quote:Op zondag 19 juni 2022 13:29 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:XcUZ_Me Het is heel veel werk, maar je krijgt er geen spijt van:
[ afbeelding ]
Mijn moeder heeft deze geborduurd voor de geboorte van m'n oudsteCool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoop idd 'm wat sneller af te ronden
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Best groot inderdaad! (al maakt het natuurlijk ook wel een beetje uit hoe grof de stof en je garen isquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... mijn nieuwe borduurwerk is binnen. 1m8 bij 88cm is best groot
Het is voor mij erg groot, laten we het zo zeggen, beetje grof, maar jaquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:03 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Best groot inderdaad! (al maakt het natuurlijk ook wel een beetje uit hoe grof de stof en je garen is![]()
)
Wat ga je maken?
Dat maakt niet uit. Je kan haar mailen en dan stuurt ze het nog altijd op.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:39 schreef Crientj het volgende:
Waar kopen jullie borduurgaren? Ik wilde graag wat nieuwe kleurtjes kopen maar de website van Happyhobby ligt eruit.
.
Ah top, bedankt!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je kan haar mailen en dan stuurt ze het nog altijd op.
happy_hobby80@hotmail.com
Welkom terug. Heftige tijd achter de rug. Maar fij. Dat je weer wil gaan handwerken. Mooie pup. Het houdt je lekker bezig zo puppiequote:Op maandag 1 augustus 2022 10:09 schreef Patapon het volgende:
De schaapjes zijn af!
[ afbeelding ]
Deze maand weer verder met Link's Awakening en in september een nieuwe start.
Wat mooi. Wat een werk of niet. Het is in ieder geval prachtig geworde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |