Vorig jaar in Saarburg op de camping gestaan. Komt wel erg dichtbij zoquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:18 schreef INViCTuS het volgende:
Wat een water. Moezel komt allemaal nog in de Rijn
[ twitter ]
Dat Keulen het middelpunt is van de extreme buien lag wel in de lijn der verwachting. Ik ben benieuwd hoeveel invloed dat heeft op de Rijn. Gaat rap:quote:
Als ik het goed lees, dan verwachten ze daar een hoogste stand van 910 bij Maxau? Dat is sowieso een alltime recordquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat Keulen het middelpunt is van de extreme buien lag wel in de lijn der verwachting. Ik ben benieuwd hoeveel invloed dat heeft op de Rijn. Gaat rap:
[ afbeelding ]
Dat zou historisch zijn. Record staat nu op 884 cm op 14.05.1999.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als ik het goed lees, dan verwachten ze daar een hoogste stand van 910 bij Maxau? Dat is sowieso een alltime record
Oh, zoek de juiste beelden dan maar even bij WDR. Heb die YouTubefilmpjes zelf niet bekeken, was snelle aankleding van mijn postquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die krijgen echt de volle laag.
Edit: is niet eens van vandaag
kloptquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zou historisch zijn. Record staat nu op 884 cm op 14.05.1999.
https://www.pegelonline.wsv.de/gast/stammdaten?pegelnr=23700200
Toen ik in maart al riep dat 2021 het natste jaar aller tijden zou worden, werd ik nog weggehoond. Ik haat het als ik gelijk hebquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:52 schreef INViCTuS het volgende:
het is iig een keer geen droge zomer en het geklaag over droogte horen we voorlopig ook niet. Laat het hierna maar eens droog blijven de komende 4-6 weken. Dit jaar valt behoorlijk tegen qua weer. van de bijna 7 maand die we hebben gehad was minimaal 4.5 ver beneden peil.
SPOILER: trigger warningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:15 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben wel beetje bang, er gaan meldingen rond dat het hoogste punt hier vanavond wordt bereikt. Dan gaat het hele dorp sowieso onder water.... Mensen zijn al flink aan het scheppen....Tegels van de stoep eruit en dat gele zand in zakken
Welke plaats?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:15 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben wel beetje bang, er gaan meldingen rond dat het hoogste punt hier vanavond wordt bereikt. Dan gaat het hele dorp sowieso onder water.... Mensen zijn al flink aan het scheppen....Tegels van de stoep eruit en dat gele zand in zakken
Gratis bierrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:18 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik ga vissen in Limburg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |