Hij straalt wel echt levensvreugde uit hèquote:
Voor onsquote:Op zondag 11 juli 2021 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit motiverend bedoeld voor de bretsj?
Weet niet of Arnold ook food en autoreviews doet.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit motiverend bedoeld voor de bretsj?
geldk omt binnenquote:Op zondag 11 juli 2021 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij straalt wel echt levensvreugde uit hè
Elke dag aan het gepingel moeten om geld binnen te hengelen begint misschien teveel op werken te lijken.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij straalt wel echt levensvreugde uit hè
Wilt u dat w* woord niet gebruiken aub.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Elke dag aan het gepingel moeten om geld binnen te hengelen begint misschien teveel op werken te lijken.
Hoe wil je dan woorden en zinnen vervoegen?quote:Op zondag 11 juli 2021 17:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wilt u dat w* woord niet gebruiken aub.
zo neergelegd dat hij het er ook weer uit kan halen zonder dat het vies is gewordenquote:Op zondag 11 juli 2021 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een gestagede prullenbak zakalles een beetje opgefrommeld en dan een halve kroket die nog uitsteekt
Hij doet me dan ook een beetje aan zo'n accordeonzigeuner bij de ingang van de supermarkt denken.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Elke dag aan het gepingel moeten om geld binnen te hengelen begint misschien teveel op werken te lijken.
Makrelis post gewoon nogquote:Op zondag 11 juli 2021 17:43 schreef Oriente het volgende:
Waar is die lelijke ouwe kale eigenlijk gebleven
Hij doet tankreviewsquote:Op zondag 11 juli 2021 17:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet niet of Arnold ook food en autoreviews doet.
Zeg dat dan meteen!quote:Op zondag 11 juli 2021 17:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee dat is de meubelbuitenzetter, ik bedoelde wch
Awesome!quote:
Meeleesbraddie doet alleen aan 10 euro tanks.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Awesome!
Meeleesbraddie, een niche voor je.
Zou doneren.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:49 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Meeleesbraddie doet alleen aan 10 euro tanks.
quote:Op zondag 11 juli 2021 17:46 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen!
Geen idee waar hij nu uithangt.
Hij doet ook ezels!quote:
hijsquote:
je bent vergeten @onlogisch te taggenquote:
die ken ik niet dus interesseert mij nietquote:Op zondag 11 juli 2021 18:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
je bent vergeten @:onlogisch te taggendie komt klaar op zulke foutjes
Mis je helemaal niks aanquote:Op zondag 11 juli 2021 18:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
die ken ik niet dus interesseert mij niet
Dat zal vast niet de enige reden zijn.quote:
Stelling: Voetbal is voor flikkertjes die nog in de kast zittenquote:Op zondag 11 juli 2021 18:51 schreef onlogisch het volgende:
Stelling : Drugs is voor extreme tokkies.
Heeeeeeyquote:Op zondag 11 juli 2021 18:51 schreef onlogisch het volgende:
Ho ho hoquote:Op zondag 11 juli 2021 18:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Stelling: Voetbal is voor flikkertjes die nog in de kast zitten
Eensquote:Op zondag 11 juli 2021 18:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ligt aan de drug.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:51 schreef onlogisch het volgende:
Ho ho hoquote:Op zondag 11 juli 2021 18:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik heb hier best om moeten lachen.quote:
Erika natuurlijkquote:Op zondag 11 juli 2021 18:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
welk liedje zal ik aanvragen tijdens mijn donatie?
Braddie is een lieve jongen.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:56 schreef HermieHermann het volgende:
Braddie heeft een ps4 en 40 inch smart tv van een abonnee gekregen
Grotere tv dan ikquote:Op zondag 11 juli 2021 18:56 schreef HermieHermann het volgende:
Braadpan kan vast niet met die controller omgaan. Motorisch gestoord genot.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:56 schreef HermieHermann het volgende:
Even UWV een mailtje sturen.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:56 schreef HermieHermann het volgende:
Ik heb ook een banquote:Op zondag 11 juli 2021 18:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik heb een ban
kan ik dan nog doneren?
Hij gooit sowieso binnen een week die controller door die TV heen.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Braadpan kan vast niet met die controller omgaan. Motorisch gestoord genot.
M&M is goed volkquote:Op zondag 11 juli 2021 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb ook een ban
Sub van het eerste uur
2 happen en ie is opquote:Op zondag 11 juli 2021 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij gooit sowieso binnen een week die controller door die TV heen.
Als het echt een kartel was, hadden ze Braad wel met een kettingzaag bewerkt.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:59 schreef Boze_Eend het volgende:
tv en ps4 worden toch kapot gemaakt hij heeft woede problemen en het looij kartel zegt een stap omhoog te doen.
maar looijkartel is ook wel hypcoriet zeggen steeds dat ze dingen gaan doen en zo maar doen uiteindelijk niks dan beetje internet treiteren maar ja die zijn dus ook hypocriet of blind
zijn stelletje mietjesquote:Op zondag 11 juli 2021 19:02 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Als het echt een kartel was, hadden ze Braad wel met een kettingzaag bewerkt.
liever niohquote:Op zondag 11 juli 2021 19:07 schreef Boze_Eend het volgende:
monitor 2 sterfte imminent
en nu wil ik dark souls spelen![]()
Wat goed!quote:Op zondag 11 juli 2021 18:56 schreef HermieHermann het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2021 19:54 schreef TARDIS het volgende:
@:Makrelis vind je echt dat ik neerkijk op anderen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Doe je hem de groeten van ons?quote:Op zondag 11 juli 2021 20:26 schreef MissionPhailed het volgende:
Bezoek aan de deur nu bij De Braad!
quote:Op zondag 11 juli 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
Nieuwe kookvlog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zou eens iets moeten koken adhv koken met Nick. Dan zou k respect voor hem hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Is niet betaald, maar bezorger matst 'm ditmaalquote:Op zondag 11 juli 2021 20:29 schreef Banaanvragen het volgende:
en daar is thuisbezorgd.nl weer
[ link | afbeelding ]
Huh, krijg nu pas je quotemelding. Te laatquote:
kan jij koken wat die kookt?quote:Op zondag 11 juli 2021 20:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij zou eens iets moeten koken adhv koken met Nick. Dan zou k respect voor hem hebben
lekker hoor, dat kartel zoveel mogelijk aandacht geven en dan gaan ze vast wegquote:Op zondag 11 juli 2021 20:32 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Is niet betaald, maar bezorger matst 'm ditmaal![]()
Einde stream. Foodreview onderweg.
Lijkt goed te werken ja.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
lekker hoor, dat kartel zoveel mogelijk aandacht geven en dan gaan ze vast weg
Eten is etenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Eten is van het looijkartel toch?
En die vetzak accepteert dat gewoon?
Zonder dat voer heeft het kartel geen video's en zonder video's kunnen ze hem niet belachelijk makenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die hebben dus gewoon lekker betaald voor een maaltijd voor braddie, epische trollactie hoor
Nee wel besteld maar niet betaaldquote:Op zondag 11 juli 2021 20:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die hebben dus gewoon lekker betaald voor een maaltijd voor braddie, epische trollactie hoor
Dacht ik ook.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee wel besteld maar niet betaald
Dat vreten zou ik dus never nooit niet accepteren. Laat die eigenaar van die tent maar gaan uitzoeken wie dat besteld heeft of aangifte doen. Maar nooit dat ik eten van mijn mensen die mij zo treiteren zou accepteren. Wat een hypocrisie.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Eten is van het looijkartel toch?
En die vetzak accepteert dat gewoon?
quote:Op zondag 11 juli 2021 20:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat vreten zou ik dus never nooit niet accepteren. Laat die eigenaar van die tent maar gaan uitzoeken wie dat besteld heeft of aangifte doen. Maar nooit dat ik eten van mijn mensen die mij zo treiteren zou accepteren. Wat een hypocrisie.
quote:Oorzaak en gevolg
Mensen met NLD kunnen vaak het verband tussen een oorzaak en gevolg niet overzien, daarom zien zij vaak het gevolg van hun eigen handelen niet. Dit kan leiden tot onbegrip van de omgeving.
Ik heb wel eens wat geprobeerd jaquote:
Waar heb je het over, zijn huis is hartstikke schoon.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:54 schreef HermieHermann het volgende:
die kat die binnenkwam begon meteen allemaal etensrestjes van de vloer te vreten dus die heeft straks weer een lekkere snack
quote:Op zondag 11 juli 2021 20:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waar heb je het over, zijn huis is hartstikke schoon.
Nick heeft bovendien genoeg gerechten die een prima bijdrage leveren aan het halen van zijn dagelijkse kcal doel dat hij moet halen om rond de 150 kg te blijven wegen.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij zou eens iets moeten koken adhv koken met Nick. Dan zou k respect voor hem hebben
Dat waren gewoon kattensnoepjes die hij vast had neergelegd voor het geval Katja langs zou komen. Braddie's huisje en bed zijn brandschoon.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:54 schreef HermieHermann het volgende:
die kat die binnenkwam begon meteen allemaal etensrestjes van de vloer te vreten dus die heeft straks weer een lekkere snack
Gewoon als anthem Crapa Pelada door Gale Boetticher laten zingenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:57 schreef Solotovski het volgende:
Het Italiaanse volkslied vind ik wel wat weg hebben van
Heb wel eens zelf pasta gemaakt. Erg leuk hoor maar het is zo veel werk en binnen een paar minuten is alles opquote:Op zondag 11 juli 2021 20:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nick heeft bovendien genoeg gerechten die een prima bijdrage leveren aan het halen van zijn dagelijkse kcal doel dat hij moet halen om rond de 150 kg te blijven wegen.
Als in: zelf de pasta gekneed enzo, of een pastagerecht.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb wel eens zelf pasta gemaakt. Erg leuk hoor maar het is zo veel werk en binnen een paar minuten is alles op
Zelf pasta gekneed deegroller alles a sahbiquote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Als in: zelf de pasta gekneed enzo, of een pastagerecht.
Het accepteren van dat eten is inderdaad het domste wat hij kon doen. Maar hij leek de trollbestelling gewoon te waarderen, ondanks dat hij al avondeten had gehad…quote:Op zondag 11 juli 2021 20:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat vreten zou ik dus never nooit niet accepteren.
Leugens. Zijn vloer is net zo krokant als zijn bedquote:Op zondag 11 juli 2021 20:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dat waren gewoon kattensnoepjes die hij vast had neergelegd voor het geval Katja langs zou komen. Braddie's huisje en bed zijn brandschoon.
Zeg het ze!!!!quote:Op zondag 11 juli 2021 21:08 schreef Fok-it het volgende:
Gelukkig vroeg in de wedstrijd. Fuck die debielenaanhang en Southgate met hun smakeloze WOII-uitspraken
Forza Italia
BUT WHYquote:Op zondag 11 juli 2021 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zelf pasta gekneed deegroller alles a sahbi
Juist wel. Onder invloed ga je dit toch niet lopen doenquote:
Ah, de kapsalon van gisteren.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
klein stukje gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:27 schreef Modus het volgende:
"![]()
![]()
LIVESTREAMEN IS ECHT KLAAR
![]()
"
dus hij heeft eerst het eten opgegeten? En nu streamen weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker man, laatst nog frikandellen gemaakt volgens zijn recept,quote:
ja preciesquote:Op zondag 11 juli 2021 21:32 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft z’n stream voor een half uur onderbroken om een colaatje te drinken.
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
dus hij heeft eerst het eten opgegeten? En nu streamen weer
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En da geleufde gij?
[ afbeelding ]
Hij begint de nieuwe livestream met het afvegen van z’n mond. Dat is natuurlijk om de cola weg te vegen, en niet het vet van de kapsalon.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:44 schreef okselzweet het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA
''Ik heb het eten geaccepteerd en daarna direct weggegooid''![]()
Hou toch op man
Ik zit het toevallig net te lezen.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:11 schreef spinazieruiker het volgende:
Lees voor de gein die berichten op Telegram eens en vraag je dan af wie er harder hulp nodig heeft, Braad of die lui van het kartel
Link? Ik mis weer een hoop zo te zien.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:11 schreef spinazieruiker het volgende:
Lees voor de gein die berichten op Telegram eens en vraag je dan af wie er harder hulp nodig heeft, Braad of die lui van het kartel
Link?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:11 schreef spinazieruiker het volgende:
https://t.me/s/bradgekartelquote:
Aah jammerquote:Op zondag 11 juli 2021 23:02 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
https://t.me/s/bradgekartel
Maar alles is net gewist
Kennelijk vinden ze het te spannend als er te veel kritische mensen meelezen
Hier niet. Ik wil zulke troep niet verder verspreiden, laat staan op mijn apparaten hebben staan.quote:
Nee idd..rare mensenquote:Op zondag 11 juli 2021 23:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hier niet. Ik wil zulke troep niet verder verspreiden, laat staan op mijn apparaten hebben staan.
Om een indruk te krijgen zie https://twitter.com/LooijKartel
Maar dan met nog hardere commentaren, privéfoto's van familieleden, dreigementen en beweringen over Braad erbij lappen bij UWV, autogarages enz.
Hoe geobsedeerd diegene of zij zijn, wat er allemaal wordt gedaan en geroepen om hem maar het leven zuur te maken, het is echt ziek. Ze roepen ook op om geld en eten te doneren en screenshots naar het kartel te sturen, zodat zij een dossier van alle bijverdiensten kunnen aanleggen en naar het UWV sturen. Zoeken contact met ome George en maken zijn ouders en opa uit voor rotte vis.quote:
In de volgende stream: Braad onthoofd aan een brugquote:Op zondag 11 juli 2021 22:21 schreef Fcu030 het volgende:
Het kartel ook echtdat worden een lange 3 maanden
Is een walgelijk groepje. Is te hopen voor ze dat nooit bekend wordt wie het zijn. Want het is geen fijne familie die van dijkjesquote:Op zondag 11 juli 2021 23:25 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hoe geobsedeerd diegene of zij zijn, wat er allemaal wordt gedaan en geroepen om hem maar het leven zuur te maken, het is echt ziek. Ze roepen ook op om geld en eten te doneren en screenshots naar het kartel te sturen, zodat zij een dossier van alle bijverdiensten kunnen aanleggen en naar het UWV sturen. Zoeken contact met ome George en maken zijn ouders en opa uit voor rotte vis.
Dat programma's over online stalking de situatie niet erg genoeg zouden vinden kan ik me bij het lezen van dat alles niet meer voorstellen.
Ze beweren dat in hun contacten met ome G. bleek dat die amper weet wie Bradge is. Er wordt veel gespeeld met waarheden en verzinsels schat ik zo in.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is een walgelijk groepje. Is te hopen voor ze dat nooit bekend wordt wie het zijn. Want het is geen fijne familie die van dijkjes
Niet alleen de buik was zichtbaar.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:44 schreef Modus het volgende:
HAHAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA
Hij ging net pissen, op de achtergrond gewoon de deur open, die dikke pens erover heen.
MAN MAN MAN
Hoop dat het kartel elkaar kent via de terminale patientjes praatgroep op de oncologieafdeling.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:11 schreef spinazieruiker het volgende:
Wat een treurnis. Die heeft echt iemand nodig die hem tegen zichzelf in bescherming neemt. Hij blijft maar dingen online gooien die absoluut niet online moeten komen.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:44 schreef Modus het volgende:
HAHAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA
Hij ging net pissen, op de achtergrond gewoon de deur open, die dikke pens erover heen.
MAN MAN MAN
Goede wissels ook, die Rashford en Sancho. Doet me denken aan Zaza in 2016.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:56 schreef spinazieruiker het volgende:
2 penalties stoppen en dan nog de finale verliezen
Engeland blijft nog jaren last houden van dit trauma
Zijn het überhaupt meerdere personen? Ik kan me amper voorstellen dat er meerdere psychopaten zijn die zich zo extreem debiel gedragen.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat het kartel elkaar kent via de terminale patientjes praatgroep op de oncologieafdeling.
Maar helaas zullen ze elkaar eerder via de GGZ kennen.
Beste karma van het toernooi ditquote:Op maandag 12 juli 2021 00:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
lekker maat
goeie bite
maar Rashford gunde ik het niet echt
Nee Rashford is sympathieke speler. Had liever gezien dat debieltje Maguire huizenhoog overschootquote:Op maandag 12 juli 2021 00:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
lekker maat
goeie bite
maar Rashford gunde ik het niet echt
typisch dat hij die camera naar de tyfus schietquote:Op maandag 12 juli 2021 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Rashford is sympathieke speler. Had liever gezien dat debieltje Maguire huizenhoog overschoot
quote:Op maandag 12 juli 2021 00:09 schreef pferdfuhrer het volgende:
Ik moest erom lachen, maar nee dit kan echt niet. Braddie moet voorzichtig zijn met het posten van gevoelige content. Maar ja, dat doet hij niet![]()
Maar het looijkartel is echt ziek man, ga de echte criminelen aanpakken i.p.v. iemand met een beperking / stoornis. Die heeft het al zwaar genoeg. Trolls gonna troll.
Heb ik me ook wel eens afgevraagdquote:Op maandag 12 juli 2021 00:04 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Zijn het überhaupt meerdere personen? Ik kan me amper voorstellen dat er meerdere psychopaten zijn die zich zo extreem debiel gedragen.
Die heb ik ook gezien ja vandaag. Dat is echt krankzinnig. Niet dat het een wedstrijd is verder want Braad heeft net zo hard psychische hulp nodig. Maar dit is wel heel ziek jaquote:Op zondag 11 juli 2021 22:11 schreef spinazieruiker het volgende:
Wel kudos voor Georgequote:Op maandag 12 juli 2021 00:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
typisch dat hij die camera naar de tyfus schiet
Voorbeelden?quote:Op maandag 12 juli 2021 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien ja vandaag. Dat is echt krankzinnig. Niet dat het een wedstrijd is verder want Braad heeft net zo hard psychische hulp nodig. Maar dit is wel heel ziek ja
Ja fotos van zn familie,overleden opa, hem met fake beelden voor laten komen als pedo, telefoonnummer, adres,emailadres meermaals exposen, dacht dat sommige users hier een obessie voor Bradge hadden maar dit is echt een heel ander niveauquote:Op maandag 12 juli 2021 00:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Voorbeelden?
M.i. is zo'n persoon achter zo'n kanaal en trollbestellingen nog veel triester. Bradge is zwakbegaafd en heeft geen impulscontrole, wat is hun reden? Mijn god, zoek een hobby, ga iets doen met je leven.
Zijn helaas een hoop zieke geesten op het internet... Daarom maar lekker anoniem blijven.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja fotos van zn familie,overleden opa, hem met fake beelden voor laten komen als pedo, telefoonnummer, adres,emailadres meermaals exposen, dacht dat sommige users hier een obessie voor Bradge hadden maar dit is echt een heel ander niveau
Zodra het tegen je dreigt te gaan werken gauw alles verwijderen. Hij heeft het zelf in de gaten dat dit veel te ver gaat. Maar daarna gewoon doorgaan met posten, eten sturen en andere zieke actiesquote:Op maandag 12 juli 2021 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien ja vandaag. Dat is echt krankzinnig. Niet dat het een wedstrijd is verder want Braad heeft net zo hard psychische hulp nodig. Maar dit is wel heel ziek ja
kapsalon en een colaatje, was onbetaald maar toch gekregen van de bezorgerquote:
Wtf wat een walgelijk gedrag van die mensen.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja fotos van zn familie,overleden opa, hem met fake beelden voor laten komen als pedo, telefoonnummer, adres,emailadres meermaals exposen, dacht dat sommige users hier een obessie voor Bradge hadden maar dit is echt een heel ander niveau
Echt he, ga je lekker bezig houden met positievere dingenquote:Op maandag 12 juli 2021 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf wat een walgelijk gedrag van die mensen.
Ik kan daar wel kwaad om worden.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he, ga je lekker bezig houden met positievere dingen
Eens. Denk dat de politie hier best wel wat mee kan. Is gewoon bedreiging, stalking,quote:Op maandag 12 juli 2021 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan daar wel kwaad om worden.
Sneu pestgedrag.
Die zullen wel niet de tijd hebben om er daadwerkelijk iets mee te doen.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Denk dat de politie hier best wel wat mee kan. Is gewoon bedreiging, stalking,
Wat vond je van de finale?quote:Op maandag 12 juli 2021 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zullen wel niet de tijd hebben om er daadwerkelijk iets mee te doen.
Maar hij moet wel aangifte doen in elk geval ja.
Want dat is hier het probleem jaquote:Op maandag 12 juli 2021 00:03 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Draagt hij nou z'n schoenen in huis?
Dit laat al zien dat hij gewoon zwakbegaafd is natuurlijk. Als je uren en urenlang streamt en dan niet begrijpt dat je gewoon keihard in beeld bent als je je deuren niet even dichtdoetquote:
Ja. Geen verbanden kunnen leggen. Zeer korte termijn denken. Geen consequenties kunnen inschatten.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit laat al zien dat hij gewoon zwakbegaafd is natuurlijk. Als je uren en urenlang streamt en dan niet begrijpt dat je gewoon keihard in beeld bent als je je deuren niet even dichtdoet
Voor iemand die zoveel liegt wel een kleintje dan.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik was erbij!
De pinokkio van Braad!!!
Meerderheid van de mannen heeft een grower ipv een showerquote:Op maandag 12 juli 2021 01:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor iemand die zoveel liegt wel een kleintje dan.
quote:Op maandag 12 juli 2021 01:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor iemand die zoveel liegt wel een kleintje dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
domme actie voer weer om hem belachelijk te maken . slim is hij dus nietquote:
Joh...quote:Op maandag 12 juli 2021 07:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
domme actie voer weer om hem belachelijk te maken . slim is hij dus niet
Heeft hij gedaan en de politie adviseerde hem om niet meer te streamen.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zullen wel niet de tijd hebben om er daadwerkelijk iets mee te doen.
Maar hij moet wel aangifte doen in elk geval ja.
quote:Op maandag 12 juli 2021 08:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Heeft hij gedaan en de politie adviseerde hem om niet meer te streamen.
Leuke finale hoor, lekker veel spanning.quote:
Ik vind vooral de beelden over zijn opa echt te triest voor woorden. Wtf.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs dan krijgt hij waarschijnlijk nog allemaal bezorgers aan de deur.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Heeft hij gedaan en de politie adviseerde hem om niet meer te streamen.
haha zit ie daar nou gewoon over z'n tepels te wrijvenquote:
wat een droevenis, die gast is niet eens militairquote:
zijn profiel foto is ook niet van hemzelfquote:A Special Forces soldier secures the perimeter at an undisclosed location in Afghanistan in February 2020. (Joel Pfiester/U.S. Air Force)
same here, hij krabt een keer aan zijn pens, doe ik ookquote:Op maandag 12 juli 2021 09:25 schreef spinazieruiker het volgende:
Netjes met de bril omhoog.
Ik zie geen probleem
Een Pringlerbus als peniskoker.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:46 schreef Rozevla het volgende:
Wil hij z’n pik kunnen zien moet ie er wel 1 hebben ter grootte van een pringler bus.
quote:Demissionair minister van Justitie en Veiligheid, Ferd Grapperhaus, wil het verspreiden van iemands privégegevens met intimidatie als doel strafbaar maken. De minister heeft maandag een wetsvoorstel ingediend dat dit moet bereiken.
Volgens het Ministerie van Justitie en Veiligheid komt doxing 'door de opkomst van internet en sociale media' steeds vaker voor, onder andere bij beroepen als hulpverleners, opiniemakers, wetenschappers, journalisten en politici. Doxing is een term voor het moedwillig verspreiden van iemands persoonsgegevens, zoals thuisadressen, met als doel diegene angst aan te jagen of te intimideren.
Momenteel is dit nog niet strafbaar, in tegenstelling tot stalking en bedreiging. Het ministerie van justitie schrijft dat dit komt doordat er bij doxing geen sprake is van 'een bedreiging met een ernstig misdrijf' of 'een stelselmatige inbreuk op de persoonlijke levenssfeer' van de betrokkene. Met het wetsvoorstel wil minister Grapperhaus deze strafrechtelijke lat lager leggen, zodat doxing kan worden aangepakt met maximaal een celstraf van een jaar.
"Het grote gemak waarmee sommigen denken te kunnen intimideren door privégegevens over anderen te verspreiden is meer dan schofterig", schrijft Grapperhaus in een statement van het ministerie. "Het gaat over de grens van het toelaatbare als mensen in hun leven worden belemmerd, onze agenten worden gehinderd in hun werk en wetenschappers niet meer vrij uit kunnen spreken."
Het Ministerie van Justitie en Veiligheid schrijft dat er een straf moet komen op 'het verschaffen, verspreiden of anderszins ter beschikking stellen van identificerende persoonsgegevens van een ander' met als doel om diegene vrees aan te jagen, ernstige overlast te veroorzaken of de betrokkene te hinderen in het uitvoeren van zijn of haar beroep.
Naar verwachting zou het wetsvoorstel niet alleen strafrechtelijke vervolging van doxing mogelijk maken. Het zou volgens het ministerie ook slachtoffers weerbaarder moeten maken. Zo moet de wet ervoor zorgen dat mensen gemakkelijker zelf een beroep kunnen doen op internetproviders of onlineplatforms om 'onrechtmatige content' te laten verwijderen.
Niet zo overdrijven. Zo lang een meerderheid van de Tweede Kamer vóór een bepaalde wet of besluit is, kan deze gewoon worden aangenomen. Of er nu wel of geen missionair kabinet is. Er worden doorgaans afspraken gemaakt dat er geen verregaand nieuw beleid wordt gemaakt totdat duidelijk is hoe een nieuwe coalitie eruit ziet maar de macht om hier van af te wijken of dit in te kleuren ligt bij de kamer.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:53 schreef Makrelis het volgende:
Wat een bananenland. Demissionair mag je een voorstel doen, maar wetten doorvoeren mag dus niet, alleen onder een noodwet die beperkt houdbaar is. Wij staan zo ontzettend voor lul als land. Ondertussen wel andere landen de maat nemen.
dikkers onder mekaarquote:Op maandag 12 juli 2021 10:48 schreef spinazieruiker het volgende:
Grapperhaus blijkt trouwe fan van BradgeTV, wil meer mogelijkheden voor justitie om het Looij Kartel aan te pakken:
Grapperhaus wil delen privégegevens met intimidatie als doel stafbaar maken
[..]
Hmm, zo te lezen heb je er meer verstand van dan ik. Naarmate ik ouder word lijk ik dommer te worden of zo. Steeds minder geduld ook.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven. Zo lang een meerderheid van de Tweede Kamer vóór een bepaalde wet of besluit is, kan deze gewoon worden aangenomen. Of er nu wel of geen missionair kabinet is. Er worden doorgaans afspraken gemaakt dat er geen verregaand nieuw beleid wordt gemaakt totdat duidelijk is hoe een nieuwe coalitie eruit ziet maar de macht om hier van af te wijken of dit in te kleuren ligt bij de kamer.
Deze formatie gaat nog wel even duren, het zou onverstandig zijn om in de tussentijd (wat nog wel een halfjaar kan duren) niets met belangrijke thema's te doen.
Nu moeten politie en justitie met de kam door een dossier op zoek naar strafbare feiten om daders aan te pakken. Met dit voorstel wordt het makkelijker om het gehele patroon van inbreuk op iemands privacy met intimidatie als doel aan te pakken. Niet alleen doet dit iets aan onrecht tegen slachtoffers, het kan er ook voor gaan zorgen dat politie en justitie minder kwijt zijn aan zaken waarin het nu ingewikkeld is om te handhaven en berechten. Dat komt hun effectiviteit in brede zin ten goede.
Gek, bij mij is het precies andersomquote:Op maandag 12 juli 2021 11:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hmm, zo te lezen heb je er meer verstand van dan ik. Naarmate ik ouder word lijk ik dommer te worden of zo. Steeds minder geduld ook.
Meer en meer op autopilot ik. Af en toe moet ik gecorrigeerd worden. In mijn beroep trouwens niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:06 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Gek, bij mij is het precies andersom
Wat is het probleem dan? Mensen zien nu z'n dikke buik, omdat hij bewust die 2 deuren niet heeft dichtgedaan, terwijl hij weet dat kijkers hem kunnen zien en horen pissen?quote:Op maandag 12 juli 2021 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want dat is hier het probleem ja
Dit is waarom ik alleen maar respect heb voor alle palletsorteerdersquote:Op maandag 12 juli 2021 11:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Meer en meer op autopilot ik. Af en toe moet ik gecorrigeerd worden. In mijn beroep trouwens niet.
Hersenloos werk is af en toe wel fijn, maar 40 jaar aan een produktielijn. Ik zou binnen de week gek worden. Ik heb technisch beheer. Ik word betaald om na te denken.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dit is waarom ik alleen maar respect heb voor alle palletsorteerders
"Dikke man heeft dikke buik"quote:Op maandag 12 juli 2021 09:42 schreef Zipportal het volgende:
Nu de langere versie met een reactie van Braadpan.
Niet in de wasbak pissen.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:49 schreef Boze_Eend het volgende:
plassen thuis = zittend
plassen ergens anders = staand
echt hequote:Op maandag 12 juli 2021 12:21 schreef Fok-it het volgende:
Mannen die zich in hun mannelijkheid voelen aangetast als ze zittend pissenIs toch veel chiller
1x racekak gehad van rauwe tartaar, ging net goed, ik haalde de pot maar wat een bende, dus gelijk onder de douche gesprongen, toen kwam lading twee, kon het niet meer houdenquote:Op maandag 12 juli 2021 11:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Niet staand schijten onder de douche.
Dan kun je niet mikken, ik loop al weken in een korte broek en voel nooit spettersquote:Op maandag 12 juli 2021 11:50 schreef Makrelis het volgende:
Ik pis zittend ja. Je doet je vrouw er een groot plezier mee. Als je een keer met een korte broek aan buiten hebt geplast begrijp je dat gelijk.
quote:Op maandag 12 juli 2021 12:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
1x racekak gehad van rauwe tartaar, ging net goed, ik haalde de pot maar wat een bende, dus gelijk onder de douche gesprongen, toen kwam lading twee, kon het niet meer houden
Ik kan je vertellen, poepen onder de douche is echt heel kut
Tarrels die niet door het putje willen
Niet in een fles pissen en die uit je dakraam gietenquote:
publiek poepen doe ik ook altijd staandquote:Op maandag 12 juli 2021 11:49 schreef Boze_Eend het volgende:
plassen thuis = zittend
wat is het goorste wat jij gedaan hebt dan?quote:Op maandag 12 juli 2021 12:42 schreef Fok-it het volgende:
Ja geil hoor al die verhalen
Dit is nog onsmakelijker dan kijken naar de blubberbuik van Braddie
Seksquote:Op maandag 12 juli 2021 12:45 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
wat is het goorste wat jij gedaan hebt dan?
en schijt die vervolgens niet door je waterafsluiter/stankslot/weetikhoedatheet wil en in het eerste gedeelte van het putje blijft hangenquote:Op maandag 12 juli 2021 12:42 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb ook wel eens onder de douche gepoept![]()
resulteerde in al het poep door het doucheputje proppen
bij mij was het een keertje diarree dus hoefde zelf niks te doenquote:Op maandag 12 juli 2021 12:42 schreef Solotovski het volgende:
goorlelquote:Op maandag 12 juli 2021 12:42 schreef Solotovski het volgende:
geen CAMP VLNTquote:Op maandag 12 juli 2021 13:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
We zijn weer live, vandaag met S U M A T R A V I B E S
kijken mensen echt naar die streams?quote:Op maandag 12 juli 2021 13:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Daarom maak ik de wc alleen na de komst van mannelijk bezoek schoon en daarvoor niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:49 schreef Boze_Eend het volgende:
plassen thuis = zittend
Tyfuszwijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het is een gelijkvloers tweekamerappartement en er zit nog een halletje tussen waarvan de deur ook openstond.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:20 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wat een bizarre woningindeling trouwens. Ik heb nog nooit gezien dat iemand een deur naar het toilet in de keuken/woonkamer heeft.
Is voor special needs mensen.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:20 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wat een bizarre woningindeling trouwens. Ik heb nog nooit gezien dat iemand een deur naar het toilet in de keuken/woonkamer heeft.
Dit is best normaal.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het is een gelijkvloers tweekamerappartement en er zit nog een halletje tussen waarvan de deur ook openstond.
Dit is heel normaal in een studioquote:Op maandag 12 juli 2021 13:20 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Heb Brad al gezegd dit even te checken en dat hij moet bellen.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:23 schreef Dries4Ever het volgende:
wie belt snackpoint even op dat ze niet hoeven te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |