Ja dat is idd erg fijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:15 schreef Donna het volgende:
Ahhhh zo mooi en wat heerlijk al die kleuren!
Super!quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat is idd erg fijn.
Wil een volgend project ook graag met mooie felle kleuren. Maar is nog lastig te vinden
5 jaar, dat is best een eindjequote:Op woensdag 23 april 2025 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste pagina af. Zo beetje 5 jaar over gedaan. Het was veel confetti en de volgende pagina's zijn dat minder.
Ik moet voor dit pakket nog 2 hele pagina's en 6 halve pagina's borduren.
Oef wat een werk! Wordt wel prachtigquote:Op woensdag 23 april 2025 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste pagina af. Zo beetje 5 jaar over gedaan. Het was veel confetti en de volgende pagina's zijn dat minder.
Ik moet voor dit pakket nog 2 hele pagina's en 6 halve pagina's borduren.
Wauw wat prachtig Cuequote:Op maandag 2 juni 2025 17:06 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. hij is af![]()
Ruim 270.000 steken, doorlooptijd van 5 jaar (2019 begonnen) 25ct over 2.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi geworden!quote:Op maandag 2 juni 2025 17:06 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. hij is af![]()
Ruim 270.000 steken, doorlooptijd van 5 jaar (2019 begonnen) 25ct over 2.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf geworden zeg!quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was een langdurig project, maar hij is af!
[ afbeelding ]
En nu begonnen aan deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gaaf geworden zeg!
En die nieuwe ziet er ook heel leuk uit
Dank u!quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:13 schreef Mrs.Peel het volgende:
Mooi, die kikkers! En veel werk ook, dan ben je klaar met je kruisjes, moet je ook nog alles (bijna alles) met zwart omlijnen
Doorzetter, hoor!
Graag gedaanquote:Op maandag 11 augustus 2025 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Childofthestars dankzij jou heb ik weer zin in borduren, terwijl ik nu haak verslaving heb.
De kat borduurt pakket is leuk en de kikkers zien er mooi uit.
Ik wil wel, maar ik kan nergens vinden waar ik het kan bestellen! Heb je een link voor me? Ze doet veel op instagram en facebook, maar dat heb ik allebei niet.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:21 schreef Donna het volgende:
Doet iemand ook weer mee met de Stichtober van Irisborduurt.nl?
https://irisborduurt.nl/stitchtober/quote:Op donderdag 4 september 2025 13:01 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik kan nergens vinden waar ik het kan bestellen! Heb je een link voor me? Ze doet veel op instagram en facebook, maar dat heb ik allebei niet.
Aangemeld! Dan nu rustig afwachten tot ze het pakket benodigdheden in de shop heeft.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:43 schreef Donna het volgende:
[..]
https://irisborduurt.nl/stitchtober/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |