Heel goed; dat zouden meer dames moeten doenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik vind het veel belangrijker wat een man doet qua werk of gedaan heeft qua opleiding dan of ie gespierd is..![]()
Vind het belangrijk dat iets op intellectueel nivo klikt en niet allen op fysiek nivo.
Ik heb dus bewust daarnaast wel een foto van mijn curves op tinder gezet.. geen zin om eerst enorm lang te praten en er dan achter te komen dat men een slanke spriet verwachtte.. dst gaat em niet worden dan..

Wanneer heb je tijd voor een date?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heel goed; dat zouden meer dames moeten doen

Vanuit de Facebook hoek van de voorste curves zeker?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik vind het veel belangrijker wat een man doet qua werk of gedaan heeft qua opleiding dan of ie gespierd is..![]()
Vind het belangrijk dat iets op intellectueel nivo klikt en niet allen op fysiek nivo.
Ik heb dus bewust daarnaast wel een foto van mijn curves op tinder gezet.. geen zin om eerst enorm lang te praten en er dan achter te komen dat men een slanke spriet verwachtte.. dst gaat em niet worden dan..

Curves betekent niet per se dik, je kan curves hebben en slank zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]

Laat iedereen maar zelf bepalenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heel goed; dat zouden meer dames moeten doen

Ik kan hier ontzettend slecht tegen. Maar ik hou het hierbij. Ik wil niemand zijn/haar leven in het negatief daglicht zetten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]

Waar kan je slecht tegen? Ze zegt toch niets verkeerd?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:10 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Ik kan hier ontzettend slecht tegen. Maar ik hou het hierbij. Ik wil niemand zijn/haar leven in het negatief daglicht zetten.

Maar je hoeft toch niet x verschillende te hebben? Uiteindelijk is dat een keuze natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was hartstikke sereneus, maar nu zit ik even in een andere positie qua tijd, en dus moet ik aanpassen.
Ik vind het gewoon raar om op donderdag (dan hoor ik meestal hoeveel vrije tijd ik ga hebben in het weekend) er eentje te prikken in mijn telefoon die dit weekend 'mazzel' heeft.. voelt niet goed, ook al gaan ze er zelf voor in de rij staan
Hier eigenlijk nog nooit gehad, wel gedeeltelijk m'n bovenlichaam erop.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:04 schreef Avianflu het volgende:
Haha. Ik heb ook een full body shot, anders zijn de mannen idd bang dat je te “dik” of te “dun” bent naar hun smaak.
Moet eerlijk bekennen dat ik ook graag van te voren weet hoe je er volledig uit ziet.

Nee, het is niet op de persoon.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waar kan je slecht tegen? Ze zegt toch niets verkeerd?

Intellectueel -niveau-quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]

Ja laten we maar niet beginnen over jouw nederlandsquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je nou bijdehand over wens te gaan doen, zorg dan op zijn minst dat je decent Nederlands kunt typen. Nu kom je gewoon over als een domme kneus, als we dan toch spiegels gaan zitten voorhouden.
Je kunt natuurlijk moeilijk verwachten dat ik inhoudelijk op je ga reageren als je me vervolgens gaat zitten afzeiken. Smartiepants

Ik denk dat hij bedoeld dat je gewoon full body shots plaatst.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Laat iedereen maar zelf bepalen
doen wat ze zelf willen en leuk vinden of waardevol vinden aan een man.

Taal is zeg maar totaal niet mijn ding..quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:44 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Intellectueel -niveau-
(sorrykonhetnietlaten)

Er staan nog wel meer spelfouten in.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:44 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Intellectueel -niveau-
(sorrykonhetnietlaten)

Het is FOK!.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 02:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Taal is zeg maar totaal niet mijn ding..en ik vind dat je daar ook niet perse het intellect van iemand aan af kan meten..
Interesseert me ook geen reet wat de rest van fok daar van vind

Maar werk of opleiding zegt ook niet alles over intellectueel niveau. Het kan natuurlijk wel een indicatie zijn, maar ik zou mannen niet te snel afwijzen op hun beroep. Ik vind het zelf belangrijker dat iets op karakter klikt en je een beetje hetzelfde in het leven staat. En de humor moet klikken, als iemand niet van slechte woordgrappen houdt wordt het wel erg lastigquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]

kan even duren, of je moet zin hebben om naar Nivelles te rijden vd week op een doordeweekse avondquote:

Neem haar mee op werkweek?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kan even duren, of je moet zin hebben om naar Nivelles te rijden vd week op een doordeweekse avond
Benzine is poepgoedkoop hier

Iedereen denk ik.. want overweight is tegenwoordig de norm.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:04 schreef Avianflu het volgende:
Haha. Ik heb ook een full body shot, anders zijn de mannen idd bang dat je te “dik” of te “dun” bent naar hun smaak.
Moet eerlijk bekennen dat ik ook graag van te voren weet hoe je er volledig uit ziet.

Ach, ik loop maar een beetje te plagenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 02:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Taal is zeg maar totaal niet mijn ding..en ik vind dat je daar ook niet perse het intellect van iemand aan af kan meten..
Interesseert me ook geen reet wat de rest van fok daar van vind

Hey Cinquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)cces-premiumaccounts

Hey, jij in het datingtopic??quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Cin![]()
Ja het is gewoon een spelletje. Ik heb nu zo'n vliegveld spelletje op de telefoon en je kunt het prima gratis spelen maar je kunt iedere keer net niet verder zonder te betalen. Het is hetzelfde idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |