Zo schattig!quote:
Wat wordt je volgende project?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:11 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Zo schattig!![]()
Ik krijg vandaag post van Happyhobby80!![]()
Tijd om m'n volgende projectje maar eens langzaam te gaan voorbereiden (plus dat ik een lege bobbin heb voor m'n huidige project en de teller in PK nog niet op nul staat
)
Een nieuwe Escher, van HAED uiteraard:quote:
Wel heel tof. Hoeveel verschillende 'kleuren' zitten er in?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:18 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Een nieuwe Escher, van HAED uiteraard:
[ afbeelding ]
(Zal niet zo'n heel kleurrijk envelopje worden van HappyHobby80 dit keer)
Slechts 11 shades of grey dit keer, en ik vrees heeeeeeel veel confetti....quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Wel heel tof. Hoeveel verschillende 'kleuren' zitten er in?
Ja dat zit er dik in, spannend. Ik wil deze HAED maken, ooit.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:28 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Slechts 11 shades of grey dit keer, en ik vrees heeeeeeel veel confetti....
Mooi! Alleen die appel erin vind ik niet zo geweldig. Maar ik hoef toch niet op zoek. Zit de komende 5 jaar nog wel gebakkenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat zit er dik in, spannend. Ik wil deze HAED maken, ooit.
[ afbeelding ]
Haha. Ja die appel is erg opvallend he, vind ik ook het minpuntje.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mooi! Alleen die appel erin vind ik niet zo geweldig. Maar ik hoef toch niet op zoek. Zit de komende 5 jaar nog wel gebakken.
Ze reageren vrij vlot via Facebook Messenger & mail op vragen bij Thea Gouverneur. Ook als je garen te kort komt uiteindelijk, kun je gratis extra opvragen is mijn ervaring inmiddels. Ik vind deze ook nogal onduidelijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb mijn tussendoortje af en heb nu een verzoeknummer.
Het is een pakket van thea gouverneur, maar ik snap iets niet. Hopelijk weten jullie het.
[ afbeelding ]
Op de oranje sticker staat 1/6, dat snap ik, dus borduren 1 over 1. Dan staat er een kader in het midden met welke symbolen ik 2 over 1 moet doen. Volg ik ook nog. Maar het kader links, die volg ik niet. Wat bedoelen ze met streng/bunch? Kan me niet voorstellen dat ik 6 draden door 18ct aida moet prutsen. En, het laatste symbool staat zowel in dat kader als in het kader van wat er met 2 draden moet.
Help!
Kan je helaas niet helpen ik borduur zelf niet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb mijn tussendoortje af en heb nu een verzoeknummer.
Het is een pakket van thea gouverneur, maar ik snap iets niet. Hopelijk weten jullie het.
[ afbeelding ]
Op de oranje sticker staat 1/6, dat snap ik, dus borduren 1 over 1. Dan staat er een kader in het midden met welke symbolen ik 2 over 1 moet doen. Volg ik ook nog. Maar het kader links, die volg ik niet. Wat bedoelen ze met streng/bunch? Kan me niet voorstellen dat ik 6 draden door 18ct aida moet prutsen. En, het laatste symbool staat zowel in dat kader als in het kader van wat er met 2 draden moet.
Help!
Dit zou ik ook doen idd. Dan weet je het 100% zeker!quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ze reageren vrij vlot via Facebook Messenger & mail op vragen bij Thea Gouverneur. Ook als je garen te kort komt uiteindelijk, kun je gratis extra opvragen is mijn ervaring inmiddels. Ik vind deze ook nogal onduidelijk
Etsy ook wel!quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:18 schreef Cue_ het volgende:
Waar halen jullie je grote cross stitch patterns vandaan? Ik kan eigenlijk alleen HEAD vinden waarbij het een beetje duidelijk allemaal te vinden is.
Maar zoek eigenlijk een andere website.
Puur het patroon gaat het dan om, hoef geen heel pakket. Mag geld kosten.
Wat leuk die bovenste. En wat een enorm en mooi project die van Thea Gouverneur!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik had het inmiddels zelf uitgevogeld en kreeg vanochtend bericht vanuit hen dat ik het goed had.
Er zat een bundel garen bij zonder kleurcodes en het tabelletje duidde welke kleuren dat waren, omdat het niet meer op de garenkaart erbij kon.
Inmiddels zit alles netjes op bobbins en ben ik begonnen.
Hier nog even het afgemaakte tussendoortje, geen scherpe foto, maar ach:
[ afbeelding ]
En nu dus een opdracht, voor mijn schoonmoeder![]()
[ afbeelding ]
Het wordt deze:
[ afbeelding ]
Ja, 't is een flinke unitquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat leuk die bovenste. En wat een enorm en mooi project die van Thea Gouverneur!
Indrukwekkend! Succesquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, 't is een flinke unit
9-jarige for scale
[ afbeelding ]
Forse lap zeg!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, 't is een flinke unit
9-jarige for scale
[ afbeelding ]
Die afgetekende vierkantjesquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:53 schreef Cygne het volgende:
[..]
Vind deze zo leuk om te maken:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2022 13:29 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:XcUZ_Me Het is heel veel werk, maar je krijgt er geen spijt van:
[ afbeelding ]
Mijn moeder heeft deze geborduurd voor de geboorte van m'n oudsteCool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoop idd 'm wat sneller af te ronden
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Best groot inderdaad! (al maakt het natuurlijk ook wel een beetje uit hoe grof de stof en je garen isquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... mijn nieuwe borduurwerk is binnen. 1m8 bij 88cm is best groot
Het is voor mij erg groot, laten we het zo zeggen, beetje grof, maar jaquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:03 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Best groot inderdaad! (al maakt het natuurlijk ook wel een beetje uit hoe grof de stof en je garen is![]()
)
Wat ga je maken?
Dat maakt niet uit. Je kan haar mailen en dan stuurt ze het nog altijd op.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:39 schreef Crientj het volgende:
Waar kopen jullie borduurgaren? Ik wilde graag wat nieuwe kleurtjes kopen maar de website van Happyhobby ligt eruit.
.
Ah top, bedankt!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je kan haar mailen en dan stuurt ze het nog altijd op.
happy_hobby80@hotmail.com
Welkom terug. Heftige tijd achter de rug. Maar fij. Dat je weer wil gaan handwerken. Mooie pup. Het houdt je lekker bezig zo puppiequote:Op maandag 1 augustus 2022 10:09 schreef Patapon het volgende:
De schaapjes zijn af!
[ afbeelding ]
Deze maand weer verder met Link's Awakening en in september een nieuwe start.
Wat mooi. Wat een werk of niet. Het is in ieder geval prachtig geworde.quote:
Huh? Daar ben ik al mee bezig, zie de post boven jouwequote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:46 schreef bringmedown het volgende:
@Cue_ mooi geworden! Wat word je volgende project?
Die is wel nicequote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:41 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was leuk om te maken.
oh, die is leukquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:47 schreef Patapon het volgende:
Dit wordt mijn nieuwe project.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:41 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke, schattige projectjes heb jij altijdquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:47 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mooi 👍🏻quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:41 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n wanstaltige gouden struisvogel lamp, daar hangt deze nu in een even wanstaltige lijst naast.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]deze had ik nog niet eerder ergens gezien. Is over 20 jaar nog leuk
Deze is echt leuk. Waar is het patroon van??quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:47 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is wel het idee.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
oh, die is leuk
Als je hem af hebt, ga je dan in een lijst hangen op de wc?
Gekocht op Etsyquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Deze is echt leuk. Waar is het patroon van??
Super leuke ontwerpen daar!!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:15 schreef Patapon het volgende:
[..]
Gekocht op Etsy
https://www.etsy.com/nl/l(...)ttern-bee-baby-child
Haha yup, en franse knoopjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Super leuk weer. Stiksteekhel las ik?
Ze lijken zo makkelijk in filmpjes, maar heb ze nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:56 schreef Cygne het volgende:
[..]
Haha yup, en franse knoopjes.
(Maar gelukkig doet mijn man die)
Oh leuk de WC bijtjes!quote:Op maandag 5 september 2022 11:04 schreef Patapon het volgende:
En gestart!
[ afbeelding ]
"Mom is busy!"
Designed by Elena Roshchupkina.
Stitches used: full cross, backstitch, 3/4 cross, half cross, french knots
Belfast linen 32 count
2 over 2
1532 / 6893
22,23%
Ligt aan het werkje, als ik het zelf goed genoeg kan zien doe ik het zelf. Maar met mijn luie oog wil ik ze nogal eens verkeerd plaatsen. Toen heeft hij aangeboden het voor me te doen.quote:Op maandag 5 september 2022 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt een man die dit voor je doet? Ik krijg mijn vriend hier echt niet aan
quote:Op maandag 5 september 2022 16:29 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ligt aan het werkje, als ik het zelf goed genoeg kan zien doe ik het zelf. Maar met mijn luie oog wil ik ze nogal eens verkeerd plaatsen. Toen heeft hij aangeboden het voor me te doen.
(In ruil voor een koffiemachine die hij graag wilde)
Hahaha. Helemaal een goede deal dan!quote:Op maandag 5 september 2022 17:25 schreef Cygne het volgende:
[..]
Zeker!
En stiekem heeft hij er ook wel plezier in.
(Ik ook wel van het koffieapparaat)
Wauw, mooi hoorquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:15 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Hier het borduren weer opgepakt, en een pagefinish![]()
Vooral vanaf héél veraf ernaar kijken, van dichtbij is het niet mooi![]()
Maar van veraf kan het nog net
Het ziet er uit als echt, zo mooi gedaanquote:Op maandag 19 september 2022 22:55 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Een kwart Adriaan en een linkerduim rijker
Zo leuk!!!!quote:Op maandag 21 november 2022 10:35 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel stikstekenhet dak moet nog. Maar op tijd af voor de kerstboom straks. Plastic borduurt wel bijzonder.
Wat een leukequote:Op maandag 21 november 2022 10:35 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel stikstekenhet dak moet nog. Maar op tijd af voor de kerstboom straks. Plastic borduurt wel bijzonder.
Het werkt ook wel gek, plastic. Bij stof steek ik nog wel eens per ongeluk naast een gat/in de stof, maat dat is hier onmogelijk. Het plastic is wel licht te buigen, vooral als het wat warmer isquote:Op maandag 21 november 2022 12:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat een leuke
Ik vind het eindresultaat altijd erg netjes ogen bij plastic, ik denk omdat het stramien niet meetrekt waar stof dat wel doet.
Maar hoe werk je hem dan af? Knip je hem bij?
Ik borduur regelmatig op evenweave of linnen. Erg mooi als je een patroon hebt waar je de stof blijft zien.quote:Op dinsdag 22 november 2022 06:51 schreef Donna het volgende:
Ik borduur nu voor het eerst op evenweave linnen, dat moet wennen zeg!
Ja dat is hier ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:08 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik borduur regelmatig op evenweave of linnen. Erg mooi als je een patroon hebt waar je de stof blijft zien.
Wat een plaatjes en mooi op tijd!quote:Op donderdag 1 december 2022 16:48 schreef Sarabi het volgende:
Mijn kerstkaarten zijn klaar
[ afbeelding ]
Oh, die zijn echt superleuk geworden!quote:Op donderdag 1 december 2022 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
O wat prachtig Sarabi, daar kan je zo mee op de Kerstmarkt gaan staan.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, wat mooi.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |