Wat @Scrummie vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie laat @:onlogisch duidelijk merken wat hij van hem vindt.
Oh, die staat gelukkig op block.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Oriente zijn computeruurtje is weer begonnen
even pissen met de deur openquote:Op maandag 12 juli 2021 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Oriente zijn computeruurtje is weer begonnen
Vanavond nog een spelletje ouwe reus?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben![]()
HAHAHAHAHA
Check dit @:blablablablbablablabalbaa
Fijn om te weten dat 7 jaar vriendschap voor jou niets voorstelt.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
plugin met scriptje
@:Oriente hierbij ook geblokkeerd
Het is maandag, dus ik ga er wel een beetje vanuit ja. Maar we zien het wel, ook genoeg andere dingen te doen.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vanavond nog een spelletje ouwe reus?
Oh ja ik ook, maar altijd leuk even stoom afblazen met ons kliekjequote:Op maandag 12 juli 2021 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is maandag, dus ik ga er wel een beetje vanuit ja. Maar we zien het wel, ook genoeg andere dingen te doen.
We noemen je zusje ook wel zakdoek.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat 7 jaar vriendschap voor jou niets voorstelt.
Ik voel me als een zakdoek: je gebruikt me één keer en gooit me daarna weg
Na zeven jaar druipt het snot ervan afquote:Op maandag 12 juli 2021 15:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat 7 jaar vriendschap voor jou niets voorstelt.
Ik voel me als een zakdoek: je gebruikt me één keer en gooit me daarna weg
quote:Op maandag 12 juli 2021 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na zeven jaar druipt het snot ervan af
Stukje aanslag. Als ze Marieke maar heel laten boh boh zou naaien.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanavond weer RTL Boulevard kijken.
Je weet zulf.
Wij komen al maanden niet meer klaar @Wereldgozer Stukje peniskooi.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos is dat hé. Van die mensen die helemaal klaarkomen op een foutje.
voorspeltquote:Op maandag 12 juli 2021 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
Ik was trouwens de enige die de topscoorder van het EK juist had voorspelt.
#Kenner
#Verbinder
Dat verdient wel een like.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
#Kenner
#Verbinder
Ik had ook Ronaldo.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
#Kenner
#Verbinder
Je gaat maar Tinderen ouwe pikquote:Op maandag 12 juli 2021 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even onderuit hangen ouwe reus en geniet0n @:Wereldgozer
Van de week nog wat Bitcoin gekocht makker.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:46 schreef aTypisch het volgende:
@:onlogisch
dit graag delen met @:nattekat in BTC
[ twitter ]
alvast bedankt!
Zal met je salaris niet veel zijn HAHAHAHHA GENOTquote:Op maandag 12 juli 2021 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van de week nog wat Bitcoin gekocht makker.
niks mis meequote:Op maandag 12 juli 2021 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van de week nog wat Bitcoin gekocht makker.
Het went.quote:
eensquote:Op maandag 12 juli 2021 16:09 schreef GGMM het volgende:
Je bent een lieve jongen @:scrummie
(ik doel hiermee op de donatiebalk)
Geklikt. Niks mis mee. Ik heb een tijdje in El Tunco gezeten. 10km daar vandaan.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niks mis mee
https://www.bitcoinbeach.com/ ik ga hier langs als het goed is
Eens. En een goede vriend.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:09 schreef GGMM het volgende:
Je bent een lieve jongen @:scrummie
(ik doel hiermee op de donatiebalk)
Dit is wel heel toevallig.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Oh zipportal is er, ik ga even een meeting in.
Om in te joggen of om in op de bank te liggen?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:49 schreef tong80 het volgende:
Joggingbroek gekocht bij de Zeeman. Geen XXL. Goedkoop op de eerste rang.
Om geen Braddie te worden.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Om in te joggen of om in op de bank te liggen?
Jaquote:Op maandag 12 juli 2021 18:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sow.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook max 5 uur.
Echter! Geen dramaandag!![]()
Laat je vriendin dan eens goed poetsen.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:10 schreef MC-M het volgende:
[..]
Met name.... stof.
Klinkt dat even een partij triest.
Cetirizine groene doosje bij de Lidl.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:23 schreef MC-M het volgende:
Bedankt voor het medeleven boys.
Loratadine helpt mij er wel weer doorheen.
quote:Op maandag 12 juli 2021 18:33 schreef Coco het volgende:
Zo.
Even met terugwerkende kracht de SC doorgenomen en hier en daar wat likes uitgedeeld.
Bedankt maat. Genoteerd.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat je vriendin dan eens goed poetsen.
[..]
Cetirizine groene doosje bij de Lidl.
Genot, werkt vrijwel meteen.
Klopt wel, normaal zou @Caland je dan een mietje noemen en dan stelde je je niet meer zo aan.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Er was een tijd dat dit een echte mannen sc was en knulletjes met hooikoorts met pek en veren de deur werden gewezen. Het was de immens trieste OP niet waard
Hij zal het nodig hebben met zijn 4 daagse werkweek, mad jellyquote:Op maandag 12 juli 2021 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt wel, normaal zou @:Caland je dan een mietje noemen en dan stelde je je niet meer zo aan.
Echter @:Caland is met vakantie.
Bans worden niet besproken. (ja)quote:Op maandag 12 juli 2021 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zal het nodig hebben met zijn 4 daagse werkweek, maar jelly
(Of hebben we het hier over een ban?)
Juist vandaag missen we zijn opiniërende insteek.quote:
Ik kan helaas mijn ondertitel niet aanpassen omdat ik anders www.wijzijnSimba.nl uit mijn profiel moet verwijderen als "dode" sitequote:Op maandag 12 juli 2021 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Juist vandaag missen we zijn opiniërende insteek.
Andere Tijden FOK!, dit.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan helaas mijn ondertitel niet aanpassen omdat ik anders www.wijzijnSimba.nl uit mijn profiel moet verwijderen als "dode" site
@:johannes_vermeer
Maandje terug is het lot van Simba wel eindelijk duidelijk gewordenquote:
Ik wist geeneens dat hij een ban hadquote:Op maandag 12 juli 2021 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk zo lang weg, ik dacht dat je tegenwoordig afkoelbans had van een uur.
[ afbeelding ]
Zal dit die Engelsen even goed doen!quote:Op maandag 12 juli 2021 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maandje terug is het lot van Simba wel eindelijk duidelijk geworden
[..]
Is dat een psalm uit de gangsterbijbel uitgave?quote:Op maandag 12 juli 2021 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal dit die Engelsen even goed doen!
[ twitter ]
quote:Op maandag 12 juli 2021 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat een psalm uit de gangsterbijbel uitgave?
Dat heb ik eigenlijk niet meegekregen. Ik volg alleen braaf de instagramupdates van Memphis die in zijn tuin chillt met Kleo en Drako.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maandje terug is het lot van Simba wel eindelijk duidelijk geworden
[..]
Ik wist geeneens dat hij een ban had
Was het model van Simba niet meer in de mode?quote:Op maandag 12 juli 2021 19:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk niet meegekregen. Ik volg alleen braaf de instagramupdates van Memphis die in zijn tuin chillt met Kleo en Drako.
Bij zijn moeder op de boerderij die hij voor haar heeft aangeschaft. Enkel het beste voor Simba.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk niet meegekregen. Ik volg alleen braaf de instagramupdates van Memphis die in zijn tuin chillt met Kleo en Drako.
Op de playlistquote:Op maandag 12 juli 2021 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2021 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2021 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Er was een tijd dat dit een echte mannen sc was en knulletjes met hooikoorts met pek en veren de deur werden gewezen. Het was de immens trieste OP niet waard
Ik kan die vunzigheid geeneens bekijken zonder mijn account te verifiëren en wie heeft daar nou tijd voor.quote:
Ik heb het ook niet gezien, de titel zegt me al genoeg.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan die vunzigheid geeneens bekijken zonder mijn account te verifiëren en wie heeft daar nou tijd voor.
Om de hele dag thuis te dragen. Achter de pc of in de tv stoel.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://greasyfork.org/en(...)-verification-bypassquote:Op maandag 12 juli 2021 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan die vunzigheid geeneens bekijken zonder mijn account te verifiëren en wie heeft daar nou tijd voor.
Lijkt enkel voor pc's te zijn maar toch bedanktquote:Op maandag 12 juli 2021 20:01 schreef Coco het volgende:
[..]
https://greasyfork.org/en(...)-verification-bypass
Je bent een bijzonder persoonquote:Op maandag 12 juli 2021 20:07 schreef tong80 het volgende:
Morgen zit mijn maand Face Book ban er op. Ik had een hoertje beledigd.
De prijzen zijn dan ook echt niet normaal meer.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:07 schreef tong80 het volgende:
Morgen zit mijn maand Face Book ban er op. Ik had een hoertje beledigd.
Gelukkig wel.quote:
Ik krijg nog kleingeld terug.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De prijzen zijn dan ook echt niet normaal meer.
Niemand boeit dit.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:28 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.
[ twitter ]
@:Onlogisch @:Wereldgozer @:Oriente
Jij kan het wetenquote:Op maandag 12 juli 2021 20:32 schreef tong80 het volgende:
Vroeger had je veel minder verwarde mannen. Toen heette het gewoon dorpsgek.
Zaltbommel is een stad en de dorpsgekken kwamen hier naar de zaterdagsmarkt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2021 20:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op maandag 12 juli 2021 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]LUMC, stop de tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@El-Stinho
Kom er zelf sporadisch. Laatste keer denk ik 2015 op ziekenbezoek.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
LUMC, stop de tijd.
@:El-Stinho
Ik liep er bij regen altijd doorheen op weg naar CS/school.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kom er zelf sporadisch. Laatste keer denk ik 2015 op ziekenbezoek.
Toen ik klein was een keer mijn arm gebroken op twee plaatsen. Daarna nog een keer voor een kneuzing.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik liep er bij regen altijd doorheen op weg naar CS/school.
Kan je niet gewoon normaal doenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Double dry hopped sour ipa van stu mostow
@:gurneyisbestoke
quote:Op maandag 12 juli 2021 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hey dat gifje heb ik ooit voor @Caland gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
FOK is een NEDERLANDSTALIG forum.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen ik klein was een keer mijn arm gebroken op twee plaatsen. Daarna nog een keer voor een kneuzing.
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Hey dat gifje heb ik ooit voor @:caland gemaakt
Wie?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Hey dat gifje heb ik ooit voor @:caland gemaakt
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zal voor je bidden.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:28 schreef Zipportal het volgende:
Avondklok niet overtreden. @:KingRoland
NEINquote:Op maandag 12 juli 2021 21:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb jij vroeger op school in de klas weleens de Hitlergroet gedaan?
Are you a fan of sex masochism?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nu naar de 1e aflevering van het nieuwe seizoen van de Bachelor @:buitendam @:wereldgozer @:coco @:afcniels
snap niet wat die dames zien in Tony juniorquote:
Je bent toch niet homofiel Edgar?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nu naar de 1e aflevering van het nieuwe seizoen van de Bachelor @:buitendam @:wereldgozer @:coco @:afcniels
Met een roze blikje bier? (Lol)quote:Op maandag 12 juli 2021 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Het is je gegund makker.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Gestruikeld over een glijbaan.quote:
De drummer van Het Goede doel van Henk en Henkquote:Op maandag 12 juli 2021 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
snap niet wat die dames zien in Tony junior
weet niet eens wie Tony senior is lol
https://www.instagram.com/p/CRPaHmurxwz/quote:Op maandag 12 juli 2021 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De drummer van Het Goede doel van Henk en Henk
Wel top dat hij niet aan klote keffertjes of erger, Franse buldogs doet.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CRPaHmurxwz/
Het zijn wel intrigerende beesten.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij werkt thuis dus je kunt powernappen in je pauzes
Volgens mij ging ik als eerste wegquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Minder spelletjes spelen dan voor het slapengaan.
Zeer spijtig dat ik geen geldschieters meer kon vinden, hopelijk had dat geen racistische insteekquote:Op maandag 12 juli 2021 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan helaas mijn ondertitel niet aanpassen omdat ik anders www.wijzijnSimba.nl uit mijn profiel moet verwijderen als "dode" site
@:johannes_vermeer
Volkorenbrood, kipfilet, plakje kaas, paprika, uitje en komkommer.quote:
Nu kan je vervelende users blokkeren.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Maxi-mus bedankt de altijd sympathieke @:coco
Bordje kots?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ei met banaan en bosbessen en een klein reepje choco toe.
Ik heb vannacht wel goed geslapen. Ik ben echter ook nog aan het wennen aan alle vrije tijd (zeker omdat het nog steeds kutweer is, dus ik kan niet veel dingen buiten doen).quote:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb vannacht wel goed geslapen. Ik ben echter ook nog aan het wennen aan alle vrije tijd (zeker omdat het nog steeds kutweer is, dus ik kan niet veel dingen buiten doen).
Misschien kan je een dagboek halen en daar dingen in schrijven?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb vannacht wel goed geslapen. Ik ben echter ook nog aan het wennen aan alle vrije tijd (zeker omdat het nog steeds kutweer is, dus ik kan niet veel dingen buiten doen).
ik vind het altijd zo storend als ik op een verkeerde pagina zit met het idee dat dat de nieuwste pagina is, dat ik op dat gesprek inhaak maar dat mijn post dus ergens random komt waardoor het net lijkt alsof ik tegen mijzelf praat.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan je een dagboek halen en daar dingen in schrijven?
je hebt vakantie maar gaat niet op vakantie?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb vijf weken vakantie, dus ik vertrek over twee wekenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt vakantie maar gaat niet op vakantie?
nog nooit geweest, jij wel?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb vijf weken vakantie, dus ik vertrek over twee weken(naar Kroatië).
we kunnen ze iig makkelijk missenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:19 schreef Scrummie het volgende:
Mensen met 5 weken vakantie zijn over het algemeen niet te vertrouwen.
@Orientequote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb vijf weken vakantie, dus ik vertrek over twee weken(naar Kroatië).
Vanaf 4 weken kijk ik ze al met een scheef oog aan.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:19 schreef Scrummie het volgende:
Werken bij de Hogeschool is qua vakanties echt heerlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:19 schreef Scrummie het volgende:
Alleen toen ik nog heel jong was. Ik heb als 7-jarige Gurley nog Feyenoord-Dortmund in Kroatië gekekenquote:
Proleet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben ooit in Zagreb eens weggelopen uit een café zonder te betalen (onbeschofte bediening).
Kroatië-anekdote op dinsdag.
leuk excuus welquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben ooit in Zagreb eens weggelopen uit een café zonder te betalen (onbeschofte bediening).
Tattoos zijn voor Tokkies.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
Kut dag
@:GGMM
@:Lenny_Leonard
@:Madamepaon
Ik ben ook ooit in Kroatië geweest.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@Madame_Paonquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
Kut dag
Gurleyquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen toen ik nog heel jong was. Ik heb als 7-jarige Gurley nog Feyenoord-Dortmund in Kroatië gekeken
Maar het is wel een leuk land om weer door te gaan reizen. Ook gunstig dat daar het uitgaansleven weer open is bijvoorbeeld.
Ik ben uit principe tegen interralquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gurley
Kroatië is tof, al ben ik alleen in Zagreb geweest tijdens m'n interraltripje in 2017.
Ik vond het een goede post, ook al is het een troll (volgens mij valt dat wel mee, is hij vooral niet zo slim) een inhoudelijke post is nooit weg.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:13 schreef Scrummie het volgende:
Gehapt op Gwailow. Ik schaam me en voel me heel erg vies en log uit.
Kroatië is zo veilig!!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit in Kroatië geweest.
Einde bericht.
Ik vind de tattoo van crimineel John de Wolf lachwekkender.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
Kut dag
Prins Bernhard.quote:
Ze hadden ooit een mooie brug in Zagreb.quote:
Een keer in Kroatië geweest, moesten we de hele auto uitpakken, drugshonden erbij en alles omdat die gast het idee had opgevat dat ik een te dure auto reed voor mijn leeftijd. 3 uur vertragingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertoontquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb het ook niet over een totaalverbod maar geloof wel dat we niet moeten onderschatten wat overheden wel en niet kunnen doen, laat staan wat er met het grootkapitaal (de whales) achter de schermen allemaal aan afspraken is gemaakt.
Een totaalverbod geloof ik niet in maar wellicht wel afspraken om het niet teveel op te blazen zodat het niet genegeerd kan worden. Politici beginnen pas het op de agenda te zetten en te twitteren over meer regulering als het uit de hand dreigt te lopen.
Ik weet hoe jij er in staat en dat je van mening bent dat het gewoon cyclussen zijn, maar zoveel en marktkapitalisatie en bij behorende interesse als afgelopen voorjaar is nog niet eerder vertoont in crypto.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een keer in Kroatië geweest, moesten we de hele auto uitpakken, drugshonden erbij en alles omdat die gast het idee had opgevat dat ik een te dure auto reed voor mijn leeftijd. 3 uur vertraging
Lief DagboekWhat year?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een keer in Kroatië geweest, moesten we de hele auto uitpakken, drugshonden erbij en alles omdat die gast het idee had opgevat dat ik een te dure auto reed voor mijn leeftijd. 3 uur vertraging
Lief DagboekPrecies hetzelfde meegemaakt. Jaartje of 20 geleden. Leuke ervaring. Einmaliger erlebnis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winterbanden er ook onder gelegd omdat ik bang was dat ze mijn wielen zouden stelen. Had daar volgens mij een halfjaar niet geregend dus toen het uiteindelijk regende was het 'blij dat ik glij'.
Lief dagboek.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Andijviestamppot genot. 3 stukken vlees, bakje vla en een ijsjequote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Mensen die op winterbanden rijden neem ik niet serieus.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Precies hetzelfde meegemaakt. Jaartje of 20 geleden. Leuke ervaring. Einmaliger erlebnis.
Winterbanden er ook onder gelegd omdat ik bang was dat ze mijn wielen zouden stelen. Had daar volgens mij een halfjaar niet geregend dus toen het uiteindelijk regende was het 'blij dat ik glij'.
Lief dagboek.
ik ga zo roti etenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinazieschotel met rundergehaktquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi met saté.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf zo'n opmerking toch schitterend vinden: "mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen"quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Lekker, vrienden.
Ik ga bij schoonouders eten. Verrassing dus.
2wtfquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij pest hem altijd dus zout jij maar op
Magnetronmaaltijdenquote:
Komt er een nieuwe mentionlijst?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:39 schreef GGMM het volgende:
Nou ja zipportal ook eigenlijk
Mention verwijderd.
Ach, hij doet er tenminste geen plakken kaas overheenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Magnetronmaaltijden
Hij ging toch gezond doen?
Like verwijderd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:39 schreef GGMM het volgende:
Nou ja zipportal ook eigenlijk
Mention verwijderd.
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe mentionlijst?
Kunnen we ons aanmelden?
User GGMM zoekt het maar uit met zijn hele handel. Net zoals hij Ed Baars als een baksteen liet vallen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe mentionlijst?
Kunnen we ons aanmelden?
Vandaag vakantie gekregen? Geniet ervan ouwe reus.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:55 schreef Coco het volgende:
30minuten weer overgewerkt.
Tijd voor vakantie.
Dikzakquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:55 schreef Coco het volgende:
Tijd voor vakantie.
Lekker manquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:55 schreef Coco het volgende:
Tijd voor vakantie.
Het is steeds weer alsof je naar een leerling kijkt, die moet nablijven en z'n strafwerk maakt. Maar het blijft genieten cult-tv.quote:
Mijn schoonouders zijn verast.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga bij schoonouders eten. Verrassing dus.
Het moment dat hij gaat zitten en heel indringend de camera in kijkt blijft schitterendquote:
Erg jammer dat ook jij @TheBradgeTV pest.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:44 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Uurtje gesport
@:GGMM Caland @:TheBradgeTV @:Coco
Geniet ervan makkerquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:55 schreef Coco het volgende:
Tijd voor vakantie.
Maandag pas vakantie. En nee.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geniet ervan makker
Vertrek je nog uit Nederland?
Nee ik bedoel dat het onderhand tijd werd daarvoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaag vakantie gekregen? Geniet ervan ouwe reus.
Sterkte. En geniet er dan vanaf vrijdag maar van. Ga je nog ergens naar toe?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat het onderhand tijd werd daarvoor.
En dat begint maandag. (maar eigenlijk vrijdag want vrije dag)
Kortom nog 2 dramadagen.
Nee, 3 weken haxball.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sterkte. En geniet er dan vanaf vrijdag maar van. Ga je nog ergens naar toe?
Da's klote maat. Sterkte, hopelijk vinden ze iets en kunnen ze het ook oplossen of verlichten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 08:33 schreef tong80 het volgende:
Al weken last van continue pijn (kramp) in rechter bovenbeen. Morgen bloedprikken. Maandag naar specialist. Kan amper 100 meter lopen. Mede door evenwichtsstoornissen. Drank maakt meer kapot dan je lief is. Zonde komt na de val. Momenteel al meer dan een maand droog. Wil normaal leefpatroon weer oppakken, maar lukt op deze manier niet. Hopen dat ze iets kunnen vinden of een remedie hebben.
Wat ontzettend leuk voor jequote:Op woensdag 14 juli 2021 09:20 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Like van Toeterjan te pakken
@:lenny_leonard
Jawel hoor. Ik ga er eens goed voor zittenquote:Op woensdag 14 juli 2021 09:43 schreef tong80 het volgende:
Vandaag mooie Touretappe. Maar volgens mij zitten er hier niet veel wielerliefhebbers. Kijken hoe het met de spelen is. Iig Max in Engeland dit weekend.
Neequote:Op woensdag 14 juli 2021 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Hij is vandaag jarig dus misschien wel leuk om hem even te feliciteren
Ohja, de spelen. Wanneer begint dat? Wel weer leuk, zo'n sport evenement.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:43 schreef tong80 het volgende:
Vandaag mooie Touretappe. Maar volgens mij zitten er hier niet veel wielerliefhebbers. Kijken hoe het met de spelen is. Iig Max in Engeland dit weekend.
Ik zit met je mee.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik ga er eens goed voor zitten
Over 2 wekenquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja, de spelen. Wanneer begint dat? Wel weer leuk, zo'n sport evenement.
De Amsterdamse metro is een parodie op een metro.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |