Ja, ik zou maar een condoom gebruiken in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of ze denken dat als ze een match krijgen dat er dan zo snel mogelijk kindjes gemaakt gaan worden?
Driedubbelequote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:55 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja, ik zou maar een condoom gebruiken in ieder geval.
Ja dat kan ook. Het zijn opvallend veel vrouwen eind 20, begin 30. Eierstokken rammelen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of ze denken dat als ze een match krijgen dat er dan zo snel mogelijk kindjes gemaakt gaan worden?
Nou nou nou, mensen trash noemen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:06 schreef Discombobulate het volgende:
Tering wat een trash op Badoo zeg.
Edit: Gelijk maar weer verwijderd.
Bumble is voor mij het meest succesvol denk ik. Hoop dat het nog populairder wordt want in mijn omgeving zijn er niet ontzettend veel mensen op Bumble.
Heb echt geen idee......quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Het zijn opvallend veel vrouwen eind 20, begin 30. Eierstokken rammelen?
Het rare is dat het meestal ook nog eens erg knappe vrouwen zijn. Wat is er aan de hand dat ze op zo'n manier op zoek zijn, of zwanger in de steek zijn gelaten?
Dan kan je er toch alsnog achteraf achter komen dat diegene elke week aan motorcross doetquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:04 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
In dat geval zijn ze geen selectiecriteria meer omdat je iemand op een andere manier leert kennen.
Dat soort onzin stoort mij altijd een beetje, vaak ook omdat je of ja of nee moet invullen. Terwijl zoiets ingrijpend wel iets verder gaat dan dat.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:29 schreef Gruj0 het volgende:
Zit nu een tijd op Badoo. Iedereen zegt dat het een plek is voor uitschot, tokkies en andere rare mensen.
Maar er zitten een hoop prachtige vrouwen op, eigenlijk net zoals op Bumble.
Je kan daar aangeven of je kinderen hebt of niet. Een van de opties is "Ja, binnenkort".
Wat ze daar nou precies mee bedoelen is niet heel erg duidelijk. Het kan betekenen dat je ze binnenkort wilt of binnenkort krijgt.
Ik schrok namelijk van het aantal vrouwen dat "Ja, binnenkort" heeft staan. Als die allemaal zwanger zijn, zou het dan niet beter zijn wanneer ze zich gewoon richten op hun zwangerschap en de voorbereiding op het moederschap, dan een of andere idioot op zo'n app zoeken om zijn leven te vergallen?Een kind krijgen is toch een ingrijpend iets. Voor een buitenstaander die er helemaal geen band mee heeft of op heeft kunnen bouwen valt het al helemaal niet te doen. Een man zoeken kan toch na een paar jaar ook wel?
Dan hoeft het geen dealbreaker te zijn. Het punt is juist dat bepaalde dingen een selectiecriteria worden door die apps, vaak omdat je er zoveel van ziet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan kan je er toch alsnog achteraf achter komen dat diegene elke week aan motorcross doet
De volgorde is alleen anders.
[..]
Dat soort onzin stoort mij altijd een beetje, vaak ook omdat je of ja of nee moet invullen. Terwijl zoiets ingrijpend wel iets verder gaat dan dat.
Klopt, maar ergens is het goed om te weten hoe iemand staat in het krijgen van kroost. Dan verspil je je tijd niet aan iemand die ze toch niet of juist wel blijkt te willen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort onzin stoort mij altijd een beetje, vaak ook omdat je of ja of nee moet invullen. Terwijl zoiets ingrijpend wel iets verder gaat dan dat.
Moet van 2 kanten komen, best lastig in deze tijd.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:25 schreef Discombobulate het volgende:
Ben echt wel weer toe aan een beetje liefde zeg.![]()
Nou ja, hopelijk lukt het binnenkort weer eens.
Ja, dat zijn wel weer dingen die jaren kunnen duren bij mij.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Moet van 2 kanten komen, best lastig in deze tijd.
Bij wel meer mensen. Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wel weer dingen die jaren kunnen duren bij mij.
Absoluut, ik beweer ook niet het tegenovergestelde, maar er zijn mensen met elke maand een nieuwe.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bij wel meer mensen. Je bent niet de enige.
Dat geldt voor elke site/appquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb badoo weer eens aangemaakt. Ironisch genoeg heb ik mijn ex partner daar ook toentertijd aangetroffen en als in ware badoo fashion heeft die mij na 5 jaar voor een ander ingeruild. An sich niet op zoek, weinig behoefte aan een relatie, maar de nieuwsgierigheid won om toch even te kijken.
Mi gado swa, ik zag én een paar gezichten die ik toen ook al zag en voor de rest is het, sorry dat ik het zo oneerbiedig moet zeggen, een grote dierentuin waar iedereen, zowel man als vrouw, validatie en aandacht zoekt. Het klein deel dat wel serieus is, sneeuwt onder, onder de inkijk en sportschoolfoto'szelfs de meest onaantrekkelijke boktor gaat naar z'n schoenen lopen van de misplaatste aandacht daar.
Ik blijf wel single
Wacht, ben ik de enige die serieus dingen erin zet inclusief "slechte" eigenschappen zoals gamen, die ik ook echt doe? (Ik zit niet op badoo, maar op Lexa) ik ben ondertussen gewoon aan gluren, wat voor mensen erop zitten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb badoo weer eens aangemaakt. Ironisch genoeg heb ik mijn ex partner daar ook toentertijd aangetroffen en als in ware badoo fashion heeft die mij na 5 jaar voor een ander ingeruild. An sich niet op zoek, weinig behoefte aan een relatie, maar de nieuwsgierigheid won om toch even te kijken.
Mi gado swa, ik zag én een paar gezichten die ik toen ook al zag en voor de rest is het, sorry dat ik het zo oneerbiedig moet zeggen, een grote dierentuin waar iedereen, zowel man als vrouw, validatie en aandacht zoekt. Het klein deel dat wel serieus is, sneeuwt onder, onder de inkijk en sportschoolfoto'szelfs de meest onaantrekkelijke boktor gaat naar z'n schoenen lopen van de misplaatste aandacht daar.
Ik blijf wel single
Zoek een leuke FOK!ster danquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik blijf wel single
Hoi jijquote:
Vroeger toen je zei dat je ICT studeerde, werd je altijd genegeerdquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:31 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Wacht, ben ik de enige die serieus dingen erin zet inclusief "slechte" eigenschappen zoals gamen, die ik ook echt doe? (Ik zit niet op badoo, maar op Lexa) ik ben ondertussen gewoon aan gluren, wat voor mensen erop zitten.
Oké, maar als je sport is het ook niet goed. Ik merk trouwens dat er wel veel overeenkomsten zijn met andere dingen. En ik mis een bepaald soort type mens, maar ik kan niet uitleggen wie of wat.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vroeger toen je zei dat je ICT studeerde, werd je altijd genegeerd
Ja het water is voor de straat gestoptquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Héél even kort offtopic maar heb je nog droge voeten/weinig schade??
Fokdating
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik zie dit soort dingen niet. Anders wordt je ontzettend bitter.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
Is Lexa iets voor mensen in de 20? Dat is toch meer een beetje voor >30?
Tinder is gewoon too much geworden, te veel vrouwen, heel veel zeggen niets, weinig serieuze mensen, etc. in mijn omgeving. Badoo is trailer park trash. Bumble is voor mij het beste, maar het aanbod is hier in het Noorden niet zo groot. En Hinge gebruikt al helemaal niemand hier, vind Hinge ook echt niks.
Tinder en te veel vrouwen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
Is Lexa iets voor mensen in de 20? Dat is toch meer een beetje voor >30?
Tinder is gewoon too much geworden, te veel vrouwen, heel veel zeggen niets, weinig serieuze mensen, etc. in mijn omgeving. Badoo is trailer park trash. Bumble is voor mij het beste, maar het aanbod is hier in het Noorden niet zo groot. En Hinge gebruikt al helemaal niemand hier, vind Hinge ook echt niks.
Nee idd. Dit is wat ik zo'n beetje ben tegengekomen toen ik nog op sites zat:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:55 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Oké, maar als je sport is het ook niet goed. Ik merk trouwens dat er wel veel overeenkomsten zijn met andere dingen. En ik mis een bepaald soort type mens, maar ik kan niet uitleggen wie of wat.
Het zou wel beter zijn, als er zoveel mogelijk mensen meedoen met deze apps. Maar dit forum en alles eromheen jagen mensen wel weg. Daarnaast zijn mensen wel erg ongeduldig.
Ik probeer alleen maar vriendelijk te zijnquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar vriendelijk te zijn
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja het water is voor de straat gestopt![]()
Het voelt wel alsnog we omsingeld zijn door water, maar geen schade. Bij niemand.
quote:
Tja, alsof je als man niet van schattige dieren mag houdenquote:
Nee oke, alleen zit er een heel spectrum tussen ja en neequote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Klopt, maar ergens is het goed om te weten hoe iemand staat in het krijgen van kroost. Dan verspil je je tijd niet aan iemand die ze toch niet of juist wel blijkt te willen.
Waar? Trek eens een blik open danquote:
Komt vooral door het beeld dat veel mensen hebben. Als je samen bent dan MOET en ZAL je kinderen hebben! Uhm, nee. Dat hoeft helemaal niet. Aan de ene kant is het wel een hele goede filter om dat erin te zetten. Maar aan de andere kant kunnen ze dan niet tegen zoveel 'eerlijkheid'quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee oke, alleen zit er een heel spectrum tussen ja en nee
Zelf heb ik zoiets van, wie weet als ik iemand tegenkom waar ik uiteindelijk oud mee wil worden. Maar zo niet ook prima toch, alleen zet dat maar eens erin
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar jawel, jij bent bv toch al heel leuk?
Niet allemaal!quote:
Ik beweer ook niet dat je het tegenovergestelde beweert.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Absoluut, ik beweer ook niet het tegenovergestelde, maar er zijn mensen met elke maand een nieuwe.
Je hebt het hier in 2 zinnen prima samengevat. Die 2 zinnen passen echt wel in je profiel.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee oke, alleen zit er een heel spectrum tussen ja en nee
Zelf heb ik zoiets van, wie weet als ik iemand tegenkom waar ik uiteindelijk oud mee wil worden. Maar zo niet ook prima toch, alleen zet dat maar eens erin
"Mijn versie van geluk is een vrouw vinden die op commando met de benen wijd gaat en dan net zo geniet als ik dat doe."quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat je het tegenovergestelde beweert.
Wat wil je horen dan?
"Je moet gelukkig leren wezen/zijn met jezelf"
"Je moet je geluk niet laten afhangen van het vinden van een (levens)partner"
Dat zijn allemaal stokoude dooddoeners.
Kan je beter horen dat je je moet troosten met het feit dat er talloze mensen zijn zoals jij (die je alleen niet direct ziet), toch?
Ik begin er steeds meer in te geloven dat je een liefdes/levenspartner het beste niet moet zoeken op dating apps of sites:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tinder en te veel vrouwen?Dat is nieuw
[..]
Nee idd. Dit is wat ik zo'n beetje ben tegengekomen toen ik nog op sites zat:
ICT -> Nerd
Motorrijder -> Gevaar op de weg
Bewegen/sporten -> Macho
Lezen -> Introvert
Konijnen -> Mietje
Thuiswonend (om wat voor reden dan ook) -> Teren op je ouders
Niets was goed. En ja, dat over konijnen heb ik een keer naar mijn hoofd geslingerd gekregen
Mensen moorden elkaar in dit subbforum soms tekstueel uit, meestal mannen VS vrouwen battles en dan verwacht jij dat die 2 goede matches kunnen gaan vormen srsly?quote:
Dat vooral, maar een van de grootste gillers vond ik nog wel dat ze:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer in te geloven dat je een liefdes/levenspartner het beste niet moet zoeken op dating apps of sites:
- De meesten mensen leggen de lat onrealistisch hoog,
- Zijn zelf niet zo interessant of geweldig, maar zoeken wel naar zo iemand
- Zitten er alleen voor de aandacht
- Of zitten er wanneer ze zich vervelen
- De concurrentie is erg hoog
- Bovendien komt tekst anders over dan spraak en lichaamstaal
Haten op internet, liefde in het echte levenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Mensen moorden elkaar in dit subbforum soms tekstueel uit, meestal mannen VS vrouwen battles en dan verwacht jij dat die 2 goede matches kunnen gaan vormen srsly?
Dit, aangezien ook niet iedereen erop zit en je super bitter kan worden. Heb trouwens al een blauwtje gelopen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat wil je horen dan?
Kan je beter horen dat je je moet troosten met het feit dat er talloze mensen zijn zoals jij (die je alleen niet direct ziet), toch?
Ben er zelf sowieso nooit van geweest, maargoed je weet het nooit natuurlijk als alles wel klopt, dus vandaar ertussenin.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt vooral door het beeld dat veel mensen hebben. Als je samen bent dan MOET en ZAL je kinderen hebben! Uhm, nee. Dat hoeft helemaal niet. Aan de ene kant is het wel een hele goede filter om dat erin te zetten. Maar aan de andere kant kunnen ze dan niet tegen zoveel 'eerlijkheid'
Nadeel is alleen dat de meesten die niet eens lezen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je hebt het hier in 2 zinnen prima samengevat. Die 2 zinnen passen echt wel in je profiel.
Ik denk zelfs dat dat perfect kan gaan! Het feit dat ze beiden hier zitten wil al wat zeggen op gebied van humor, geduld, taalgebruik, tolerantie enz.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Mensen moorden elkaar in dit subbforum soms tekstueel uit, meestal mannen VS vrouwen battles en dan verwacht jij dat die 2 goede matches kunnen gaan vormen srsly?
Dit! Heel erg!quote:Op zondag 18 juli 2021 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben er zelf sowieso nooit van geweest, maargoed je weet het nooit natuurlijk als alles wel klopt, dus vandaar ertussenin.
Iets te goed vaak, dan gaat het weer ten koste van matches.
[..]
Nadeel is alleen dat de meesten die niet eens lezen.
Dutch is ook afkomst maar voor hetzelfde geld ben je Engelstalig opgevoed. En spreek je dus geen Dutch maar ben je het wel. Als je je tekst 2 talig maakt is het helderquote:Op zondag 18 juli 2021 07:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dit! Heel erg!
Omdat ik tussen 2 landen reis , is mn profiel ik het Engels.. 4e woord in profiel " Dutch " dus ook niet ergens onderaan ofzo, nee.. 4e woord...
En toch regelmatig de vraag in het engels: do you speak dutch??
En dan heb ik blond haar en blauwe ogen he.. het is niet dat ik er ook nog buitenlands uitzie ofzo...
Zie mij blond haar en blauwe ogen hebben postquote:Op zondag 18 juli 2021 07:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dit! Heel erg!
Omdat ik tussen 2 landen reis , is mn profiel ik het Engels.. 4e woord in profiel " Dutch " dus ook niet ergens onderaan ofzo, nee.. 4e woord...
En dan heb ik blond haar en blauwe ogen he.. het is niet dat ik er ook nog buitenlands uitzie ofzo...
Ik date nu een juffie met een aardig hoog IQ, maar die krijgt ook de voltooid deelwoorden niet gefikst. Zegt niet altijd alles, al is het wel irritant lezen soms, ga ook niet de hele tijd zitten schoolmeesteren, da's nieliefnie..quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vooral, maar een van de grootste gillers vond ik nog wel dat ze:
- Hoogopgeleid was
- Iemand die ook hoogopgeleid was
En haar profiel stond vol met spelfouten
Een eisenlijstje is in mijn ogen onzin. Als het klikt gaat dat lijstje toch meteen het raam uit.
Ik ben wel blij dat iemand het lukt om mensen aan de haak te slaan. Het ontgaat mij wel, wat jij "goed" doet en ik niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:04 schreef Sounddragon het volgende:
Overschot aan FWB dames; echt hoe bizar.
Sinds mijn nieuwe baan ben ik als ik mazzel heb 1 dag in de week thuis, dus ik vind het moeilijk om op die basis een regelmatig contact te hebben (fysiek) en hoe meer ik dat aangeef, hoe meer van mijn matches aangeven dat geen enkel probleem te vinden, als ik maar tijd voor ze maak dat ene nachtje in de week... maar ik héb maar één nachtje, da's logistiek best lastig![]()
De vorige was toch wat gekker als ik vooraf had verwacht, dus via de zijdeur in een dwangbuisje afgevoerd, die hangt een week of 3 na dato gewoon in de app met plompverloren de vraag of ik dan niet gewoon wil langskomen om d'r te doen als ik eens tijd heb![]()
Mijn huidige rent er ook niet door weg, zelfs niet nadat we vorig weekend geen (fysiek) contact hadden omdat ik ziek was (lang leve fucking Pfizer) en ik aangeef dat ik dit weekend geen contact wil omdat ik alleen de zondag maar thuis ben en ik mijn keet wil poetsen, wat dingen hier wil doen en F1 wil kijken..
Ik blijf me steeds weer verbazen over wat vrouwvolk allemaal slikt om zo nu en dan eens een beurt te krijgen, en ik voel me onderhand bijna bezwaard omdat ik ze eigenlijk zo'n beetje 'op afroep' heb
Ergeren mensen zich zo hard aan spel- en taalfouten?quote:Op zondag 18 juli 2021 10:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik date nu een juffie met een aardig hoog IQ, maar die krijgt ook de voltooid deelwoorden niet gefikst. Zegt niet altijd alles, al is het wel irritant lezen soms, ga ook niet de hele tijd zitten schoolmeesteren, da's nieliefnie..
Ik kan het je niet vertellen, ik ben gewoon open en eerlijk, ze weten meestal zelfs dat ik weer een nieuwe date heb, maar ook dat boeit niet, ik snap er serieus geen reet vanquote:Op zondag 18 juli 2021 10:17 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat iemand het lukt om mensen aan de haak te slaan. Het ontgaat mij wel, wat jij "goed" doet en ik niet.
Alhoewel ik er wel bij moet zeggen dat ergens voor uitgenodigd ben wat op een verkeerd moment viel. In principe kan ik niet daten... Jammer genoeg.
Mwah, ergeren is een groot woord, maar mijn Nederlands is best wel aardig, en je leest de foutjes, dus je ziet- en slaat het onbewust wel op.. Nou kan ik op zich best die -d en -t foutjes wel handelen, maar als het compleet tokkie-slang is haak ik wel af op een gegeven moment..quote:Op zondag 18 juli 2021 10:21 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Ergeren mensen zich zo hard aan spel- en taalfouten?
Als dat zo is, hoe... Maja, laat maar.
Wat is er?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat wil je horen dan?
Niks, maar wat wil je horen dan met je "ik ben wel weer aan wat liefde toe"? Dat heb je nu al zo vaak gezegd.quote:
Niks?quote:Op zondag 18 juli 2021 13:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Niks, maar wat wil je horen dan met je "ik ben wel weer aan wat liefde toe"? Dat heb je nu al zo vaak gezegd.
Maar je wilt ook meestal niks met de meesten, maar misschien wel met de persoon die moeite nam om te lezen.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nadeel is alleen dat de meesten die niet eens lezen.
Ligt er een beetje hoe je het hebt staan? Zelf had ik altijd EN/NL of iets in die richting, dan is het toch net iets duidelijkerquote:Op zondag 18 juli 2021 07:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dit! Heel erg!
Je was sowieso toch meer van het minder serieuze had ik het idee? Dus ik zie het probleem niet echtquote:Op zondag 18 juli 2021 10:04 schreef Sounddragon het volgende:
Overschot aan FWB dames; echt hoe bizar.
Sinds mijn nieuwe baan ben ik als ik mazzel heb 1 dag in de week thuis, dus ik vind het moeilijk om op die basis een regelmatig contact te hebben (fysiek) en hoe meer ik dat aangeef, hoe meer van mijn matches aangeven dat geen enkel probleem te vinden, als ik maar tijd voor ze maak dat ene nachtje in de week... maar ik héb maar één nachtje, da's logistiek best lastig![]()
De vorige was toch wat gekker als ik vooraf had verwacht, dus via de zijdeur in een dwangbuisje afgevoerd, die hangt een week of 3 na dato gewoon in de app met plompverloren de vraag of ik dan niet gewoon wil langskomen om d'r te doen als ik eens tijd heb![]()
Mijn huidige rent er ook niet door weg, zelfs niet nadat we vorig weekend geen (fysiek) contact hadden omdat ik ziek was (lang leve fucking Pfizer) en ik aangeef dat ik dit weekend geen contact wil omdat ik alleen de zondag maar thuis ben en ik mijn keet wil poetsen, wat dingen hier wil doen en F1 wil kijken..
Ik blijf me steeds weer verbazen over wat vrouwvolk allemaal slikt om zo nu en dan eens een beurt te krijgen, en ik voel me onderhand bijna bezwaard omdat ik ze eigenlijk zo'n beetje 'op afroep' heb
Geen idee.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar je wilt ook meestal niks met de meesten, maar misschien wel met de persoon die moeite nam om te lezen.
Ik was hartstikke sereneus, maar nu zit ik even in een andere positie qua tijd, en dus moet ik aanpassen.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt er een beetje hoe je het hebt staan? Zelf had ik altijd EN/NL of iets in die richting, dan is het toch net iets duidelijker
En profiel op tinder heb ik eigenlijk altijd Engels gehad, maar dat is voornamelijk omdat er hier veel Engelsen zitten en vlakbij Amsterdam.
[..]
Je was sowieso toch meer van het minder serieuze had ik het idee? Dus ik zie het probleem niet echt
[..]
Geen idee.
Dat weet je pas als je met iemand in gesprek raakt.
Nou, ik denk dat dat stiekem wel goed voeltquote:Op zondag 18 juli 2021 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was hartstikke sereneus, maar nu zit ik even in een andere positie qua tijd, en dus moet ik aanpassen.
Ik vind het gewoon raar om op donderdag (dan hoor ik meestal hoeveel vrije tijd ik ga hebben in het weekend) er eentje te prikken in mijn telefoon die dit weekend 'mazzel' heeft.. voelt niet goed, ook al gaan ze er zelf voor in de rij staan
Het is een 'luxeprobleem' te noemen, maar toch voelt het niet ok..quote:Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat stiekem wel goed voelt
Een luxeprobleem zeg maar
En de optie om dan maar niemand uit je telefoonboekje te prikken?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is een 'luxeprobleem' te noemen, maar toch voelt het niet ok..![]()
Ik schijn iets van een geweten of moraal te hebben ofzo..
Ik zei dat tegen eentje gisteren, en ik 'moest me daar maar niet druk om maken', en toch vind ik het niet tof.
All work and no play makes SD goquote:Op zondag 18 juli 2021 23:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En de optie om dan maar niemand uit je telefoonboekje te prikken?
Ja nou dan, als zij het willen en het niet erg vinden op jouw voorwaarden: play on!quote:
Date vanavond bij de Thai in Nijvel 😋quote:Op maandag 19 juli 2021 00:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja nou dan, als zij het willen en het niet erg vinden op jouw voorwaarden: play on!
gold digger gespot.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:25 schreef An_0_Niem het volgende:
Tinderen kan succesvol uitpakken:
https://www.ad.nl/show/su(...)inder-date~a3527053/
Lol... Ik zeg verder niks.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:25 schreef An_0_Niem het volgende:
Tinderen kan succesvol uitpakken:
https://www.ad.nl/show/su(...)inder-date~a3527053/
Worden de vrouwtjes nat van je sportschool foto's in je profiel?quote:
de laatste keer dat ik een sportschool van binnen zag was ehm.. 1987?quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Worden de vrouwtjes nat van je sportschool foto's in je profiel?
Maar je scoort toch zo fantastisch altijd? Je moet toch wel een beetje gespierd zijn lijkt me?quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik een sportschool van binnen zag was ehm.. 1987?![]()
![]()
![]()
"Kijk mij eens veel vrouwen tegelijkertijd daten, maar ik doe net alsof ik het allemaal zo erg moeilijk heb en lastig vindt"quote:Op zondag 18 juli 2021 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was hartstikke sereneus, maar nu zit ik even in een andere positie qua tijd, en dus moet ik aanpassen.
Ik vind het gewoon raar om op donderdag (dan hoor ik meestal hoeveel vrije tijd ik ga hebben in het weekend) er eentje te prikken in mijn telefoon die dit weekend 'mazzel' heeft.. voelt niet goed, ook al gaan ze er zelf voor in de rij staan
Ja echt hé, valt me ook zo op. En dat terwijl ie sinds 1987 geen sportschool heeft gezien!quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:33 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
"Kijk mij eens veel vrouwen tegelijkertijd daten, maar ik doe net alsof ik het allemaal zo erg moeilijk heb en lastig vindt"![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn voor je dat je zoveel succes hebt, maar dat indirect opscheppen siert je niet.
