Ach waarom niet, als je er de ruimte voor hebtquote:
Trustenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:54 schreef koffieleuk het volgende:
Na de recap ga ik onder de wol.
Was weer gezellig![]()
Zo vroeg?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:54 schreef koffieleuk het volgende:
Was weer gezellig![]()
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ach waarom niet, als je er de ruimte voor hebt
Was zeker gezellig!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:54 schreef koffieleuk het volgende:
Was weer gezellig![]()
quote:
Ahja begrijpelijk. Trusten!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb maandag nog een herkansing, en kan wellicht nog iets van de tour meepakken als ik wat eerder begin.
Ik zei het eerder deze avond al, maar 2009 is voor mij persoonlijk wel echt de ommekeer geweest in de overall kwaliteit van het festivalquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:54 schreef Sableheart het volgende:
Als ik deze editie zo zie, begrijp ik wel waarom ik besloot te blijven kijken. Veel variatie, en veel er van is goed. De laatste plaatsen in mijn lijstje worden ingenomen door generieke ipv slechte nummers.
Rondom deze jaren kwam de omslag wel inderdaad.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zei het eerder deze avond al, maar 2009 is voor mij persoonlijk wel echt de ommekeer geweest in de overall kwaliteit van het festival![]()
Tuurlijk, ze waren er nog niet en het zou de jaren erna nog beter worden, maar de finale was gewoon prima in kwaliteit. De jaren hiervoor hadden vaak wel uitschieters, maar ook veel "meh" wat toch de finale haalde bij gebrek aan beter. En de variatie inderdaad heerlijk![]()
Als je dit met 2008 vergelijkt is het verschil echt enorm groot
Ja, je kan veel van die Russen zeggen, maar dit zat allemaal wel echt goed in elkaar.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:10 schreef Sableheart het volgende:
Oh ja, een goede indrukwekkende intervalact. De organisatie dat jaar was goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |