Huh? Daar ben ik al mee bezig, zie de post boven jouwequote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:46 schreef bringmedown het volgende:
@Cue_ mooi geworden! Wat word je volgende project?
Die is wel nicequote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:41 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was leuk om te maken.
oh, die is leukquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:47 schreef Patapon het volgende:
Dit wordt mijn nieuwe project.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:41 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke, schattige projectjes heb jij altijdquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:47 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mooi 👍🏻quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:41 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n wanstaltige gouden struisvogel lamp, daar hangt deze nu in een even wanstaltige lijst naast.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]deze had ik nog niet eerder ergens gezien. Is over 20 jaar nog leuk
Deze is echt leuk. Waar is het patroon van??quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:47 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is wel het idee.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
oh, die is leuk
Als je hem af hebt, ga je dan in een lijst hangen op de wc?
Gekocht op Etsyquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Deze is echt leuk. Waar is het patroon van??
Super leuke ontwerpen daar!!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:15 schreef Patapon het volgende:
[..]
Gekocht op Etsy
https://www.etsy.com/nl/l(...)ttern-bee-baby-child
Haha yup, en franse knoopjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Super leuk weer. Stiksteekhel las ik?
Ze lijken zo makkelijk in filmpjes, maar heb ze nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:56 schreef Cygne het volgende:
[..]
Haha yup, en franse knoopjes.
(Maar gelukkig doet mijn man die)
Oh leuk de WC bijtjes!quote:Op maandag 5 september 2022 11:04 schreef Patapon het volgende:
En gestart!
[ afbeelding ]
"Mom is busy!"
Designed by Elena Roshchupkina.
Stitches used: full cross, backstitch, 3/4 cross, half cross, french knots
Belfast linen 32 count
2 over 2
1532 / 6893
22,23%
Ligt aan het werkje, als ik het zelf goed genoeg kan zien doe ik het zelf. Maar met mijn luie oog wil ik ze nogal eens verkeerd plaatsen. Toen heeft hij aangeboden het voor me te doen.quote:Op maandag 5 september 2022 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt een man die dit voor je doet? Ik krijg mijn vriend hier echt niet aan
quote:Op maandag 5 september 2022 16:29 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ligt aan het werkje, als ik het zelf goed genoeg kan zien doe ik het zelf. Maar met mijn luie oog wil ik ze nogal eens verkeerd plaatsen. Toen heeft hij aangeboden het voor me te doen.
(In ruil voor een koffiemachine die hij graag wilde)
Hahaha. Helemaal een goede deal dan!quote:Op maandag 5 september 2022 17:25 schreef Cygne het volgende:
[..]
Zeker!
En stiekem heeft hij er ook wel plezier in.
(Ik ook wel van het koffieapparaat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |