quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
De 2de pagina schiet al aardig op.
Dank je.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Mooi project!
Krijg prompt ook zin om te borduren, al kan ik lang niet zo netjes werken als jij
ziet er echt goed uit!
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je.
Alleen helpt het niet mee dat mijn kat of op het borduurwerk of op het telpatroon gaat liggen.
Gaaf!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
De 2de pagina schiet al aardig op.
Prachtigquote:Op donderdag 9 juli 2026 14:07 schreef bringmedown het volgende:
Leuk dat het topic weer actief is!
Mooie tijger ESF1gamer!
Ynske; wat een leuk idee om dat te borduren! Ben benieuwd naar het resultaat
Mijn laatste afgeronde borduurwerk, 18count aida, 42cmx42cm
300x300 steken, 90000 kruisjes
90 kleuren.
Klik voor groter
[ link | afbeelding ]
En nu bezig met een pakket van luca-s maar die vind ik even minder leuk dus ben mn diamond painting aan het oppakken haha.
Same same same! Ik vond die drankjes zo leuk! <3quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:38 schreef Mrs.Peel het volgende:
De inschrijving voor de stitch a long van Irisborduurt is nu geopend. Ik weet nog niet of ik het pakketje ga bestellen. Het onderwerp klinkt wel leuk, cottage. Het onderwerp vorig jaar vond ik tegenvallen, maar de twee jaren ervoor vond ik top!
Ja, die drankjesquote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Same same same! Ik vond die drankjes zo leuk! <3
Ik ga me wel inschrijven.
Yesquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is dit zoals een CAL, maar dan met borduren?
Ooooh tof idee! (alleen ik ben er echt te traag voor, maar alsnog een tof idee)quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes4 weken lang krijg je elke week 1 deel van het patroon.
Vorig jaar waren dat 4 vogeltjes, dus borduurde je elke week 1 vogeltje.
Je hoeft niet persé in het tempo natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh tof idee! (alleen ik ben er echt te traag voor, maar alsnog een tof idee)
Veel plezier jij en de rest ermee
Nee klopt, doe ik bij haken ook niet. Alleen bij borduren geeft tijd stressquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé in het tempo natuurlijk.
De enige stress die je dan hebt is het patroontje van die week downloaden? Met de rest hoef je niet mee te doen. Ik heb die drankjes pas een jaar later geborduurd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee klopt, doe ik bij haken ook niet. Alleen bij borduren geeft tijd stress
Snap ik, is ook niet rationeelquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:29 schreef Donna het volgende:
[..]
De enige stress die je dan hebt is het patroontje van die week downloaden? Met de rest hoef je niet mee te doen. Ik heb die drankjes pas een jaar later geborduurd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |