bij zit."
Om redenen die ik niet kan bevatten lopen die gesprekken vast, misschien ben ik wel saai, maar iedereen op die apps zijn een beetje saai toch?

Waarom kan ik niet gewoon matchen met 5 vrouwen waar ik fysiek aangetrokken tot ben en vanuit daar zien wie het best bij mij past.

En waarom moet het altijd over reizen gaan of ergens 'heen' gaan gaan of over series?
Waarom is de algemene tendens niet daten, waarom kunnen vrouwen daar vaak zelf niet op aansturen.
Je zit toch op een dating site om te daten.
Ik heb zo ongeveer hetzelfde, ik heb teveel om te doen. Zelfs hier moet ik eigenlijk minder reageren.
pi_200605419
quote:
2s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:14 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

Ik heb zo ongeveer hetzelfde, ik heb teveel om te doen. Zelfs hier moet ik eigenlijk minder reageren.
Dan heb je toch überhaupt geen tijd om te daten? Waarom zit je er dan?
pi_200612405
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:06 schreef L_ het volgende:
Ik zit op de dating site lexa, maar ik vind de vrouwen erop niet heel bijzonder.

Ik heb veel matches, maar dat lijkt allemaal met vrouwen te zijn die ik maar meh vind.

Lastig uit te leggen, maar het is of ze zijn heel stevig met dito grote buik en dikke benen, maar een leuk gezicht.
Of redelijk slank, maar het gezicht is echt niet sexy ofzo, gewoon een gezicht zonder enige aantrekkelijke kenmerken zoals sexy lippen en/of mooie ogen.

Ik vind mijzelf niet superknap ofzo, maar ik heb bijvoorbeeld wel een mooie lach en redelijk mooie ogen of open blik zo te noemen.

Waarom kan ik niet met vrouwen matchen die ik aantrekkelijk vind van mijn leeftijd of iets jonger en daar mee praten?
Héél soms zitten die vrouwen er wel tussen, maar dan word ik zenuwachtig omdat ik denk: "Ja als ik iets verkeerds zeg, moet ik weer lang wachten totdat er een 'nieuwe' leuke vrouw bij zit."
Om redenen die ik niet kan bevatten lopen die gesprekken vast, misschien ben ik wel saai, maar iedereen op die apps zijn een beetje saai toch?

Waarom kan ik niet gewoon matchen met 5 vrouwen waar ik fysiek aangetrokken tot ben en vanuit daar zien wie het best bij mij past.

En waarom moet het altijd over reizen gaan of ergens 'heen' gaan gaan of over series?
Waarom is de algemene tendens niet daten, waarom kunnen vrouwen daar vaak zelf niet op aansturen.
Je zit toch op een dating site om te daten.
Het nadeel van online dating is dat je sorteert op uiterlijk. Terwijl je in real life sorteert op aantrekkingskracht. Dan merk je niet dat iemand een minder leuk gezicht heeft. Ik vind het knap wanneer er een echte relatie met echte gevoelens ontstaat uit zo'n app.
  donderdag 29 juli 2021 @ 11:58:51 #275
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200612689
Ik zit nu 2 dagen op FB-dating. Dat gaat best goed, volop matches met echte Nederlandse vrouwen. Er zitten echter ook een paar (hele mooie) Chinese vrouwen tussen, die zeggen in Rotterdam te wonen en meteen om mijn whatsapp-nr vroegen. Is dat een hoax? Wat kunnen ze als mijn nr vragen?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200613337
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:45 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]

Ik vind het knap wanneer er een echte relatie met echte gevoelens ontstaat uit zo'n app.
Nou heel simpel, je spreekt in het echt af en kijkt of er dan aantrekkingskracht is. Die sites en apps zijn er om mensen elkaar te laten ontmoeten, niet om elkaar echt te leren kennen.
pi_200613618
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:45 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]

Het nadeel van online dating is dat je sorteert op uiterlijk. Terwijl je in real life sorteert op aantrekkingskracht. Dan merk je niet dat iemand een minder leuk gezicht heeft. Ik vind het knap wanneer er een echte relatie met echte gevoelens ontstaat uit zo'n app.
Vandaar dat een dating site ook wel eens kan helpen, dan kan je nog op overeenkomsten uit een profiel selecteren :)
  donderdag 29 juli 2021 @ 13:29:36 #278
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_200614535
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:58 schreef LXIV het volgende:
Ik zit nu 2 dagen op FB-dating. Dat gaat best goed, volop matches met echte Nederlandse vrouwen. Er zitten echter ook een paar (hele mooie) Chinese vrouwen tussen, die zeggen in Rotterdam te wonen en meteen om mijn whatsapp-nr vroegen. Is dat een hoax? Wat kunnen ze als mijn nr vragen?
Doorverkopen aan adverteerders die je dan spam sturen?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_200616260
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 12:29 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Nou heel simpel, je spreekt in het echt af en kijkt of er dan aantrekkingskracht is. Die sites en apps zijn er om mensen elkaar te laten ontmoeten, niet om elkaar echt te leren kennen.
En dan blijf je bezig
pi_200616368
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 12:44 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Vandaar dat een dating site ook wel eens kan helpen, dan kan je nog op overeenkomsten uit een profiel selecteren :)
Weleens. Maar als iemand een minder leuk gezicht waarmee het irl misschien wel zou klikken, swipe je die weg. Zoek je de leuke gezichten uit, mooi lichaam, maar irl geen klik. Het is eindeloos daten
pi_200616560
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 12:29 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Nou heel simpel, je spreekt in het echt af en kijkt of er dan aantrekkingskracht is. Die sites en apps zijn er om mensen elkaar te laten ontmoeten, niet om elkaar echt te leren kennen.
Je kan wel gewoon onderzoeken wat voor percentage relaties voortkomt uit datingapps versus in het echt ontmoeten tijdens uitgaan of verengingen. Vast wel te vinden op Google Scholar. Legitieme vraag gewoon.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200616613
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 14:58 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]

Weleens. Maar als iemand een minder leuk gezicht waarmee het irl misschien wel zou klikken, swipe je die weg. Zoek je de leuke gezichten uit, mooi lichaam, maar irl geen klik. Het is eindeloos daten
Van de andere kant kom je op een app/site mensen tegen die je bv niet makkelijk irl tegenkomt......en je kunt het net zo eindeloos maken als je zelf wil toch? Of je begint er gewoon niet aan als je er geen zin in hebt?
pi_200617739
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 14:58 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]

Weleens. Maar als iemand een minder leuk gezicht waarmee het irl misschien wel zou klikken, swipe je die weg. Zoek je de leuke gezichten uit, mooi lichaam, maar irl geen klik. Het is eindeloos daten
Dat is wel echt enorm zwart wit. Waarom zou er niet iemand tussen kunnen zitten met een mooi gezicht, mooi lichaam, en een leuke klik?
pi_200617744
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Je kan wel gewoon onderzoeken wat voor percentage relaties voortkomt uit datingapps versus in het echt ontmoeten tijdens uitgaan of verengingen. Vast wel te vinden op Google Scholar. Legitieme vraag gewoon.
Er werd niet eens een vraag gesteld?
pi_200617774
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 16:09 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Dat is wel echt enorm zwart wit. Waarom zou er niet iemand tussen kunnen zitten met een mooi gezicht, mooi lichaam, en een leuke klik?
Hoelang date je al en heb je haar al gevonden?
pi_200617801
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 16:12 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]

Hoelang date je al en heb je haar al gevonden?
Ik heb een relatie gehad via een datingapp ja. Nu single, maar ook niet zo op zoek.

Daarnaast genoeg vrienden die heel gelukkig zijn met iemand van een datingapp.
pi_200618560
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 16:09 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Er werd niet eens een vraag gesteld?
Iemand vond het bijzonder dat er een relatie kan ontstaan uit zo'n app. Ik weet niet of dat bijzonder is, kun je gewoon uitzoeken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:32:52 #288
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200646072
Wat tips gevraagd: ik heb tekeer dagen geleden een profiel gemaakt op FB- dating en best veel ‘matches’
Het chatten verloopt echter best stroef vind ik. Het komt matig op gang en sommige vrouwen vallen opeens stil in de communicatie. Echt diepgaand is het zo vroeg nog niet, en ik stel ook geen impertinente vragen of zo. Wat ik doe is gewoon wat vragen stellen aan de hand van hun profiel.
Zijn hier Fok!-dames die mij hierover wat wijzer kunnen maken?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:33:32 #289
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200646088
Of mannen natuurlijk…
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200671524
Ik praat nu met een jongen uit Tunesië. Hij is heel charmant en vond het eerste gesprek echt leuk. Hadden het over muziek enzo, omdat hij muzikant is. Heeft ook al een Nederlandse paspoort en spreekt wel Nederlands. Maar we praten nu vooral Engels.

Maar hij vroeg dus om nog een foto van mij, omdat hij mijn stijl leuk vond. Gegeven en toen zei hij ‘ahhh cool you pretty and hot girl’

En ik krijg er toch een vibe van die me niet echt lekker zit. Ik ben ook een beetje bang door een eerdere ervaring, waarbij ik gebruikt was door een andere man welke een fuckboy was. En ze leken qua uiterlijk wel op elkaar. Maar ook een beetje in het praten.

We gaan morgen wat drinken. Maar ik voel mij ook ongemakkelijk bij complimenten als ‘hot girl’. , omdat ik me dan toch een stukje vlees ofzo erdoor voel? Herkent iemand dit? Ik wil voor de duidelijkheid niet meteen of snel met iemand naar bed. Maar dat komt denk ik wel goed. Als hij mij aanbiedt om al naar zijn huis te gaan, is het verstandig dat ik hem dan volledig cancel?
pi_200671566
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:32 schreef LXIV het volgende:
Wat tips gevraagd: ik heb tekeer dagen geleden een profiel gemaakt op FB- dating en best veel ‘matches’
Het chatten verloopt echter best stroef vind ik. Het komt matig op gang en sommige vrouwen vallen opeens stil in de communicatie. Echt diepgaand is het zo vroeg nog niet, en ik stel ook geen impertinente vragen of zo. Wat ik doe is gewoon wat vragen stellen aan de hand van hun profiel.
Zijn hier Fok!-dames die mij hierover wat wijzer kunnen maken?
Hoort bij het vak.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:29:04 #292
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200673638
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 11:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoort bij het vak.
Het gaat allemaal wel snel. Heb nu al een afspraak. Ik snap niet dat mensen zeggen dat het niet lukt. Je moet natuurlijk als 40+ er geen 20 jarige insta-modellen gaan spammen voor ONS. Dat is kansloos. Maar als je eerlijk bent naar die vrouwen toe en accepteert dat die vrouwen net als jij ook wat ouder zijn en wat puntjes hebben dan zijn er gewoon tientallen mogelijkheden, al na een paar dagen.
BTW is mijn date nu 12 jaar jonger, maar ik heb mijn hele leven al ongelofelijk veel geluk met vrouwen betreft.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:40:21 #293
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200673848
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat allemaal wel snel. Heb nu al een afspraak. Ik snap niet dat mensen zeggen dat het niet lukt. Je moet natuurlijk als 40+ er geen 20 jarige insta-modellen gaan spammen voor ONS. Dat is kansloos. Maar als je eerlijk bent naar die vrouwen toe en accepteert dat die vrouwen net als jij ook wat ouder zijn en wat puntjes hebben dan zijn er gewoon tientallen mogelijkheden, al na een paar dagen.
BTW is mijn date nu 12 jaar jonger, maar ik heb mijn hele leven al ongelofelijk veel geluk met vrouwen betreft.
Laten we wel wezen, ondanks dat alles is het natuurlijk wel gewoon geluk hebben.

Vaak dan als je richting een wat 'hogere' leeftijd gaat dan zit men toch vast in een bepaald patroon en vind men het wel best, dus het indirect gevolg is dat er bij voorbaat al minder moeite gedaan wordt.

En uiteindelijk maakt dat het gewoon vermoeiend en haalt dat de plezier er ook wel vanaf.
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:14:33 #294
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200674547
quote:
6s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Laten we wel wezen, ondanks dat alles is het natuurlijk wel gewoon geluk hebben.

Vaak dan als je richting een wat 'hogere' leeftijd gaat dan zit men toch vast in een bepaald patroon en vind men het wel best, dus het indirect gevolg is dat er bij voorbaat al minder moeite gedaan wordt.

En uiteindelijk maakt dat het gewoon vermoeiend en haalt dat de plezier er ook wel vanaf.
Ik denk niet dat het alleen geluk is. Het is ook je eigen instelling. Ben je wel oprecht geïnteresseerd in die vrouw? Wil je echt een langdurige en liefdevolle relatie aangaan? Gaat het je ook om karakter en niet alleen uiterlijk? Als je dat allemaal niet bent dan prikt een vrouw er zo doorheen.
Ik had echt een heel simpel en eerlijk profiel aangemaakt, niet om zoveel mogelijk vrouwen te trekken, juist niet , maar wel om een vrouw aan te trekken die bij me zou passen. Ik had echt veel reacties om uit te kiezen,binnen een paar dagen al. Op een relatief onbekende gratis site als FB-dating.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:14:35 #295
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_200674549
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat allemaal wel snel. Heb nu al een afspraak. Ik snap niet dat mensen zeggen dat het niet lukt. Je moet natuurlijk als 40+ er geen 20 jarige insta-modellen gaan spammen voor ONS. Dat is kansloos. Maar als je eerlijk bent naar die vrouwen toe en accepteert dat die vrouwen net als jij ook wat ouder zijn en wat puntjes hebben dan zijn er gewoon tientallen mogelijkheden, al na een paar dagen.
BTW is mijn date nu 12 jaar jonger, maar ik heb mijn hele leven al ongelofelijk veel geluk met vrouwen betreft.
Wat leuk voor je! Veel plezier alvast met de date.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:19:09 #296
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200674659
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat leuk voor je! Veel plezier alvast met de date.
Ja, dank je wel. Het is trouwens eerder een soort van kenningsmakingsgesprek als een echte date. Ze kon geen oppas vinden voor haar zoontje, dus die komt ook gewoon mee. Ik wil dat soort dingen heel langzaam opbouwen, dat is op de lange termijn het duurzaamste.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:21:22 #297
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_200674720
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, dank je wel. Het is trouwens eerder een soort van kenningsmakingsgesprek als een echte date. Ze kon geen oppas vinden voor haar zoontje, dus die komt ook gewoon mee. Ik wil dat soort dingen heel langzaam opbouwen, dat is op de lange termijn het duurzaamste.
Nou meteen het zoontje erbij vind ik ook weer wat.
Was er geen andere mogelijkheid, of op een andere dag af te spreken?

Ik heb nog nooit m’n kids mee genomen op een date.

Het zou voor mij ongemakkelijk aanvoelen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:23:41 #298
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200674771
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nou meteen het zoontje erbij vind ik ook weer wat.
Was er geen andere mogelijkheid, of op een andere dag af te spreken?

Ik heb nog nooit m’n kids mee genomen op een date.

Het zou voor mij ongemakkelijk aanvoelen.
Tja. Het zoontje is pas net 2. Dus die gaat gewoon ergens op bezoek. De vrouw waar ik mee afsprak vond het juist heel fijn dat ik daar niet moeilijk over deed.
En ik denk: Als je iets met een moeder wil dan krijg je de kinderen er automatisch bij. En voor iedere moeder komen haar kinderen altijd op de 1e plaats.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 1 augustus 2021 @ 15:21:13 #299
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200676523
Ik krijg trouwens meer belangstelling van vrouwen die ouder zijn dan van vrouwen die jonger zijn. Net zelfs een die 8 jaar ouder was. Andersom kies ik ook wel vrouwen die jonger zijn, maar dat vind ik toch normaler.

Toen ik 17 of zo was, vond ik trouwens vrouwen van 35 ontzettend aantrekkelijk. Veel aantrekkelijker dan vrouwen/meisjes van mijn eigen leeftijd. Dat is eigenlijk altijd onveranderd gebleven.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 1 augustus 2021 @ 15:22:19 #300
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200676557
Als er in mijn jonge jaren online-dating geweest was dan had ik het wel geweten wat dat betreft.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 1 augustus 2021 @ 15:26:25 #301
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200676680
Ik fantaseeerde echt nooit over meisjes uit mijn klas, maar altijd over vriendinnen van mijn moeder of de moeders van vriendjes.😂
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')