Mwah, ik ben geen krielkippie, maar das van het werken, niet van het sporten 😋quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar je scoort toch zo fantastisch altijd? Je moet toch wel een beetje gespierd zijn lijkt me?
Beetje last van je panty?quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:33 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
"Kijk mij eens veel vrouwen tegelijkertijd daten, maar ik doe net alsof ik het allemaal zo erg moeilijk heb en lastig vindt"![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn voor je dat je zoveel succes hebt, maar dat indirect opscheppen siert je niet.
Vind van hypertroof trainen veel mooier en netter. Vriend van mij is ook groot en sterk van het werken, maar niet bepaald aantrekkelijk gespierd ofzo.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
Mwah, ik ben geen krielkippie, maar das van het werken, niet van het sporten 😋
Als het allemaal zo lastig is momenteel qua tijd dan stop je er toch gewoon mee?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, ik ben geen krielkippie, maar das van het werken, niet van het sporten 😋
[..]
Beetje last van je panty?
Ik heb dates genoeg, geen idee waarom, misschien iets met mijn tekst.. overdreven good looking ben ik ook niet
En moeilijk/lastig; nee, maar sinds ik weer debiel veel werk, vind ik het wel lastig om iets serieus te beginnen.. dat vergt tijd, en da's niet voorhanden nu. Ik ben van zaterdagavond half 8 tot zondagnacht 3 uur thuis en dat gaat nog wel een paar maanden aanlopen.. ik heb gewoon ècht geen tijd
FWB is the best I can do, maar dat loopt steeds op dezelfde drama's uit.
Ik heb er nooit om gegeven, altijd behoorlijk fysiek werk gedaan, toen ik jong was wel veel gesport (atletiek, zwemmen, zeilen, kiten, ijshockey, skaten, maar om de sport. Met mijn fysiek ben ik eigenlijk nooit bewust bezig geweest. Vanaf ergens begin 20 echt 0,niks meer aan sport gedaan.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vind van hypertroof trainen veel mooier en netter. Vriend van mij is ook groot en sterk van het werken, maar niet bepaald aantrekkelijk gespierd ofzo.
je valt een beetje in herhaling, hapte ik niet genoeg ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:09 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Als het allemaal zo lastig is momenteel qua tijd dan stop je er toch gewoon mee?
Je doet nu alsof je geen keuze hebt hierin en alles maar zo zwaar en lastig is.
Maar het is niets meer dan een verkapte kijk mij eens veel keuze hebben.
Negeer vooral de eerste vraag. Bedankt dat je m'n punt bevestigd.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb er nooit om gegeven, altijd behoorlijk fysiek werk gedaan, toen ik jong was wel veel gesport (atletiek, zwemmen, zeilen, kiten, ijshockey, skaten, maar om de sport. Met mijn fysiek ben ik eigenlijk nooit bewust bezig geweest. Vanaf ergens begin 20 echt 0,niks meer aan sport gedaan.
[..]
je valt een beetje in herhaling, hapte ik niet genoeg ofzo
Meer dan genoeg vrouwen die geen interesse hebben in gespierde mannen hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar je scoort toch zo fantastisch altijd? Je moet toch wel een beetje gespierd zijn lijkt me?
Een vierkante kop en sterke grappen zijn al voldoende inderdaad voor de meeste vrouwen. Een gevulde portomonnee wil ook wel eens helpen...quote:Op vrijdag 23 juli 2021 01:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg vrouwen die geen interesse hebben in gespierde mannen hoor.
Ik vind het veel belangrijker wat een man doet qua werk of gedaan heeft qua opleiding dan of ie gespierd is..quote:Op vrijdag 23 juli 2021 01:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg vrouwen die geen interesse hebben in gespierde mannen hoor.
Vergeet de gouden pik nietquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een vierkante kop en sterke grappen zijn al voldoende inderdaad voor de meeste vrouwen. Een gevulde portomonnee wil ook wel eens helpen...
Als je nou bijdehand over wens te gaan doen, zorg dan op zijn minst dat je decent Nederlands kunt typen. Nu kom je gewoon over als een domme kneus, als we dan toch spiegels gaan zitten voorhouden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 00:26 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Negeer vooral de eerste vraag. Bedankt dat je m'n punt bevestigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |