Hij straalt wel echt levensvreugde uit hèquote:
Voor onsquote:Op zondag 11 juli 2021 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit motiverend bedoeld voor de bretsj?
Weet niet of Arnold ook food en autoreviews doet.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit motiverend bedoeld voor de bretsj?
geldk omt binnenquote:Op zondag 11 juli 2021 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij straalt wel echt levensvreugde uit hè
Elke dag aan het gepingel moeten om geld binnen te hengelen begint misschien teveel op werken te lijken.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij straalt wel echt levensvreugde uit hè
Wilt u dat w* woord niet gebruiken aub.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Elke dag aan het gepingel moeten om geld binnen te hengelen begint misschien teveel op werken te lijken.
Hoe wil je dan woorden en zinnen vervoegen?quote:Op zondag 11 juli 2021 17:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wilt u dat w* woord niet gebruiken aub.
zo neergelegd dat hij het er ook weer uit kan halen zonder dat het vies is gewordenquote:Op zondag 11 juli 2021 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een gestagede prullenbak zakalles een beetje opgefrommeld en dan een halve kroket die nog uitsteekt
Hij doet me dan ook een beetje aan zo'n accordeonzigeuner bij de ingang van de supermarkt denken.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Elke dag aan het gepingel moeten om geld binnen te hengelen begint misschien teveel op werken te lijken.
Makrelis post gewoon nogquote:Op zondag 11 juli 2021 17:43 schreef Oriente het volgende:
Waar is die lelijke ouwe kale eigenlijk gebleven
Hij doet tankreviewsquote:Op zondag 11 juli 2021 17:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet niet of Arnold ook food en autoreviews doet.
Zeg dat dan meteen!quote:Op zondag 11 juli 2021 17:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee dat is de meubelbuitenzetter, ik bedoelde wch
Awesome!quote:
Meeleesbraddie doet alleen aan 10 euro tanks.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Awesome!
Meeleesbraddie, een niche voor je.
Zou doneren.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:49 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Meeleesbraddie doet alleen aan 10 euro tanks.
quote:Op zondag 11 juli 2021 17:46 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen!
Geen idee waar hij nu uithangt.
Hij doet ook ezels!quote:
hijsquote:
je bent vergeten @onlogisch te taggenquote:
die ken ik niet dus interesseert mij nietquote:Op zondag 11 juli 2021 18:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
je bent vergeten @:onlogisch te taggendie komt klaar op zulke foutjes
Mis je helemaal niks aanquote:Op zondag 11 juli 2021 18:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
die ken ik niet dus interesseert mij niet
Dat zal vast niet de enige reden zijn.quote:
Stelling: Voetbal is voor flikkertjes die nog in de kast zittenquote:Op zondag 11 juli 2021 18:51 schreef onlogisch het volgende:
Stelling : Drugs is voor extreme tokkies.
Heeeeeeyquote:Op zondag 11 juli 2021 18:51 schreef onlogisch het volgende:
Ho ho hoquote:Op zondag 11 juli 2021 18:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Stelling: Voetbal is voor flikkertjes die nog in de kast zitten
Eensquote:Op zondag 11 juli 2021 18:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ligt aan de drug.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:51 schreef onlogisch het volgende:
Ho ho hoquote:Op zondag 11 juli 2021 18:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik heb hier best om moeten lachen.quote:
Erika natuurlijkquote:Op zondag 11 juli 2021 18:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
welk liedje zal ik aanvragen tijdens mijn donatie?
Braddie is een lieve jongen.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:56 schreef HermieHermann het volgende:
Braddie heeft een ps4 en 40 inch smart tv van een abonnee gekregen
Grotere tv dan ikquote:Op zondag 11 juli 2021 18:56 schreef HermieHermann het volgende:
Braadpan kan vast niet met die controller omgaan. Motorisch gestoord genot.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:56 schreef HermieHermann het volgende:
Even UWV een mailtje sturen.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:56 schreef HermieHermann het volgende:
Ik heb ook een banquote:Op zondag 11 juli 2021 18:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik heb een ban
kan ik dan nog doneren?
Hij gooit sowieso binnen een week die controller door die TV heen.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Braadpan kan vast niet met die controller omgaan. Motorisch gestoord genot.
M&M is goed volkquote:Op zondag 11 juli 2021 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb ook een ban
Sub van het eerste uur
2 happen en ie is opquote:Op zondag 11 juli 2021 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij gooit sowieso binnen een week die controller door die TV heen.
Als het echt een kartel was, hadden ze Braad wel met een kettingzaag bewerkt.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:59 schreef Boze_Eend het volgende:
tv en ps4 worden toch kapot gemaakt hij heeft woede problemen en het looij kartel zegt een stap omhoog te doen.
maar looijkartel is ook wel hypcoriet zeggen steeds dat ze dingen gaan doen en zo maar doen uiteindelijk niks dan beetje internet treiteren maar ja die zijn dus ook hypocriet of blind
zijn stelletje mietjesquote:Op zondag 11 juli 2021 19:02 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Als het echt een kartel was, hadden ze Braad wel met een kettingzaag bewerkt.
liever niohquote:Op zondag 11 juli 2021 19:07 schreef Boze_Eend het volgende:
monitor 2 sterfte imminent
en nu wil ik dark souls spelen![]()
Wat goed!quote:Op zondag 11 juli 2021 18:56 schreef HermieHermann het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2021 19:54 schreef TARDIS het volgende:
@:Makrelis vind je echt dat ik neerkijk op anderen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Doe je hem de groeten van ons?quote:Op zondag 11 juli 2021 20:26 schreef MissionPhailed het volgende:
Bezoek aan de deur nu bij De Braad!
quote:Op zondag 11 juli 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
Nieuwe kookvlog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zou eens iets moeten koken adhv koken met Nick. Dan zou k respect voor hem hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Is niet betaald, maar bezorger matst 'm ditmaalquote:Op zondag 11 juli 2021 20:29 schreef Banaanvragen het volgende:
en daar is thuisbezorgd.nl weer
[ link | afbeelding ]
Huh, krijg nu pas je quotemelding. Te laatquote:
kan jij koken wat die kookt?quote:Op zondag 11 juli 2021 20:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij zou eens iets moeten koken adhv koken met Nick. Dan zou k respect voor hem hebben
lekker hoor, dat kartel zoveel mogelijk aandacht geven en dan gaan ze vast wegquote:Op zondag 11 juli 2021 20:32 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Is niet betaald, maar bezorger matst 'm ditmaal![]()
Einde stream. Foodreview onderweg.
Lijkt goed te werken ja.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
lekker hoor, dat kartel zoveel mogelijk aandacht geven en dan gaan ze vast weg
Eten is etenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Eten is van het looijkartel toch?
En die vetzak accepteert dat gewoon?
Zonder dat voer heeft het kartel geen video's en zonder video's kunnen ze hem niet belachelijk makenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die hebben dus gewoon lekker betaald voor een maaltijd voor braddie, epische trollactie hoor
Nee wel besteld maar niet betaaldquote:Op zondag 11 juli 2021 20:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die hebben dus gewoon lekker betaald voor een maaltijd voor braddie, epische trollactie hoor
Dacht ik ook.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee wel besteld maar niet betaald
Dat vreten zou ik dus never nooit niet accepteren. Laat die eigenaar van die tent maar gaan uitzoeken wie dat besteld heeft of aangifte doen. Maar nooit dat ik eten van mijn mensen die mij zo treiteren zou accepteren. Wat een hypocrisie.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Eten is van het looijkartel toch?
En die vetzak accepteert dat gewoon?
quote:Op zondag 11 juli 2021 20:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat vreten zou ik dus never nooit niet accepteren. Laat die eigenaar van die tent maar gaan uitzoeken wie dat besteld heeft of aangifte doen. Maar nooit dat ik eten van mijn mensen die mij zo treiteren zou accepteren. Wat een hypocrisie.
quote:Oorzaak en gevolg
Mensen met NLD kunnen vaak het verband tussen een oorzaak en gevolg niet overzien, daarom zien zij vaak het gevolg van hun eigen handelen niet. Dit kan leiden tot onbegrip van de omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |