Die is super liefquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat een ontzettend cute gansje
[ afbeelding ]
Wel een beetje irritant dat bijna alle kleuren gebruikt moesten, en ook de 2 lichte kleuren die dicht bij elkaar liggen, waren heftig.
Cute en je bent snel!quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat een ontzettend cute gansje
[ afbeelding ]
Wel een beetje irritant dat bijna alle kleuren gebruikt moesten, en ook de 2 lichte kleuren die dicht bij elkaar liggen, waren heftig.
Hè, dat is jammer! Kun je het nog herstellen? Maar als niemand het ziet, is het ook niet erg natuurlijk. Sowieso is en blijft het handwerk. Ik hoop dat je er wel plezier in hebt!quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:51 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ook eindelijk begonnen, wel meteen met een foutjemaar goed, niemand die het ziet.
Voor herstellen is het te laat, maar ik vind het niet zo erg. In de echte wereld zijn ook niet alle bloemen hetzelfde. En ik ga zeker doorquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Hè, dat is jammer! Kun je het nog herstellen? Maar als niemand het ziet, is het ook niet erg natuurlijk. Sowieso is en blijft het handwerk. Ik hoop dat je er wel plezier in hebt!
Groot gelijk over je foutje. Je bent trouwens ook geen robot, dus foutjes mogen. Dan kan je zien dat het handgemaakt isquote:Op donderdag 8 oktober 2026 12:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor herstellen is het te laat, maar ik vind het niet zo erg. In de echte wereld zijn ook niet alle bloemen hetzelfde. En ik ga zeker door
Alleen door ziekte 2 dagen niet kunnen borduren dus weet niet of ik het deze week afkrijf.
Elke dag weer wat beter dus dat is fijnquote:Op donderdag 8 oktober 2026 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groot gelijk over je foutje. Je bent trouwens ook geen robot, dus foutjes mogen. Dan kan je zien dat het handgemaakt is
Ik hoop dat het nu beter met je gaat?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 8 oktober 2026 17:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Elke dag weer wat beter dus dat is fijn
Vanavond weer even borduren.
Ik heb trouwens ook eindelijk een garenhouder gekocht. Ik zat er al jaren naar te kijken en had nu een cadeaubon dus die maar goed besteed.
Ooooh die staat ook al een tijd op mijn verlanglijstjequote:Op donderdag 8 oktober 2026 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze
Ik was elke keer onhandig bezig met kartonnetjes en perforator.
Ik heb er meerdere van, heel fijn in gebruik!quote:Op donderdag 8 oktober 2026 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze
Tot nu toe heel blij meequote:Op donderdag 8 oktober 2026 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh die staat ook al een tijd op mijn verlanglijstje
Goede aankoop?
Gebruik je dat voor de hele strengen of alleen van de stukjes die je over hebt zeg maar? Ik wikkel alles gewoon weer om de bobbins. Ik heb er wel gaten inzitten om het anders te doen, maar ik snap niet hoe ze dat dan precies doen. Wacht, ik zoek er een plaatje bij.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze
Die heb ik ook, maar merk dat ik daar veel te weinig plaats heb en dat de draden zo door elkaar gaan. Nu dus alles op bobbins, maar goed heb voor mario dan ook 50 verschillende kleuren.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze
Makerworld, 3d printenquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 11:27 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:Troel Wat een mooi systeem! Waar is dat van?
Dit soort dingen durf ik niet hoor, veel te grootquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 11:36 schreef Ynske het volgende:
Pagina 1 is klaar en van pagina 2 ben ik nu halverwege rij 3
[ afbeelding ]
Ik heb strengen die gebruik op bobbins. Ik heb paar jaar terug borduurkist gekocht met strengen erin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar merk dat ik daar veel te weinig plaats heb en dat de draden zo door elkaar gaan. Nu dus alles op bobbins, maar goed heb voor mario dan ook 50 verschillende kleuren.
Die zitten zo in een bakje.
[ afbeelding ]
Jij gaat ook snelquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 11:36 schreef Ynske het volgende:
Pagina 1 is klaar en van pagina 2 ben ik nu halverwege rij 3
[ afbeelding ]
quote:
Herkenbaar. Ik kan op dit moment veel borduren, omdat ik langzaam aan het re-integreren ben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]iets met tijdverdrijf tijdens musicalles en zwemles van zoonlief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |