Je had haar een betere week gegundquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach dat arme kind met haar opgeblazen wangen van de medicijnen
Da's een bonusquote:
Ze was ook echt wel ziek…quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:23 schreef NailQueen het volgende:
Ze laat wel wat over aan de achtergrondzangers
Groter dan Sobral?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:28 schreef koffieleuk het volgende:
Nog steeds de grootste winmarge ook enzo
quote:
Hij heeft ook zoveel charismaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het enthousiasme spat er ook wel vanaf hoor, zeer aanstekelijk.
Vandaar ook dat ik zijn inzending van 2018 kon tolererenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft ook zoveel charismaVerkoopt het nummer echt
En hij ziet er nog steeds zo uit als in 2009.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft ook zoveel charismaVerkoopt het nummer echt
Ja, enigszins een boutnummer, maar dan met die pretbek van hem erbijquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik zijn inzending van 2018 kon tolereren
Die kerel heeft echt eeuwig hetzelfde hoofd jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En hij ziet er nog steeds zo uit als in 2009.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:37 schreef Sableheart het volgende:
Ik geloof dat dit het nummer was waarbij ik voor het eerst kennis maakte met het commentaar van Graham Norton:
"De regels zeggen dat de zangeres op het podium moet staan. Ik ben benieuwd wat die dame daar achterin doet."
Is ook wel verdacht inderdaad als er weer eens een extra zanger(es) half achter een stage object staat.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:37 schreef Sableheart het volgende:
Ik geloof dat dit het nummer was waarbij ik voor het eerst kennis maakte met het commentaar van Graham Norton:
"De regels zeggen dat de zangeres op het podium moet staan. Ik ben benieuwd wat die dame daar achterin doet."
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze krijgt zo een zwiep van die violist
quote:
En toch... vind ik er geen reet aanquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
Nu het VK met dus inderdaad een zeldzaam goede inzending voor hun doen
Dit is beter dan Electro Velvet, maar van Electro Velvet vond ik het weer veel leuker dat ze erbij waren omdat het zo anders was dan de rest van die avondquote:
Om over een guilty pleasure te sprekenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is beter dan Electro Velvet, maar van Electro Velvet vond ik het weer veel leuker dat ze erbij waren omdat het zo anders was dan de rest van die avond
ik begrijp waarom mensen dit goed vinden , maar voor mij hoeft het niet,quote:
Finland blijft inventieve nieuwe manieren vinden om te falenquote:
Meestal omdat ze je mee naar beneden halen, maar dit keer inderdaad omdat ze de aandacht van je wegtrekken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:46 schreef sportfreak het volgende:
Gewoon een ongunstige loting. Als je direct na de UK loot weet je dat je kansloos bent.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het op plaat echt nog wel een leuk nummer vind; leuk fout, een echte guilty pleasure. Maar live was het vreselijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Meestal omdat ze je mee naar beneden halen, maar dit keer inderdaad omdat ze de aandacht van je wegtrekken.
Al heeft Finland dit toch echt zelf gedaan.
Met elke ander loting was dit net zo kansloos geweest imo.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:46 schreef sportfreak het volgende:
Gewoon een ongunstige loting. Als je direct na de UK loot weet je dat je kansloos bent.
Oh dat zeker, maar vind dit toch een beetje niksigquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:49 schreef H_T het volgende:
Spanje heeft regelmatig wat beroerders ingestuurd dan dit
Volgens mij was de sarcastische ondertoon niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met elke ander loting was dit net zo kansloos geweest imo.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:50 schreef Sableheart het volgende:
Spanje kreeg duidelijk te weinig. Ik zet ze op plaats 23 ipv 24 neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |