Meestal omdat ze je mee naar beneden halen, maar dit keer inderdaad omdat ze de aandacht van je wegtrekken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:46 schreef sportfreak het volgende:
Gewoon een ongunstige loting. Als je direct na de UK loot weet je dat je kansloos bent.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het op plaat echt nog wel een leuk nummer vind; leuk fout, een echte guilty pleasure. Maar live was het vreselijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Meestal omdat ze je mee naar beneden halen, maar dit keer inderdaad omdat ze de aandacht van je wegtrekken.
Al heeft Finland dit toch echt zelf gedaan.
Met elke ander loting was dit net zo kansloos geweest imo.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:46 schreef sportfreak het volgende:
Gewoon een ongunstige loting. Als je direct na de UK loot weet je dat je kansloos bent.
Oh dat zeker, maar vind dit toch een beetje niksigquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:49 schreef H_T het volgende:
Spanje heeft regelmatig wat beroerders ingestuurd dan dit
Volgens mij was de sarcastische ondertoon niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met elke ander loting was dit net zo kansloos geweest imo.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:50 schreef Sableheart het volgende:
Spanje kreeg duidelijk te weinig. Ik zet ze op plaats 23 ipv 24 neer.
Ach waarom niet, als je er de ruimte voor hebtquote:
Trustenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:54 schreef koffieleuk het volgende:
Na de recap ga ik onder de wol.
Was weer gezellig![]()
Zo vroeg?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:54 schreef koffieleuk het volgende:
Was weer gezellig![]()
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ach waarom niet, als je er de ruimte voor hebt
Was zeker gezellig!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:54 schreef koffieleuk het volgende:
Was weer gezellig![]()
quote:
Ahja begrijpelijk. Trusten!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb maandag nog een herkansing, en kan wellicht nog iets van de tour meepakken als ik wat eerder begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |